ارسال بار به لندن( هوایی ، دریایی ، زمینی )

بهترین خدمات باربری ایران به لندن

یکی از مهمترین خدماتی که مجموعه آنی بار ارائه می نماید ارسال بار به لندن است که امکان انتقال محموله های تجاری و صنعتی و شخصی را برای شما فراهم می نماید. در این خدمات ، محموله ها و کالاهای مختلف از نقاط و استان های مختلف کشور با کمترین هزینه و به صورت تخصصی به لندن ارسال خواهند شد.

انتقال محموله و کالا به لندن توسط مجموعه آنی بار با بهترین کیفیت و با کمترین هزینه انجام میشود و انتقال محموله ها به صورت کامل تحت پوشش بیمه نامه انجام میشود. روش های ارسال به لندن متفاوت است و بر اساس نوع محموله و حجم و ابعاد آن مورد استفاده قرار میگیرد.

برای انتقال کالا از ایران به لندن مشاوران و متخصصین آنی بار به صورت همه روزه از طریق شماره 57669-021 آماده ارائه مشاوره تخصصی به شما عزیزان هستند تا محموله ها در اسرع وقت و با کمترین قیمت منتقل می شوند.

ارسال انواع بار و کالا به لندن
ارسال انواع بار و کالا به لندن

خدمات آنی بار تنها محدود به کشور انگلستان نمی باشد ، حمل بار به هلند و حمل بار به سوئد از دیگر خدمات آنی بار می باشد که می توانید همه روزه با انواع خودرو های باربری انجام دهید.

 

انواع روش های ارسال بار و کالا به لندن 

 

لندن پایتخت و بزرگترین شهر کشور انگلستان و در عین حال کشور پادشاهی متحد بریتانیای کبیر و ایرلند شمالی است. لندن یکی از شهرهای جهانی بسیار مهم ، قدرتمند ، پربازدید ، گران‌ ، مناسب‌ برای کار شناخته می‌شود. این شهر تأثیر بسزایی بر روی فرهنگ، هنر، آموزش، مد، اقتصاد، بهداشت و درمان، رسانه و . . . در جهان دارد.

بسیاری از هموطنان به دلیل این ویژگی ها ، لندن را به عنوان مقصد و هدف خود برای تحصیل ، مهاجرت ، مسافرت و . . . انتخاب می کنند .

ارسال بار به لندن با انواع روش های باربری انجام می شود ؛

  • ارسال بار به لندن بصورت هوایی
  • ارسال بار به لندن بصورت دریایی
  • ارسال بار به لندن بصورت زمینی یا ترکیبی

 

علاوه بر ارسال بار به لندن ،  ارسال بار به برلین از خدمات تخصصی آنی بار است که در باربری آلمان در اختیارتان قرار می گیرد.

ارسال هوایی بار به لندن 

یکی از روش های ارسال بار به لندن ، حمل و نقل هوایی می باشد . در این روش محموله شما به ایرلاین های معتبر و باسابقه تحویل داده میشود و طبق قرارداد حمل ، محموله شما در کمترین زمان ممکن به لندن ارسال میشود. 

حمل و نقل هوایی یکی از روش های سریع باربری برای ارسال بار به لندن است که با سرعت بسیار بالایی که دارد محموله ها کوچک و بزرگ را در کمترین زمان ارسال می کند. 

ارسال بار به لندن بصورت هوایی ، به 2 روش کارگو و فریت بار انجام میشود.  کارگو به ارسال بار و کالا با هواپیماهای باربری گفته میشود که امکان حمل حجم زیادی از انواع بار را فراهم میکند. اما منظور از فریت بار ، ارسال بار به لندن در حجم کم و بصورت مسافری می باشد .

ارسال بار به لندن بصورت هوایی در کوتاه ترین زمان و با امنیت کامل انجام می شود و آنی بار با ارائه بیمه نامه کامل جای هیچ گونه نگرانی برای شما باقی نمی گذارد.

 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

ارسال بار بصورت زمینی برای لندن

باربری آنی بار ، متخصص ارسال بار به لندن به صورت زمینی یا ترکیبی می باشد.

ارسال بار به لندن بدین شورت انجام می شود : ابتدا بار شما در کانتینر بارگیری می شود و از طریق مرز های زمینی به نزدیک ترین شهر به لندن ارسال می شود و سپس توسط لندینگ کرافت به بنادر لندن ارسال می شود.

لندینگ کرافت ، یک وسیله حمل دریایی است که برای جابه جایی بارهای تجاری استفاده می‌شود.

این روش ارسال بار به لندن از نظر هزینه و زمان خیلی به صرفه نیست و پیشنهاد ما به شما استفاده از روش هوایی می باشد.

ترانزیت کالا به انگلستان از خدمات تخصصی آنی بار می باشد. 

ارسال بار بصورت دریایی به لندن انگلستان

یکی از روش های ارسال بار به لندن انگلستان ، باربری دریایی می باشد ، این روش برای ارسال بار به شهرهایی استفاده می شود که دارای بنادر دریایی می باشد.

برای ارسال بار به لندن بصورت دریایی ، ابتدا بارتان به یکی از بنادر کشور ارسال می شود و سپس از آنجا توسط کانتینر مناسب در کشتی های باربری ، بارگیری و به لندن ارسال می شود.

هزینه ارسال بار به لندن با این روش کمتر از روش های دیگر است اما این روش زمان زیادی طول می کشید و برای برخی بارها مناسب نیست. 

کارشناسان ما با توجه به نوع بارتان مناسب ترین روش ارسال بار به لندن را به شما پیشنهاد می دهند.

حمل کانتینر با کشتی
حمل کانتینر با کشتی

علاوه بر حمل بار برای لندن ، ارسال بار به رم ، پایتخت کشور ایتالیا یکی دیگر از خدمات تخصصی آنی بار است.

 

ارسال انواع بار و کالا به شهر لندن

آنی بار به عنوان برترین ارائه دهنده خدمات ارسال بار به لندن ، همه روزه محموله های شما را با کمترین هزینه بارگیری و منتقل می نماید. ما برای ارسال بار به لندن بدون هیچگونه محدودیت انواع محموله های شما را از هر نقطه از کشور بارگیری و منتقل خواهیم نمود.

باربری آنی بار متخصص حمل بارهای صادراتی و بارهای بین المللی می باشد که به صورت دربستی و خرده باری اقدام به ارسال بار به لندن می نمایند و محدودیتی در ارائه خدمات ارسال بار به انگلستان به شما عزیزان ندارد.

  • ارسال محموله صادراتی به لندن
  • انتقال آهن آلات به لندن
  • ارسال اثاثیه به لندن
  • حمل لوازم شخصی به لندن
  • ارسال کالاهای تجاری به لندن

مجموعه آنی بار امکان ارسال بار به لندن را برای همه نوع محموله و کالاهایی که از نظر قانونی و گمرکی ایران و انگلستان ممنوعیت برای انتقال نداشته باشند را به صورت همه روزه بارگیری و منتقل می نماید.

انجام تمام مراحل ارسال بار به لندن توسط کارشناسان و پرسنل آنی بار انجام می شود، از امور گمرکی گرفته تا بسته بندی و بارچینی.

ارسال اثاثیه منزل از ایران

علاوه بر ارسال بارهای تجاری و صنعتی ، حمل اثاثیه و لوازم منزل یکی دیگر از خدمات آنی بار برای ارسال بار به لندن می باشد. بسیاری از هموطنانی که قصد مهاجرت و ادامه زندگی در لندن یا سایر شهر های انگلستان را دارند برای همین موضوع نیاز به شرکت معتبری دارند که بهترین خدمات ارسال بار به لندن را در اختیارشان قرار دهد.

ارسال اثاثیه و لوازم منزل برای لندن به روش های مختلفی انجام می شود : 

  • ارسال بار به لندن بصورت هوایی
  • ارسال بار به لندن بصورت زمینی

حمل اثاثیه به صورت زمینی را نیز می توانید به دو صورت دربستی و خرده بار انجام دهید. آنی بار خدمات بسته بندی و پکینگ لیست را برای اسباب کشی و ارسال بار به لندن در اختیارتان قرار می دهد.

برای ارسال اثاث به لندن نیاز به دریافت اخذ اقامت دائم یا موقت کشور انگلستان دارید ، برای این امر نیز می توانید از کارشناسان ما مشاوره دریافت کنید.

ارسال اثاثیه به لندن
ارسال اثاثیه به لندن

علاوه بر ارسال بار به لندن برای خدمات حمل بار به پاریس نیز می توانید بهترین خدمات را با کمترین هزینه از تیم متخصص ما بخواهید. 

 

ارسال حیوانات خانگی 

 

برای ارسال حیوانات خانگی به لندن نیز می توانید از خدمات مجموعه آنی بار بهره مند شوید. ما در اسرع وقت امکان انتقال حیواناتی مثل سگ ، گربه ، پرنده و . . . را فراهم می نماییم.

 

برخی ایرلاین ها برای انتقال حیوانات امکان ورود حیوان به داخل هواپیما را فراهم نموده اند اما برخی از ایرلاین ها اجازه ورود حیوانات خانگی به داخل هواپیما را نمی دهند و از همین جهت باید حیوانات داخل باکس مخصوص و در محوطه بار هواپیما قرار گیرند.

حیواناتی مانند سگ ، گربه ، پرندگان و . . . امکان ارسال به لندن را دارند اما قبل از ارسال حیوانات باید واکسیناسیون به صورت کامل ، دریافت شناسنامه ، تزریق چیپ اطلاعات و غیره انجام شود.

ارسال فرش و تابلو فرش 

 

ارسال فرش و تابلو فرش برای مقاصد تجاری و غیر تجای توسط مجموعه آنی بار به صورت همه روزه انجام میشود. ما در مجموعه آنی بار برای انتقال فرش و تابلو فرش در تعداد مختلف بهترین خدمات را ارائه می نماییم.

برای انتقال محموله هایی نظیر فرش و تابلو فرش به صورت هوایی و زمینی و دریایی می توانید بهترین خدمات را از تیم متخصص آنی بار بخواهید. 

برای ارسال تعداد کم فرش یا تابلو فرش بهترین روش حمل هوایی است که در اسرع وقت امکان انتقال را فراهم می نماید. برای مقاصد تجاری و صادراتی که حجم محموله زیاد است از روش دریایی و زمینی استفاده می شود و کاملا مقرون به صرفه خواهد بود.

ارسال فرش به لندن
ارسال فرش به لندن

 

بسته بندی قبل از حمل و نقل بار به لندن

در زمانی که قصد ارسال اثاثیه و لوازم منزل و یا کالاهای تجاری و شخصی به لندن را داریم ، میبایست آنها را بصورت کامل بسته بندی کنیم تا در زمان حمل بار ، آسیبی به آن وارد نشود. علاوه بر لوازم منزل ، در خدمات ارسال بار به لندن در برخی موارد محموله های تجاری نیز باید بسته بندی شوند. 

بسته بندی اثاثیه یک فرایند تخصصی و حرفه ای است که کارشناسان آنی بار با بررسی کامل محموله ، بهترین و تخصصی ترین خدمات برای بسته بندی محموله شما انجام میگیرد.

بسته بندی با محافظ ضربه گیر ، جعبه های چوبی و همچنین جعبه های مقوایی انجام میگیرد تا حمل و نقل ایمن انجام شود و با کمترین احتمال بروز خسارت انجام شود.

برای ارسال بار به لندن ، بسته بندی تخصصی آنی بار محافظت کاملی را برای محموله های شما بوجود می آورد تا در زمان حمل کالا به صورت هوایی یا زمینی  یا دریایی مشکلی برای محموله ایجاد نشود. استفاده از ضربه گیر و یونولیت نقش بسیار مهمی در امنیت محموله ها دارد.

کالاهای ممنوعه برای ارسال به لندن

در خدمات ارسال بار به لندن یا سایر شهر های انگلستان ، برخی اقلام و محموله ها به دلیل ممنوعیت های گمرک ایران و انگلستان قابلیت ارسال ندارند . کارشناسان ما به صورت همه روزه آماده ارائه خدمات مشاوره برای ارسال بار به لندن هستند و در صورتی که از ممنوع بودن محموله خود آگاهی ندارید می توانید با شماره 5 رقمی ما در تماس باشید.

با این وجود ، قبل از ارسال بار به لندن میبایست با کارشناسان ما در خصوص ارسال محموله های خود مشاوره نمایید.

  1. مواد خوراکی نظیر خشکبار ( آجیل و تنقلات ) 
  2. مواد غذایی شامل حبوبات ، برنج و . . . 
  3. میوه و سبزیجات خشک و منجمد
  4. عرقیجات و ترشیجات 
  5. اقلام آرایشی و بهداشتی ، عطر و ادکلن
  6. انواع دارو و یا دخانیات 

بجز این موارد ممنوعه ، سایر موارد مجاز به ارسال به لندن می باشند و شما می توانید به سایر شهرهای انگلستان نیز بار ارسال کنید.

وجود کالاهای ممنوعه در بارتان ، منجر به جریمه و پیگرد قانونی در کشور مقصد می شود .

ارسال بار به لیورپول انگلستان با ارزانترین و کمترین نرخ کرایه  

ارسال انواع کالا تحت پوشش بیمه کامل به لندن

در خدمات ارسال بار به لندن ، یکی از مهمترین مواردی که باید به آن به صورت ویژه توجه نمود ، استفاده از بیمه نامه میباشد . بیمه نامه برای زمان بروز خسارات از واجبات خدمات ارسال بار به لندن است . 

آنی بار با استفاده از بهترین بیمه نامه ، خدمات ارسال بار به لندن خود را تحت پوشش قرار داده است. در زمان ارائه خدمات ارسال بار به لندن ( چه به صورت زمینی و چه به صورت هوایی ) ، محموله های شما بر اساس میزان ارزش مالی که اعلام می نمایید تحت پوشش قرار میگیرد .

آنی بار برای ارسال بار به لندن یا سایر شهر های انگلستان از بیمه نامه CMR و همچنین بیمه نامه شرکت های ایرانی استفاده می نماید و تا 500 میلیون تومان بیمه به صورت رایگان ارائه می شود . 

آنی بار با بیمه نامه معتبر بیشترین سطح پوشش بیمه را با کمترین هزینه برای حمل انواع بار و کالا در باربری و ارسال بار به لندن در اختیارتان قرار می دهد.

بیمه نامه باربری بین المللی

مدارک مورد نیاز برای ارسال بار به لندن

شما یا نماینده شما با در دست داشتن بلیط و پاسپورت خود در زمان حضورتان در گمرک فرودگاه می توانید اقدام به ارسال بار به لندن در انگلستان نمایید. البته بدیهی است که باید مشخصات کامل (آدرس و تلفن) شخص مورد نظر در لندن که دریافت کننده بار شما در فرودگاه هیترو لندن می باشد با خود همراه داشته باشید.

مدارک مورد نیاز برای ارسال بار تجاری به شهر لندن انگلستان

با توجه به جمعیت زیاد ایرانیان در لندن افراد بسیاری اقدام به صادرات بار تجاری به انگلستان مینمایند. برای ارسال بارهای تجاری به انگلستان علاوه بر مدارک شناسایی می‌بایست کارت بازرگانی نیز در دسترس داشته باشید.

هزینه باربری از ایران به لندن 

هزینه ارسال بار به لندن یکی از سوالات مشترک همه عزیزانی است که با آنی بار تماس می گیرند . برای پاسخ به این سوال باید اطلاعاتی از جمله وزن بار ، حجم بار ، مبدا و مقصد بارتان ، شرایط حمل بار و خصوصیات آن داشته باشید .

علاوه بر موارد بالا اینکه شما از چه روشی برای ارسال بار به لندن استفاده می کنید بسیار مهم می باشد ، هزینه ارسال بار به لندن بصورت هوایی بیشتر از زمینی می باشد و همچنین نوع خدمات دریافتی یعنی کارگو یا فریت بار هوایی یا فول تراک یا گروپاژ زمینی تاثیر مستقیمی بر نرخ کرایه های ارسال بار به لندن دارد.

شما می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و با دادن اطلاعات بالا نرخ کرایه ارسال بار به لندن را استعلام بگیرید ، البته توجه داشته باشید که هزینه ارسال بار به لندن به صورت روزانه دچار نوسان می باشند بنابراین ممکن است در روز باربری نرخ کرایه ارسال بار به لندن بروز شود و با نرخ کرایه ای که قبلا استعلام کرده اید متفاوت باشد. 

جهت دریافت خدمات باربری و ارسال بار به لندن تنها کافیست با شماره 57669-021 تماس بگیرید. 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

چرا آنی بار را برای ارسال بار به لندن انتخاب کنیم ؟

در انتهای این مقاله قصد داریم ویژگی های ارسال بار به لندن توسط شرکت آنی بار را بصورت خلاصه به شما عرض کنیم :

  • مجموعه آنی بار بهترین تیم مشاوره و کارشناسی را در اختیار شما قرار می دهد تا کمترین هزینه ارسال بار به لندن و همچنین ایمنی بالا را برای شما فراهم نماید. 
  • مجموعه آنی بار بر اساس میزان بودجه ، زمان و نوع محموله شما یکی از روش های ارسال بار به لندن را به شما پیشنهاد می کند . این موضوع می تواند توسط شما پذیرفته یا رد شود. 
  • آنی بار از 2 نوع بیمه نامه برای جبران خسارات احتمالی استفاده مینماید . بیمه نامه CMR که تا مبلغ 20 هزار دلار میباشد و بیمه نامه شرکت های ایرانی که بر اساس میزان ارزش اعلامی شما مشخص میشود و طی یک قرار داد لازم اجرا تحویل شما می شود .
  • امکان ارسال بار به لندن بصورت خرده باری و ارائه خدمات انبار داری نیز توسط آنی بار برای شما عزیزان فراهم است . شما می توانیم محموله خود را به بسپارید و طبق قرار داد در هر تاریخی که علاقه مند هستید ارسال شود.

آنی بار تخصصی ترین خدمات ارسال بار به لندن را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار میدهد. ما همه روزه خدماتی سریع و ایمن را با بالاترین کیفیت ارائه می کنیم.

جهت دریافت خدمات ارسال بار به لندن توسط شرکت حمل و نقل بین المللی آنی بار تنها کافیست با شماره 57669-021 تماس بگیرید. 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع