باربری شاهین ویلا کرج با ارزانترین قیمت + بیمه رایگان

حمل و نقل و باربری در محدوده شاهین ویلا کرج

باربری شاهین ویلا یکی از خدمات باربری آنی بار در شهرستان کرج و استان البرز می باشد ، شما می توانید جهت باربری در شاهین ویلا با آنی بار تماس گرفته و انواع کامیون و تریلی و خاور و نیسان را سفارش دهید.

 

برای ثبت سفارش باربری شاهین ویلا کرج می توانید با شماره 57669-021 در تماس باشید و پس از مشاوره با کارشناسان ، استعلام کرایه و هزینه های باربری را انجام دهید.

 

اسباب کشی در باربری شاهین ویلا به سراسر کشور با کمترین هزینه انجام میشود و و لوازم خانه شما با بهترین کیفیت منتقل می شوند. علاوه بر اثاثیه شما می توانید بارهایی همچون مصالح ساختمانی ، ماشین های راه سازی ، کانکس و . . . . را با خودرو مناسب از باربری شاهین ویلا به سراسر کشور ارسال کنید.

 

تمامی خدمات باربری شاهین ویلا با هر یک از خودرو های باربری تحت پوشش بیمه نامه کامل و همراه با بارنامه رسمی ارائه می شود. 

 

علاوه بر باربری شاهین ویلا ، باربری مهرشهر نیز با یک تماس تلفنی برای انتقال محموله های مختلف شما در اختیارتان قرار میگیرد. 

 

شاهین ویلا
شاهین ویلا

 

باربری شاهین ویلا با انواع خودروی باری

 

آنی بار دارای بزرگ ترین ناوگان حمل و نقل کشور می باشد که انواع کامیون و تریلی و خاور و نیسان و کمرشکن و بوژی و . . . را برای باربری شاهین ویلا شامل می شود.

 

کارشناسان ما با توجه به نوع بارتان و شرایط حمل آن بهترین و مناسب ترین خودرو را جهت حمل بار از باربری شاهین ویلا در اختیارتان قرار می دهند .

 

  • باربری شاهین ویلا با کامیون
  • باربری شاهین ویلا با تریلی
  • باربری شاهین ویلا با کامیونت و خاور
  • باربری شاهین ویلا با نیسان

 

برای باربری شاهین ویلا ، تیم متخصص آنی بار انواع خودروهای باربری را با کمترین هزینه و با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار میدهد . هریک از این خودروهای باری توانایی حمل نوع خاصی از بار و کالا با تناژ و شرایط مختلف را دارند.

 

در نتیجه مشاوره با کارشناسان می تواند خودروی باری مناسب با کمترین هزینه در اختیارتان قرار دهد. علاوه بر شاهین ویلا ، خدمات باربری هشتگرد نیز توسط تیم متخصص آنی بار انجام خواهد شد .

 

حمل بار با تریلی از شاهین ویلا کرج

 

 

برای حمل بارهای سنگین استفاده از تریلی ها بهترین گزینه می باشند ؛ تریلی ها با توجه به کفی و توان باربری به چند مدل تقسیم می شود و توان حمل 23 -24 تن بار را جهت حمل بار در باربری شاهین ویلا دارد.

 

برای باربری شاهین ویلا تریلی های زیر در اختیار شما قرار میگیرند : 

 

  • تریلی کفی 
  • تریلی چادری 
  • تریلی بغلدار 
  • تریلی کمرشکن

 

هریک از این تریلی ها دارای شرایط و وضعیت خاصی هستند و انتقال محموله ها بر اساس نوع این تریلی ها انجام میشود . در ذیل برخی از این ویژگی ها توضیح داده شده اند : 

 

  • تریلی کفی دارای کفی صاف به طول 13 متر می باشد .
  • تریلی بغلدار دارای کفی 13 متری با دیواره های حدوداََ یک متری می باشد.
  • تریلی ترانزیت دارای اتاقکی مسقف از جنس پارچه برزنتی و ضد آب می باشد.

 

علاوه بر تریلی های بالا می توانید از تریلی کمرشکن نیز برای باربری شاهین ویلا استفاده کنید ؛ کمرشکن ها دارای کفی به طول 8 الی 18 متر می باشند و توان حمل بار تا 60 تن را دارند.

ارسال بار با تریلی در سراسر کشور
ارسال بار با تریلی در سراسر کشور

باربری شاهین ویلا با کامیون 

 

پس از تریلی ها ، کامیون ها توان باربری بالایی دارند ؛ آن ها می توانند انواع بار تا 15 تن را از باربری شاهین ویلا به سراسر کشور حمل کنند .

 

 

انواع کامیون ها با توجه به ابعاد اتاق بار و توان حمل بار برای باربری شاهین ویلا در اختیارتان قرار می گیرد :

 

 

  • کامیون تک دارای اتاق باری به طول حدوداََ 6 متر و عرض 2 متر می باشد ؛ این کامیون توان حمل 10 تن بار در باربری شاهین ویلا را دارد و به کامیون 10 تن و کامیون 6 چرخ نیز معروف می باشد.
  • کامیون جفت دارای اتاق باری حدوداََ 7 متر در 2 متر و نیم می باشد ؛ کامیون جفت توان حمل 15 تن بار را در باربری شاهین ویلا دارد و به همین دلیلی به این نام و کامیون 10 چرخ نیز شناخته می شود.
  • کامیون 911 نسبت به دو کامیون بالا کمتر و کمیاب تر می باشد ؛ این کامیون دارای اتاق باری حدوداََ 2 متر در 5 متر می باشد و توان حمل بار در باربری شاهین ویلا با حداکثر وزن 5/5 تن را دارد.

 

علاوه بر باربری شاهین ویلا ، حمل بار با انواع خودرو حمل و نقل از باربری فردیس نیز با کمترین هزینه انجام می شود.

 

ارسال بار با خاور و کامیونت در شاهین ویلا 

 

 

کامیونت ها توان حمل 4 تن بار را دارند و برای حمل انواع بار و کالاهای تجاری ، صنعتی و اثاثیه منزل و . . . از باربری شاهین ویلا در اختیارتان قرار می گیرند.

 

 

کامیونت ها به دو صورت مسقف و روباز برای حمل انواع بار در باربری شاهین ویلا در اختیارتان قرار می گیرند. 

 

 

  • کامیونت مسقف دارای اتاقکی سرپوشیده به طول 5 متر و عرض 2 متر با ارتفاع 2 و نیم متر می باشد این کامیون توان حمل 3 تن بار را دارد و برای حمل اثاثیه از باربری شاهین ویلا بسیار مناسب می باشد.
  • کامیونت روباز دارای اتاق باری در ابعاد 2 متر در 4 متر می باشد ؛ این نوع کامیونت ها به دو صورت معمولی و بغل بازشو در اختیارتان قرار می گیرند. 

 

باربری شاهین ویلا با انواع کامیونت و خاور به سراسر کشور همراه با 100 میلیون بیمه رایگان ، تخفیف ویژه آنی بار

 

محمدشهر یکی دیگر از شهرستان های استان البرز می باشد ؛ جهت حمل بار از باربری محمدشهر علاوه بر باربری شاهبن ویلا با کارشناسان ما تماس بگیرید. 

 

باربری با انواع کامیونت ایسوزو
باربری با انواع کامیونت ایسوزو

 

باربری نیسان از شاهین ویلا کرج 

 

یکی از خدمات مجموعه آنی بار ، حمل و نقل بار با نیسان وانت است که از شاهین ویلا نیز به صورت همه روزه انجام می شود . خدمات ما برای باربری شاهین ویلا با استفاده از نیسان وانت فقط برای ارسال محموله های زیر 2 تن به شهرستان ها انجام میشود. 

برای باربری شاهین ویلا با نیسان ، تیم متخصص ما با بهترین کیفیت و با کمترین هزینه محموله های شما را با نیسان وانت بارگیری و منتقل می کند . محموله ها به صورت کامل تحت پوشش بیمه نامه قرار میگیرند و امکان ارسال به همه شهر ها فراهم می باشد. 

باربری شاهین ویلا با نیسان وانت
باربری شاهین ویلا با نیسان وانت

هزینه باربری از شاهین ویلا به صورت درون شهری و بین شهری 

 

ارزانترین خدمات حمل و نقل و باربری شاهین ویلا را با آنی بار تجربه کنید.

 

 

آنی بار با استفاده از تنوع خودرو های باربری ، استخدام پرسنل با تجربه و ارائه خدمات تخصصی نرخ کرایه باربری شاهین ویلا را به کمترین مبلغ رسانده است . 

 

 

شما می توانید جهت استعلام هزینه باربری شاهین ویلا به صورت درون شهر و بین شهری با کارشناسان ما تماس بگیرید ؛ البته نرخ کرایه با توجه به مواردی مشخص می شود که در ادامه به صورت خلاصه به آن اشاره می کنیم. 

 

  • هزینه حمل و نقل بر اساس نوع خودرو باربری

از مهم ترین موارد تاثیرگذار بر نرخ کرایه باربری شاهین ویلا ؛ نوع خودرو باربری می باشد ؛ قطعا کرایه تریلی ها بیشتر از کامیون ها و همینطور کامیون ها بیشتر از خاور و نیسان می باشد .

  • هزینه حمل وسایل سنگین در باربری شاهین ویلا

حمل برخی وسایل سنگین و حجیم هزینه حمل متفاوتی دارند برای مثال هزینه حمل لوازمی از جمله ؛ یخچال ساید بای ساید ، پیانو ، گاوصندوق ، شیشه میز نهارخوری سنگین ، یخچال فریزر بالای ۱۸ فوت ، کمدهای سنگین و شیشه ای و . . . . بر حسب طبقات محاسبه می گردد.

 

  • تاثیر زمان بر هزینه های باربری شاهین ویلا

از دیگر موارد تاثیر گذار بر هزینه باربری شاهین ویلا ، زمان است. مدت زمان استاندارد برای در اختیار داشتن کامیون ۳ ساعت و برای نیسان ۲ ساعت است در صورتی که مدت زمان بیشتر شود ممکن است هزینه باربری شاهین ویلا کمی بیشتر شود ؛ البته این مدت زمان برای باربری درون شهری می باشد ؛ باربری بین شهری اینگونه محدودیت زمانی ندارد.

 

باربری مارلیک و باربری گلشهر کرج از خدمات دارای تخفیف ویژه هستند. 

باربری شاهین ویلا
باربری شاهین ویلا

 

شاهین ویلا کجاست ؟

 

 

باربری شاهین ویلا آماده حمل انواع بار و کالا به سراسر کشور

 

شاهین ویلا منطقه‌ای در ناحیه شمالی شهر کرج است که از سمت شرق و جنوب شرقی به گوهردشت (رجائی شهر)، شمال به باغستان و از جنوب و جنوب غربی به حصارک بالا مرتبط می‌باشد. 

 

بر اساس داده‌های سامانه هوشمند کیلید، شاهین ویلا چهارمین محله پر تقاضای کرج است. با توجه به متوسط قیمت خانه در این محله، خرید خانه در شاهین ویلا و همچنین اجاره خانه در شاهین ویلا رونق دارد. شهرک‌های شاهین ویلا برای خانواده‌های کم جمعیت که در آمد متوسطی دارند محل مناسبی برای زندگی است.

 

 

این محله در منطقه ۶ کرج واقع شده است. در ماه‌های گذشته این منطقه بیشترین تعداد معامله مسکن را در کلانشهر کرج به ثبت رسانده است.

 

 

شما می توانید از خدمات اسباب کشی و باربری شاهین ویلا جهت حمل انواع بار و کالا استفاده کنید . 

 

اخیرا به دلیل ساخت و ساز زیاد و پیشرفت سریع این محله درخواست اسباب کشی در باربری شاهین ویلا بسیار زیاد شده است ؛ شما می توانید با کمترین هزینه انواع کامیونت و خاور مسقف و روباز را برای حمل اثاثیه  از باربری شاهین ویلا دریافت کنید.

 

در صورت نیاز به خدمات باربری گوهردشت و باربری حصارک نیز می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.  

 

 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

مشاوره رایگان و ثبت درخواست باربری در  شاهین ویلا

 

کارشناسان آنی بار در زمینه های زیر به شما مشاوره می دهند :

  • حمل بار به شاهین ویلا ، بیمه نامه و بارنامه مورد نیاز برای باربری شاهین ویلا
  • انواع خودرو باربری شاهین ویلا ،اثاث کشی به شاهین ویلا 

با استفاده از اپلیکیشن باربری اینترنتی آنی بار ، در هر ساعت از شبانه روز می توانید درخواست باربری شاهین ویلا را ثبت نمایید.

برای خدمات باربری شاهین ویلا ، بهترین و اولین گزینه آنی بار می باشد. با یک تماس خدمات باربری از تهران به کرج و یا باربری کرج به سایر شهرستان ها را دریافت نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع