ارسال بار به دبی( امارات )|هوایی و دریایی|خرده بار و پست

باربری از تمام نقاط ایران به دبی

ارسال بار به دبی یکی از نیاز های مهم اقتصاد کشور است که این روزها به بازوی مهم تجارت تبدیل شده است و تسهیل کننده حضور تجار و محصولات ایرانی در بازار دبی است. خدمات باربری و حمل و نقل کالا از ایران به دبی با توجه به افزایش قیمت ارز و افزایش صادرات کالاها و صرفه اقتصادی آن برای کشور به یکی از مهمترین خدمات مورد نیاز کشور تبدیل شده است که در این مسیر شرکت های معتبر و متخصص می توانند در این خدمات نقش تسهیل کننده بازی کنند.

 

باربری از ایران به دبی با توجه به نیازها و شرایط مختلف، از طریق هوایی، دریایی امکان‌پذیر است. هر کدام از این روش‌ها مزایا و معایب خاص خود را دارند و بسته به نوع کالا، ارزش، حجم و زمان‌بندی مورد نیاز برای رسیدن بار، انتخاب می‌شوند.  برای ارسال بار به دبی می بایست از خدمات شرکت معتبر و متخصصی استفاده شود که با سابقه طولانی و درخشان امکان انتقال ارزان و فوری و ایمن محموله ها را فراهم نماید. در همین راستا می توانید از خدمات باربری ایران به دبی آنی بار استفاده نمایید تا محموله های شما از طریق روش دریایی و هوایی با بهترین کیفیت به دبی منتقل شوند. 

 

برای ارسال بار به دبی از طریق خدمات آنی بار می توانید بارگیری و انتقال محموله های خود را از همه شهر ها و استان های کشور انجام دهید و بدون محدودیت وزن و حجم کالاهای خود را صادر کنید. حمل و نقل بین المللی ایران به دبی به صورت کامل تحت پوشش بیمه نامه انجام میشود و با کمترین قیمت امکان انتقال کالا فراهم خواهد شد.

 

از ارسال بسته پستی و خرده بار به دبی تا ارسال محموله های با وزن چندین تن به سادگی توسط آنی بار انجام میشود.  شماره تلفن مشاوره باربری دبی 57669-021 می باشد که به صورت همه روزه و رایگان آماده ارائه مشاوره تخصصی است.

 

ارسال بار و کالا از ایران به دبی
ارسال بار و کالا از ایران به دبی

ارسال بار از دبی به ایران نیز به صورت تخصصی و همه روزه با بهترین کیفیت انجام میشود.

 

روش های ارسال بار به دبی چیست ؟

 

برای ارسال بار به دبی روش های متفاوتی وجود دارد که این روش ها بر اساس نوع محموله و شرایط آنها مورد استفاده قرار میگیرد. هر یک از این روش‌ها ویژگی‌ها و مزایای خاص خود را دارند که بسته به نیازها و شرایط خاص هر فرد یا شرکت می‌تواند متفاوت باشد. آشنایی به روش های حمل و نقل کالا به دبی و مزایای آنها سبب می شود محموله ها در اسرع وقت و با بالاترین ایمنی منتقل شوند. البته در هزینه های حمل و نقل محموله نیز کاملا موثر خواهد بود.

 

اگر قصد دارید محموله های خود را به صورت تخصصی و سریع به دبی ارسال کنید می توانید با شماره 57669-021 در تماس باشید تا بهترین خدمات را تجربه کنید. برای حمل محموله به دبی 2 روش حمل دریایی و هوایی مورد استفاده قرار میگیرد. 

علاوه بر ارسال به دبی ، همه روزه برای ارسال بار به قطر نیز می توانید از طریق خدمات آنی بار محموله های خود را منتقل کنید.

ارسال دریایی به دبی

 

ارسال دریایی یکی از متعارف ترین راه ها برای ارسال محموله ها به دبی است که با کمترین هزینه و با بهترین کیفیت انتقال کالاها را فراهم می نماید. در روش حمل دریایی محموله ها از طریق بنادر جنوبی مانند بندرعباس ، بندر جاسک و بندر بوشهر به دبی ارسال می شوند. 

 

روش ارسال دریایی به این صورت است که محموله های مختلف شما در شهر های مختلف کشور از طریق حمل زمینی به بنادر منتقل می شوند و پس از انجام فرایند گمرکی داخل کشتی های باری بارگیری می شوند و سپس به دبی حمل می شوند. از همین جهت به این روش حمل ترکیبی نیز گفته می شود.

 

در روش دریایی باید محموله ها داخل کانتینر های فلزی 20 یا 40 فوت بارگیری شوند. حمل زمینی محموله تا بنادر جنوبی نیز توسط مجموعه آنی بار انجام میشود و شما عزیزان بدون مشکل و دغدغه می توانید خدمات صفر تا صد را تجربه کنید.

 

حمل دریایی برای دبی به 2 صورت انجام میشود : 

  • ارسال کامل FCL: در این روش یک کانتینر به صورت کامل در اختیار شما قرار میگیرد.
  • ارسال خرده بار گروپاژ LCL: در این شرایط، بخشی از یک کانتینر  به محموله شما اختصاص خواهد یافت.
ارسال دریایی برای دبی
ارسال دریایی برای دبی

علاوه بر ارسال بار به دبی می توانید برای ارسال بار به ترکیه نیز بهترین خدمات را از ما بخواهید.

 

مراحل حمل دریایی به دبی

 

برای حمل دریایی به دبی فرایند انجام کار در 5 مرحله خلاصه میشود. تمامی این مراحل توسط کارشناسان و متخصصین آنی بار انجام میشود و شما عزیزان می توانید با خیال آسوده از انتقال سریع و ارزان محموله ها لذت ببرید : 

 

  • مشاوره تخصصی 
  • بسته بندی محموله ها و تهیه پکینگ لیست 
  • انتقال به گمرک
  • انجام فرایند و تشریفات گمرکی 
  • بارگیری و ارسال به دبی

 

در مرحله اول ، کارشناسان ما با بررسی تخصصی محموله شما و شرایط آن بهترین و مناسب ترین روش را برای انتقال محموله های شما انتخاب می نمایند. این مرحله مهمترین مرحله انتقال دریایی به دبی است. 

در دومین مرحله بر اساس شرایط نیاز به تکمیل مدارک و بسته بندی محموله داریم که این مرحله نیز توسط کارشناسان و تیم بسته بندی آنی بار در اسرع وقت انجام خواهد شد و پکینگ لیست تخصصی نیز تهیه می شود. 

در مرحله سوم و چهارم ، محموله های بسته بندی شده برای بازرسی و انجام فرایند های گمرکی به گمرک جمهوری اسلامی ایران در بنادر جنوبی یا شهر های محل بارگیری منتقل میشوند و فرایند پلمپ آنها انجام میشود. 

پس از انجام فرایند فوق ، محموله های جهت بارگیری به پورت مورد نظر منتقل می شوند و فرایند ارسال تکمیل میشود.

 

 

علاوه بر ارسال دریایی از ایران برای دبی ، همه روزه برای حمل بار دریایی از امارات نیز می توانید با شماره های ما در تماس باشید و بهترین خدمات را تجربه کنید.

 

ارسال هوایی به دبی

 

سریعترین روش برای ارسال محموله ها از ایران به دبی روش حمل هوایی است که امکان انتقال محموله ها در مدت 2-3 روز کاری را فراهم می نماید. در حمل هوایی محموله ها از طریق فرودگاه امام خمینی تهران به دبی ارسال می شوند. 

 

از روش حمل هوایی می توان برای ارسال محموله ها و کالاهای تجاری ، صنعتی و شخصی استفاده نمود که یکی از مهمترین کاربرد های این روش انتقال سمپل و نمونه کالا برای تجار عزیز است.

 

حمل هوایی به دبی امکان انتقال کالاهای مختلفی را فراهم می نماید اما برخی از انواع محموله ها به دلیل امکان بروز خطر برای پرواز بارگیری آنها ممنوع می باشد. 

 

ارسال هوایی به دبی به 2 صورت انجام میشود : 

 

  • کارگو هوایی 
  • فریت بار مسافری

 

در روش کارگو ، محموله ها با استفاده از هواپیما های مخصوص باربری از ایران به دبی منتقل میشوند. تعداد پرواز های این روش نسبت به فریت بار کمتر است اما امکان انتقال محموله ها در حجم و وزن زیاد را فراهم می نماید.

 

فریت بار مسافری نیز با استفاده از خطوط هوایی مسافری انجام می شود. در این روش ، محموله های مختلف داخل قسمت بار هواپیماهای مسافری بارگیری می شوند و از آنجایی که تعداد پرواز های مسافری بیشتر است سرعت انتقال محموله ها نیز بالاتر است.

ارسال بار از دبی به ایران نیز به صورت همه روزه با استفاده از خطوط هوایی معتبر بین المللی و ایرانی انجام می شود. برای مشاوره رایگان می توانید با شماره 57669-021 در تماس باشید.

ارسال هوایی به دبی-min
ارسال هوایی به دبی-min

 خدمات ترانزیت بین المللی از تهران برای همه نقاط  جهان به صورت تخصصی انجام میشود.

مدارک مورد نیاز برای حمل هوایی به دبی

 

برای ارسال کالا و محموله های شخصی به دبی به مدارک زیر نیاز داریم :

 

  • تصویر پشت و روی کارت ملی شخص فرستنده
  • تصویر صفحه اول پاسپورت شخص فرستنده
  • آدرس و شماره تلفن و ایمیل شخص فرستنده در ایران
  • تصویر پاسپورت شخص دریافت کننده در دبی
  • آدرس و شماره تلفن و ایمیل مقصد تحویل گیرنده در دبی
  • تهیه لیست کالاها یا همان پکینگ لیست

 

چنانچه قصد ارسال بار تجاری به دبی را دارید، لازم است تا مدارک زیر را نیز ارائه نمایید:

 

  •  صدور فاکتور کالاها برای بارهای تجاری
  • ارائه کارت بازرگانی و یا معرفی نامه از شرکت جهت ارسال بار تجاری به دبی
  • دریافت مجوزهای لازم جهت اخذ مجوز صادراتی در صورت لزوم
  • تهیه پکینگ لیست و لیست بارهای موجود برای ارسال

 

علاوه بر ارسال بار و کالا از ایران به دبی ، همه روزه برای ارسال بار به ابوظبی نیز بهترین خدمات را می توانید از طریق آنی بار ثبت سفارش نمایید.

مدارک لازم جهت ارسال بار به دبی
مدارک لازم جهت ارسال بار به دبی

 

موارد ممنوعه در حمل هوایی دبی

 

همانطور که گفته شد برخی از محموله ها به دلیل خطراتی که ممکن است برای پرواز ایجاد کنند ممنوعه اعلام شده اند و امکان ارسال آنها به دبی فراهم نیست. علاوه بر این برخی محموله ها نیز به صورت کلی حمل و نقل آنها از طرف قوانین گمرکی ممنوع اعلام شده اند. 

لیست زیر برخی از موارد ممنوعه است که قابل ارسال به صورت هوایی به دبی نمی باشند :

 

  • مواد مخدر و دخانیات
  • مایعات و انواع روغن ها 
  • انواع سلاح گرم و سرد 
  •  انواع مسکوکات و طلا و نقره
  • عرقیجات و ترشیجات 
  • اقلام آرایشی و بهداشتی ، عطر و ادکلن
  • انواع دارو 

 

در برخی موارد برای انتقال انواع خاصی از کالا و محموله ها نیاز به اخذ مجوز داریم که این امر نیز توسط کارشناسان انی بار انجام خواهد شد.

علاوه بر ارسال بار از ایران به دبی ،  ارسال بار به لبنان نیز از خدماتی است که توسط آنی بار با بهترین کیفیت انجام می شود.

مراحل ارسال بار به دبی به صورت هوایی

 

مراحل زیر برای ارسال بار به دبی به صورت هوایی می باشد : 

 

  • تماس و مشاوره با کارشناسان آنی بار 
  • بسته بندی تخصصی بار شما اعم از لوازم منزل، لوازم شخصی و …
  • تهیه و تکمیل مدارک 
  • گرفتن مجوزهای لازم جهت ارسال بار به دبی
  • انجام تشریفات گمرکی برای ارسال بار به دبی
  • صدوربارنامه ، گرفتن رزرو و صدور بیمه نامه فریت بار به مقصد دبی
  • الصاق تگ و لیبل ، ایکس ری و تحویل بار به ایرلاین
  • تحویل بارنامه و سایر مدارک به مشتری و تسویه حساب
  • پشتیبانی و پیگیری بار تا رسیدن آن 

 

ارسال بسته پستی به دبی و شهر های امارات

یکی از خدماتی که برای ارسال بار به امارات توسط آنی بار انجام میشود ، امکان ارسال بسته پستی به دبی یا سایر شهر های این کشور میباشد .  آنی بار به عنوان یکی از برترین شرکت های ارائه خدمات باربری به امارات ، بصورت همه روزه انواع بسته های با وزن های مختلف از 100 گرم تا چندین کیلو را در اسرع وقت به دبی ارسال می نماید . 

 

نکات مهم در خصوص ارسال بسته به دبی :

 

  1. تعیین نوع بسته و محتویات آن: قبل از هر چیز، باید مشخص کنید که چه چیزی می‌خواهید به دبی ارسال کنید. محتویات بسته نباید شامل اقلام ممنوعه یا محدود شده توسط قوانین پستی و گمرکی امارات متحده عربی باشد.
  2. بسته‌بندی مناسب: اطمینان حاصل کنید که بسته شما به درستی و با استفاده از مواد بسته‌بندی مناسب (مانند حباب‌دار، فوم و کارتن محکم) بسته‌بندی شده است تا از آسیب‌دیدگی در حین حمل و نقل جلوگیری شود.
  3. نوشتن آدرس دقیق: آدرس گیرنده را به طور کامل و دقیق بر روی بسته بنویسید. شامل نام کامل گیرنده، شماره تلفن، آدرس دقیق، کد پستی و کشور مقصد (دبی، امارات متحده عربی).
  4. اعلام محتویات و ارزش بسته: هنگام ارسال بسته، لازم است که فرم اعلام محتویات و ارزش بسته را پر کنید. این اطلاعات برای گمرک مقصد مورد نیاز است.
  5. پرداخت هزینه‌ها: هزینه ارسال بسته بر اساس وزن، ابعاد بسته و سرویس انتخابی (مانند ارسال استاندارد یا اکسپرس) محاسبه می‌شود. اطمینان حاصل کنید که هزینه‌های مربوطه را پرداخت کرده‌اید.

 

علاوه بر ارسال بار به دبی ، برای سایر شهر های کشور امارات نیز امکان ارسال محموله و بسته پستی فراهم است.  ارسال بار به دبی را به متخصص آن واگذار کنید و کمترین هزینه را پرداخت کنید و نهایتا 72 ساعت بعد محموله خود را دریافت کنید.

ارسال فرش و تابلو فرش به دبی

یکی از محموله ها و کالاهایی که قابلیت ارسال آن به دبی فراهم است ، فرش و تابلو فرش می باشد . برای ارسال اینگونه محموله ها ابتدا در گمرک فرودگاه امام خمینی نوع فرش یا تابلوفرش مورد بررسی قرار میگیرد تا قدمت آن و نوع آن مشخص شود. 

امکان ارسال اینگونه کالاها در صورت قدیمی و عطیقه بودن فراهم نیست و نیاز به دریافت مجوز از سازمان میراث فرهنگی دارد . اما در صورتی که محموله شما طبق کارشناسی انجام شده ، محموله عادی شناخته شود ، امکان ارسال آن به دبی به راحتی فراهم خواهد بود. 

 

برای ارسال فرش به دبی باید به این 2 نکته توجه داشته باشید : 

 

  1. هر مسافر مجاز است تا 20 متر فرش دستباف را به مقصد خارج از کشور حمل کند. تعداد فرش‌هایی که می‌توانید همراه داشته باشید محدودیتی ندارد، مادامی که جمع متراژ آن‌ها از 20 متر تجاوز نکند.
  2. فرش‌هایی که دارای ارزش میراث فرهنگی هستند و جزء میراث فرهنگی کشور محسوب می‌شوند، نمی‌توانند به خارج از کشور ارسال شوند. ارسال چنین فرش‌هایی محسوب به عملی غیرقانونی است و فرد متخلف به عنوان قاچاقچی اموال میراث فرهنگی مجازات خواهد شد.

 

برای ارسال بار به دبی اینگونه محموله ها به صورت کامل تحت پوشش بیمه نامه منتقل خواهند شد . 

رسال تابلو فرش به دبی
رسال تابلو فرش به دبی

ارسال حیوانات خانگی به دبی

از آنجایی که بسیاری از افراد پس از مهاجرت یا برای مسافرت های خود علاقه دارند حیوانات خانگی را نیز همراه خود داشته باشند ، بهترین راه برای ارسال حیوانات خانگی به دبی تماس با آنی بار است.

کارشناسان و متخصصین در خدمات ارسال بار به دبی تمامی مراحل در خصوص ارسال سگ و گربه به دبی را به خوبی و با کمترین هزینه برای شما عزیزان انجام خواهند داد.

  • میکروچیپ
  • واکسیناسیون کامل
  • آزمایش تیتر هاری
  • مجوزها، فرم‌ها و جداول درخواستی امارات
  • اخذ مجوز ورود حیوانات از کشور امارات
  • هر نفر حداکثر 2 حیوان خانگی

مجموعه آنی بار به عنوان متخصص ارسال بار به دبی ، بهترین و سریعترین و در عین حال ایمن ترین راه برای انتقال محموله های شما به دبی است. 

علاوه بر ارسال به دبی ، همه روزه برای  حمل بار به عراق نیز می توانید از خدمات ما استفاده نمایید.

ارسال حیوانات خانگی به دبی
ارسال حیوانات خانگی به دبی

برای ارسال اثاثیه ، حتما نکات مهم در ارسال اثاثیه منزل به خارج از کشور را مطالعه بفرمایید .

 

ارسال خرده بار و ارسال بسته به دبی

شاید برای بسیاری از افراد پیش آمده باشد که قصد ارسال یک بسته پستی یا یک محموله کوچک خرده باری را برای اقوام یا دوستان خود داشته اند اما به دلیل عدم آشنایی با خدمات انی بار مجبور به پرداخت هزینه های بسیار زیادی شده اند. 

ارسال خرده بار توسط مجموعه آنی بار به دبی از همه نقاط ایران انجام خواهد شد. خرده بار اصطلاحا به محموله هایی گفته می شود که از نظر حجم و وزن خیلی بزرگ و سنگین نیستند. به عنوان مثال فردی قصد دارد یک کیسه معمولی لباس به دبی ارسال کند. یا فردی قصد دارد یک عدد چمدان یا یک کیف کوچک به دبی ارسال کند. این محموله ها به عنوان محموله های خرده باری توسط آنی بار به صورت روزانه حمل می شوند.

بسته های پستی دارای وزن های چند گرمی یا چند صد گرمی هستند . به عنوان مثال ، یک جعبه که داخل آن چند قطعه لوازم موبایل است. برای انتقال بسته های پستی به دبی نیز می توانید از طریق آنی بار بهترین و تخصصی ترین خدمات را تجربه کنید.

حمل بار از بندرعباس به دبی 

یکی از خدماتی که مجموعه آنی بار از مبداء بندرعباس ارائه می نماید حمل بار به دبی است . شما عزیزان می توانید محموله های خود را به صورت کانتینری یا غیر کانتینری به بندرعباس ارسال نمایید و از این نقطه خدمات ارسال بار به دبی را به کارشناسان ما بسپارید.

مجموعه آنی بار برای حمل بار از بندرعباس به دبی تمامی فرایند ها و خدمات بسته بندی ، بارگیری داخل کانتینر و انجام فرایند های گمرکی و ترخیص کالا را در اسرع وقت انجام خواهد.

برای حمل دریایی از بندرعباس به دبی بهتر است ابتدا با کارشناسان ما در تماس باشید تا از زمان دقیق برای حرکت کشتی مطلع شوید. 

 

بسته بندی تخصصی قبل از ارسال محموله به دبی 

 

یکی از مهمترین مراحل قبل ارسال محموله ها به دبی ، بسته بندی و پک کردن محموله ها می باشد که اهمیت ویژه ای در امنیت و انتقال سریع و صحیح محموله ها دارد. برای بسته بندی باید از جعبه های چوبی ، جعبه های کارتنی ، سلفون و نایلون حبابدار و یونولیت استفاده نمود تا محموله ها به صورت کامل در امنیت حمل شوند. 

 

در زمان بسته بندی ممکن است مواردی مانند سمپاشی و تهیه پکینگ لیست نیز مورد نیاز باشد. 

 

سمپاشی محموله چیست ؟

 

برای انتقال برخی اقلام و کالاها به دبی باید آنها به صورت کامل سمپاشی شده و مدارک انجام سماشی نیز در اختیار گمرک قرار گیرد. معمولا برای  انتقال محموله های مانند مبلمان ، ساز و آلات موسیقی و منسوجاتی که دارای چوب هستند فرایند سمپاشی باید انجام گردد. 

دلیل سمپاشی نیز ممانعت از ورود حشراتی مانند موریانه به هواپیما یا کشتی ها می باشد.

علاوه بر این ، در صورتی که محموله ها شامل لوازم چوبی نباشد اما برای انتقال آنها نیاز به طراحی و استفاده از جعبه چوبی باشد نیز باید فرایند سمپاشی انجام گیرد. 

 

تهیه پکینگ لیست

 

برای ارسال بار به دبی و بسیاری از نقاط جهان تهیه پکینگ لیست از موارد الزامی است. پکینگ لیست درواقع لیستی از محموله ها و کالاها می باشد که بر اساس شماره گذاری مشخص شده اند. این لیست باید در گمرک ایران و دبی تحویل کارشناسان گمرکی شود تا بر این اساس محموله ها مورد بازرسی قرار گیرد. 

بهترین زمان برای تهیه پکینگ لیست زمان بسته بندی محموله می باشد که کارشناسان بر اساس محتوای هر جعبه اطلاعات آن را داخل پکینگ لیست وارد می نمایند.

 

باربری بین المللی را بصورت تخصصی با خدمات آنی بار تجربه کنید . حمل و نقل و ارسال بار به دبی و امارات همه روزه تحت پوشش بهترین بیمه نامه انجام میشود.

ارسال ارسال اثاثیه به دبی امکانپذیر است ؟

بله . ارسال اثاثیه چه به صورت کامل و چه به صورت جزئی توسط آنی بار انجام میشود.

ارسال خرده بار به دبی انجام میشود ؟

بله . برای ارسال خرده های با وزن زیر 5 کیلو از خدمات پستی استفاده می شود و برای محموله های با وزن بالای 5 کیلو از حمل هوایی.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع