ارسال بار به کی اف | فریت هوای کی یف

حمل بار و کالا به کی یف از تمام نقاط ایران

 

ارسال بار به کی یف یکی از خدماتی است که آنی بار به هموطنان گرامی ارائه می نماید ، باربری از ایران به کی یف به صورت همه روزه انجام می شود . هموطنان و مهاجران گرامی می توانند با کمترین هزینه ارسال بار به کی یف را از تمام نقاط کشور با انواع روش های باربری انجام دهند .  

 

 

یکی از ویژگی های آنی بار ، ارائه خدمات ارسال بار به کی یف همراه با انجام فرایند گمرکی در ایران و اوکراین می باشد و این امکان را برای شما فراهم می نماید که در اسرع وقت محموله های خود را تحویل بگیرید.

 

 

ارسال بار به کی یف و سایر شهرهای اوکراین بصورت همه روزه انجام میشود و برای حفاظت از محموله شما بیمه بار بصورت کامل انجام میشود ؛ بسته بندی نیز بصورت تخصصی و حرفه ای توسط آنی بار برای ارسال بار به کی یف ارائه می شود.

 

کی‌یف یا کی اف پایتخت و پرجمعیت‌ترین شهر اوکراین است. این شهر در شمال مرکزی اوکراین و در امتداد رودخانه دنیپر قرار دارد. کی‌یف یک مرکز مهم صنعتی، علمی، آموزشی و فرهنگی در اروپای شرقی است. این شهر خانه بسیاری از صنایع پیشرفته، موسسات آموزش عالی و بناهای تاریخی است. کی‌یف دارای سیستم گسترده‌ای از حمل و نقل عمومی و زیرساخت است.

 

ارسال بار به کی یف ، یکی از مهم ترین خدمات باربری بین الملل آنی بار می باشد که امکان انتقال کالاهای تجاری و شخصی را برای شما فراهم می نماید. ارسال بار به اوکراین از طریق آنی بار در اسرع وقت و با ارزانترین تعرفه های باربری انجام میشود.

 

حمل و نقل به کی یف
حمل و نقل به کی یف

ارسال اثاثیه منزل از ایران به کی یف 

 

علاوه بر ارسال بارهای تجاری و صنعتی ، حمل اثاثیه و لوازم منزل یکی دیگر از خدمات آنی بار برای ارسال بار به کی یف می باشد . بسیاری از هموطنانی که قصد مهاجرت و ادامه زندگی در کی یف یا سایر شهر های اوکراین را دارند برای همین موضوع نیاز به شرکت معتبری دارند که بهترین خدمات ارسال بار به کی یف را در اختیارشان قرار دهد.

 

 ارسال اثاث به کی یف به دو صورت هوایی و زمینی انجام می شود .

 

حمل اثاثیه به صورت زمینی را نیز می توانید به دو صورت دربستی و خرده بار انجام دهید. آنی بار خدمات بسته بندی و پکینگ لیست را برای اسباب کشی و ارسال بار به کی یف در اختیارتان قرار می دهد.

 

برای ارسال اثاث به کی یف نیاز به دریافت اخذ اقامت دائم یا موقت کشور اوکراین دارید ، برای این امر نیز می توانید از کارشناسان ما مشاوره دریافت کنید .

 

انتخاب روش مناسب برای ارسال بار به کی یف ، انجام امور گمرکی ، راهنمایی برای اخذ اقامت اوکراین و . . . را به کارشناسان ما بسپارید. 

 

علاوه بر ارسال بار به کی اف ، ارسال بار به لیسبون با انواع روش های باربری به صورت تخصصی و ارزان انجام میشود.

 

ارسال هوایی بار به کی یف 

 

ارسال بار به کی یف با روش های مختلف باربری هوایی ، زمینی ، دریایی یا ترکیبی انجام می شود .

 

یکی از روش های ارسال بار به کی یف ، حمل و نقل هوایی می باشد . در این روش محموله شما به ایرلاین های معتبر و باسابقه تحویل داده میشود و طبق قرارداد حمل ، محموله شما در کمترین زمان ممکن به کی یف ارسال میشود. 

حمل و نقل هوایی سریعترین و بهترین روش برای ارسال بار به کی یف است که با سرعت بسیار بالایی که دارد محموله ها کوچک و بزرگ را در کمترین زمان ارسال می کند. 

 

ارسال بار به کی یف بصورت هوایی ، به 2 روش کارگو و فریت بار انجام می شود.

 

کارگو مخصوص بارهای تجاری با هواپیماهای باربری و فریت بار مناسب بارهای مسافری و کم می باشد.

 

ارسال بار به کی یف بصورت هوایی تحت پوشش بیمه نامه کامل و معتبر انجام می شود .

باربری هوایی به اوکراین
باربری هوایی به اوکراین

 

ارسال بار بصورت زمینی برای کی یف

 

باربری آنی بار ، متخصص ارسال بار به کی یف به صورت زمینی می باشد که طریق مرز های زمینی با این کشور انجام می شود . ارسال بار به کی یف به صورت زمینی به 2 صورت انجام می گردد .

 

در روش گروپاژ ، بار شما مشترک با چند بار دیگر ، با یک خودرو باربری ( کامیون یا ترانزیت بین المللی ) از ایران حرکت کرده و با عبور از کشور ها و شهر های مختلف در شهر کی یف ، تخلیه می شود . در بعضی موارد هزینه ارسال بار به کی یف بصورت خرده بار کمتر است اما ممکن است مدت زمان بیشتری به طول بینجامد .

 

در روش دربستی ، بار شما به صورت دربست با یک خودرو باربری مشخص از ایران به کی یف حرکت می نماید. این روش ، از نظر زمانی بهتر از گروپاژ است. 

 

 

ارسال انواع بار و کالا به شهر کی یف 

 

آنی بار به عنوان برترین ارائه دهنده خدمات ارسال بار به کی یف ، همه روزه محموله های شما را با کمترین هزینه بارگیری و منتقل می نماید . ما برای ارسال بار به کی یف بدون هیچگونه محدودیت انواع محموله های شما را از هر نقطه از کشور بارگیری و منتقل خواهیم نمود . 

 

باربری آنی بار متخصص حمل بارهای صادراتی و بارهای بین المللی می باشد که به صورت دربستی و خرده باری اقدام به ارسال بار به کی یف می نمایند و محدودیتی در ارائه خدمات حمل بار به اوکراین به شما عزیزان ندارد. 

 

  • ارسال محموله صادراتی به کی یف
  • انتقال آهن آلات به کی یف
  • ارسال اثاثیه به کی یف
  • حمل لوازم شخصی به کی یف
  • ارسال کالاهای تجاری به کی یف

 

انجام تمام مراحل ارسال بار به کی یف توسط کارشناسان و پرسنل آنی بار انجام می شود ، از امور گمرکی گرفته تا بسته بندی و بارچینی.

ترانزیت کالا به کی اف
ترانزیت کالا به کی اف

حمل انوع بار و کالا در باربری و ارسال بار به ورشو لهستان 

 

موارد ممنوعه هنگام ارسال بار به کی یف

 

در خدمات ارسال بار به کی یف یا سایر شهر های اوکراین ، برخی اقلام و محموله ها به دلیل ممنوعیت های گمرک ایران و اوکراین قابلیت ارسال ندارند . کارشناسان ما به صورت همه روزه آماده ارائه خدمات مشاوره برای ارسال بار به کی یف هستند و در صورتی که از ممنوع بودن محموله خود آگاهی ندارید می توانید با شماره 5 رقمی ما در تماس باشید.

 

 

با این وجود ، قبل از ارسال بار به کی یف میبایست با کارشناسان ما در خصوص ارسال محموله های خود مشاوره نمایید.

  1. مواد خوراکی نظیر خشکبار ( آجیل و تنقلات ) 
  2. مواد غذایی شامل حبوبات ، برنج و . . . 
  3. میوه و سبزیجات خشک و منجمد
  4. عرقیجات و ترشیجات 
  5. اقلام آرایشی و بهداشتی ، عطر و ادکلن
  6. انواع دارو و یا دخانیات 

 

بجز این موارد ممنوعه ، سایر موارد مجاز به ارسال به کی یف می باشند و شما می توانید به سایر شهرهای اوکراین نیز بار ارسال کنید.

 

اگر هنگام ارسال بار به کی یف به کالاهای ممنوعه توجه نکنید ، مجبور به پرداخت جریمه و در مواردی مانند دخانیات تحت پیگرد قانونی قرار می گیرید.

 

علاوه بر ارسال بار به کی یف ، همه روزه برای ارسال بار به بخارست نیز می توانید از طریق آنی بار بهترین و تخصصی ترین خدمات را تجربه کنید.

کالاهای ممنوعه در باربری
کالاهای ممنوعه در باربری

 

حمل بار به کی یف تحت پوشش بیمه کامل 

 

هنگام حمل و نقل بین المللی ، یکی از مهمترین مواردی که باید به آن به صورت ویژه توجه نمود ، استفاده از بیمه نامه میباشد . بیمه نامه برای زمان بروز خسارات از واجبات خدمات ارسال بار به کی یف است . 

 

 

آنی بار با استفاده از بهترین بیمه نامه ، خدمات ارسال بار به کی یف خود را تحت پوشش قرار داده است. در زمان ارائه خدمات ارسال بار به کی یف ( چه به صورت زمینی و چه به صورت هوایی یا دریایی ) ، محموله های شما بر اساس میزان ارزش مالی که اعلام می نمایید تحت پوشش قرار میگیرد .

 

 

آنی بار برای ارسال بار به کی یف یا سایر شهر های اوکراین از بیمه نامه CMR و همچنین بیمه نامه شرکت های ایرانی استفاده می نماید و تا 500 میلیون تومان بیمه به صورت رایگان ارائه می شود . 

 

 

پوشش بیمه از لحظه تحویل بار به باربری شروع می شود و تا هنگام تحویل بارتان در کی یف را شامل می باشد.

 

بهترین و ایمن ترین خدمات باربری بین المللی برای ارسال بار به اسلو ، نروژ در آنی بار 

 

 

مدارک مورد نیاز برای ارسال بار به کی یف

 

مدارک مورد نیاز برای ارسال بار مسافری به شهر کی یف اوکراین

شما یا نماینده شما با در دست داشتن بلیط و پاسپورت خود در زمان حضورتان در گمرک فرودگاه می توانید اقدام به ارسال بار به کی یف در اوکراین نمایید. البته بدیهی است که باید مشخصات کامل (آدرس و تلفن) شخص مورد نظر در کی یف که دریافت کننده بار شما در فرودگاه کی یف می باشد با خود همراه داشته باشید.

مدارک مورد نیاز برای ارسال بار تجاری به شهر کی یف اوکراین

با توجه به جمعیت زیاد ایرانیان در کی یف افراد بسیاری اقدام به صادرات بار تجاری به اوکراین مینمایند. برای ارسال بارهای تجاری به کی یف علاوه بر مدارک شناسایی می‌بایست کارت بازرگانی نیز در دسترس داشته باشید.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر برای ارسال بار به کی یف با کارشناسان ما تماس بگیرید .

مدارک مورد نیاز برای ارسال بار به کی یف
مدارک مورد نیاز برای ارسال بار به کی یف

 

چرا آنی بار را برای ارسال بار به کی یف انتخاب کنیم ؟

 

 

در انتهای این مقاله قصد داریم ویژگی های ارسال بار به کی یف توسط شرکت آنی بار را بصورت خلاصه به شما عرض کنیم :

 

  • مجموعه آنی بار بهترین تیم مشاوره و کارشناسی را در اختیار شما قرار می دهد تا کمترین هزینه ارسال بار به کی یف و همچنین ایمنی بالا را برای شما فراهم نماید. 
  • مجموعه آنی بار بر اساس میزان بودجه ، زمان و نوع محموله شما یکی از روش های ارسال بار به کی یف را به شما پیشنهاد می کند . این موضوع می تواند توسط شما پذیرفته یا رد شود. 
  • آنی بار از 2 نوع بیمه نامه برای جبران خسارات احتمالی استفاده مینماید . بیمه نامه CMR که تا مبلغ 20 هزار دلار میباشد و بیمه نامه شرکت های ایرانی که بر اساس میزان ارزش اعلامی شما مشخص میشود و طی یک قرار داد لازم اجرا تحویل شما می شود .
  • امکان ارسال بار به کی یف بصورت خرده باری و ارائه خدمات انبار داری نیز توسط آنی بار برای شما عزیزان فراهم است . شما می توانیم محموله خود را به بسپارید و طبق قرار داد در هر تاریخی که علاقه مند هستید ارسال شود.

 

آنی بار تخصصی ترین خدمات ارسال بار به کی یف را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار میدهد. ما همه روزه خدماتی سریع و ایمن را با بالاترین کیفیت ارائه می کنیم.

 

جهت ارسال انواع بار و کالا ، استعلام نرخ کرایه و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ارسال بار به کی یف تنها کافیست با آنی بار تماس بگیرید.

 

ارسال بار به زاگرب با انواع روش های باربری توسط آنی بار 

 

 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

 

هزینه باربری از ایران به کی یف 

 

هزینه ارسال بار به کی یف یکی از سوالات مشترک همه عزیزانی است که با آنی بار تماس می گیرند . پاسخ این سوال با توجه به وزن بار ، حجم بار ، مبدا و مقصد بارتان ، شرایط حمل بار و خصوصیات آن مشخص می شود .

 

علاوه بر موارد بالا اینکه شما از چه روشی برای ارسال بار به کی یف استفاده می کنید بسیار مهم می باشد ، هزینه ارسال بار به کی یف بصورت هوایی بیشتر از زمینی می باشد و همچنین نوع خدمات دریافتی یعنی کارگو یا فریت بار هوایی یا فول تراک یا گروپاژ زمینی تاثیر مستقیمی بر نرخ کرایه های ارسال بار به کی یف دارد.

 

شما می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و با دادن اطلاعات بالا نرخ کرایه ارسال بار به کی یف را استعلام بگیرید.

 

البته توجه داشته باشید که هزینه ارسال بار به کی یف به صورت روزانه دچار نوسان می باشند بنابراین ممکن است در روز باربری نرخ کرایه ارسال بار به کی یف بروز شود و با نرخ کرایه ای که قبلا استعلام کرده اید متفاوت باشد. 

 

ارزان ترین خدمات حمل و نقل بین الملل برای ارسال بار به آنتورپ را با آنی بار تجربه کنید  

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع