ارسال بار به کوت عراق

حمل بار به شهر کوت در عراق

حمل و نقل تخصصی و ارزان قیمت از تمام نقاط ایران به کشور عراق و تمامی شهر های آن توسط شرکت آنی بار ؛ باربری به کوت به صورت دربستی و کنار باری با انواع کامیون ها و تریلی های ترانزیت با کمترین نرخ باربری انجام میشود . 

 

باربری از ایران به تمامی کشور های آسیایی و اروپایی پذیرفته می شود ، باربری به کوت را با خیالی آسوده به آنی بار بسپارید.

 

ارسال بار به کوت به صورت زمینی با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان انجام میشود و  ارسال بار از تمام نقاط کشور تحت پوشش بیمه باربری به شهر کوت و سایر شهرهای کشور عراق در اسرع وقت انجام خواهد شد. 

 

ارسال انواع بارهای تجاری ، صنعتی ، اثاثیه منزل و . . . با بهترین کامیون ها به کوت همه روزه از باربری آنی بار انجام می شود.

 

حمل بار به اربیل ، ارسال بار به کرکوک و سایر شهر های کشور عراق توسط باربری آنی بار با کمترین نرخ باربری  انجام خواهد شد . 

کوت
کوت

باربری از تهران به کوت عراق

شما می توانید خدمات باربری به کوت را از تهران با ارزان ترین قیمت از آنی بار سفارش دهید. شهر تهران به دلیل صنعتی بودن و پایتخت اقتصادی و تجاری کشور همه روزه مقدار زیادی بار به سراسر کشور و کشور های همسایه ارسال می کند. 

 

حمل انواع دستگاه های صنعتی ، مواد غذایی و محصولات کشاورزی و . . . از تهران به کوت به صورت همه روزه انجام میشود و صادرات این اقلام در اسرع وقت انجام میشود . 

 

اما توجه کنید خدمات باربری به کوت تنها محدود به تهران نمی باشد و شما می توانید از تمام نقاط کشور انواع بار و کالا را به شهر کوت ارسال کنید.

 

ارسال بار دربستی و کنار باری با کمترین نرخ کرایه با بهترین و جدیدترین کامیون ها و تریلی ها انجام میشود و ایمنی کامل برزای محموله های شما فراهم می شود . 

 

ارسال بار به کوت به صورت دربستی و کنار باری

خدمات باربری به کوت توسط شرکت آنی بار به دو صورت انجام می شود ؛ ارسال بار به صورت دربستی و کنار باری 

در روش دربستی بارتان با یک خودرو باربری متناسب به صورت دربست از مبدا مورد نظرتان به شهر کوت ارسال می شود.

 

در روش دوم ، دو الی سه بار با یک خودرو باربری به مقصد مورد نظر ارسال می شوند . 

 

در روش دربستی ، ارسال بار در مدت زمان کمتری انجام می شود اما در روش کنار باری ممکن است زمان باربری کمی طولانی تر شود اما هزینه های باربری کمتر می شود. 

 

حمل بار به عراق توسط شرکت حمل و نقل عراق ( آنی بار ) همراه با بیمه به صورت دربست و کنار باری 

ارسال بار از مرز مهران به کوت 

کوت ( الکوت ) شهری در استان واسط کشور عراق است ؛ این شهر در غرب کشور عراق قرار دارد و نزدیک به استان ایلام  و مرز مهران می باشد.

مرز مهران یکی از مهم ترین مرز های تجاری ایران و عراق می باشد.

 

سالانه بسیاری از بارهای تجاری و صنعتی از این پایانه مرزی بین ایران و عراق جابجا می شود.

 

ارسال بار به کوت از مرز مهران به دو صورت انجام می شود :در روش اول بار شما در مبدا مورد نظرتان در ایران بارگیری شود و به طور مستقیم به شهر کوت ارسال شود و در روش دوم بارتان به مرز مهران ارسال می شود و از آنجا توست کامیون های عراقی به شهر کوت ارسال می شود.

مرز مهران
مرز مهران

 

ارسال خرده بار به نجف با کمترین نرخ کرایه از سراسر کشور و پایانه های مرزی ایران و عراق

 

حمل بار به کوت با انواع کامیون و تریلی 

 

 

شرکت آنی بار از معتبرترین و مجهزترین شرکت های باربری بین المللی در خاورمیانه می باشد . برای حمل بار به کوت به صورت زمینی انواع کامیون و تریلی را می توانید با کمترین هزینه از آنی بار دریافت کنید.

 

کارشناسان ما با توجه به نوع بارتان ، ابعاد و وزن بارتان مناسب ترین تریلی کفی ، ترانزیت ، کامیون تک و جفت ، کامیونت مسقف و روباز را در اختیارتان قرار می دهد.

 

 

برای حمل بارهای فوق سنگین با وزن بیش از 15 تن تا 24 تن می توانید از انواع تریلی استفاده کنید . برای حمل بارهای 4 الی 15 تن انواع کامیون و برای حمل بارهای کمتر انواع  کامیونت را در اختیارتان قرار می دهیم.

 

باربری به کوت با هر یک از خودرو های باربری تحت پوشش بهترین و کامل ترین بیمه نامه های بین المللی انجام می شود.

 

ارسال بار به لاذقیه و کشور سوریه از دیگر خدمات تخصصی و حرفه ای آنی بار می باشد.  

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

بیمه نامه کامل جهت باربری به کوت

 

ارسال بار به کوت را همراه با بیمه نامه رایگان به آنی بار بسپارید. تمامی خدمات حمل و نقل و باربری در شرکت آنی بار تحت پوشش کامل ترین بیمه نامه ارائه می شود.

 

بیمه نامه بر اساس ارزش بارتان تنظیم می شود و  شامل تمامی خسارت هایی که ممکن است حین باربری پیش آید می شود. برای ارسال بار به کوت ، محموله های شما تا 500 میلیون تومان بیمه کامل را شامل خواهند شد.

 

برای محموله های بار ارزش بالاتر از بیمه نامه ای با پوشش بیشتر استفاده می شود.

 

علاوه بر باربری به کوت ، برای ارسال بار به سوریه نیز می توانید از خدمات تخصصی آنی بار استفاده نمایید . 

 

ارسال بار به کوت با مشاوره رایگان 

برای ارسال بار به کوت ، ما همه روزه آماده ارائه خدمات تخصصی با بهترین مشاوره هستیم . محموله های مختلفی که به نقاط مختلف عراق ارسال می شوند باید به صورت تخصصی کارشناسی شوند تا راهکارهای مختلف برای کاهش هزینه ها و همچنین بهبود خدمات و تسریع تحویل محموله ها اندیشیده شوند.

 

برای مشاوره رایگان جهت ارسال بار به کوت ، مشاوره حضوری و تلفنی توسط تیم آنی بار به شما عزیزان ارائه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع