باربری کامیون اندیشه ( 911 – تک | جفت )

حمل بار با کامیون از اندیشه

حمل و نقل و باربری کامیون اندیشه از تخصصی ترین و حرفه ای ترین خدمات باربری آنی بار می باشد که بسیار پر کاربرد و کارآمد می باشد.

 

باربری کامیون اندیشه در شهریار تهران بصورت تخصصی و حرفه ای با ارزانترین نرخ کرایه همراه با بیمه نامه معتبر و کامل انجام خواهد شد . 

 

ارسال بارهای سبک و سنگین و محموله های تجاری و صنعتی و شخصی با استفاده از خدمات باربری کامیون اندیشه به صورت حرفه ای و همه روزه انجام میشود و برای انتقال کالاهای مختلف شما در اسرع وقت کامیون های مناسب آماده ارائه خدمات هستند . 

 

 

  • باربری در فاز 1 اندیشه 
  • باربری در فاز 2 اندیشه 
  • باربری در فاز 3 اندیشه 
  • باربری در فاز 4 اندیشه 
  • باربری در فاز 5 اندیشه 
  • باربری در فاز 6 اندیشه 

 

حمل انواع بار و کالا با استفاده از خدمات باربری کامیون اندیشه به سراسر کشور با کمترین و ارزانترین قیمت انجام میشود . 

علاوه بر اندیشه ، خدمات باربری شهر قدس نیز به صورت همه روزه انجام میشود و با استفاده از کامیون های مختلف امکان بارگیری و ارسال محموله ها برای شما فراهم خواهد شد . 

 

حمل و نقل لوازم منزل با کامیون از اندیشه

 

 

یکی از استفاده هایی که از خدمات باربری کامیون اندیشه می شود ، برای حمل و نقل اثاثیه و لوازم منزل است . بهترین کامیون برای حمل اثاثیه انواع خاور و کامیونت ها هستند که با اتاق و فنربندی نرم و به دلیل مسقف بودن مناسب ترین گزینه برای اثاث کشی هستند . 

 

حمل و نقل اثاثیه و خدمات اثاث کشی در محدوده شهر جدید اندیشه با استفاده از خدمات باربری کامیون اندیشه برای همه مناطق مجاور و همچنین برای سایر شهرها و شهرستان های کشور انجام می شود .

 

بهترین خدمات اثاث کشی در باربری کامیون اندیشه را با حرفه ای ترین کارگران از ما بخواهید . 

 

در صورتی که مقدار اثاثیه شما کم باشد می توانید علاوه بر خدمات باربری کامیون اندیشه با استفاده از خدمات باربری نیسان اندیشه ، آن را با هزینه کمتر و در زمان کوتاه تری به سراسر کشور ارسال کنید . 

 

باربری با انواع کامیون ها
باربری با انواع کامیون ها

باربری با کامیون 10 تن در اندیشه

 

برای حمل و نقل محموله ها و کالاهای صنعتی و تجاری می توانید از کامیون های 10 تن استفاده کنید. در محدوده شهر جدید اندیشه در صورتی که نیاز به جابجایی محموله و کالایی با نهایت تناژ حدود 10 تن دارید می توانید از طریق آنی بار درخواست باربری کامیون اندیشه را ثبت نمایید . 

 

آنی بار خدمات باربری کامیون شهریار و باربری کامیون اندیشه را بصورت تخصصی و ارزان قیمت به شما عزیزان ارائه می نماید تا در اسرع وقت امکان اقدام به حمل و نقل محموله خود را داشته باشید . 

 

  • ارسال انواع آهن آلات از شهر اندیشه 
  • ارسال کالاهای تجاری از شهر اندیشه
  • ارسال کانکس از تهران از شهر اندیشه
  • ارسال اثاثیه از شهر اندیشه

 

کامیون 10 تن یکی از کامیون های بسیار پر استفاده در حمل و نقل درون شهری و بین شهری می باشد و برای باربری کامیون اندیشه به همه نقاط کشور نیز آماده بارگیری محموله های شما می باشد . ما با در اختیار داشتن تعداد زیادی از انواع کامیون ها و خصوصا کامیون تک 10 تن ، همه روزه برای انتقال محموله های شما در اسرع وقت اقدام می نماییم . 

کامیون تک _ 10تن
کامیون تک _ 10تن

حمل بار از اندیشه با کامیون ۱۵ تن جفت

 

 

کامیون جفت برای حمل و نقل بارهای تا وزن ۱۵ تن مناسب هستند که طول اتاق بار آنها حدود ۷ متر است . این کامیون برای حمل آهن آلات با طول ۶ تن مناسب است .

 

کامیون ۱۵ تن یا جفت پرقدرت ترین کامیون می باشد که برای حمل و نقل بسیاری از انواع بار و محموله در باربری کامیون اندیشه مورد استفاده قرار می گیرد .

 

باربری کامیون اندیشه با انواع کامیون تک و جفت و 911 

 

حمل و نقل انواع لوله ، آهن آلات ۶ متری و کالاهای تجاری را می توانید در باربری کامیون اندیشه انجام دهید.

 

برای حمل بارهای کمتر از 4 تن می توانید از خدمات باربری خاور اندیشه استفاده کنید که کم هزینه تر و به صرفه تر است. 

 

باربری از اندیشه با کامیون 911

 

 

از دیگر کامیون های آنی بار که می توانید جهت حمل بار و باربری کامیون اندیشه از آن استفاده کنید ، کامیون 911 می باشد.

 

کامیون 911 نسبت به دیگر کامیون ها مقداری کوچک تر است و توان حمل بار آن نیز مقداری کمتر است .

 

شما می توانید انواع بارهای ساختمانی ، نخاله ، باربری های فروشگاهی و . . . را با استفاده از خدمات باربری کامیون اندیشه کرج به سایر نقاط تهران و کرج یا سایر شهر ها ارسال کنید.

 

کامیون 911 می تواند انواع بار تا تناژ 5 و نیم تن را حمل کند در واقع ظرفیت اتاق بار کامیون 911 ما بین خاور و کامیون تک می باشد. 

 

کامیون-911
کامیون-911

 

ویژه >> باربری سعید آباد شهریار با کمترین هزینه

 

باربری کامیون اندیشه همراه بیمه نامه

 

بیمه نامه باربری مهمترین و اصلی ترین مورد در هنگام حمل بار به شهرستان می باشد . برای باربری کامیون اندیشه نیز بیمه نامه های باربری و حمل بار کامل و جامع را در نظر گرفته است.

 

بیمه باربری به دلیل اهمیت جبران خسارات برای صاحبین بار در هنگام ارائه خدمات باربری کامیون اندیشه ارزش بسیار بالایی پیدا خواهد کرد.

 

بیمه نامه وظیفه جبران خسارات وارده به محموله و بار شما حین باربری کامیون اندیشه را دارد. بیمه نامه بر اساس ارزش بار شما مشخص می گردد و اعلام میزان ارزش دقیق بسیار مهم است . 

 

ما برای باربری کامیون اندیشه تا 100 میلیون تومان به صورت رایگان بیمه نامه در اختیار شما قرار می دهیم تا در صورت بروز حوادثی مانند آتش سوزی ، سرقت و تصادفات امکان جبران خسارات وارده بصورت کامل فراهم باشد .

 

باربری خاور شهریار از یکی از خدمات آنی بار در حومه تهران می باشد که همه روزه با کمترین نرخ کرایه در اختیار شما قرار می گیرد. 

 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

 

باربری شهر جدید اندیشه بصورت تخصصی و ارزان و همه روزه به شما عزیزان ارائه می گردد و محدودیتی در نوع خودروی باربری وجود ندارد . تنها کافیست با آنی بار تماس بگیرید . 

 

 

باربری کامیون اندیشه برای انقال دستگاه های صنعتی

 

 

یکی از موارد استفاده از کامیون ، حمل و نقل دستگاه های صنعتی میباشد که در خطوط تولید  و کارخانجات مورد استفاده قرار میگیرند . این دستگاه ها در صورتی که از نظر ابعاد و وزن با کامیون ها سازگاری داشته باشند قابل حمل خواهند بود. 

 

در باربری کامیون اندیشه برای بارگیری و تخلیه دستگاه های مختلف باید از جرثقیل استفاده نمود زیرا دیواره های کامیون های باری قابلیت باز شدن و بارگیری با لیفتراک را ندارند. 

 

دستگاه هایی که وزن آنها بالای 15 تن باشند با کامیون قابل بارگیری نیستند و باید از تریلی ها استفاده نمود .

 

سفارش خدمات باربری کامیون اندیشه 

 

 

اگر قصد دارید از خدمات آنی بار در باربری کامیون اندیشه استفاده کنید ، تنها کافیست با شماره تلفن سامانه آنی بار تماس بگیرید . مشاوره با کارشناسان جهت انتخاب کامیون مناسب برای باربری کامیون اندیشه اولین مرحله است . پس از آن ، با ارائه دقیق اطلاعات محل بارگیری و تخلیه خودروی باربری مورد نیاز شما با کمترین فاصله زمانی در اختیارتان قرار می گیرد . 

 

آنی بار علاوه بر سامانه تلفنی امکان درخواست باربری کامیون اندیشه از طریق اپلیکیشن ، واتساپ و فرم داخل وبسایت را نیز برای اندیشه فراهم نموده است . 

 

 

با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا در کمترین زمان ممکن بهترین خدمات باربری کامیون اندیشه را به شما ارائه گردد . 

 

نرخ کرایه باربری خاور درون شهری را می توانید از کارشناسان آنی بار استعلام کنید. 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع