حمل دستگاه های حفاری

انواع دستگاه حفاری

 

دستگاه های حفاری دارای انواع مختلفی هستند و هرکدام بنابر نیاز و شرایط در پروزه های مختلف مورد استفاده قرار میگیرند . دستگاه های حفاری معمولا بصورت 3 دسته بندی کلی زیر هستند : 

 

 

  • دستگاه حفاری چاه شهری 
  • دستگاه حفاری چاه نفت 
  • دستگاه حفاری تونل 

 

دستگاه های حفاری از جمله دستگاه هایی هستند که بصورت پروژه ای مورد استفاده قرار می گیرند و به همین دلیل حمل و نقل و جابجایی انها یکی از موارد مورد نیاز است. 

 

مجموعه آنی بار برای حمل انواع دستگاه های حفاری خدمات باربری را بصورت تخصصی و با کمترین هزینه به شما عزیزان ارائه می نماید. 

 

دستگاه
دستگاه

 

حمل بار ترافیکی توسط باربری آنی بار با انواع خودرو های باربری مخصوص

در تصویر بالا یک دستگاه حفاری چاه نفت را مشاهده می کنید . این دستگاه ها به قطعات کوچکتر تقسیم می شوند و فرایند حمل و نقل آنها آغاز می شود . 

 

 

تونل
تونل

 

 

حمل قطعات سنگین  را به آنی بار بسپارید . تخصص آنی بار جابجایی های خاص است . 

 

جابجایی دستگاه حفاری با تریلی کمرشکن

 

تریلی کمرشکن یکی از انواع خودروی باربری است که برای حمل محموله های سنگین و فوق سنگین مورد استفاده قرار می گیرد . این خودروهای باربری قابلیت حمل همه نوع دستگاه اعم از دستگاه های حفاری ، دستگاه های راهسازی ، دستگاه های صنعتی و ….. را دارند و در ابعاد و توان و تناژ مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. 

حمل بار با کمرشکن یکی از تخصص های آنی بار است و برای جابجایی دستگاه های شما با تیم بررسی حرفه ای در کمترین زمان ممکن خدمات رسانی را به شما عزیزان ارائه می نماید.

در برخی موارد برای حمل دستگاه های حفاری ، مخصوصا برای دستگاه حفاری تونل از بوژی نیز استفاده می شود . این دستگاه ها وزن زیادی دارند و برای حمل آنها به خودروهایی بزرگتر از کمرشکن احتیاج است.

حمل بیل مکانیکی با کمرشکن در باربری تخصصی آنی بار 

 

 

 

مشاوره تخصصی حمل دستگاه های حفاری

آنی بار با در اختیار داشتن بهترین و حرفه ای ترین تیم حمل و نقل سنگین و فوق سنگین ، امکان مشاوره رایگان تلفنی یا حضوری را برای شما عزیزان فراهم می نماید تا در صورت نیاز ، بصورت حضوری تمامی ابعاد و شرایط محموله مورد بررسی قرار بگیرید.

با مشاوره تخصصی امکان بروز حوادث و خسارات تا حد بسیار زیادی کاهش خواهد یافت و در نتیجه ، حمل و نقل و نقل صحیح و سریع و ارزانتری در اختیارتان خواهد بود. 

علاوه بر این به دلیل حضور فیزیکی کارشناسان برای بررسی محموله ، بهترین خودروی باربری با شرایط مناسب آن محموله در اختیار شما قرار میگیرد تا ایمنی محموله نیز تا حد زیادی حفظ شود. 

ارسال بار برای معادن کشور در کوتاه ترین زمان و با ارزانترین هزینه 

 

 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

 

 

خدمات آنی بار شامل حمل دستگاه ها و قطعات نیروگاهی و پتروشیمی نیز خواهد بود 

 

بیمه نامه حمل و باربری دستگاه حفاری

شرکت حمل و نقل و باربری آنی بار ، برای حمل انواع بارها از جمله دستگاه های حفاری ، صنعتی و …. ، بهترین و کاملترین بیمه نامه را به شما ارائه می نماید تا در صورت بروز حادثه ای کوچک یا بزرگ ، هزینه های تحمیلی بصورت کامل پرداخت شود. 

دستگاه های حفاری و راهسازی معمولا دارای ارزش مالی بسیار زیادی می باشند که برای حمل انها نیاز مبرمی به بیمه نامه می باشد . بیمه نامه در صورت بروز خسارات و تصادفات و هزینه های احتمالی در حین باربری ، جبران کننده تمامی خسارات می باشد.

بیمه نامه باربری آنی بار بهترین و کاملترین بیمه نامه صنعت حمل و نقل ایران می باشد که تمامی خسارات از جمله خرابی ، شکستگی، تصادفات ، آتش سوزی و . . . را تحت پوشش کامل خود قرار داده است. 

 

آنی بار خدمات حمل ماشین آلات سنگین را بصورت همه روزه و تخصصی در کمترین زمان ممکن در اختیار شما قرار میدهد و محموله های شما را در اسرع وقت انتقال خواهد داد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع