باربری کامیون شهریار ( 911 – تک – جفت )

حمل بار با کامیون از شهریار با کمترین نرخ کرایه

 

باربری کامیون شهریار یکی از خدمات تخصصی و ویژه آنی بار است که برای حمل و نقل انواع بار و کالا مورد استفاده قرار می گیرد ؛ آنی بار انواع کامیون را بصورت تخصصی و حرفه ای با ارزانترین تعرفه همراه با بهترین بیمه نامه و با بارنامه .

 

ارزانترین خدمات باربری کامیون شهریار به همه شهر ها و شهرستان های کشور توسط انی بار به شما عزیزان ارائه می شود و امکان حمل بار با کامیون در بهترین شرایط برای شما فراهم می شود.

 

حمل و نقل انواع بار و کالا با استفاده از خدمات باربری کامیون شهریار ، تحت پوشش بهترین و حرفه ای ترین بیمه نامه (بیمه ایران) انجام می شود.

 

مجموعه آنی بار با انواع کامیون و کامیونت امکان حمل همه نوع بار و کالا از شهریار و سایر مناطق اطراف را برای شما فراهم می نماید.

 

ارزان ترین نرخ کرایه باربری کامیون شهریار را از کارشناسان آنی بار استعلام کنید.

 

 

شهریار کجاست ؟

 

 

شهرستان شهریار، واقع در غرب استان تهران ، مرکز آن شهریار که قبلاً علیشاه عوض گفته می‌شد. این شهرستان با جمعیتی بالغ بر ۷۴۴٬۲۱۰ نفر دوازدهمین شهرستان پرجمعیت ایران محسوب می‌شود. این شهرستان به نگین سرسبز غرب تهران مشهور است که در آن انواع میوه‌ها کشت می‌شود، از جمله میوه‌های کشت شده در این شهرستان انگور – هلو – زرد آلو – آلبالو – گوجه سبز و … می‌باشد . شهرستان شهریار پرجمعیت ترین شهرستان ایران است که مرکز استان نمی باشد.

 

شما می توانید جهت حمل انواع بار و کالا با حداکثر وزن 15 تن از خدمات باربری کامیون شهریار استفاده کنید . 

 

باربری خاور شهریار را با کمترین و مناسب ترین قیمت از آنی بار دریافت کنید . 

شهریار کجاست
شهریار کجاست

 

استعلام کرایه کامیون شهریار

 

 

برای استعلام کرایه کامیون و محاسبه موارد موثر در هزینه های حمل و نقل و باربری کامیون شهریار ، بهترین و سریعترین راه تماس با مشاوران و کارشناسان باربری شهریار است.

 

 

مشاوران ما با بررسی تمامی موارد موثر در هزینه های حمل و نقل ، علاوه بر ارائه خدمات باربری کامیون شهریار با کمترین نرخ کرایه ، بهترین و حرفه ای ترین خدمات را نیز در اختیار شما قرار می دهند تا با بهترین خدمات امکان حمل و نقل بار و کالای خود را به شهریار داشته باشید .

 

 

متخصصین بصورت جداگانه کرایه کامیون ۱۰ تن و ۱۵ تن ( تک و جفت  ) را برای شهرستان شهریار در اختیار شما قرار می دهند . 

 

جدول زیر نرخ کرایه و قیمت باربری کامیون شهریار به سایر شهر ها در بهار 1402 می باشد ، برای دریافت نرخ کرایه به روز با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

مبدا و مقصد باربری کرایه کامیون تک(تومان) کرایه کامیون جفت(تومان)
نرخ کرایه باربری کامیون شهریار به مشهد 2,650,000 3,500,000
نرخ کرایه باربری کامیون شهریار به اصفهان 1,750,000 2,300,000
نرخ کرایه باربری کامیون شهریار به شیراز  2,700,000 3,500,000
نرخ کرایه باربری کامیون شهریار به قزوین 900,000 1,000,000
نرخ کرایه باربری کامیون شهریار به تبریز 1,900,000 2,600,000
نرخ کرایه باربری کامیون شهریار به ارومیه 2,100,000 2,900,000
نرخ کرایه باربری کامیون شهریار به بندرعباس 3,200,000 4,300,000
نرخ کرایه باربری کامیون شهریار به یزد 2,100,000 2,800,000
نرخ کرایه باربری کامیون شهریار به کرمان 2,700,000 3,600,000

 

علاوه بر باربری کامیون شهریار ،  باربری شهریار با سایر خودروهای باربری نیز انجام میشود . هر یک از خودروهای باری دارای شرایط و ابعاد و توان خاص خود هستند و از همین جهت بهتر است قبل از هر اقدامی با کارشناسان ما در تماس باشید و از مشاوره رایگان با ایشان بهره مند شوید .

 

 

باربری با کامیون ۱۰ تن ( تک ) در شهریار

 

 

شهریار یکی از شهرهای مهم استان تهران است که همه روزه حجم زیادی از بار و کالا و محموله های تجاری و صنعتی از این شهرستان به سایر نقاط کشور ارسال می شوند و برای حمل بسیاری از آنها ، می توانید از خدمات باربری کامیون شهریار با کامیون تک استفاده کنید .

 

 

کامیون ۱۰ تن یا تک محور توان حمل بار تا وزن ۱۰ تن را دارد و به همین جهت به این نام معروف شده است . این کامیون دارای اتاق بار به طول ۵ متر و ۸۰ سانتی متر و عرض حدود ۲ متر ۱۰ سانتی متر است که مناسب برای حمل انواع بار و کالا است . 

 

 

باربری کامیون شهریار به همراه بیمه نامه کامل و بارنامه دولتی انجام میشود و که ایمنی و امنیت کامل را برای محموله ها فراهم می نماید .  البته محموله های حساس مانند اثاثیه و لوازم منزل را با این کامیون جابجا نمی کنند . 

 

برای ارسال بارهای تجاری و صنعتی و محموله های مختلفی که به صورت بین شهری از شهریار تهران به سایر نقاط کشور  ارسال می شوند ، خدمات باربری کامیون شهریار بهترین انتخاب است . 

 

باربری سه راه آدران با انواع کامیون های آنی بار با کمترین نرخ کرایه 

باربری با کامیون تک از شهریار
باربری با کامیون تک از شهریار

باربری کامیون 911 در شهریار

 

 

از دیگر خودرو هایی که در باربری کامیون شهریار مورد استفاده قرار می گیرد ، کامیون 911 می باشد .

 

کامیون 911 یکی از کامیون های سایز کوچک است که برای حمل بارهای تا 5/5 تن طراحی شده است . این خودروی باربری توان کمتری نسبت به کامیون 10 تن یا تک دارد و توان بیشتری نسبت به کامیونت و خاور 

 

باربری کامیون شهریار دارای محدودیت هایی می باشد ، خاور و کامیونت امکان تردد در معابر شهری را دارند اما کامیون 911 نیز شامل ممنوعیت تردد تا ساعت 10 شب می باشد . 

 

 

خدمات باربری کامیون شهریار با کامیون 911 یکی از بهترین و مناسب ترین خودروها برای حمل و نقل بارهای با وزن نیمه سنگین است . 

 

از باربری کامیون شهریار برای حمل انواع بار با حداکثر وزن 15 تن استفاده می شود برای حمل بارهای کمتر از 4 تن می توانید از خدمات باربری خاور شهریار و برای حمل بارهای کمتر از 2 تن می توانید از باربری نیسان شهریار استفاده کنید. 

حمل بار با کامیون 911 از شهریار
حمل بار با کامیون 911 از شهریار

 

حمل و نقل و باربری نزدیک اسلامشهر با انواع کامیون های آنی بار 

 

کامیون ۱۵ تن ( جفت ) شهریار

 

 

خدمات باربری کامیون شهریار برای حمل و نقل انواع بار و کالا مورد استفاده قرار می گیرد . کامیون ۱۵ تن یا جفت بصورت ۲ محور است که توان حمل بار تا تناژ ۱۵ تن بصورت استاندارد و قانونی را دارد .

 

 

کامیون ۱۵ تن یا جفت بهترین انتخاب برای حمل و نقل بارهای سنگین که دارای طول حدود ۶ متر ۸۰ و عرض ۲ متر ۳۰ هستند می باشند . 

 

 

از خدمات باربری کامیون شهریار ( کامیون ۱۵ تن ) می توانید انواع دستگاه های صنعتی ، سنگ ساختمانی ، محموله های کارتنی و بسته بندی شده و . . . را بصورت همه روزه از شهریار برای همه نقاط کشور درخواست نمایید . 

 

حمل و نقل بار و کالا با استفاده از خدمات باربری کامیون شهریار به صورت همه روزه  

 

 

با استفاده از کامیون ۱۰ چرخ می توانید انواع آهن آلات با طول ۶ متر را به راحتی در این خودرو بارگیری کنید . علاوه بر این ، یکی از استفاده های مهم این خودرو حمل و نقل انواع سنگ و سرامیک تا تناژ ۱۵ تن است . 

باربری با انواع کامیون ها
باربری با انواع کامیون ها

حمل انواع بار و کالا از باربری شهر قدس با کمترین و ارزان ترین نرخ کرایه به همراه بیمه کامل

 

باربری کامیون شهریار تحت پوشش بهترین بیمه باربری

 

از مهم ترین مواردی که هنگام حمل بار های سنگین و با ارزش در باربری کامیون شهریار به سایر شهرها به آن توجه کرد ، محافظت از بار و سرمایه صاحب بار می باشد .

 

شرکت آنی بار برای حفاظت از بارتان حین باربری کامیون شهریار از بهترین و معتبرترین بیمه باربری استفاده نموده است ، بیمه ای که تمامی خسارت های حاصل از آتش سوزی ، تصادف ، سرقت و . . . را جبران می کند .

 

بیمه ایران معتبرترین و کاملترین بیمه باربری در کل کشور می باشد که خدمات باربری کامیون شهریار را تحت پوشش قرار می دهد.

 

سطح پوشش بیمه معادل با ارزش بارتان مشخص می شود و مبلغ 100 میلیون از آن به صورت رایگان از طرف شرکت آنی بار به شما تعلق می گیرد.

 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

 

 

نرخ کرایه کامیون سال 1402 را می توانید از طریق آنی بار استعلام کنید .

 

 

دریافت مشاوره رایگان جهت باربری با کامیون از شهریار

 

 

کارشناسان و مشاوران آنی بار به صورت همه روزه آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره رایگان برای باربری کامیون شهریار به شما عزیزان می باشد.

 

کارشناسان ما درباره موضوعات زیر به شما مشاوره می دهند :

 

  • باربری کامیون شهریار به سراسر کشور ، باربری از تمام نقاط کشور به شهریار ، باربری شهریار
  • باربری تریلی شهریار، باربری کامیون شهریار ، باربری خاور شهریار ، باربری با نیسان شهریار 
  • باربری با کمترین هزینه ، کامیون شهریار همراه با بیمه و . . . 

 

برای دریافت مشاوره رایگان ، استعلام هزینه ، ثبت درخواست باربری کامیون شهریار تنها کافی است با شرکت آنی بار تماس حاصل نمایید.

علاوه بر باربری شهریار ، همه روزه باربری اندیشه نیز به صورت تخصصی انجام خواهد شد . 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع