ارسال بار به سوئد + هزینه حمل هوایی و دریایی و زمینی

انتقال لوازم و کالا از ایران به سوئد

 

سوئد یکی از بهترین کشور های اروپایی است که بسیاری از هموطنان گرامی نیز در این کشور زندگی میکنند . حضور هموطنان در سوئد سبب شده است که ارسال بار به سوئد برای انتقال کالاهای تجاری و لوازم شخصی به صورت همه روزه انجام شود و محموله های مختلفی از ایران به این کشور ارسال شود.

 

اما برای ارسال بار به سوئد باید چه کار کرد ؟ چطور می توان محموله و کالاهای خود را از نقاط مختلف ایران به سوئد ارسال کرد ؟ در این مقاله قصد داریم به سوالات مطرح شده در این خصوص پاسخ کاملی بدهیم.

برای باربری ایران به سوئد مهمترین مرحله انتخاب یک شرکت مادر برای انتقال محموله ها می باشد. بسیاری از شرکت های باربری به صورت واسطه ای فعالیت می نمایند و محموله های شما توسط شرکت دیگری و با واسطه گری آنها منتقل میشوند. همین موضوع علاوه بر بروز مشکلات زیاد در زمان انتقال محموله ها سبب افزایش هزینه های باربری نیز خواهد شد.

 

از همین جهت پیشنهاد میکنیم برای ارسال بار به سوئد با شرکت آنی بار در تماس باشید تا محموله های شما با بهترین کیفیت و با کمترین هزینه در اسرع وقت منتقل شود. 

 

آنی بار با سالها تجربه در ارائه خدمات باربری ایران به سوئد امکان انتقال محموله های تجاری و صنعتی و شخصی را برای شما فراهم می نماید و در اسرع وقت محموله های شما در هر نقطه ای از سوئد که مدنظر شما باشد تحویل داده خواهند شد.

 

ارسال بار و کالا از ایران به سوئد
ارسال بار و کالا از ایران به سوئد

مراحل ارسال بار به سوئد چیست ؟ 

 

برای ارسال بار به سوئد مراحل بسیار ساده و مشخص می باشد . علاوه بر این کارشناسان و متخصصین مجموعه آنی بار برای انجام کار به صورت تخصصی تمامی مراحل را همراه شما خواهند بود. 

به صورت کلی مراحل ارسال بار و کالا از ایران به سوئد به صورت زیر است : 

  1. تماس با کارشناسان و مشاوره رایگان 
  2. بررسی محموله توسط کارشناسان و امکان سنجی آن 
  3. انتخاب روش مناسب برای انتقال محموله 
  4. بسته بندی محموله 
  5. تهیه پکینگ لیست تخصصی 
  6. تهیه و آماده سازی مدارک 
  7. ارسال محموله به گمرک 
  8. بازرسی در گمرک توسط ارزیاب ، دستگاه ایکس ری ، سگ مواد یاب
  9. صدور مجوز های ارسال بار 
  10. پلمپ محموله و  صدور بارنامه و بیمه نامه 

تمامی این مراحل به صورت تخصصی و حرفه ای توسط کارشناسان مجموعه آنی بار انجام خواهد شد تا امکان انتقال محموله ها با بهترین کیفیت فراهم شود .برای مشاوره تخصصی در خصوص باربری ایران به سوئد با شماره 57669-021 در تماس باشید.

روش های ارسال بار به سوئد چیست ؟

 

برای ارسال بار و کالا به سوئد روش های متعددی وجود دارد که هر یک از این روش ها امکان انتقال محموله ها در شرایط و ابعاد و وزن خاصی را فراهم می نماید. انتقال محموله ها از بسته های کوچک تا محموله های با وزن چندین تن به صورت حرفه ای انجام میشود و کارشناسان ما با بهترین کیفیت بر اساس نیاز شما بهترین روش را در اختیارتان قرار میدهند.

با انتخاب یک روش مناسب برای انتقال محموله ها علاوه بر کاهش هزینه های حمل و نقل ، محموله ها در اسرع وقت و با بهترین ایمنی منتقل خواهند شد که این موضوع از مهمترین موارد در حمل و نقل بین المللی کالا می باشد.

ارسال زمینی به سوئد

 

یکی از روش های باربری و حمل بار به سوئد ، ارسال بصورت زمینی و ترانزیت می باشد. حمل بار به سوئد بصورت ترانزیت ، همه روزه با استفاده از تریلی ترانزیت چادری انجام میگیرد و ترخیص از مرزهای ایران با ترکیه در کمترین زمان ممکن انجام میشود.

در مسیر ارسال بار به سوئد ، تریلی از مرزهای چندین کشور اروپایی عبور می کند که در برخی موارد نیاز به بازرسی بار و محموله وجود دارد. بسته بندی حرفه ای و مناسب برای بار شما به همراه invoice دقیق باعث افزایش سرعت خدمات حمل بار به سوئد می گردد.

ارسال زمینی برای سوئد از نظر هزینه و حجم بار قبل حمل کاملا مقرون به صرفه است و شما عزیزان می توانید با بهترین کیفیت محموله های خود را منتقل نمایید.

 

برای ارسال زمینی از ایران به سوئد 2 روش مورد استفاده قرار میگیرد : 

 

  1. حمل دربستی 
  2. گروپاژ 

 

در روش حمل دربستی یک دستگاه خودروی باری ( تریلی ) به صورت کامل در اختیار شما قرار میگیرد و تنها محموله های شما داخل آن بارگیری می شود. این روش از نظر سرعت و امنیت و هزینه مقرون به صرفه است. 

در روش گروپاژ که به روش حمل اشتراکی نیز معروف است یک تریلی بین چند محموله share می شود. به این صورت که محموله 3 نفر با یک تریلی منتقل میشود. این روش از نظر هزینه نسبت به حمل دربستی مقرون به صرفه تر است. 

 

در روش زمینی محموله ها بین 2 تا 3 هفته بعد از حرکت در سوئد تحویل خواهند شد.

 

حمل بار به سوئد
حمل بار به سوئد

یکی از خدمات مجموعه آنی بار  حمل اثاث به سوئد است که با استفاده از روش زمینی به صورت تخصصی و همه روزه انجام می شود.

 

ارسال دریایی به سوئد

برای ارسال بار به سوئد ، روش ارسال دریایی نیز یکی از مهمترین و بهترین روش های باربری است . این روش برای انتقال محموله های با حجم و وزن زیاد مناسب است که با استفاده از کشتی های بزرگ ترابری انجام می شود.

در این روش ، محموله های شما از نقاط مختلف کشور داخل کانتینر بارگیری می شوند و به صورت زمینی به بندرعباس ، چابهار و یا سایر بنادر ( بر اساس زمان بندی حرکت کشتی از بندر مشخص ) ارسال می شوند.

پس از بارگیری  کانتینر داخل کشتی ، محموله های شما به سوئد ارسال می شوند . معمولا برای ارسال کالاها به سوئد حدود 40 روز زمان نیاز است . روش حمل دریایی یکی از ایمن ترین روش های انتقال بار و کالاها می باشد.

ارسال دریایی به سوئد
ارسال دریایی به سوئدارسال دریایی به سوئد

ارسال هوایی به سوئد

 

یکی از بهترین روش ها برای ارسال بار به سوئد حمل هوایی است که امکان انتقال محموله های مختلف در اسرع وقت را فراهم می نماید. در روش حمل هوایی محموله های مختلف از طریق خطوط هوایی و هواپیما منتقل می شوند. 

در روش حمل هوایی محموله ها در ابعاد و تناژ مختلفی قابل ارسال هستند و هزینه های ارسال نسبت به حمل زمینی کمی بیشتر خواهد بود.

از مزایای ارسال هوایی بار به سوئد می توان به موارد زیر اشاره کرد :

 

  • سرعت بالا (در فریت بار هوایی به سوئد، معمولاً بار پس از 3الی4 روز پس از ثبت درخواست به مقصد می‌رسد، البته زمان رسیدن بار به سوئد ، به ایرلاینی که بار را حمل می‌کند نیز بستگی دارد.)
  • فریت بار هوایی برای بارهایی که زیر 500 کیلوگرم هستند مناسب است.
  • ارسال هوایی بار به سوئد برای اقلام ارزشمند، مانند تابلوهای قیمتی و یا فرش و ظروف آنتیک و همچنین محصولاتی که دارای تاریخ انقضا می باشند مانند بسیاری از مواد خوراکی ، بسیار مناسب می باشد 
  • شرایط جوی بر کالاهایی که به روش فریت بار به سوئد ارسال می‌شوند تأثیر ندارد و بار سالم به مقصد خواهد رسید.

 

حمل هوایی نیز به 2 صورت انجام می شود : 

 

  1. فریت بار مسافری 
  2. کارگو 

 

در روش فریت بار مسافری محموله ها با استفاده از هواپیما های مسافری بارگیری و منتقل می شوند. این روش به دلیل تعدد پرواز ها سریعترین راه برای انتقال محموله ها به سوئد است. 

در روش کارگو ، محموله ها با استفاده از هواپیما های کارگو و ترابری منتقل می شوند و امکان انتقال حجم و وزن زیادی از بار و کالا فراهم است.

 

علاوه بر ارسال بار به سوئد ، ارسال بار به نروژ و ارسال بار به فنلاند از دیگر خدمات آنی بار می باشد .

فریت بار هوایی به سوئد
فریت بار هوایی به سوئد

ممنوعیت های حمل هوایی به سوئد

 

هر کشوری برای واردات کالا محدودیتها و ممنوعیت هایی دارد که باید در هنگام ارسال بار به کشورهای مختلف ، با این موارد آشنا شده و سعی کنید کالاها و محصولاتی که دارای محدودیت و ممنوعیت برای ارسال به کشور مقصد هستند را بشناسید و این کالاها را از لیست بار خود حذف کنید .

در ادامه لیستی از کالاهای ممنوعه که بخش زیادی از این کالاها ممنوعیت هایی هستند که اتحادیه اروپا برای تمامی کشور ها وضع کرده است ، آورده شده است :

  • اسلحه سرد و گرم
  • نوشیدنی های الکلی (آبجو، شراب، الکل سخت)
  • داروهای دارویی با نسخه
  • مکمل های غذایی (ویتامین ها، اسیدهای آمینه، مواد معدنی، مکمل های گیاهی، کنسانتره ها، متابولیت ها، ترکیبات، عصاره ها یا هر ترکیبی از این موارد)
  • گیاهان و برگ های خشک شده
  • ماهی تن باله قرمز اقیانوس اطلس از بلیز ، پاناما و هندوراس
  • اسباب بازی ها و بازی هایی که حاوی سولفات مس هستند.
  • پاک کن های لاستیکی که شبیه محصولات غذایی هستند.
  • تمام محصولات حاوی دی متیل فومارات (DMF)
  • CFC، HCFC (محصولات حاوی لاستیک فوم، ذرات معلق در هوا (اسپری مو) یا خاموش کننده های آتش با هالون
  • غیره 

اگر می خواهید مطمئن شوید که بار و کالای شما جزو کالاهای ممنوع نباشد ، می توانید از طریق شماره 57669-021 با کارشناسان ما تماس برقرار کنید تا آن ها بارتان را چک کرده و اطلاعات لازم را به شما انتقال دهند.

 

مدارک لازم برای حمل هوایی سوئد

 

برای ارسال بار به سوئد مدارک مختلفی لازم است که بر اساس نوع محموله و شرایط آن ممکن است تغییر کند . برای محموله های شخصی مانند لوازم و اثاثیه و چمدان لباس مدارک عمومی لازم است و برای محموله های تجاری برخی مدارک دیگر لازم است. 

 

لیست زیر برخی از مدارک مورد نیاز می باشد : 

 

  • لیست بسته‌بندی بار Packing List
  • اصل پاسپورت فرستنده 
  • اصل کارت ملی فرستنده 
  • کپی بلیت
  • آدرس کامل فرستنده و گیرنده 
  • پستی گیرنده 
  •  شماره تلفن گیرنده

اگر باری که به سوئد ارسال می کنید محموله تجاری باشد علاوه بر اسناد بالا باید مدارک زیر را نیز ارائه دهید :

  • کارت بازرگانی 
  • مجوزهای لازم(در صورت لزوم)
  • لیست بسته بندی
  • فاکتور فروش

در برخی موارد برای محموله های تجاری و صنعتی نیاز به مدارک خاصی مانند مجوز های وزارت بهداشت یا مجوز های وزارت ارشاد نیز نیاز داریم.

مدارک لازم جهت ارسال بار به سوئد
مدارک لازم جهت ارسال بار به سوئد

 

هزینه ارسال بار به سوئد چقدر است ؟

هزینه ارسال بار به سوئد ثابت نیست و به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. فاکتورهایی که هزینه ارسال بار هوایی به سوئد را مشخص می‌کنند عبارتند از:

  • نوع بار
  • وزن بار
  • حجم بار
  • هزینه بسته بندی
  • شرکت هواپیمایی که بار را حمل می‌کند (تعرفه ایرلاین‌ها با یکدیگر متفاوت است.)
  • هزینه بارنامه و تشریفات گمرکی
  • هزینه بیمه نامه
  • هزینه حمل کالا از محل شما به فرودگاه امام خمینی (ره)
  • هزینه‌های ترخیص کالا در مقصد
  • هزینه قبض انبار در مقصد

نکته‌ای مهم در محاسبه هزینه ارسال بار به سوئد این است که به طور کلی ، وزن و حجم بار تعیین کننده هزینه ارسال بار به سوئد می باشد. اگر بار شما بالای 500 کیلوگرم است پیشنهاد می‌شود از روش حمل دریایی یا جاده ای استفاده کنید. زیرا بسیار کم‌هزینه‌تر است، ولی زمان بیشتری طول می‌کشد تا به مقصد برسد.

علاوه بر ارسال بار به سوئد ، برای  ارسال بار به لهستان به صورت تخصصی و حرفه ای می توانید با شماره 57669-021 در تماس باشید.

 

چه محموله هایی به سوئد قابل ارسال هستند ؟ 

 

به صورت کلی بسیاری از محموله ها که توسط گمرک ایران و سوئد دارای ممنوعیت نمی باشند قابلیت ارسال را دارند. انتقال محموله ها بر اساس شرایط و قوانین گمرکی انجام میشود و هر محموله ای که از نظر گمرک قابل ارسال نباشد توسط آنی بار بارگیری نخواهد شد. 

در برخی موارد دیده شده است که افراد به دلیل همراه داشتن برخی محموله های غیر مجاز توسط گمرک ایران جریمه شده و پرونده های قضایی نیز برای آنها ایجاد گردیده است . از همین جهت باید در انتقال محموله ها به سوئد این مورد به صورت کامل مورد توجه و بررسی قرار گیرد.

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

حمل اثاثیه منزل به سوئد

روش هوایی برای ارسال بار و کالا به سوئد یک روش سریع و با بالاترین ایمنی است. در این روش محموله های مختلف از طریق فرودگاه امام خمینی بارگیری و از طریق خطوط هوایی معتبر به سوئد ارسال میشوند.

 

در حمل هوایی به سوئد محموله ها باید دارای شرایط خاص خود باشند . انتقال بسیاری از اقلام به دلیل مشکلات احتمالی برای هواپیما ممنوع می باشد. در روش حمل هوایی هزینه های حمل محموله بر اساس وزن ، حجم و یا وزن حجمی مشخص می شوند.

 

علاوه بر این ، برای ارسال بار به سوئد به صورت هوایی بسته بندی محموله نیز بسیار مهم است . در برخی موارد نیاز به استفاده از بسته بندی چوبی برای جلوگیری از بروز خسارت داریم که این امر نیز توسط مجموعه آنی بار با بهترین کیفیت انجام خواهد شد. 

 

علاوه بر ارسال بار به سوئد ، ارسال بار به سوئیس همراه با خدمات ویژه آنی بار به صورت همه روزه انجام خواهد شد . 

ارسال خرده بار به سوئد

 

برای ارسال بار و کالاهای کوچک ( اصطلاحا خرده بار ) ، شرکت آنی بار بصورت هوایی با بسته بندی اختصاصی بار و کالای شما را به سوئد ارسال می نماید.

شما می توانید در کمترین زمان ممکن به همراه بیمه نامه کالاهایی نظیر لوازم کوچک ، سمپل ها ، قطعات دستگاه و . . . که برای شهر ها و نقاط مختلف سوئد ارسال نمایید.

ما بهترین و سریعترین خدمات حمل بار به سوئد بصورت هوایی با خطوط هواپیمایی معتبر را در کمترین زمان ممکن در اختیار شما قرار می دهیم.

حمل بار به آلمان به صورت دربستی و گروپاژ با انواع روش های باربری توسط آنی بار  

 

ارسال کتاب و لوازم شخصی به سوئد

یکی از مهمترین نیاز های مشتریان آنی بار ، ارسال لوازم شخصی و کتاب به سوئد است که با خدمات ارسال بار به سوئد آنی بار در اسرع وقت مرتفع گردید . شما عزیزان می توانید انواع محموله های شخصی خود و همچنین کتاب ( رمان ، درسی و . . . ) را با کمترین هزینه از این طریق به سوئد ارسال نمایید.

برای ارسال کتاب ، ابتدا کتابهای شما توسط ارزیاب و کارشناسان گمرک امام خمینی مورد بررسی قرار می گیرد تا جزو کتاب های خاص یا ممنوعه برای ارسال یا عتیقه نباشند.

در صورتی که لوازم شخصی یا کتاب شما جزو این موارد نبود ، پس از پالت بندی تخصصی در اسرع وقت به سوئد ارسال خواهند شد.

آنی بار به عنوان یکی از قدیمی ترین شرکت های ارائه دهنده خدمات ارسال بار به اروپا ،  به صورت همه روزه امکان ارسال بار به سوئد و سایر کشور های حوزه اتحادیه اروپا را برای شما عزیزان فراهم می نماید. 

 

ارسال حیوانات خانگی به سوئد

یکی از خدماتی که توسط مجموعه آنی بار ارائه میشود ارسال حیوانات خانگی می باشد. در این خدمات امکان انتقال حیوانات به صورت هوایی در اسرع وقت فراهم است که البته حمل حیوانات شرایط ویژه خود را دارد. مراحل انتقال حیوانات به صورت زیر است : 

 

  • دریافت شناسنامه حیوان 
  • واکسیناسیون 
  • تزریق چیپ اطلاعات
  • انتخاب ایرلاین مناسب برای انتقال حیوان

 

برای ارسال حیوانات به سوئد باید از ایرلاین های مناسب استفاده کرد زیرا برخی از ایرلاین ها اجازه حمل حیوانات را نمی دهند ( خصوصا برخی ایرلاین های ایرانی ) . علاوه بر این ، برای ارسال حیوانات 2 روش وجود دارد که بر اساس سیاست های ایرلاین ها اجرا می شود. برخی ایرلاین ها اجازه حضور حیوانات در سالن مسافران را نمی دهند و باید حیوانات در باکس مخصوص و در محوطه بار حمل شوند.

ارسال حیوانات به سوئد
ارسال حیوانات به سوئد

حمل بار به سوئد با بیمه نامه معتبر

آنی بار برای ضمانت و جبران هر گونه خسارت به بار و محموله شما  ، بیمه نامه معتبری را تنظیم و سپس فرآیند حمل بار به سوئد را آغاز می کند.

این موضوع برای شرکت از اهمیت بالایی برخوردار است و مشتریان می توانند میزان بیمه را تا سقف ارزش بار افزایش دهند. این بیمه نامه با پوشش سراسری و حداکثری حوادث توانسته است محافظ سلامت و امنیت خدمات حمل بار به سوئد باشد.

حمل بار به سوئد با بیمه نامه معتبر که شرکت برای ارسال انواع بار آن را تنظیم می کند در کمترین زمان انجام می شود و صاحبین گرامی می توانند از امنیت و سلامت بار خود اطمینان کامل داشته باشند.

بیمه نامه باربری بین المللی

علاوه بر سوئد ، ارسال بار به کانادا و ارسال بار به استرالیا نیز از خدمات تخصصی و همه روزه آنی بار است .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع