شرکت حمل و نقل ترکیه

شرکت حمل و نقل بین المللی ترکیه

 

شرکت حمل و نقل ترکیه آنی بار به عنوان بزرگترین و برترین مجموعه ارائه دهنده خدمات ارسال بار به ترکیه به صورت همه روزه اماده ارائه بهترین و ارزانترین خدمات به شما عزیزان است.

 

برای حمل و نقل ترکیه ، آنی بار با استفاده از روش های مختلف باربری اقدام به جابجایی و انتقال فوری محموله های شما می نماید و با کمترین هزینه انتقال بار انجام خواهد شد.

شرکت حمل و نقل ترکیه آنی بار از بهترین بیمه نامه برای بارگیری و انتقال فوری محموله ها استفاده می نماید . ما با سابقه چندین ساله در صنعت حمل و نقل ، همه روزه خدماتی تخصصی و سریع را با بهترین کیفیت به شما عزیزان ارائه می نماییم.

 

خدمات متنوع شرکت آنی بار ترکیه

شرکت حمل و نقل ترکیه آنی بار به صورت همه روزه بهترین و متنوع ترین خدمات باربری را برای نقاط مختلف ترکیه در اختیار شما عزیزان قرار میدهد . از آنجایی که طیف گسترده ای از خدمات توسط تیم متخصص آنی بار به شما عزیزان ارائه میشود ، هرگز برای حمل و نقل محموله ها دچار مشکل نخواهید شد. 

 

برخی از خدمات شرکت حمل و نقل ترکیه آنی بار :

 

  • ارسال کالای صادارتی به ترکیه
  • ارسال اثاثیه منزل به ترکیه 
  • ارسال لوازم شخصی به ترکیه
  • باربری از ترکیه به ایران 
  • واردات کالا به ایران

 

شرکت حمل و نقل ترکیه آنی بار با بهترین کیفیت و با کمترین هزینه به صورت تخصصی آماده ارائه خدمات در اسرع وقت به شما عزیزان می باشد. 

شرکت حمل و نقل آنی بار
شرکت حمل و نقل آنی بار

 

ارسال بار به اروپا و آسیا و آفریقا و آمریکا با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان توسط شرکت حمل و نقل آنی بار انجام خواهد . 

 

چرا شرکت آنی بار در ارسال بار به ترکیه موفق شد ؟ 

 

شرکت حمل و نقل ترکیه آنی بار تنها به دلیل پشتکار همکاران در ارائه خدماتی بی نقص و رعایت حقوق مشتری به موفقیت چشمگیر خود رسیده است . ما در این مجموعه سعی کرده ایم که با بالابردن کیفیت خدمات ، مشتریان جدید خود را از طریق معرفی مشتریان قدیمی جذب کنیم که تا حد بسیار زیادی در این راه موفق بوده ایم . 

 

حمل و نقل بار به ترکیه شامل هزینه هایی است که در صورت عدم آشنایی شما با فرایند های حمل و نقل یا بهره مندی از کارشناسان غیر معتمد ، هزینه های هنگفتی به بار خواهد آورد .

 

از همین جهت ما بهترین و حرفه ای ترین مشاوران را برای خدمات حمل و نقل بار در اختیار شما قرار می دهیم تا با نازلترین نرخ کرایه و بهترین ایمنی محموله خود را توسط شرکت حمل و نقل ترکیه آنی بار به هر نقطه ای از ترکیه ارسال کنید .

 

شرکت حمل و نقل ترکیه آنی بار دارای بیش از 35 سال تجربه باربری به ترکیه می باشد و  در این زمینه حمل انواع محمولات سنگین، فوق سنگین، پروژه‌ای، سوختی، ارسال اثاثیه منزل به ترکیه، فریت مسافری، نمونه تجاری، هدیه، وسایل دانشجویی و… به کلیه شهرها و بنادر کشور ترکیه را به عهده گرفته است. 

 


ما در این مقاله کلیه اطلاعات و مراحل حمل بار به کشور ترکیه را اموزش میدهیم همینطور ما به صورت شبانه روز پاسخگوی سوالات شما عزیزان میباشیم.  

روش های ارسال بار به ترکیه توسط شرکت آنی بار

 

شرکت حمل و نقل ترکیه آنی بار برای انتقال محموله های مختلف شما به ترکیه به صورت همه روزه آماده ارائه خدمات تخصصی می باشد و با روش های مختلف محموله ها و کالاهای شما را منتقل خواهد نمود.

 

ما در شرکت حمل و نقل ترکیه آنی بار از روش های متنوع بر اساس شرایط محموله های شما استفاده می نماییم و بر همین اساس ممکن است هزینه های شما تا حد زیادی کاهش داشته باشد.

 

روش های حمل و نقل نیز عبارتند از : 

 

  • حمل زمینی 
  • حمل هوایی
  • حمل ریلی 
  • حمل ترکیبی ( زمینی ، دریایی ) 

 

در روش حمل خرده باری ، محموله شما بصورت اشتراکی با سایر محوله ها به ترکیه ارسال می شود . در این روش سیستم انبارداری شرکت آنی بار محموله را از شما تحویل گرفته و یا خودروی مخصوص برای تحویل محموله از طرف شرکت به محل مورد نظر شما مراجعه می کند . سپس در انبار آنی بار دپو می شود . در زمانی که حجم محموله به اندازه یک تریلی یا کامیونت رسید ، محموله ها بارگیری و به ترکیه ارسال می شوند . از نظر زمانی اندکی طولانی خواهد بود. 

در روش حمل دربستی ، محموله شما در محل مورد نظر بارگیری و توسط همان خودرو به ترکیه ارسال می شود . این خودرو بعد از پلمپ شدن در گمرک مستقیما به سمت ترکیه حرکت می کند .

 

آنی بار تنها ارائه دهنده خدمات باربری به ترکیه نیست ، ارسال بار به تمامی کشور های همسایه ، کشور های اروپایی و آسیایی پذیرفته می شود .

 

جهت ارتباط با قسمت ، شرکت حمل و نقل عراق کلیک کنید. 

روش های باربری به ترکیه
روش های باربری به ترکیه

 

 ترانزیت کالا از تهران به ترکیه

 

برای ارسال بارهای تجاری و شخصی حجیم و سنگین ، استفاده از تریلی ترانزیت بهترین گزینه و مناسب ترین راه حمل می باشد . بارهای کم حجم و سبک یا بصورت خرده باری و یا بصورت دربستی با کامیونت های مسقف به ترکیه ارسال می شوند اما برای حمل بارهای سنگین تر ، از تریلی ترانزیت استفاده خواهد شد .

 

 

اگر قصد دارید با تریلی ترانزیت بار و کالا و محموله ای را به نقطه ای از ترکیه ارسال کنید ، ما خدمات باربری را از تهران و سایر شهرستان ها در اختیار شما قرار می دهیم.

 

مراحل باربری به ترکیه در شرکت حمل و نقل آنی بار

 

شرکت حمل و نقل ترکیه آنی بار برای ارسال بار به ترکیه تمامی مراحل زیر را با دقت انجام می دهد : 

  1. بازدید کارشناسان متخصص شرکت آنی بار از بار و محموله شما و تشخیص نوع بسته بندی و تهیه لیست اولیه و برآورد هزینه ارسال بار
  2. بسته بندی بار و کالا های شما با بهترین کیفیت و بصورت کاملا استاندارد که در طول سفر هیچگونه ضربه و خسارتی به بار وارد نشود.
  3. تهیه پکینگ لیست و تهیه لیست ترجمه شده به زبان کشور مقصد
  4. انجام سمپاشی پالت‌های چوبی و صدور گواهینامه معتبر جهت ترخیص کالا در گمرک کشور ترکیه
  5. بارگیری در کامیون و حمل به گمرک
  6. انجام کلیه امور و تشریفات گمرکی
  7. صدور بیمه نامه معتبر
  8. حرکت به طرف مقصد و انجام امور مرزی

متخصصین ما برای دادن نرخ مناسب و ارائه بهترین راهکار حمل می‌بایست اطلاعاتی از جمله تناژ بار، زمان ارسال، مبدا، کد ایستگاه مقصد، کد تعرفه کالا، زمان ارسال محموله و نوع بسته بندی را از شما جویا شوند.

 

باربری تهران به ترکیه
باربری تهران به ترکیه

 

 

ارسال اثاثیه منزل از تهران به ترکیه

 

بسیاری از هموطنان ساکن تهران به دلیل شرایط خاص کشور همواره در تلاش برای مهاجرت به ترکیه یا سایر کشورها می باشند که همین امر درخواست خدمات حمل اثاثیه بین المللی را افزایش داده است و تقاضا برای خدمات آنی بار بیشتر از پیش شده است .

 

 

شرکت آنی بار بهترین و تخصصی ترین خدمات باربری را برای ارسال لوازم منزل به ترکیه در اختیار شما قرار می دهد .

 

 

در همین راستا آنی بار خدمات حمل و نقل اثاثیه منزل از تهران برای ترکیه را با کامیونت مسقف بصورت دربستی و حرفه ای با کمترین نرخ کرایه نسبت به سایر شرکت حمل و نقل بین المللی در اختیار شما قرار می دهد .

 

 

شما می توانید اثاثیه خود را در کمترین زمان بصورت تخصصی توس آنی بار بسته بندی نموده و با کمترین هزینه به استانبول ، آنکارا ، ازمیر ، آلانیا و . . . ارسال نمایید .

 

 

بسته بندی لوازم خانه توسط شرکت حمل و نقل ترکیه آنی بار

 

 

یکی از خدماتی که آنی بار برای مهاجرین گرامی ارائه می نماید ، بسته بندی حرفه ای و تخصصی اثاثیه و لوازم منزل است . 

 

 

شرکت حمل و نقل ترکیه آنی بار با در اختیار داشتن تیم های حرفه ای برای بسته بندی ، لوازم منزل شما را با بصورت کامل با استفاده از نایلون حباب دار ، جعبه های چوبی و مقوا و . . . . به خوبی بسته بندی خواهند کرد . بسته بندی شرکتی این ویژگی را دارد که به دلیل تجربه بالای همکاران ما ، با بسته بندی اصولی احتمال آسیب رسید به محموله تا حد زیادی کاهش خواهد یافت . 

 

بسته بندی اثاث توسط شرکت حمل و نقل ترکیه
بسته بندی اثاث توسط شرکت حمل و نقل ترکیه

برای ارسال بار به دبی و ارسال بار به ابوظبی نیز همه روزه تیم متخصص آنی بار بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه می نمایند .

 

 ترکیه را بهتر و بیشتر بشناسیم

 

ترکیه به دلیل رشد اقتصادی و همینطور شرایط مساعد تحصیلی ، مقصد گردشگران زیادی از سراسر دنیا و به خصوص ایران می باشد .

 

این کشور که در حوزه اوراسیا واقع شده است پیشرفت چشمگیری داشته که موجب افزایش سهم آن در بازارهای اروپایی شده است .با توافقی که بین ترکیه و اتحادیه ی اروپا برقرار گردید همواره با افزایش سهم مهاجران و مسافران روبرو بوده است که بخش گسترده ای از آن هموطنان ما در سراسر ایران هستند.

 

 

از این رو حمل و نقل و ارسال کالا به ترکیه ملزم به شرکت حمل و نقل بین المللی به ترکیه می باشد تا بتواند باربری کالا به این کشور را با ایمنی و امنیت بیشتر انجام دهد.

 

 

ترکیه با کشورهای زیادی همسایه است که شامل عراق و سوریه در قسمت جنوب شرقی و کشورهای یونان و بلغارستان در شمال غربی و کشورهای ارمنستان، گرجستان ، ایران و نخجوان در شرق ترکیه واقع شده است.

 

 

علاوه بر این ترکیه با چند دریا نیز همسایه است که نقش مهم و بسزایی در موقعیت استراتژیک آن داشته اند. برای اینکه بیشتر با آن آشنا شوییم باید بگوییم دریای سیاه در قسمت شمال ترکیه و دریای مدیترانه در قسمت جنوب غربی ترکیه واقع شده است . همچنین ترکیه از سمت غرب با دریای اژه و مرمره همسایه می باشد .از این رو و با توجه به موقعیت استراتژیک و جغرافیایی ترکیه لزوم ایجاد شرکت حمل و نقل بین المللی به ترکیه کاملا محسوس است.

 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

 

موارد ممنوعه در ارسال بار به ترکیه

 

برای حمل و نقل به ترکیه ، قوانین و مقررات مختلفی وجود دارند که ممکن است مانع از ورود و خروج کالاها به این کشور شوند . از همین جهت شرکت حمل و نقل ترکیه آنی بار برخی موارد را به صورت لیست وار در ذیل به شما عزیزان ارائه نموده است .

 

  1. مواد خوراکی نظیر خشکبار ( آجیل و تنقلات ) 
  2. مواد غذایی شامل حبوبات ، برنج و . . . 
  3. میوه و سبزیجات خشک و منجمد
  4. عرقیجات و ترشیجات 
  5. اقلام آرایشی و بهداشتی ، عطر و ادکلن
  6. انواع دارو و یا دخانیات 

 

شرکت حمل و نقل ترکیه آنی بار برای انتقال محموله های شما ابتدا محموله شما را با لیست ممنوعیات تطابق داده و سپس اقدام به انتقال آن می نماید.

 

باربری ترکیه به ایران نیز توسط تیم متخصص آنی بار با کمترین هزینه ها انجام میشود . 

 

موارد ممنوعه برای ارسال اثاث به ترکیه
موارد ممنوعه برای ارسال اثاث به ترکیه

هزینه و تعرفه ارسال بار به ترکیه توسط شرکت آنی بار 

 

هزینه ارسال اثاث منزل به ترکیه بر اساس موارد بسیار زیادی مشخص می گردد. یکی از همین موارد را می توان نوسانات قیمت دلار می باشد.

 

 

این عامل از اصلی ترین موارد تغییرات و نوسانات هزینه حمل بار به ترکیه می باشد.

 

 

علاوه بر این موارد بسیار دیگری مانند محل بارگیری و محل تخلیه ، ارزش بار برای بیمه نامه و . . . نیز بر هزینه باربری تاثیر گذار می باشند.

 

 

از همین جهت امکان اعلام نرخ کرایه ای بصورت مشخص وجود ندارد و میبایست با مشاوران شرکت حمل و نقل ترکیه آنی بار تماس حاصل نمایید تا در کمترین زمان ممکن ارزانترین نرخ کرایه را به شما ارائه می نماییم .

 

ارسال بار برای ترکیه
ارسال بار برای ترکیه

 

مشاوره تخصصی توسط شرکت باربری تهران ترکیه

 

برای ارسال یک بار و محموله کوچک یا بزرگ از هر نقطه ای از ایران خصوصا از تهران ، مشاوره بهترین و مناسب ترین راه برای کاهش هزینه های شما می باشد .

 

 

علاوه بر کاهش هزینه ها ، حمل صحیح و سریع و بدون مشکل نیز از خصوصات بهره مندی از مشاوره تخصصی می باشد .

 

 

شرکت حمل و نقل ترکیه آنی بار بهترین و حرفه ای ترین متخصصین را برای ارائه مشاوره به شما عزیزان در اختیارتان قرار میدهد و امکان انتقال فوری محموله ها با کمترین هزینه را فراهم می کند .

2 دیدگاه دربارهٔ «شرکت حمل و نقل ترکیه»

  1. ممنونم از شرکتتون خانم راد ممنونم که مشاوره ی دلسوزانتون باعث شدین من با شرکت کلاهبردار بار منزلمو ارسال نکنم خوشحالم که باهاتون آشنا شدم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع