ارسال بار به لاذقیه (لاتاکیه)

باربری از ایران به بندر لاذقیه

ارسال بار و کالا به بندر لاذقیه در سوریه با کمترین هزینه بصورت تخصصی و با ارزانترین تعرفه کرایه . تخصصی ترین خدمات ارسال بار بصورت دریایی و زمینی به سوریه همراه با بهترین نرخ کرایه تحت پوشش بهترین بیمه نامه و معتبر ترین خدمات باربری توسط آنی بار انجام می شود.

 

آنی بار متخصص ارسال بار به سوریه با نازلترین نرخ کرایه است و تخصصی ترین خدمات را در اختیار شما قرار میدهد.

 

آنی بار بهترین خدمات باربری را برای بندر لاذقیه بصورت تخصصی از طریق دریایی و حمل زمینی در اختیار شما قرار میدهد و شما می توانید با کمترین زمان ، سریعترین و ارزان ترین خدمات را در اختیار داشته باشید.

 

مجموعه آنی بار برای حمل و نقل بارهای شما سعی در ارائه بهترین خدمات با نازلترین هزینه دارد و می توانید از هر نقطه ای از کشور اقدام به درخواست خدمات دهید. ما همه شهر ها و شهرستان های صنعتی و مسکونی ، بنادر شمالی و جنوبی ، پایانه های مرزی شرقی و غربی و . . .را بصورت کامل تحت پوشش خدمات خود داریم و امکان ارسال بصورت همه روزه برای شما فراهم است.

 

لاذَقیه اصلی‌ترین بندر کشور سوریه است

 

 

لاذقیه پنجمین شهر بزرگ سوریه به‌شمار می‌رود. چهار شهر بزرگتر از لاذقیه عبارتند از:

  • حلب
  • دمشق
  • حمص 
  • حماه

 

شهر لاذقیه در شمال شهر طرطوس و در شمال غرب شهرهای حمص و حماه قرار دارد مدیریت بندر لاذقیه ازسال ۲۰۱۹ به ایران واگذار شده است. در شانزده کیلومتری لاذقیه ویرانه‌های شهر باستانی اوگاریت قرار دارند.

 

علاوه بر حمل بار به لاذقیه ، حمل بار به عراق با ارزانترین نرخ کرایه انجام میشود.

 

 

حمل و نقل بار از ایران برای بندر لاذقیه
حمل و نقل بار از ایران برای بندر لاذقیه

 

حمل دریایی برای لاذقیه

 

یکی از ایمن ترین خدمات حمل و نقل ، روش حمل دریایی میباشد . در این روش که روش ترکیبی نیز نامیده میشود ، محموله شما در هر نقطه ای از کشور داخل یک کانتینر 40 فوت/20 فوت بارگیری میشود و بصورت زمینی با استفاده از تریلی های آنی بار به بندرعباس ارسال میشود. 

 

 

پس از این ، کانتینتر ها داخل یک کشتی باربری بارگیری میشوند.

 

 

سپس از طریق مسیر دریایی ، محموله شما با بالاترین ضریب ایمنی به لاذقیه ارسال میشوند و در بندر به شما تحویل خواهند شد.

 

ارسال بار به لبنان با کمترین نرخ باربری بین المللی توسط شرکت حمل و نقل آنی بار 

 

حمل زمینی برای لاذقیه سوریه

 

یکی دیگر از روش های حمل و نقل و ارسال بار به لاذقیه ، روش حمل زمینی است . در روش حمل زمینی ، محموله ها پس از بارگیری در تریلی ترانزیت یا چادری از طریق مسیرهای زمینی پس از عبور از عراق / ترکیه به سوریه وارد میشوند و به سمت لاذقیه مسیر خود را ادامه میدهند.

 

روش حمل زمینی در حال حاضر برای سوریه به دلیل شرایط جنگی روش مناسبی نیست اما امیدواریم با بهبود شرایط ، امکان ارسال بار و کالا بصورت زمینی فراهم گردد.

 

ارسال بار به ازمیر و ارسال بار به بندر مرسین از خدمات آنی بار در کشور ترکیه می باشد که با کمترین هزینه و به صورت زمینی و هوایی ارائه می شود. 

 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

 

ارسال بار به لاذقیه با بیمه نامه 

 

برای ارسال بار به لاذقیه به صورت همه روزه و با کمترین هزینه انجام میشود و برای حفاظت کامل محموله همراه با بیمه نامه انجام خواهد شد . برای حمل بار به لاذقیه از هر روش باربری که استفاده شود نیاز به بیمه نامه وجود دارد و برای امنیت محموله ها کاملا لازم می باشد . 

 

برای ارسال بار به لاذقیه ، آنی بار تا 500 میلیون تومان بیمه به صورت رایگان در اختیار شما قرار میدهد و امکان افزایش این میزان پوشش تا چندین میلیارد تومان نیز فراهم است . 

 

هرگونه خسارتی که در زمان ارسال بار به لاذقیه به وجود آید به صورت کامل تحت پوشش خدمات بیمه آنی بار است . 

 

برای ارسال بار به دبی که یکی از بزرگترین بازارهای تجاری جهان است می توانید با شماره های آنی بار در تماس باشید .

 

مشاوره تخصصی برای ارسال به لاذقیه

 

یکی از ویژگی های آنی بار ، در اختیار داشتن بهترین و حرفه ای ترین کارشناسان حمل و نقل می باشد.

 

 

مشاوران و کارشناسان ما با بررسی دقیق محموله شما ، بهترین روش و مناسب ترین خدمات را در اختیار شما قرار میدهند . با انتخاب روش مناسب باربری ، هزینه های حمل و نقل و زمان تحویل بسیار کاهش خواهد یافت. 

 

مشاوره تخصصی سبب افزایش ضریب ایمنی باربری نیز خواهد شد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع