باربری ایسوزو کوهک

حمل و نقل تخصصی بار و کالا با ایسوزو از تمام نقاط کشور به کوهک

 

شرکت حمل و نقل آنی بار ، ارائه دهنده خدمات باربری در سراسر کشور به صورت همه روزه با ارزانترین نرخ کرایه می باشد ؛ شما می توانید با توجه به نوع بار ، وزن و ابعاد آن خودرو مناسب را جهت حمل آن سفارش دهید.

 

 

باربری با ایسوزو به کوهک یکی از خدمات آنی بار می باشد که می توانید به صورت دربستی از سراسر کشور سفارش دهید .

 

 

شما می توانید انواع ایسوزو مسقف ، روباز ، بغل بازشو را همراه با خدمات ویژه برای باربری به کوهک از آنی بار سفارش دهید.

 

 

باربری به کوهک با ایسوزو یا هر یک از خودرو های باربری همراه با بیمه و بارنامه معتبر و رسمی انجام می شود.

 

 

علاوه بر ایسوزو انواع کامیون تک و جفت ، انواع تریلی کفی و چادری و لبه دار ، نیسان وانت ، خاور و . . . را برای باربری به کوهک در اختیارتان قرار می دهیم.

 

 

ارائه بیمه نامه معتبر برای ایسوزو کوهک

 

از مهم ترین موارد در باربری بین شهری که آنی بار نیز توجه ویژه ای به آن نموده است ؛ حفاظت از سلامت بار و سرمایه صاحب بار می باشد .

 

 

بیمه نامه شامل تمامی بارهایی که با ایسوزو به کوهک ارسال شوند می باشد ؛ سطح پوشش بیمه معادل با ارزش بارتان مشخص می شود و هزینه آن نیز وابسته به آن است .

 

 

 

بیمه ایران پوشش دهنده خدمات باربری ایسوزو کوهک و سایر خدمات باربری در شرکت آنی بار می باشد ؛ تمامی حوادثی که در حین باربری منجر به آسیب دیدن بار شود توسط شرکت بیمه جبران می شود.

 

 

تخفیف ویژه آنی بار برای مشتریان عزیز ، ارائه 100 میلیون بیمه رایگان همراه با ایسوزو کوهک به تمامی افراد می باشد . 

 

 

علاوه بر بیمه ، بارنامه دولتی نیز برای باربری به کوهک صادر می شود ؛ بارنامه اوراق بهاداری است که از طرف شرکت حمل و نقل صادر شده و در آن مشخصات بار، ارسال کننده، دریافت کننده، هزینه باربری و بیمه ، تعداد و وزن کالا در آن قید می‌شود.

 

 

باربری با انواع کامیونت ایسوزو
باربری با انواع کامیونت ایسوزو

 

 

باربری ایسوزو به مرز سراوان و باربری تریلی سراوان همراه با بیمه رایگان 

 

باربری با انواع کامیونت ایسوزو به کوهک

 

همانطور که گفتیم شما می توانید برای باربری به کوهک از سه نوع ایسوزو استفاده کنید ؛ ایسوزو مسقف / ایسوزو روباز / ایسوزو بغل بازشو .

 

نوع ایسوزو با توجه به نوع بار ، وزن و شرایط حمل آن مشخص می شود مثلا : ایسوزو بغل بازشو دارای اتاق باری در ابعاد 2 متر در 4 متر با دیواره های حدوداََ یک متری می باشد که امکان باز شدن و بارگیری و تخلیه بار از کنار را دارد و برای بارهای پالتی و بارهایی که با لیفتراک بارگیری می شوند مناسب می باشد.

 

 

ایسوزو روباز نیز مانند ایسوزو بغل بازشو دارای اتاق باری در ابعاد 2 متر در 4 متر می باشد و توان حمل 4 تن بار را دارد ؛ برخی از این ایسوزو ها دارای دیواره های 80 سانتی متری تا 1/5 متری می باشند و برخی به صورت کفی .

 

 

از این ایسوزو می توانید برای حمل تمامی بارها استفاده کنید ، ممنوعیت و محدودیت خاصی برای باربری با این خودرو باربری وجود ندارد.

 

 

ایسوزو مسقف دارای اتاقکی فلزی یا دارای چهار چوب و سقف برزنتی می باشد ؛ این ایسوزو ها دارای اتاقکی بزرگتری هستند ( 2 در 5 متر ) اما به دلیل وزن اتاقک توان حمل کمتری ( 3 الی 3/5 تن ) را دارند.

 

 

شما می توانید برای باربری به ریمدان نیز از انواع ایسوزو های آنی بار استفاده کنید 

 

حمل اثاثیه و لوازم منزل با ایسوزو برای کوهک

 

یکی از بارهایی که می توانید با ایسوزو به کوهک ارسال کنید ؛ اثاثیه منزل و محل کار ، مبلمان و سرویس چوب ، لوازم صوتی و تصویری ، لوازم خانگی ، میز و صندلی اداری و سایر لوازم شرکت ها می باشد .

 

 

برای حمل این نوع بارها ایسوزو مسقف مناسب تر می باشد زیرا می تواند از آب خوردگی ، فشار باد ، برخورد شی خارجی ، تابش آفتاب و . . .جلوگیری کند و مانع از آسیب دیدن بارتان شود .

 

 

البته تمامی بارها تحت پوشش بیمه قرار می گیرند و در صورت خسارت دیدن ، به طور کامل جبران می شود.

 

 

برای اطلاع از مقدار باری که می توانید با ایسوزو مسقف حمل کنید ، کرایه ایسوزو کوهک و ثبت سفارش با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

شما می توانید جهت حمل انواع بار و کالا از باربری تهران به مرز پیشین با شرکت حمل و نقل آنی بار تماس بگیرید و در کوتاه ترین زمان ارزانترین خدمات باربری را دریافت کنید . 

 

 

حمل اثاثیه با ایسوزو چادری
حمل اثاثیه با ایسوزو چادری

استعلام ارزانترین نرخ کرایه برای باربری ایسوزو کوهک

 

 

اگر به دنبال ارزانترین باربری به مرز کوهک هستید با آنی بار تماس بگیرید.

نرخ کرایه و تعرفه باربری در ایران به صورت ثابت و یکپارچه نمی باشد و در شرایط مختلف و با توجه به عوامل مختلف دچار تغییراتی می شود ؛ مانند:

  • مسافت بین مبدا و مقصد باربری 
  • زمان و محل بارگیری و شرایط حمل بار
  • نوع و ارزش بارتان و مقدار بیمه مورد نیاز
  • نوع ایسوزو ، ایسوزو مسقف کمی گرانتر از ایسوزو روباز می باشد

تغییر قیمت بنزین ، گران شدن لوازم یدکی خودرو و . . .همگی این مورد بر نرخ کرایه باربری ایسوزو کوهک و سایر شهر ها تاثیر مستقیمی دارد.

کارشناسان ما با بررسی بارتان و ارائه خدمات متناسب با نیازتان سعی می کنند خدمات باربری را با کمترین هزینه به شما ارائه دهند برای استعلام نرخ کرایه ایسوزو کوهک تنها کافیست با شمار پنج رقمی شرکت تماس حاصل نمایید.

شما می توانید در صورت نیاز کرایه کامیون به میلک را از کارشناسان آنی بار استعلام بگیرید .

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

مشاوره رایگان و ثبت درخواست باربری با ایسوزو از تهران به کوهک 

 

برای ارسال بار و کالای با ایسوزو به کوهک، ما بهترین و حرفه ای ترین تیم مشاوره را در اختیار شما قرار می دهیم.

مشاوران و کارشناسان ما با بررسی کامل بار شما ، ارزانترین نرخ کرایه را با مناسب ترین نوع ایسوزو و همچنین بیمه نامه متناسب با آن در اختیار شما قرار می دهند.

 

بهترین و کاملترین خدمات باربری به مرز کوهک را از کارشناسان ما بخواهید .

 

باربری ایسوزو زاهدان و حمل بار به میرجاوه از دیگر خدمات تخصصی آنی بار می باشند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع