باربری تریلی کازرون ( کفی ، چادری و کمرشکن )

حمل بار با تریلی از سراسر کشور به کازرون

 

 

باربری تریلی کازرون از تخصصی ترین و پرکاربردترین خدمات آنی بار در استان فارس می باشد ؛ شما می توانید از طریق شرکت آنی بار انواع بارهای سنگین و حجیم ، محموله های ترافیکی ، خودرو های سنگین و . . .را با تریلی از تمام هر ها به کازرون و بالعکس ارسال کنید.

 

 

 بهترین و ارزانترین باربری تریلی کازرون را از طریق آنی بار درخواست دهید.

 

 

برای حمل و نقل بارهای سنگین باید از انواع تریلی ها استفاده نمود . تریلی ها توان حمل بالایی دارند و برای جابجایی محموله های سنگین و فوق سنگین در باربری تریلی کازرون مورد استفاده قرار می گیرند . مخصوصا برای فواصل طولانی مانند تهران به کازرون یا شیراز به کازرون انتخاب تریلی مناسب مناسب مهم و ضروری است. 

 

 

خدمات باربری تریلی کازرون برای حمل و نقل همه نوع بار و کالا با کمترین هزینه و با ارزانترین نرخ کرایه از همه نقاط کشور در اختیار شما خواهند بود. 

 

 

تریلی از تهران به کازرون

 

 

برای حمل بارهای سنگین از تهران به کازرون ، آنی بار خدمات باربری تریلی کازرون را با نازلترین نرخ کرایه در اختیار شما قرار می دهد . تریلی های آنی بار قابلیت حمل انواع بار و کالای استاندارد و ترافیکی را دارند و برای حمل و نقل بین شهری از تهران در اختیار شما قرار می گیرند. 

 

 

تریلی های موجود جهت باربری تریلی کازرون عبارتند از تریلی کفی ، تریلی بغلدار ، تریلی ترانزیت چادری و تریلی کمرشکن که برای حمل بارهای بسیار سنگین یا حجیم مورد استفاده قرار می گیرد. 

 

 

البته برای حمل بارهای ترافیکی علاوه بر خدمات باربری تریلی کازرون ، از بوژی نیز استفاده می شود که بسیار تخصصی و نیازمند مشاوره است.

 

 

باربری تریلی کازرون علاوه بر تهران ، از سایر استان ها نیز به شما عزیزان ارائه می شود . تنها کافیست با کارشناسان و متخصصین آنی بار در تماس باشید و بهترین خدمات را در اختیار داشته باشید.

 

جدول زیر نرخ کرایه باربری با انواع تریلی از تهران به کازرون همراه با ظرفیت خودرو های باربری می باشد : 

 

نوع تریلی کرایه ظرفیت ماشین
کفی 9/200/000 تومان 24 تن
بغلدار 9/500/000 تومان 24 تن
ترانزیت 10/200/000 تومان 23 تن
کمپرسی تماس بگیرید 23 تن
کمرشکن تماس بگیرید 30 الی 55 تن
بوژی تماس بگیرید 96 تن

 

 

باربری تریلی شیراز
باربری تریلی شیراز

 

باربری نیسان کازرون را با کمترین و ارزانترین قیمت به آنی بار بسپارید.

 

تریلی کفی برای کازرون

 

تریلی کفی پر استفاده ترین نوع تریلی برای حمل و نقل و باربری تریلی کازرون است . این تریلی امکان بارگیری انواع دستگاه های صنعتی ، قطعات صنعتی ، آهن آلات و محموله های روی پالت یا داخل کیسه جامبو را برای شما فراهم می نماید. 

 

 

برای ارسال انواع بار در باربری تریلی کازرون ، می توانید تریلی کفی را از تمام شهر های ایران برای کازرون درخواست کنید . ما با پوشش سراسری برای حمل و نقل یارهای شما آماده خدمات تخصصی هستیم. 

 

 

تریلی کفی دارای طول حدود 12 تا 13 متر و 60 سانتی متر است و عرض آن حدود 2 متر 60 است . حمل انواع بار در باربری تریلی کازرون با این نوع تریلی تا وزن 23-24 تن انجام می شود و از لحاظ قانونی قابلیت حمل بیش از این را نخواهد داشت.

 

 

باربری تریلی کازرون بهترین و ارزانترین خدمات را در کمترین زمان ممکن در اختیار شما قرار می دهد و ارسال بارهای مختلف با بیمه نامه کامل انجام می شود.

 

 

باربری با تریلی کفی
باربری با تریلی کفی

 

باربری کامیون شیراز بصورت تخصصی و ارزان قیمت با بهترین تعرفه و نرخ کرایه

 

تریلی چادری یا ترانزیت کازرون

 

 

برای حمل و نقل محموله های تجاری در تناژ بالا معمولا از تریلی ترانزیت استفاده می شود . این تریلی به دلیل امکان پلمپ بار و ابعاد بزرگ اتاق بار آن ، بهترین و مناسب ترین خودرو برای حمل و نقل کالاها و محموله های تجاری بصورت بین شهری و بین المللی در باربری تریلی کازرون است. 

 

 

باربری تریلی کازرون با ترانزیت قابلیت حمل بار تا 24-23 تن را دارد و به دلیل مسقف بودن آن ، به خوبی از محموله و کالای شما محافظت خواهد کرد.

 

 

تریلی چادری دارای طول 13 متر و 60 سانتی متر است و حجم زیادی از کالاها داخل آن جایگیری میشوند.

 

 

باربری تریلی کازرون بصورت همه روزه برای حمل محموله های تجاری و صنعتی مناسب است و ارسال محموله های تجاری و صنعتی از طریق این خودروی باربری بسیار انجام میشود. 

 

حمل بارهای سنگین و فوق سنگین در باربری تریلی آنی بار 

 

 

باربری با استفاده از تریلی چادری
باربری با استفاده از تریلی چادری

باربری کازرون با تریلی کمرشکن

 

 

تریلی کمرشکن بهترین و مناسب ترین گزینه برای حمل بارهای سنگین و فوق سنگین در باربری تریلی کازرون می باشند . بارهایی با ابعاد غیر عادی و بارهای با وزن بسیار بالا با انواع کمرشکن ها حمل می گردند.

 

 

 

عموما انواع دستگاه های صنعتی و راهسازی بزرگ و همچنین سازه های صنعتی بزرگ سایز از این نوع خودرو استفاده می شود که به دلیل ابعاد و شرایط مناسب برای حمل و نقل سنگین ، توان حمل بار تا 70 تن را دارد . 

 

 

 

باربری تریلی کازرون با انواع کمرشکن ( 2 محور ، 5 محور ، 9 محور و 11 محور ) انجام می شود که هر یک محدودیت وزنی و ابعادی خاصی دارند . 

 

 

باربری تریلی کازرون برای انتقال محموله های ترافیکی با کمرشکن نیاز به دریافت مجوز از وزارت راه دارد که توسط شرکت آنی بار انجام خواهد شد . 

 

 

 ویژه >> باربری تریلی شیراز بصورت تخصصی و حرفه ای با آنی بار 

 

 

تریلی کمرشکن
تریلی کمرشکن

 

کرایه تریلی شیراز را نیز می توانید از طریق تماس با کارشناس ما استعلام نمایید. 

 

چه کالایی با تریلی به کازرون حمل میشوند؟

 

باید گفت که انواع کالا و محموله ای که از نظر ابعاد و نوع بار قابلیت حمل با تریلی را داشته باشند با این خودروی باربری جابجا میشوند و شما می توانید باربری تریلی کازرون را بصورت همه روزه از طریق شماره های آنی بار ثبت سفارش کنید.

 

 

از انواع تریلی های موجود در باربری تریلی کازرون می توانید برای حمل کیسه جامبو ، ضایعات آهن فله ، شن و ماسه فله ، ضایعات پرس شده ، انواع آهن آلات ، دستگاه های خط تولید ، دستگاه های راه سازی ، قرقره و کابل ، سنگ و سرامیک و کالاهای بسته بندی شده روی پالت مانند آب میوه ، نوشابه ، آب معدنی  و . . .  مناسب هستند . 

 

 

بر اساس نوع بار و محموله میبایست مناسب ترین خدمات باربری تریلی کازرون را سفارش دهید. 

 

 

به همین دلیل برای درخواست باربری تریلی کازرون یا هر نقطه ای از کشور ، ابتدا باید با مشاوران و کارشناسان ما در ارتباط باشید تا مناسب ترین و ارزانترین نرخ کرایه را نیز در اختیار شما قرار دهند. 

 

 

استعلام کرایه تریلی کازرون

 

 

برای حمل و نقل بار و کالا با تریلی به کازرون ، میبایست ارزانترین نرخ کرایه تریلی را استعلام نمایید. سریعترین و بهترین راه برای استعلام نرخ کرایه انواع تریلی در باربری تریلی کازرون ، تماس با کارشناسان حرفه ای آنی بار است.

 

 

ما با بررسی نوع بار ، تریلی مورد استفاده و تمامی موارد موثر در هزینه باربری ارزانترین نرخ کرایه برای حمل و نقل بار و باربری تریلی کازرون را در اختیار شما قرار می دهیم.

 

جدول زیر نرخ کرایه انواع تریلی برای حمل بار از تهران به کازرون در بهار 1402 می باشد :

 

مبدا و مقصد تریلی کفی تریلی لبه دار تریلی مسقف
حمل بار از تهران به کازرون 9.000.000 9.300.000 9.800.000

برای استعلام نرخ کرایه دقیق باربری تریلی کازرون در روز باربری با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

باربری تهران به کازرون ، ارزانتر از همه شرکت های باربری 

 

حمل انواع بار با تریلی با کمترین هزینه
حمل انواع بار با تریلی با کمترین هزینه

 

باربری تریلی کازرون با بیمه نامه معتبر حرفه ای

 

 

ما بهترین بیمه نامه را برای حمل بار به کازرون با تریلی یا حمل بار از کازرون با تریلی در اختیار شما قرار می دهیم. بیمه نامه باربری تریلی کازرون ، بهترین و کاملترین خدمات جبران خسارات احتمالی را به شما ارائه می نماید.

 

 

جبران تمامی خسارات وارده به بار در حین باربری تریلی کازرون با انواع تریلی در کمترین زمان ممکن توسط بیمه ایران ارائه می شود.

 

 

حمل و نقل انواع بار و کالا در باربری تریلی کازرون از تهران یا از شهر های دیگر ، نیاز به تخصص و آشنایی با امور حمل و نقل دارد . از همین جهت ، کارشناسان و متخصصان آنی بار برای حمل و نقل بارهای شما با دید کافی و آشنایی با موارد مختلف در حمل و نقل سنگین و عادی آماده ارائه خدمات باربری تریلی کازرون برای شما هستند.

 

 

خدمات حمل و نقل و باربری تریلی کازرون با ارزانترین نرخ کرایه و همراه بیمه نامه معتبر به شما ارائه خواهد شد.

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

 

 

دریافت مشاوره و ثبت درخواست باربری با تریلی به کازرون

 

 

کارشناسان ما همه روزه آماده ارائه مشاوره رایگان برای دریافت خدمات بهتر و ارزان تر و انتخاب تریلی مناسب با بارتان ، مقدار بیمه مورد نیاز ، در صورت نیاز کسب مجوز های لازم ، استعلام کرایه باربری تریلی کازرون و . . . می باشند.

 

برای ثبت درخواست باربری تریلی کازرون ، روش های زیر در اختیار شما قرار دارند :

 

  • پرکردن فرم تماس قرار داده شده در ابتدای صفحه
  • ارسال پیام در پیام رسان واتس اپ 
  • دانلود اپلیکیشن آنی بار و ثبت درخواست باربری تریلی کازرون در هر ساعت از شبانه روز 

 

در تمامی روش های بالا کارشناسان ما در اسرع وقت جهت هماهنگی بیشتر با شما تماس می گیرند .

 

اما اگر به دنبال ثبت درخواست باربری تریلی کازرون در زمان خیلی کوتاه هستید بهتر است به صورت مستقیم با کارشناسان ما تماس بگیرید. 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع