ارسال بار با ایسوزو به بجنورد با کمترین هزینه

باربری ایسوزو بجنورد از تهران و شهرستان ها

 

 

باربری با ایسوزو به بجنورد در کمترین زمان ممکن همراه با کاملترین بیمه نامه توسط آنی بار انجام میشود و انواع بار و کالا را میتوانید در اسرع با بیمه نامه کامل به بجنورد ارسال نمایید . حمل و نقل بار برای بجنورد با ایسوزو مسقف و روباز انجام میشود و محموله های مختلف با شرایط متفاوت قابل حمل خواهند بود.

 

آنی بار تخصصی ترین و ارزانترین خدمات حمل بار به بجنورد را از طریق ناوگان گسترده و حرفه ای خود در اختیار شما قرار میدهد . حمل و نقل تخصصی و سریع و ارزان را می توانید با آنی بار در کمترین زمان تجربه کنید.

 

 

باربری ایسوزو بجنورد با کمترین هزینه توسط تیم حرفه ای آنی بار تنها با یک تماس تلفنی در اختیار شما قرار میگیرد. 

 

 

انواع ایسوزو از تهران به بجنورد

 

آنی بار بهترین و تخصصی ترین خدمات حمل و نقل بار و کالا را در کمترین زمان ممکن با مناسب ترین نوع ایسوزو در اختیار شما قرار میدهد.

 

 

شما می توانید بصورت همه روزه ارزانترین و تخصصی خدمات حمل و نقل بار و کالا را با کامیونت ایسوزو مسقف و روباز جابجا نمایید.

 

 

علاوه بر تهران که مرکز حمل و نقل بار در ایران می باشد ، آنی بار از همه شهر ها و استان ها نسبت به حمل و نقل بار و کالای شما اقدام می کند.

 

 

  • ایسوزو مسقف 
  • ایسوزو روباز بغلدار
  • ایسوزو روباز بغل بازشو

علاوه بر ایسوزو ، باربری تریلی بجنورد نیز یکی از مهمترین خدماتی است که شرکت آنی بار به شما عزیزان ارائه میدهد . 

 

ابعاد و توان حمل کامیونت ایسوزو 

 

کامیونت ایسوزو بصورت مسقف و روباز دارای ابعاد و توان مختلفی است . بصورت استاندارد این کامیونت توان حمل بار تا 4 تن را دارد . اما در زمانی که اتاق مسقف روی این کامیونت قرار میگیرد ، به دلیل وزن زیاد اتاق توان حمل آن نیز کم میشود. 

 

 

به این صورت که در کامیونت مسقف توان حمل بار تا 3 تن و کامیونت روباز حدود 4 تن میباشد . اتاقل بار این 2 نوع نیز با هم متفاوت است.

 

 

کامیونت روباز ایسوزو دارای اتاق با طول حدود 5/5 متر است و اتاق کامیونت مسقف علاوه بر طول 5/5 متر ، دارای ارتفاع حدود 2/5 متر نیز میباشد و عرض هر نوع حدود 2 متر است .

 

باربری با انواع کامیونت ایسوزو ( مسقف و روباز )
باربری با انواع کامیونت ایسوزو ( مسقف و روباز )

برای ارسال اثاثیه به بجنورد ، مناسب ترین خودرو کامیونت ایسوزو مسقف میباشد . 

 

کرایه ایسوزو بجنورد چطور مشخص میشود ؟ 

 

 

ایسوزو یکی از محبوب ترین خودروهای باربری است که برای جابجایی انواع بار و کالا در تناژ های زیر 4 تن مورد استفاده قرار میگیرند.

 

 

این کامیونت بصورت مسقف و روباز می باشد که نوع مسقف برای حمل اثاثیه و کالاهای تجاری بسیار مناسب است .

 

 

نوع روباز نیز برای حمل و نقل انواع بار و کالای غیر حساس مناسب است . از این جهت که کاربری های آنها متفاوت است نرخ کرایه متفاوتی نیز دارند .

 

حمل بار با کمترین نرخ کرایه در باربری ورامین به سراسر ایران

 

 

عوامل موثر در کرایه ایسوزو

 

نوع خودروی مورد استفاده : ایسوزوی که شما مورد استفاده قرار میدهید ، در هزینه های باربری موثر است . ایسوزو مسقف معمولا دارای نرخ کرایه بیشتری نسبت به ایسوزو روباز است . از همین جهت هزینه های حمل و نقل بار با این خودروی باربری کمی بیشتر خواهد بود 

 

 

شرایط خاص محموله : در زمانی که محموله خود را با ایسوزو به بجنورد ارسال میکنید ، هزینه بر اساس نوع بار و شرایط آن نیز تغییراتی خواهد داشت .

 

 

به عنوان مثال ، اگر محموله کمی سنگین باشد ، به دلیل استهلاک بالاتر خودرو ، هزینه های رانندگان نیز بیشتر خواهد بود . رانندگان برای حمل محموله های با وزن کمتر بیشتر رغبت  به خرج می دهند و با کرایه ای کمتر نیز راضی به حمل بار خواهند شد .

 

 

محل بارگیری و تخلیه : در برخی مناطق شهر تهران یا بجنورد ، تردد کامیونت ها مجاز نیست . از همین جهت باید برای حمل و نقل بارها ابتدا محدوده بارگیری و تخلیه را نیز مد نظر قرار داد.

 

کامیونت ایسوزو مسقف و روباز
کامیونت ایسوزو مسقف و روباز

 

باربری ایسوزو مشهد با ارزانترین نرخ کرایه توسط آنی بار ارائه میشود . 

 

 

حمل اثاثیه با کامیونت ایسوزو برای بجنورد

 

 

برای ارسال اثاثیه منزل و اثاث کشی به بجنورد ، حمل و نقل بار را می توانید با انواع کامیونت ایسوزو نیز انجام دهید . کامیونت های ایسوزو آنی بار برای حمل انواع اثاثیه ، لوازم منزل مناسب هستند . ایسوزو ها به دلیل داشتن اتاق مسقف بزرگ و همچین طول بلند ، برای جابجایی اثاثیه و لوازم منزل بسیار مناسب هستند.

 

 

شما می توانید خدمات اسباب کشی را با ایسوزو های آنی بار برای هر نقطه ای از ایران به مقصد بجنورد درخواست نماید. 

 

در صورتی که مقدار اثاثیه کم باشد می توانید از خدمات حمل بار با نیسان به بجنورد برای حمل آن استفاده کنید . 

 

حمل اثاثیه منزل
حمل اثاثیه منزل

 

علاوه بر کامیونت ایسوزو ، کرایه کامیون به بجنورد را نیز میتوانید از طریق آنی بار استعلام نمایید . 

 

بیمه نامه باربری ایسوزو برای بجنورد

 

برای حمل و نقل بار و کالا با اسوزو ، علاوه بر بارنامه دولتی و قانونی ، نیاز به بیمه نامه یکی از مهمترین موارد حمل و نقل است .

 

 

حمل بار تحت پوشش بیمه نامه بر اساس میزان ارزش بار  مشخص میشود .

 

 

به عنوان مثال ، حمل بار با ایسوزو برای محموله ای که دارای ارزش 100 میلیون تومانی میباشد ، باید تحت پوشش بیمه 100 میلیونی قرار بگیرد .

 

 

ما در مجموعه آنی بار ، برای حمل و نقل بارهای شما تا 100 میلیون بیمه رایگان در اختیارتان قرار میدهیم و نیازی نیست بیمه توسط شما خریداری  شود .

 

بهترین و ارزانترین خدمات باربری ایسوز بجنورد را می توانید با یک تماس تلفنی از طریق مشاوره با کارشناسان ما استعلام کنید و در اسرع وقت بدون هزینه های اضافی محموله های خود را جابجا نمایید . حمل و قل حرفه بار و کالا با کامیونت ایسوزو بصورت همه روزه برای بجنورد و سایر شهر های استان خراسان شمالی توسط آنی بار انجام خواهد شد .

 

حمل بار و کالا با انواع خودرو های باربری از باربری بجنورد به سایر شهرها از دیگر خدمات آنی بار می باشد.  

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع