ارسال بار به پورتو ( زمینی و هوایی و دریایی )

حمل بار و کالا به پورتو از همه نقاط ایران

 

ارسال بار به پورتو یکی از خدماتی است که آنی بار به هموطنان گرامی ارائه می نماید ، باربری از ایران به پورتو به صورت همه روزه انجام می شود . هموطنان و مهاجران گرامی می توانند با کمترین هزینه ارسال بار به پورتو را از تمام نقاط کشور با انواع روش های باربری انجام دهند .  

 

 

یکی از ویژگی های آنی بار ، ارائه خدمات ارسال بار به پورتو همراه با انجام فرایند گمرکی در ایران و پورتو می باشد و این امکان را برای شما فراهم می نماید که در اسرع وقت محموله های خود را تحویل بگیرید.

 

ارسال بار به پورتو ، یکی از مهم ترین خدمات باربری بین الملل می باشد . 

 

حمل کالا به پورتو در پرتغال
حمل کالا به پورتو

 

 علاوه بر ارسال بار به پورتو ، جهت ارسال بار به لیسبون تنها کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید. 

 

ارسال اثاثیه منزل از ایران به پورتو 

 

علاوه بر ارسال بارهای تجاری و صنعتی ، حمل اثاثیه و لوازم منزل یکی دیگر از خدمات آنی بار برای ارسال بار به پورتو می باشد . بسیاری از هموطنانی که قصد مهاجرت و ادامه زندگی در پورتو را دارند برای همین موضوع نیاز به شرکت معتبری دارند که بهترین خدمات ارسال بار به پورتو را در اختیارشان قرار دهد.

 

ارسال اثاث به پرتغال به دو صورت هوایی و زمینی انجام می شود .

 

حمل اثاثیه به صورت زمینی را نیز می توانید به دو صورت دربستی و خرده بار انجام دهید. آنی بار خدمات بسته بندی و پکینگ لیست را برای اسباب کشی و ارسال بار به پورتو در اختیارتان قرار می دهد.

 

برای ارسال اثاث به پورتو نیاز به دریافت اخذ اقامت دائم یا موقت دارید ، برای این امر نیز می توانید از کارشناسان ما مشاوره دریافت کنید .

 

انتخاب روش مناسب برای ارسال بار به پورتو ، انجام امور گمرکی ، راهنمایی برای اخذ اقامت و . . . را به کارشناسان ما بسپارید. 

 

ارسال هوایی بار به پورتو 

 

ارسال بار به پورتو با روش های مختلف باربری هوایی ، زمینی ، دریایی یا ترکیبی انجام می شود .

 

یکی از روش های ارسال بار به پورتو ، حمل و نقل هوایی می باشد . در این روش محموله شما به ایرلاین های معتبر و باسابقه تحویل داده میشود و طبق قرارداد حمل ، محموله شما در کمترین زمان ممکن به پورتو ارسال میشود. 

حمل و نقل هوایی سریعترین و بهترین روش برای ارسال بار به پورتو است که با سرعت بسیار بالایی که دارد محموله ها کوچک و بزرگ را در کمترین زمان ارسال می کند. 

 

ارسال بار به پورتو بصورت هوایی ، به 2 روش کارگو و فریت بار انجام می شود.

 

کارگو مخصوص بارهای تجاری با هواپیماهای باربری و فریت بار مناسب بارهای مسافری و کم می باشد.

 

ارسال بار به پورتو بصورت هوایی تحت پوشش بیمه نامه کامل و معتبر انجام می شود .

حمل و نقل بار هوایی به پورتو
حمل و نقل بار هوایی به پورتو

 

علاوه بر ارسال بار به پورتو ، ارسال بار به میلان ایتالیا با انواع روش های باربری در اسرع وقت انجام می شود.

 

ارسال بار بصورت زمینی برای پورتو

 

باربری آنی بار ، متخصص ارسال بار به پورتو به صورت زمینی می باشد که طریق مرز های زمینی با این کشور انجام می شود . ارسال بار به پورتو به صورت زمینی به 2 صورت انجام می گردد .

 

در روش گروپاژ ، بار شما مشترک با چند بار دیگر ، با یک خودرو باربری ( کامیون یا ترانزیت بین المللی ) از ایران حرکت کرده و با عبور از کشور ها و شهر های مختلف در شهر پورتو ، تخلیه می شود . در بعضی موارد هزینه ارسال بار به پورتو بصورت خرده بار کمتر است اما ممکن است مدت زمان بیشتری به طول بینجامد .

 

در روش دربستی ، بار شما به صورت دربست با یک خودرو باربری مشخص از ایران به پورتو حرکت می نماید. این روش ، از نظر زمانی بهتر از گروپاژ است. 

 

حمل انواع بار و کالا با استفاده از خدمات ترانزیت کالا به پرتغال 

 

ارسال بار بصورت دریایی به پورتو

 

یکی از روش های ارسال بار به پورتو ، باربری دریایی می باشد ، این روش برای ارسال بار به شهرهایی استفاده می شود که دارای بنادر دریایی می باشد .

 

برای ارسال بار به پورتو بصورت دریایی ، ابتدا بارتان به یکی از بنادر کشور ارسال می شود و سپس از آنجا توسط کانتینر مناسب در کشتی های باربری ، بارگیری و به پورتو ارسال می شود .

 

هزینه ارسال بار به پورتو با این روش کمتر از روش های دیگر است اما این روش زمان زیادی طول می کشید و برای برخی بارها مناسب نیست.

 

کارشناسان ما با توجه به نوع بارتان مناسب ترین روش باربری را برای ارسال بار به پورتو به شما پیشنهاد می کنند.

باربری دریایی به پورتو
باربری دریایی به پورتو

ارسال انواع بار و کالا به شهر پورتو 

 

آنی بار به عنوان برترین ارائه دهنده خدمات ارسال بار به پورتو ، همه روزه محموله های شما را با کمترین هزینه بارگیری و منتقل می نماید . ما برای ارسال بار به پورتو بدون هیچگونه محدودیت انواع محموله های شما را از هر نقطه از کشور بارگیری و منتقل خواهیم نمود . 

 

باربری آنی بار متخصص حمل بارهای صادراتی و بارهای بین المللی می باشد که به صورت دربستی و خرده باری اقدام به ارسال بار به پورتو می نمایند و محدودیتی در ارائه خدمات حمل بار به پرتغال به شما عزیزان ندارد. 

 

  • ارسال محموله صادراتی به پورتو
  • انتقال آهن آلات به پورتو
  • ارسال اثاثیه به پورتو
  • حمل لوازم شخصی به پورتو
  • ارسال کالاهای تجاری به پورتو

 

انجام تمام مراحل ارسال بار به پورتو توسط کارشناسان و پرسنل آنی بار انجام می شود ، از امور گمرکی گرفته تا بسته بندی و بارچینی.

 

برای ارسال بار به گوتنبرگ سوئد نیز می توانید از طریق شماره های آنی بار بهترین خدمات را تجربه کنید . 

موارد ممنوعه هنگام ارسال بار به پورتو

 

در خدمات ارسال بار به پورتو  ، برخی اقلام و محموله ها به دلیل ممنوعیت های گمرک ایران و پورتو قابلیت ارسال ندارند . کارشناسان ما به صورت همه روزه آماده ارائه خدمات مشاوره برای ارسال بار به پورتو هستند و در صورتی که از ممنوع بودن محموله خود آگاهی ندارید می توانید با شماره 5 رقمی ما در تماس باشید.

 

 

با این وجود ، قبل از ارسال بار به پورتو میبایست با کارشناسان ما در خصوص ارسال محموله های خود مشاوره نمایید.

  1. مواد خوراکی نظیر خشکبار ( آجیل و تنقلات ) 
  2. مواد غذایی شامل حبوبات ، برنج و . . . 
  3. میوه و سبزیجات خشک و منجمد
  4. عرقیجات و ترشیجات 
  5. اقلام آرایشی و بهداشتی ، عطر و ادکلن
  6. انواع دارو و یا دخانیات 

 

بجز این موارد ممنوعه ، سایر موارد مجاز به ارسال به پورتو می باشند و شما می توانید  نیز بار ارسال کنید.

 

اگر هنگام ارسال بار به پورتو به کالاهای ممنوعه توجه نکنید ، مجبور به پرداخت جریمه و در مواردی مانند دخانیات تحت پیگرد قانونی قرار می گیرید.

کالاهای ممنوعه در باربری
کالاهای ممنوعه در باربری

 

ارسال بار به مونیخ آلمان همه روزه به صورت کاملا ایمن 

 

حمل بار به پورتو تحت پوشش بیمه کامل 

 

هنگام حمل و نقل بین المللی ، یکی از مهمترین مواردی که باید به آن به صورت ویژه توجه نمود ، استفاده از بیمه نامه میباشد . بیمه نامه برای زمان بروز خسارات از واجبات خدمات ارسال بار به پورتو است . 

 

 

آنی بار با استفاده از بهترین بیمه نامه ، خدمات ارسال بار به پورتو خود را تحت پوشش قرار داده است. در زمان ارائه خدمات ارسال بار به پورتو ( چه به صورت زمینی و چه به صورت هوایی یا دریایی ) ، محموله های شما بر اساس میزان ارزش مالی که اعلام می نمایید تحت پوشش قرار میگیرد .

 

 

آنی بار برای ارسال بار به پورتو از بیمه نامه CMR و همچنین بیمه نامه شرکت های ایرانی استفاده می نماید و تا 500 میلیون تومان بیمه به صورت رایگان ارائه می شود . 

 

 

پوشش بیمه از لحظه تحویل بار به باربری شروع می شود و تا هنگام تحویل بارتان در پورتو را شامل می باشد.

 

مجموعه آنی بار در خدمات ارسال بار به پرتغال بهترین و کاملترین بیمه نامه را بر اساس روش حمل ، نوع محموله و ارزش آن در اختیار شما قرار میدهد.برای مشاوره تخصصی کافیست با شماره 57669-021 در تماس باشید.

مدارک مورد نیاز برای ارسال بار به پورتو

 

مدارک مورد نیاز برای ارسال بار مسافری به شهر پورتو 

شما یا نماینده شما با در دست داشتن بلیط و پاسپورت خود در زمان حضورتان در گمرک فرودگاه می توانید اقدام به ارسال بار به پورتو نمایید. البته بدیهی است که باید مشخصات کامل (آدرس و تلفن) شخص مورد نظر در پورتو که دریافت کننده بار شما در فرودگاه پورتو می باشد با خود همراه داشته باشید.

مدارک مورد نیاز برای ارسال بار تجاری به شهر پورتو 

با توجه به جمعیت زیاد ایرانیان در پورتو افراد بسیاری اقدام به صادرات بار تجاری به پورتو مینمایند. برای ارسال بارهای تجاری به پورتو علاوه بر مدارک شناسایی می‌بایست کارت بازرگانی نیز در دسترس داشته باشید.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر برای ارسال بار به پورتو با کارشناسان ما تماس بگیرید .

مدارک مورد نیاز برای ارسال بار به پرتغال
مدارک مورد نیاز برای ارسال بار به پورتو

 

علاوه بر ارسال بار به پورتو ، ارسال بار به بارسلونا از خدمات تخصصی آنی بار در کشور اسپانیا می باشد .

 

چرا آنی بار را برای ارسال بار به پورتو انتخاب کنیم ؟

 

 

در انتهای این مقاله قصد داریم ویژگی های ارسال بار به پورتو توسط شرکت آنی بار را بصورت خلاصه به شما عرض کنیم :

 

  • مجموعه آنی بار بهترین تیم مشاوره و کارشناسی را در اختیار شما قرار می دهد تا کمترین هزینه ارسال بار به پورتو و همچنین ایمنی بالا را برای شما فراهم نماید. 
  • مجموعه آنی بار بر اساس میزان بودجه ، زمان و نوع محموله شما یکی از روش های ارسال بار به پورتو را به شما پیشنهاد می کند . این موضوع می تواند توسط شما پذیرفته یا رد شود. 
  • آنی بار از 2 نوع بیمه نامه برای جبران خسارات احتمالی استفاده مینماید . بیمه نامه CMR که تا مبلغ 20 هزار دلار میباشد و بیمه نامه شرکت های ایرانی که بر اساس میزان ارزش اعلامی شما مشخص میشود و طی یک قرار داد لازم اجرا تحویل شما می شود .
  • امکان ارسال بار به پورتو بصورت خرده باری و ارائه خدمات انبار داری نیز توسط آنی بار برای شما عزیزان فراهم است . شما می توانیم محموله خود را به بسپارید و طبق قرار داد در هر تاریخی که علاقه مند هستید ارسال شود.

 

آنی بار تخصصی ترین خدمات ارسال بار به پورتو را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار میدهد. ما همه روزه خدماتی سریع و ایمن را با بالاترین کیفیت ارائه می کنیم.

 

جهت ارسال انواع بار و کالا ، استعلام نرخ کرایه و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ارسال بار به پورتو تنها کافیست با آنی بار تماس بگیرید.

 

 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

 

ارزانترین نرخ کرایه ارسال بار به مارسی فرانسه را با آنی بار تجربه کنید.

 

هزینه باربری از ایران به پورتو 

 

هزینه ارسال بار به پورتو یکی از سوالات مشترک همه عزیزانی است که با آنی بار تماس می گیرند . پاسخ این سوال با توجه به وزن بار ، حجم بار ، مبدا و مقصد بارتان ، شرایط حمل بار و خصوصیات آن مشخص می شود.

 

علاوه بر موارد بالا اینکه شما از چه روشی برای ارسال بار به پورتو استفاده می کنید بسیار مهم می باشد ، هزینه ارسال بار به پورتو بصورت هوایی بیشتر از زمینی می باشد و همچنین نوع خدمات دریافتی یعنی کارگو یا فریت بار هوایی یا فول تراک یا گروپاژ زمینی تاثیر مستقیمی بر نرخ کرایه های ارسال بار به پورتو دارد.

 

شما می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و با دادن اطلاعات بالا نرخ کرایه ارسال بار به پورتو را استعلام بگیرید.

 

البته توجه داشته باشید که هزینه ارسال بار به پورتو به صورت روزانه دچار نوسان می باشند بنابراین ممکن است در روز باربری نرخ کرایه ارسال بار به پورتو بروز شود و با نرخ کرایه ای که قبلا استعلام کرده اید متفاوت باشد.

 

ارسال بار به پرتغال به صورت تخصصی و با بهترین کیفیت انجام میشود. تیم متخصص آنی بار بهترین خدمات را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار میدهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع