باربری ایسوزو از تهران به زاهدان + بیمه رایگان

حمل بار با ایسوزو به زاهدان

 

حمل و نقل و باربری ایسوزو تهران به زاهدان بصورت همه روزه و تخصصی با ارزانترین نرخ کرایه بصورت حرفه ای انجام می گیرد و شما می توانید انواع بار و کالا را با کمترین هزینه به استان سیستان و بلوچستان و شهرستان زاهدان ارسال کنید . 

 

 

برای حمل بار با کامیونت ایسوزو به زاهدان ، آنی بار هم از تهران و هم از سایر شهرها و شهرستان های کشور خدمات باربری را در کمترین زمان ممکن در اختیار شما قرار میدهد و امکان حمل بارهای تجاری و صنعتی و اثاثیه و لوازم منزل در باربری ایسوزو تهران به زاهدان برای شما عزیزان فراهم خواهد بود .

 

برای ارسال بار و کالا در باربری ایسوزو تهران به زاهدان ، ابتدا باید ابعاد و توان حمل بار ایسوزو را شناخت . این کامیونت برای حمل و نقل بارهای مختلف طراحی شده است و امکان جابجایی انواع بار و کالا را دارد اما بیشتر از این خودرو برای حمل بارهای نیمه سنگین و اثاثیه و لوازم منزل استفاده می شود.

 

 

خدمات باربری ایسوزو تهران به زاهدان برای جابجایی بارهای شما به 2 صورت در اختیارتان قرار می گیرد : مسقف و روباز 

 

 

هر یک از این کامیونت ها دارای ویژگی ها و شرایط خاصی است که بر همین اساس می بایست برای حمل بار مورد استفاده قرار گیرند . در ادامه با انواع خدمات باربری ایسوزو تهران به زاهدان خواهیم شد . 

 

 

کامیونت ایسوزو مسقف و روباز
کامیونت ایسوزو مسقف و روباز

 

کرایه ایسوزو از تهران به زاهدان چقدر است ؟ 

 

شاید مهمترین موضوع در زمانی که قصد باربری و حمل بار به زاهدان را دارید ، نرخ کرایه خاور و هزینه باربری ایسوزو تهران به زاهدان باشد . هزینه باربری ایسوزو تهران به زاهدان علاوه بر نوع خودروی باربری به موارد دیگری نیز بستگی دارد . این موارد ممکن است برای هر محموله ای متفاوت باشد .

 

 

  • محل تخلیه و بارگیری ؛ اگر در محل تخلیه و بارگیری شرایط محیا باشد ، هزینه های عادی حمل و نقل اعمال خواهد شد . در برخی موارد به دلیل شرایط ترددی نامناسب ( تخلیه و بارگیری در شب ، جاده خاکی و . . ) نرخ کرایه باربری ایسوزو تهران به زاهدان دچار تغییراتی خواهند شد .

 

  • نوع بار و کالای شما : برخی از انواع کالاها ، دارای ارزش مالی بالایی هستند . حمل و نقل این نوع بارها نیاز به شرایط ویژه دارد که هزینه های باربری ایسوزو تهران به زاهدان را افزایش می دهد ( مانند پوشش بیمه نامه با ارزش بار بالا که هزینه زیادی دارد ) .

 

  • وزن بار : معمولا رانندگان برای حمل و نقل بارهای سبک تر راغب تر هستند و حمل و نقل این بارها با کرایه های کمتری انجام می شود .

 

جهت استعلام دقیق هزینه باربری ایسوزو تهران به زاهدان با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. 

 

حمل انواع بار و کالا از باربری زاهدان به سایر شهرها از دیگر خدمات آنی بار می باشد .

 

باربری زاهدان با انواع ایسوزو

 

 

آنی بار برای حمل و نقل بارهای شما به زاهدان ، انواع کامیونت ایسوزو را در اختیارتان قرار می دهد . باربری ایسوزو تهران به زاهدان با انواع کامیونت های مسقف ، روباز و بغل بازشو می باشد و برای حمل و نقل هر نوع بار ، خودروی باربری متناسب با آن در اختیارتان قرار می گیرد . 

 

ایسوزو مسقف یک خودروی باربری سرپوشیده است که برای حمل و نقل اثاثیه و لوازم منزل بسیار مناسب است . علاوه بر این برای حمل و نقل بارهای تجاری نیز که بصورت بسته بندی هستند گزینه مناسبی است . خدمات باربری ایسوزو تهران به زاهدان به دلیل امکان تردد در معابر شهر تهران و شهرستان زاهدان ، گزینه بسیار مناسبی برای حمل انواع بار و کالا می باشد.

 

طول اتاق بار آن حدود ۵/۵ متر و عرض آن حدود ۲ متر است و دارای ارتفاع ۲/۵ متری است . 

 

شما می توانید از خدمات باربری ایسوزو تهران به زاهدان برای حمل و نقل بار و کالا های مختلف که حساسیت زیادی ندارند استفاده کنید . کامیونت ایسوزو بهترین و مناسب ترین خودروی باربری برای حمل و نقل دستگاه ها ، لاستیک ، پلاستیک ، مواد اولیه و . . . .می باشد . طول اتاق بار این خودرو نیز حدود ۵/۵ متر است . 

خاور تهران زاهدان را از آنی بار بخواهید

 

تخصصی ترین و ارزانترین خدمات باربری ایسوزو تهران به زاهدان 

 

حمل اثاث با ایسوزو به زاهدان

 

برای حمل و نقل اثاثیه و لوازم منزل ، نیاز به خودرویی داریم که علاوه بر امکان تردد در معابر شهری ، از فنربندی نرم و مناسبی برخوردار باشد تا خسارتی به محموله شما وارد نشود .

 

علاوه بر این نیز میبایست از خودروی مسقف استفاده نمود تا اثاثیه در صورت بارش باران یا برف و وجود فشار باد خساراتی را متحمل نشود . از همین جهت بهترین انتخاب ، باربری ایسوزو تهران به زاهدان می باشد که مجهز به انواع کامیونت مسقف و روباز برای حمل انواع بار است .

 

مجموعه آنی بار با در اختیار داشتن تعداد زیادی از انواع کامیونت های مسقف و روباز برای حمل و نقل اثاثیه شما در کمترین زمان ممکن اثاث کشی را فراهم می نماید .

 

حمل و نقل تخصصی و حرفه ای در باربری ایسوزو تهران به زاهدان یا هر نقطه ای از کشور در اختیار شما قرار می دهیم .

 

در صورتی که مقدار اثاثیه کم باشد می توانید از خدمات حمل بار با نیسان به زاهدان استفاده کنید . 

حمل اثاثیه با کامیونت ایسوزو
حمل اثاثیه با کامیونت ایسوزو

باربری تهران به زاهدان با انواع خودرو های باربری با کمترین و ارزان ترین نرخ کرایه 

 

باربری ایسوزو زاهدان همراه با بیمه نامه کامل

 

 

تمامی خدمات باربری ایسوزو تهران به زاهدان را از شرکت آنی بار همراه با بیمه نامه کامل و معتبر دریافت کنید.

 

بیمه ایران پوشش دهنده خدمات باربری با کامیونت ایسوزو از تهران به زاهدان می باشد .

 

سطح پوشش بیمه متناسب با ارزش بارتان تنظیم می شود و مبلغ 100 میلیون از آن به صورت رایگان به شما تعلق می گیرد و مابقی آن معادل با هر 10 میلیون پوشش مبلغ 3500 تومان از شما دریافت می شود.

 

بیمه تمامی خساراتی که حین باربری ایسوزو تهران به زاهدان به بارتان وارد شود را جبران می کند. 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

 

حمل بار به مرز میرجاوه بصورت تخصصی و ارزان با انواع کامیونت های ایسوزو انجام میشود . 

 

ارسال آهن آلات با ایسوزو به زاهدان

 

 

برای حمل و نقل آهن آلات نیز می توانید با استفاده از خدمات باربری ایسوزو تهران به زاهدان انواع آهن را ارسال نمایید . 

 

 

مجموعه آنی بار با استفاده از کامیونت های ایسوزو روباز برای حمل و نقل تیر آهن ، میلگرد ، ضایعات آهن ، باربری و حمل لوله ، پروفیل و . . . امکان باربری برای زاهدان را فراهم نموده است . با استفاده از خدمات باربری ایسوزو تهران به زاهدان ، تا 4 تن آهن آلات را می توانید بصورت دربستی با بالاترین ایمنی و همراه با بیمه نامه به زاهدان ارسال نمایید . 

 

ارسال انواع آهن آلات با استفاده از خدمات باربری ایسوزو تهران به زاهدان و همه نقاط سیستان و بلوچستان با کمترین هزینه

 

جهت حمل بار های سنگین می توانید از باربری تریلی زاهدان استفاده کنید . 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع