باربری خاور ارومیه ( مسقف ، روباز )

حمل بار با خاور به ارومیه

 

باربری خاور ارومیه با خدمات آنی بار در اسرع وقت و با بهترین کیفیت به شما ارائه خواهد شد . حمل و نقلی تخصصی برای ارومیه بصورت تخصصی و با ارزانترین نرخ کرایه . 

 

حمل و نقل بار و کالا با خاور به ارومیه از تهران و همچنین ارسال بار و کالا از ارومیه به تهران با استفاده از انواع خاور بصورت همه روزه 

 

 

ارزانترین نرخ کرایه برای حمل و نقل بارهای شما با خاور بین شهری آنی بار 

 

 

ارسال انواع کالا با خاور روباز و مسقف و بغل بازشو با کمترین هزینه به ارومیه تحت پوشش بهترین و کامل ترین بیمه نامه 

 

  • خاور مسقف
  • کامیونت مسقف
  • خاور روباز ایسوزو
  • کامیونت روباز ایسوزو

 

 

باربری خاور ارومیه را می توانید از طریق تماس با مشاوران و کارشناسان مجموعه آنی بار در کمترین زمان ممکن در اختیار داشته باشید.  باربری تریلی ارومیه نیز برای حمل و نقل محموله های شما در اختیارتان قرار میگیرد. 

 

کرایه باربری خاور ارومیه چقدر است ؟

 

همانطور که میدانید ، نرخ کرایه باربری خاور ارومیه و هزینه های حمل و نقل برای نقاط مختلف کشور بصورت روزانه مشخص میشود .

 

 

دلیل این امر هم وجود نوسانات مختلف و افزایش و کاهش هزینه های حمل و نقل بر اساس موارد مختلف میباشد.

 

 

عوامل مختلفی در نرخ کرایه و هزینه های حمل و نقل بار موثر هستند که این موارد را می توان به شرح زیر مورد بررسی قرار دارد .

 

 

  1. وضعیت و شرایط آب و هوایی
  2. افزایش یا کاهش هزینه های رانندگان ( سوخت – لوازم یدکی )
  3. نوع بار و وزن و ابعاد آن 
  4. شرایط خاص در محل بارگیری یا تخلیه

 

 

برای استعلام کرایه باربری خاور ارومیه ، بهترین راه تماس با کارشناسان و متخصصین ما میباشد . ما آماده ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان هستیم . تخصص ما باربری ارومیه است . 

 

باربری خاور
باربری خاور

 

باربری خاور ارومیه از استان تهران 

 

 

برای باربری خاور ارومیه ، آنی بار خدمات حمل و نقل کالا و اثاثیه شما را از همه نقاط استان تهران به شما ارائه می نماید.

 

 

استان تهران بزرگترین استان کشور است که حجم زیادی از انواع کالا و لوازم از این استان به سایر نقاط کشور ارسال میشود که ارومیه نیز یکی از آنها میباشد.

 

 

آنی بار خدمات باربری خاور ارومیه را از تمام نقاط مسکونی و صنعتی استان تهران در اختیار شما قرار میدهد . در اسرع وقت می توانید با ارزانترین نرخ کرایه ، خاور و کامیونت ایسوزو مسقف و روباز و بغل بازشو را از طریق سامانه آنی بار استعلام کنید .

 

حمل خودرو یکی دیگر از خدمات آنی بار می باشد ؛ برای حمل خودرو به ارومیه می توانید از انواع کامیونت و خودرو های باربری استفاده کنید.

 

خودروبر تهران به ارومیه از خدمات تخصص با تخفیف ویژه در آنی بار می باشد .

 

 

حمل اثاثیه با خاور برای ارومیه

 

برای حمل و نقل و ارسال اثاثیه و لوازم منزل یا اداری ، کامیونت و خاور بهترین گزینه میباشد .

 

 

خاور و کامیونت فنربندی نرمی نسبت به سایر خودروهای باربری دارند و ابعاد آنها مناسب برای تردد در معابر شهری است و راهنمایی و رانندگی محدودیتی برای تردد آنها قرار نداده است .

 

 

کامیونت و خاور مسقف برای حمل اثاثیه به ارومیه مورد استفاده قرار میگیرد تا در صورت وجود بارش های جوی ، مشکلی برای اثاثیه و لوازم شما بوجود نیاید .

 

 

برای حمل و نقل مبلمان و سرویس خواب و همچنین مواد غذایی که نیاز به یخچال ندارند از این خودروی باربری استفاده میشود . برای حمل اثاثیه با باربری خاور ارومیه آنی بار ، بسته بندی تخصصی نیز به شما عزیزان ارائه خواهد شد . 

 

 

اثاث کشی خاور
اثاث کشی خاور

 

خاور مسقف به ارومیه

 

خاور یا کامیونت مسقف بهترین و مناسب ترین خودروی باربری برای حمل و نقل اثاثیه و لوازم منزل و کالا های تجاری حساس می باشد.

 

 

این خودروی باربری به دلیل مسقف بودن بخوبی از محموله محافظت می نماید و با داشتن فنربندی نرم بهترین گزینه برای حمل و نقل کالاهای حساس می باشد.

 

 

خاور مسقف برای حمل اثاث منزل و اداری از تهران به ارومیه بیشترین استفاده را دارد زیرا با ابعاد مناسب برای تردد درون شهر ، محدودیتی نخواهد داشت. 

 

 

خاور مسقف یا کامیونت مسقف را می توانید بصورت همه روزه و از هر نقطه ای از کشور درخواست نمایید و آنی بار خدمات مورد نیاز شما را در کمترین زمان ممکن در اختیارتان قرار دهد.

 

خاور چادری برای قم
خاور چادری برای ارومیه

خاور بغل بازشو برای ارومیه

 

یکی از انواع خاور ها ، خاور بغل بازشو است که نوع دیگری از خاور روباز است . این خاور امکان بارگیری از کناره ها را به دلیل متحرک بودن و قابل بازشدن بودن درب ها فراهم می نماید . 

 

 

برای بارگیری محموله و کالاهایی که با استفاده از لیفتراک بارگیری میشوند این خاور بهترین و مناسب ترین گزینه است .  باربری خاور ارومیه را بدون هزینه های اضافی از طریق آنی بار درخواست دهید .

 

برای استعلام کرایه کامیون باربری تهران به ارومیه نیز میتوانید با مشاوران و کارشناسان ما در تماس باشید . 

حمل آهن آلات با خاور به ارومیه

 

 

یکی از موارد استفاده از خاور ، حمل و نقل انواع اهن میباشد  . خاور معمولا به دلیل ابعاد مناسب شهر ، برای حمل و نقل های درون شهری مورد استفاده قرار میگیرد و اما برای ارسال بار به شهرستان ها نیز از این خودروی باربری استفاده میشود . خاور برای حمل اهن آلات تا حدود4 تن بار را حمل میکند . 

 

 

طول استاندارد این خودروی باری حدود 4/5 متر است اما بسیاری از صاحبین خودروها برای حمل راحت تر بار طول خودروی خود را افزایش داده اند و به 5/5 متر رسانده اند . از همین جهت آهن آلاتی که با شرایط ذکر شده تناسب داشته باشند را می توانید با این خودروی باری حمل نمایید . 

 

کرایه خاور نیز بر اساس نوع بار و شرایط ان متفاوت خواهد بود . 

 

بارهای لیفتراکتی و پالتی

 

 

چه مواردی در کرایه خاور ارومیه موثر هستند  ؟ 

 

موارد بسیار زیادی هستند که بصورت مستقیم و غیر مستقیم سبب افزایش یا کاهش هزینه های حمل و نقل میشوند . چه برای خاور و چه برای سایر خودروهای باربری نرخ کرایه بر اساس موارد زیر مشخص میشوند . 

 

 

  • مهمترین موضوع ، فاصله مبداء و مقصد است که در هزینه ها تاثیر گذار است  
  • نوع محموله نیز در نرخ کرایه خاور موثر است . به عنوان مثال ، رانندگان رغبت بیشتری به حمل محموله های سبک دارند تا سنگین و با نرخ کرایه کمتر نیز راضی به حمل بار میشوند .
  • شرایط محل بارگیری و تخلیه بسیار مهم است . از خارج از محدوده شهر باشد ، جاده های فرعی خاکی ، شب بارگیری یا شب تخلیه ، قرار گرفتن در محدوده طرح زوج و فرد و ترافیک و . . .. همگی در هزینه های حمل و نقل موثر هستند . 

 

باربری خاور ارومیه با ارزانترین نرخ کرایه توسط تیم حرفه ای آنی بار به شما ارائه میشود . ارزانترین تعرفه ها را از ما استعلام کنید . 

 

خاور ارومیه و بیمه نامه کامل و جامع

 

 

ما برای باربری خاور ارومیه ، انواع کامیونت و خاور روباز و مسقف را به صورت کامل تحت پوشش بیمه نامه قرار میدهیم .

 

 

بیمه نامه مسئولیت جبران بروز هرگونه خسارت در هنگام حمل و نقل بار را بر عهده دارد و در کمترین زمان ممکن ، هزینه ها و خسارات وارده به شما پرداخت خواهد شد .

 

 

ما برای حمل بار و کالای شما از تمام نقاط کشور با خاور و کامیونت به ارومیه ، تا سقف ۳۰ میلیون تومان به صورت رایگان محموله شما را تحت پوشش قرار میدهیم .

 

 

اگر ارزش بار شما بیش از این باشد ، به راحتی میزان پوشش بیمه افزایش میابد.

 

  1. آتش سوزی 
  2. سرقت 
  3. تصادفات 
  4. شکستگی و آبخوردگی

 

 

ارزانترین خدمات باربری خاور ارومیه بصورت تخصصی

باربری اثاثیه به ارومیه با بیمه نامه 

باربری آهن با خاور به ارومیه

تخصصی ترین خدمات خاور برای ارومیه

 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

 

 

 

مشاوره حرفه ای باربری ارومیه خاور 

 

 

اگر برای حمل بار به ارومیه نیاز به خودروی باربری دارید ، قبل از سفارش خدمات با آنی بار مشاوره نمایید و در اسرع وقت بهترین خدمات را با دقیق ترین اطلاعات در اختیار داشته باشید .

 

 

 

مشاوره حرفه ای برای حمل صحیح بار و افزایش سرعت خدمات و همچنین کاهش هزینه های حمل و نقل بسیار لازم میباشد .

 

 

 

با مشاوره با کارشناسان ما ، در  کمترین زمان ممکن خدمات باربری را با باربری خاور ارومیه تجربه کنید .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع