ارسال بار به تاجیکستان | باربری ایران به تاجیکستان

ارسال بار و کالا به تاجیکستان

حمل و نقل بار بصورت همه روزه از ایران به تاجیکستان توسط شرکت آنی بار با کمترین هزینه و با دقیق ترین و سریعترین خدمات در اختیار شما قرار میگیرد و شما می توانید انواع محموله و کالاهای خود را با ارزانترین تعرفه بصورت زمینی و هوایی با استفاده از خدمات ارسال بار به تاجیکستان منتقل کنید .

ما در کمترین زمان ممکن خدمات ارسال بار به تاجیکستان را به شما ارائه می نماییم و امکان انتقال همه نوع کالا را برای شما عزیزان فراهم می آوریم . 

ارسال بار به تاجیکستان را می توانید با خیالی آسوده به باربری بین المللی آنی بار بسپارید  و محموله های خود را در مقصد با بالاترین ایمنی دریافت کنید. 

ارسال انواع بارهای با ارزش بالا و با ارزش کمتر به صورت دائمی و همه روزه

  • ارسال بار به دوشنبه 
  • ارسال بار به خجند
  • ارسال بار به کولاب
  • ارسال بار به باختر
  • ارسال بار به کان بادام 

علاوه بر ارسال بار به تاجیکستان ، آنی بار خدمات ارسال بار به ترکیه را نیز به صورت همه روزه به شما عزیزان ارائه می نماید . 

روش های حمل بار به تاجیکستان

برای حمل بار از باربری ایران به تاجیکستان روش های مختلفی وجود دارد و هر یک از این روش ها دارای مزایا و معایب مشخصی هستند . روش حمل بر اساس نوع بار و محموله مشخص می شود و بر همین اساس باید نوع و نحوه حمل و نقل را مشخصی نمود . 

برای ارسال بار و کالا های شخصی و تجاری و صنعتی به تاجیکستان از روش های زیر استفاده میشود : 

  • ارسال بار به تاجیکستان بصورت زمینی 
  • ارسال بار به تاجیکستان بصورت هوایی 
  • ارسال بار به تاجیکستان بصورت ریلی 

سریعترین روش ارسال بار به تاجیکستان، حمل هوایی است . این روش علاوه بر این که سریعترین روش است ، هزینه های بیشتری نیز برای حمل و نقل شامل میشود . 

اما روش حمل و نقلی که تاجران بیشتر به ان علاقه دارند ، ارسال بار به تاجیکستان بصورت زمینی می باشد . این روش حمل هزینه های کمتری نسبت به حمل هوایی دارد اما مدت زمان بیشتری نیز برای تحویل بار زمان لازم دارد . 

چه در روش حمل زمینی و چه در روش حمل  هوایی ، آنی بار بهترین و حرفه ای ترین مشاوران را برای ارائه خدمات ارسال بار به تاجیکستان به شما در اختیار دارد .

علاوه بر ارسال بار به تاجیکستان ،  حمل بار به ارمنستان با ارزانترین نرخ کرایه به صورت تخصصی انجام خواهد شد.

ارسال زمینی از ایران به تاجیکستان 

برای انتقال محموله ها در حجم و وزن زیاد بهترین روش حمل زمینی است که امکان انتقال محموله های مختلف را با بهترین کیفیت فراهم می نماید . در حمل زمینی به تاجیکستان ، مجموعه آنی بار با استفاده از تریلی های ترانزیت انواع محموله ها و کالاهای شما را از نقاط مختلف کشور بارگیری می نماید. 

حمل زمینی برای تاجیکستان یک روش باربری مقرون به صرفه است که امکان انتقال 24 تن محموله با هر تریلی را فراهم می نماید. 

 

ارسال زمینی به تاجیکستان
ارسال زمینی به تاجیکستان

ارسال هوایی برای تاجیکستان

 

یک روش سریع برای ارسال بار به تاجیکستان ، حمل هوایی است . در روش حمل هوایی امکان انتقال فوری محموله ها با بهترین کیفیت فراهم می گردد. حمل و نقل هوایی برای تاجیکستان به صورت تخصصی و از طریق فرودگاه امام خمینی انجام میشود و محموله های شما در فرودگاه دوشنبه به شما عزیزان تحویل خواهد شد.

 

برای فریت بار از طریق فرودگاه امام خمینی مدارکی مانند بلیط ، کپی پاسپورت و کارت ملی لازم است . انتقال هوایی محموله ها از طریق فرودگاه امام خمینی حدود 3 روز کاری زمان خواهد برد. 

 

ارسال هوایی برای تاجیکستان
ارسال هوایی برای تاجیکستان

 

ارسال انواع بار به تاجیکستان

برای ارسال بار به تاجیکستان ، آنی بار همه روزه خدمات باربری را در اختیار شما قرار میدهد اما برای برخی از کالاها ، صادرات انها مجاز نیست و یا نیاز به مجوزات قانونی خاصی است. 

آنی بار پس از اخذ مجوز از طرف شما خدمات ارسال بار به تاجیکستان را در اسرع وقت به شما عزیزان ارائه می نماید . اما برای حمل بسیاری از کالاهای صادراتی نیازی به مجوزات حمل نیست . 

علاوه بر ارسال بار به تاجیکستان ، آنی بار برای  ارسال بار به افغانستان بصورت تخصصی و حرفه ای همه روزه آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است . 

حمل اثاث منزل به تاجیکستان

مجموعه آنی بار برای ارسال اثاثیه و لوازم منزل از ایران به تاجیکستان نیز خدمات حمل و نقل و ارسال بار به تاجیکستان را در اختیار شما قرار می دهد . برای حمل و نقل اثاث ، میبایست علاوه بر بسته بندی اصولی یک لیست از تمامی لوازم و اثاثیه تهیه نمود که در زمان حمل در گمرکات کشور ها مورد بررسی قرار میگیرند . 

برای حمل و نقل اثاثیه شما ، ما در مجموعه آنی بار تریلی چادری یا کامیونت مسقف را در اختیار شما قرار میدهیم تا در اسرع وقت و با بالاترین کیفیت بهترین خدمات ارسال بار به تاجیکستان را تجربه کنید . 

برای بسته بندی اثاثیه نیز آنی بار تیم حرفه ای و مخصوصی را تدارک دیده است که در صورت نیاز شما امکان ارائه خدمات بسته بندی اثاثیه نیز فراهم میباشد . 

اثاث کشی به خارج از کشور را توسط تیم آنی بار انجام دهید و بدون استرس اثاثیه خود حمل کنید.

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

حمل بار به ترکمنستان از دیگر خدمات آنی بار می باشد .

بیمه نامه مخصوص حمل بار به تاجیکستان

برای حمل و نقل و ارسال بار به تاجیکستان بصورت بین المللی نیز مجموعه آنی بار از بهترین و کاملترین بیمه نامه استفاده مینماید .

مجوز تردد CMR دارای بیمه نامه تا سقف 20 هزار دلار است اما مجموعه آنی بار برای حفاظت هرچه بیشتر از محموله شما ، طی قراردادی با یکی از شرکت های بزرگ بیمه در کشور بسته است ، خدمات ارسال بار به تاجیکستان را بصورت کامل تحت پوشش قرار میدهد تا درصورت بروز هرگونه حادثه ای که سبب خسارت به محموله شما شد ، امکان جبران خسارات بصورت کامل وجود داشته باشد .

ارسال بار به تاجیکستان همراه با بیمه نامه معتبر آنی بار  

حمل بار به روسیه به همراه بیمه نامه بین المللی انجام می شود و با بهترین کیفیت می توانید محموله های خود را منتقل نمایید . 

 

فریت بار هوایی به تاجیکستان

هنگام ارسال بار به تاجیکستان بصورت هوایی عوامل مختلف روی قیمت ارسال محصولات تاثیرگذار است .

وزن ، مقصد ،نوع بسته بندی همگی از فاکتورهایی هستند که با توجه به آن میزان هزینه ارسال بار به تاجیکستان بصورت هوایی را تعیین می کنند .

معمولا از خدمات فریت بار هوایی برای ارسال  محموله ها و کالاهای کم حجم و نسبتا سبک استفاده میشود اما امکان حمل محموله های سنگین نیز وجود دارد که از نظر هزینه ای مبلغ بالایی توسط خطوط هوایی دریافت میگردد . 

ارسال بار به تاجیکستان توسط معتبرترین ایرلاین های داخلی و خارجی  

>>> ارسال بار به قزاقستان با کمترین هزینه و بصورت همه روزه و سریع 

مشاوره تخصصی برای حمل و نقل به تاجیکستان

اگر قصد دارید محموله ای را از باربری ایران به تاجیکستان ارسال کنید اما اطلاعات کافی در خصوص این خدمات ندارید ، بهترین و سریعترین راه برای ثبت درخواست ارسال بار به تاجیکستان تماس با مشاوران آنی بار با و مشاوره بصورت تخصصی با ایشان است . 

مشاوره با کارشناسان ما علاوه بر کاهش هزینه های حمل و نقل و ارسال بار به تاجیکستان سبب بهبود کیفیت و تسریع در خدمات رسانی نیز خواهد شد . حمل و نقل سریع و ارزان را می توانید از تمام نقاط ایران برای تاجیکستان ازطریق سامانه آنی بار در اختیار خود داشته باشید . 

یکی از مهمترین خدمات آنی بار ، ارسال بار به دبی است که به صورت همه روزه انجام میشود . ما برای ارسال بار به تاجیکستان یا سایر کشور های آسیایی و اروپایی ، همه روزه بهترین خدمات را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار میدهیم . 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع