باربری ایسوزو شهرکرد

حمل بار با ایسوزو به شهرکرد

 

حمل و نقل و باربری ایسوزو شهرکرد تحت پوشش بهترین بیمه نامه همراه با بارنامه دولتی ؛ تخصصی ترین خدمات ارسال بار با ایسوزو به شهرکرد با کمترین هزینه توسط آنی بار به شما عزیزان ارائه می گردد 

 

حمل و نقل بارهای سبک و سنگین و حمل محموله های تجاری و صنعتی

 

 

ارزانترین و تخصصی ترین خدمات حمل و نقل و باربری ایسوزو شهرکرد 

 

 

حمل و نقل بار و کالا از تهران و شهرستان ها با استفاده از خدمات باربری ایسوزو شهرکرد به همراه بهترین و کاملترین بیمه نامه انجام خواهد شد.

 

 

ایسوزو یکی از بهترین و مناسب ترین خودروهای مخصوص باربری است که به دلیل ابعاد مناسب برای تردد در معابر شهری ، به دلیل فنربندی نرم برای حمل و نقل بارهای حساس مانند اثاثیه و لوازم منزل مناسب است.

 

 

حمل و نقل اثاث ، کالای تجاری ، لوازم منزل ، میز و مبلمان ، کالاهای تجاری و …. با استفاده از خدمات باربری ایسوزو شهرکرد انجام خواهد شد.

 

باربری با ایسوزو مسقف
باربری با ایسوزو مسقف

 

حمل بار به شهرکرد را تنها به متخصصین آن واگذار کنید . ارسال سریع و تخصصی محموله های شما در کمترین زمان ممکن. 

 

 

انواع کامیونت های ایسوزو

 

برای حمل بار و کالا های تجاری ، صنعتی ، اثاث منزل و . . .  خدمات باربری ایسوزو شهرکرد ، با انواع کامیونت های ایسوزو در اختیار شما قرار میگیرند.

 

کامیونت های ایسوزو بصورت مسقف ، روباز و بغل بازشو می باشند و برای حمل و نقل بارهای شما مناسب هستند . انتخاب خودروی مناسب برای باربری ایسوزو شهرکرد بر اساس نوع بار شما و ابعاد و شرایط آن انجام میشود . در برخی موارد به دلیل عدم امکان تردد یک خودروی باربری در محدوده ای خاص ، از خودروهای باربری بزرگتر یا کوچکتر و . . استفاده میشود.

 

 

باربری ایسوزو شهرکرد با کامیونت ایسوزو روباز معمولا برای حمل انواع بار و کالا مورد استفاده قرار می گیرد . کامیونت مسقف نیز معمولا برای جابجایی انواع اثاثیه و لوازم منزل مورد استفاده قرار می گیرد . حمل مبلمان ، میز ، کمد و . . . با استفاده از کامیون ایسوزو یکی از اصلی ترین خدمات آنی بار برای شهرستان شهرکرد محسوب می شود.

 

 

باربری ایسوزو شهرکرد با انواع کامیون همراه با بیمه نامه معتبر 

 

 

ایسوزو مسقف به شهرکرد

 

برای حمل و نقل انواع کالا ، ایسوزو مسقف مورد استفاده قرار می گیرد . باربری ایسوزو شهرکرد با کامیونت مسقف معمولا برای ارسال کالاهای تجاری ، صنعتی  و  شخصی و اثاثیه منزل بصورت همه روزه در کمترین زمان ممکن به شما ارائه می گردد.

 

 

ایسوزو مسقف توان حمل ۲/۵ تا ۳ تن بار را دارد و اتاق بزرگ آن برای حمل همه نوع بار مناسب است . ارتفاع اتاق بار ایسوزو حدود ۲/۵ متر و عرض آن حدود ۲ متر است . طول اتاق ایسوزو مسقف حدود ۵/۵ متر است.

 

 

باربری ایسوزو شهرکرد با کامیونت ایسوزو مسقف برای اثاث کشی ، حمل مبلمان از همه نقاط کشور بسیار مناسب است .

 

 

باربری ایسوزو شهرکرد برای حمل بارهای نیمه سنگین تا 4 تن مناسب است برای حمل بارهای سنگین تر می توانید انواع کامیون تک و کامیون جفت را از آنی بار سفارش دهید. 

 

 

باربری ارزان به شهرکرد را با آنی بار تجربه کنید .

 

 

ایسوزو روباز برای حمل بار به شهرکرد

 

یکی از انواع خودروهای باربری که برای باربری ایسوزو شهرکرد مورد استفاده قرار میگیرد ، کامیونت ایسوزو روباز است .

 

 

کامیونت های ایسوزو به دلیل موتور قدرتمند امکان حمل سریع انواع بار و کالا را دارند . از همین جهت مدل روباز ایسوزو برای حمل و نقل بارهای مختلف مورد استفاده قرار میگیرد .

 

 

کامیونت روباز ایسوزو با استفاده از چادر برزنتی و نایلون مورد حفاظت قرار می گیرد .

 

.

باربری ایسوزو شهرکرد برای حمل و نقل بار تا تناژ حدود ۳-۴ تن مورد استفاده قرار می گیرد.

 

حمل بار و کالا با انواع خودروهای باربری در باربری شهرکرد به سایر شهرستان ها 

 

 

باربری ایسوزو
باربری ایسوزو

 

بیمه نامه مخصوص باربری شهرکرد با ایسوزو

 

برای باربری ایسوزو شهرکرد یا هر نقطه ای از کشور ، آنی بار بهترین و کاملترین بیمه نامه را در اختیار شما قرار می دهد . بیمه نامه مورد استفاده در مجموعه آنی بار کاملترین بیمه نامه است که هرگونه خسارت جزئی و کلی که به محموله وارد می شود را تحت پوشش کامل قرار میدهد .

 

 

باربری ایسوزو شهرکرد در شرکت آنی بار از تمام مناطق تهران و حاشیه اطراف تهران بارگیری می شوند و همین امر سبب افزایش میزان نیاز به بیمه نامه باربری است. 

 

 

بیمه نامه باربری ایسوزو شهرکرد خساراتی مانند آتش سوزی ، سرقت ، تصادفات و . . . را در کمترین زمان پرداخت خواهد نمود . بیمه نامه آنی بار بصورت صفر تا ۱۰۰ محموله شما را تحت پوشش قرار میدهد . کامیونت ایسوزو تا ۳۰ میلیون تومان تحت پوشش بیمه نامه بصورت رایگان قرار میگیرد.

 

باربری ایسوزو بروجن همراه با خدمات ویژه بیمه نامه و بارنامه 

 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

 

حمل بار با ایسوزو بصورت تخصصی 

 

مشاوره تخصصی برای حمل بار با ایسوزو به شهرکرد 

 

 

اگر قصد ارسال بار و کالا و محموله ای از باربری تهران به شهرکرد را دارید ، میبایست قبل از ثبت هرگونه سفارش ، با مشاوران و کارشناسان آنی بار در تماس باشید تا در کمترین زمان بهترین خدمات باربری ایسوزو شهرکرد انجام گیرد. 

 

 

مشاوران ما در انتخاب خودروی باربری ، میزان بیمه مناسب ، شرایط محل بارگیری و تخلیه و . . . در کنار شما خواهند بود تا باربری ایسوزو شهرکرد بصورت سریع و ارزان و ایمن انجام گیرد.

 

 

شهرکرد یکی از شهرهای مرکزی ایران، مرکز شهرستان شهرکرد و استان چهارمحال و بختیاری است. شهرکرد در ۸۵ کیلومتری جنوب غرب اصفهان قرار دارد . نام پیشین آن «دهکرد» بوده‌است که پس از تبدیل به شهر (در شهریور ۱۳۱۴ خورشیدی) به شهرکرد تغییر نام داده شده‌است.

 

 

شهرکرد مرتفع‌ترین مرکز استان در ایران است و از همین رو به بام ایران نیز شهرت دارد. آب و هوای شهرکرد در تابستان ها معتدل و زمستان ها بسیار سرد است.

 

 

ارزانترین خدمات باربری ایسوزو شهرکرد را در آنی بار تجربه کنید . 

 

مطالب مرتبط : باربری خاور شهرکرد 

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع