باربری تهران به شیراز + بیمه رایگان

ارزانترین باربری از تهران برای شیراز با کمترین هزینه

 

ارزانترین خدمات باربری تهران به شیراز را می توانید از طریق تماس با کارشناسان و مشاوران آنی بار در اختیار داشته باشید. ارسال بار و کالاهای تجاری و صنعتی از تمام نقاط استان تهران با کمترین هزینه بصورت همه روزه به همه نقاط شیراز و استان فارس انجام می شود.

 

برای خدمات باربری تهران به شیراز ، مجموعه آنی بار مشاوره رایگان را از طریق شماره 5 رقمی برای درخواست انواع خدمات باربری در اختیار شما قرار میدهد.  برای باربری تهران به شیراز انواع کامیون و تریلی به شما ارائه خواهد شد.

 

 

آنی بار با انواع کامیون و تریلی ، خاور و نیسان از تهران محموله و کالای شما را با کمترین هزینه به شیراز ارسال می نماید. جهت باربری تهران به شیراز برای ایمنی محموله ، آنی بار از بهترین بیمه نامه ( بیمه ایران ) بهره مند است که تا سقف 100 میلیون تومان رایگان است و در صورتی که ارزش محموله شما بیش از این باشد با پرداخت هزینه ای اندک قابل افزایش میباشد.

 

 

بهترین و ارزانترین خدمات باربری تهران به شیراز را از طریق شرکت باربری آنی بار می توانید در اسرع وقت در اختیار داشته باشید.

 

هزینه باربری تهران به شیراز چطور مشخص میشود ؟

 

 

شاید این سوال برای تمامی هموطنانی که قصد ارسال بار به استان فارس را دارند بوجود آمده باشد ، هزینه های باربری تهران به شیراز چطور مشخص می شوند ؟؟ 

 

 

هزینه های باربری تهران به شیراز معمولا بر اساس مواردی که مخصوص به نوع بار و شرایط آن می باشد مشخص می شود .

 

 

به عنوان مثال ، شرایط محل بارگیری و یا تخلیه بار . در بسیاری از موارد تخلیه و بارگیری در نقاط خارج از شهر یا مسیرهای فرعی هستند که تردد بسیار مشکل است. از همین جهت ، رانندگان طلب کرایه بیشتر می کنند و همین سبب افزایش کرایه باربری تهران به شیراز میشود.

 

 

در بسیاری از موارد ، شرایط آب و هوایی نیز در نرخ کرایه باربری تهران به شیراز موثر هستند . بارش های جوی و سختی تردد افزایش کرایه را دربر دارند .

 

 

نوع بار ، وزن آن و مخصوصا نوع خودروی مورد استفاده برای حمل و نقل بسیار در هزینه های باربری موثر هستند.

 

جدول زیر نرخ کرایه باربری تهران به شیراز با انواع خودرو های باربری می باشد : 

 

کرایه نیسان از تهران به شیراز 1.500.000 تومان
کرایه خاور از تهران به شیراز 3.800.000
کرایه کامیون ۹۱۱ از تهران به شیراز 3.300.000
کرایه کامیون تک از تهران به شیراز 3.800.000
کرایه کامیون جفت از تهران به شیراز 4.300.000
کرایه تریلی از تهران به شیراز 4.800.000

 

برای استعلام هزینه باربری تهران به شیراز بصورت روزانه با کارشناسان ما در تماس باشید.

 

هزینه باربری از تهران به شیراز
هزینه باربری از تهران به شیراز

حمل و نقل بار از تهران به شیراز بصورت همه روزه

 

خدمات حمل بار و باربری تهران به شیراز با کمترین هزینه را با آنی بار تجربه کنید.  آنی بار متخصص ارائه خدمات حمل و نقل بین شهری از تهران به شیراز و بالعکس با کمترین نرخ کرایه

 

 

ارسال بارهای سبک و سنگین با کامیون و تریلی و کامیونت از باربری تهران به شیراز

 

حمل بار به شیراز در کمترین زمان ممکن انجام میشود . با ما در تماس باشید

 

اگر قصد ارسال بار از باربری تهران به شیراز را دارید ، آنی بار در خدمت شماست و  همه روزه سرویس های متعدد باربری تهران به شیراز را ارائه می نماید.

 

 

در باربری تهران به شیراز آنی بار ، همه نوع محموله های سبک و سنگین با شرایط مخلف بارگیری و منتقل میشوند . آنی بار همه روزه برای خدمات باربری تهران به شیراز در اسرع وقت بهترین خدمات را با مشاوره رایگان در اختیار شما قرار میدهد.

 

 

حمل بار از تهران به شیراز
حمل بار از تهران به شیراز

خدمات ارزان باربری تهران به شیراز با بیمه نامه معتبر

 

برای باربری از تهران به شیراز یکی از مهمترین موارد رعایت و استفاده از بیمه نامه باربری می باشد. بیمه نامه باربری تهران به شیراز بر اساس نوع بار و ارزش بار شما کل بار را تحت پوشش قرار می دهد.

 

 

همین امر در هنگام بروز حوادثی نظیر تصادفات یا آتش سوزی به کمک صاحبین بار آمده و خسارات وارده به ایشان را جبران می نماید.

 

 

بیمه نامه مسئولیت جبران خسارات و هزینه های تحمیل شده به صاحبان بار را بر عهده میگیرد. حمل انواع بار از باربری تهران به شیراز همراه با 100 میلیون بیمه نامه رایگان آنی بار انجام میشود. 

 

در خدمات باربری تهران به شیراز اگر محموله شما دارای ارزشی بالاتر از 100 میلیون تومان باشد ، با پرداخت هزینه ای اندک می توانید پوشش بالاتری برای محموله خود ثبت نمایید.

 

ارسال خودرو از تهران به شیراز

 

 

یکی از خدمات حرفه ای و تخصصی آنی بار در باربری تهران به شیراز ، حمل و نقل انواع خودرو با خودروبر و کامیونت می باشد . این خدمات با استفاده از کامیونت خودروبر و کامیونت روباز و تریلی خودروبر انجام می شود.

 

 

حمل و نقل خودرو یکی از تخصصی ترین و حرفه ای ترین خدمات آنی بار است که بصورت درب به درب و تحت پوشش بیمه نامه کامل و معتبر انجام می شود.

 

 

حمل و نقل خودروهای تصادفی ، حمل خودروهای ایران و خارجی ، حمل خودروهای صفر کیلومتر و . . . همگی در باربری تهران به شیراز انجام خواهد شد.

 

 

حمل خودرو از باربری تهران به شیراز با ایمن ترین خودروبر ها همراه با بیمه نامه و بارنامه رسمی و معتبر. 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

 

ارزانترین باربری با تریلی از تهران به شیراز

 

 

آنی بار خدمات باربری تهران به شیراز  را با انواع تریلی از جمله تریلی کفی ارائه می نماید. حمل بار با تریلی کفی از تهران به شیراز با کمترین نرخ کرایه را از آنی بار بخواهید.

 

 

آنی بار همه روزه با کمترین نرخ کرایه سرویس های متعدد حمل بار به شیراز را به شما ارائه می نماید. باربری تهران به شیراز با انواع تریلی را در کمترین زمان ممکن از آنی بار بخواهید.

 

 

  • حمل بار با تریلی کفی و بغلدار

در خدمات باربری تهران به شیراز ، برای حمل و نقل بخش عمده ای از محموله ها از تریلی کفی و تریلی بغلدار استفاده میشود . این دو نوع تریلی پر استفاده ترین نوع تریلی برای حمل و نقل بار هستند . با استفاده از تریلی کفی ، انواع آهن آلات مانند تیر آهن ، میلگرد ، رول ورق و . . . را می توانیم به نقاط مختلف کشور و خصوصا برای باربری تهران به شیراز استفاده کنیم.

 

با استفاده از تریلی بغلدار نیز می توانیم انواع محموله های بار فله و ضایعات آهن و محموله هایی که امکان ریزش از کناره را دارند را جابجا نماییم.

 

  1. طول کفی تریلی = 12 متر تا 13 متر و 60
  2. عرض کفی = 2 متر و 50 
  3. ارتفاع لبه ها = 80 سانتی متر الی 1 متر 
  4. توان حمل بار = 23-24 تن 

برای باربری تهران به شیراز می توانید از تریلی کفی برای حمل و نقل بارهایی که با لیفتراک بارگیری میشوند استفاده نمایید. ما از همه نقاط استان تهران بهترین خدمات را در اختیار شما قرار میدهیم. 

 

  • حمل بار با تریلی ترانزیت یا چادری

تریلی چادری یا تریلی ترانزیت از انواع تریلی های مورد استفاده برای حمل بارهای تجاری هستند که بصورت تخصصی برای خدمات باربری تهران به شیراز در اختیارتان قرار می گیرند. آنی بار برای انتقال محموله های تجاری و حساس از تریلی ترانزیت بصورت داخل کشوری و بین المللی استفاده می نماید. برای باربری تهران به شیراز می توانید در اسرع وقت با یک تماس تلفنی ارزانترین نرخ کرایه برای حمل بار را از طریق مشاوران ما استعلام نمایید.

 

  • طول تریلی کفی = 13 متر و 60 سانتی متر 
  • عرض اتاق = 2 متر 50 سانت 
  • ارتفاع اتاق = 2 متر و 80 

 

 

نرخ کرایه و هزینه های باربری تهران به شیراز با استفاده از تریلی ها بصورت روزانه مشخص میشود و شما می توانید با یک تماس تلفنی ارزانترین کرایه را استعلام نماید.

 

باربری ارزان تهران به شیراز
باربری ارزان تهران به شیراز

علاوه بر باربری تهران به شیراز ، خدمات باربری شیراز و ارسال محموله های مختلف از شیراز به سایر شهر ها نیز توسط آنی بار انجام میشود.

باربری کامیون تهران شیراز

 

یکی از خدمات مجموعه آنی بار برای باربری تهران به شیراز ، حمل بار با کامیون است که بصورت همه روزه از همه نقاط تهران انجام میشود.

 

 

آنی بار با انواع کامیون های 10 تن ، 15 تن و 5 تن آماده ارائه خدمات از باربری تهران به شیراز می باشد.

 

 

  • حمل بار با کامیون 10 تن

کامیون 10 تن یا کامیون تک برای حمل و نقل انواع بار و کالا مناسب است و امکان جابجایی محموله های تجاری و صنعتی و شخصی شما به شیراز  را در اسرع وقت فراهم می نماید . باربری تهران به شیراز با کامیون 10 تن با ارزانترین نرخ کرایه کامیون انجام میشود و شما می توانید محموله خود را تحت پوشش بیمه نامه کامل آنی بار به این شهرستان زیبا ارسال کنید. 

 

باربری تهران به شیراز  با کامیون 10 تن تنها با یک تماس تلفنی امکانپذیر است . ابعاد این نوع کامیون بصورت زیر میباشد : 

 

  • طول اتاق بار = 5 متر و 80 سانتی متر 
  • عرض اتاق بار = 2 متر و 10 سانت 
  • توان حمل بار = 10 تن 

 

برای سفارش خدمات باربری تهران به شیراز با کامیون 10 تن ، شماره 5 رقمی آنی بار آماده پاسخگویی و ثبت سفارشات شما می باشد.

 

  • حمل بار با کامیون جفت ( 15 تن )

برای باربری تهران به شیراز ، در صورتی که محموله شما سنگین تر از 10 تن باشد ، می توانید از کامیون جفت استفاده کنید . کامیون جفت توان حمل بار تا 15 تن را دارد و اتاق بار آن بزرگتر از کامیون تک است. 

 

در خدمات باربری تهران به شیراز ، کامیون 15 تن را میتون برای حمل محموله های با طول 6 متر مانند پروفیل و لوله استفاده کرد . ابعاد و شرایط کامیون جفت بصورت زیر است : 

 

  • طول اتاق بار = 6 متر و 80 سانتی متر 
  • عرض اتاق بار = 2 متر و 30 سانت 
  • توان حمل بار = 15 تن 

 

برای باربری تهران به شیراز ، کامیون 911 نیز علاوه بر تک و جفت در اختیار شما قرار خواهد گرفت. بهترین خدمات را می توانید با ارزانترین تعرفه های باربری از آنی بار بخواهید.

 

باربری تهران به شیراز با کامیون 911 بصورت کامل با پوشش بیمه و از همه نقاط کشور انجام میشود. 

 

مجموعه آنی بار برای باربری تهران به شیراز ، همه روزه کامیون های مختلف را با بیمه نامه کامل و بارنامه معتبر در اختیار شما قرار میدهد.

 

 

باربری با انواع کامیون ها
باربری با انواع کامیون ها

 

علاوه بر باربری تهران به شیراز ،  باربری تهران به اصفهان بصورت همه روزه و تخصصی با کمترین هزینه انجام خواهد شد. 

 

باربری با کمرشکن از تهران به شیراز

 

 

آنی بار برای حمل بارهای سنگین و فوق سنگین از انواع تریلی های کمرشکن استفاده می نماید. برای حمل بارهای بسیار سنگین از باربری تهران به شیراز انواع کمرشکن ها بر اساس نوع بار و وزن بار در اختیار شما قرار می گیرد.

 

 

حمل بار با کمرشکن بسیار حساس و نیاز به بررسی کامل و حرفه ای دارد.

 

 

از همین جهت بسیار حیاتی می باشد که قبل از سفارش خدمات باربری تهران به شیراز با کارشناسان آنی بار  مشاوره کامل و دقیق داشته باشید.

 

شما می توانید توسط کمرشکن های آنی بار انواع محموله های ترافیکی ، بارهای فوق سنگین و . . .را از باربری تهران به شیراز ارسال کنید . 

 

  • ارسال قطعات فوق سنگین و بزرگ 
  • انتقال قطعات پل 
  • ارسال قطعات توربین بادی 
  • حمل ژنراتور 
  • انتقال سازه های فلزی بزرگ 

 

برای باربری تهران به شیراز و انتقال اینگونه محموله ها ، مشاوره رایگان بهترین گزینه میباشد.

 

باربری تریلی کمرشکن تهران به شیراز
باربری تریلی کمرشکن تهران به شیراز

حمل بار با خاور به شیراز

 

برای ارسال بارهای با تناژ زیر 4 تن ، استفاده از خاور و کامیونت ها بسیار بصرفه است . این خودروی باربری برای حمل و نقل همه نوع بار در باربری تهران به شیراز مناسب است و امکان بارگیری انواع کالاهای تجاری ، صنعتی و شخصی ، قطعات و لوازم کارگاهی ، مواد اولیه و . . . . را دارد . 

 

مجموعه آنی بار برای ارسال بارهای شما در باربری تهران به شیراز ، همه روزه انواع کامیونت و خاور مسقف و روباز را در اختیار شما قرار می دهد . 

 

 

خاور و کامیونت های آنی بار را می توانید برای حمل و نقل همه نوع بار و کالا مورد از باربری تهران به شیراز سفارش دهید و در اسرع وقت محموله های نیمه سنگین خود را جابجا کنید. 

 

 

آنی بار با ارزانترین نرخ کرایه اقدام به حمل و نقل بار و کالای شما با خاور به شیراز خواهد نمود.

 

جدول زیر نرخ کرایه باربری تهران به شیراز و شهرستان های اطراف شیراز با خاور و کامیونت می باشد ؛ برای نرخ کرایه دقیق و به روز با کارشناسان ما تماس بگیرید. 

 

نرخ کرایه باربری با خاور از تهران به شیراز  3.350.000
نرخ کرایه باربری با خاور از تهران به مرودشت 3.500.000
نرخ کرایه باربری با خاور از تهران به کازورن 3.350.000
نرخ کرایه باربری با خاور از تهران به فسا 3.300.000
نرخ کرایه باربری با خاور از تهران به داراب 3.650.000
نرخ کرایه باربری با خاور از تهران به جهرم 3.700.000
نرخ کرایه باربری با خاور از تهران به لار 4.200.000
نرخ کرایه باربری با خاور از تهران به فیروزآباد 3.300.000
نرخ کرایه باربری با خاور از تهران به آباده 2.350.000
نرخ کرایه باربری با خاور از تهران به لامرد 4.000.000

 

برای باربری تهران به شیراز با انواع خاور ، نرخ کرایه را از شماره 5 رقمی ما استعلام نمایید. 

 

باربری خاورباربری خاور

 

باربری ارزان نیسان تهران به شیراز

 

آنی بار علاوه بر ارائه خدمات باربری تهران به شیراز با انواع کامیون و تریلی ، خدمات باربری را با نیسان وانت نیز برای بارهای زیر 2 تن ارائه می نماید.

 

 

ارسال بار های سبک و بارهایی که نیاز به ارسال سریع به شهرستان ها را دارند با نیسان از تخصص های آنی بار است. حمل و نقل اثاثیه و لوازم و کالا با نیسان از باربری تهران به شیراز بصورت همه روزه و با کمترین نرخ کرایه انجام می شود.

 

 

باربری تهران به شیراز با استفاده از نیسان وانت از اسلامشهر ، رباط کریم ، ورامین و . . . نیز انجام میشود.

 

باربری با نیسان وانت
باربری با نیسان وانت

در خدمات باربری تهران به شیراز ، برای خودروبر تهران به شیراز با کمترین هزینه و بصورت تخصصی نیز می توانید به آنی بار اعتماد کنید.

 

ارزان ترین خدمات ارسال اثاث از تهران به شیراز

 

 

آنی بار برای اثاث کشی از تهران به شیراز نیز به صورت همه روزه در خدمت شماست. برای ارسال اثاثیه منزل از باربری تهران به شیراز ، بهترین و مناسب ترین نوع کامیونت ها و خاور ها می باشند.

 

 

کامیونت مسقف و کامیونت روباز به دلیل فنر بندی بسیار نرم و ابعاد مناسب برای تردد در معابر شهری به بهترین وسیله برای اثاث کشی و حمل اثاثیه منزل تبدیل شده است.

 

 

اگر قصد ارسال اثاثیه منزل از تهران به شیراز را دارید ، آنی بار همه روزه خدمات باربری تهران به شیراز را با کارگران مجرب و حرفه ای به شما ارائه می نماید.

 

 

  • حمل اثاث با کامیونت بادسان
  • حمل اثاث با کامیونت ایسوزو

 

برای باربری تهران به شیراز می توانید از نیسان وانت نیز برای اثاث کشی استفاده نمایید.  باربری تهران به کرمان با کمترین هزینه همراه با بهترین بیمه نامه توسط تیم آنی بار به شما عزیزان ارائه خواهد شد.

 

ارسال آهن آلات از باربری تهران به شیراز

 

 

برای خدمات باربری تهران به شیراز ، یکی از تخصصی ترین و حرفه ای ترین شرکت های ارائه دهنده خدمات باربری آهن ، آنی بار است .

 

 

آنی بار حمل و نقل انواع آهن مانند تیرآهن ، میلگرد ، خرده آهن ، لوله و . . . . را با مناسب ترین نوع خودروی باربری برای هر نقطه ای از استان فارس در اختیارتان قرار می دهد .

 

 

حمل و نقل آهن آلات با انواع تریلی و کامیون های مختلف از باربری تهران به شیراز انجام می شود. بر همین اساس باید خودروی باربری بر اساس وزن ، ابعاد و طول آهن آلات شما انتخاب شود .

 

 

ثبت سفارش باربری تهران به شیراز

 

 

برای ثبت سفارش باربری تهران به شیراز ، بهترین و سریعترین راه تماس با کارشناسان آنی بار می باشد. با ثبت در خواست در اپلیکیشن باربری اینترنتی آنی بار ، کارشناسان آنی بار در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.

 

 

به سادگی می توانید از طریق فرم موجود در وبسایت درخواست حمل و نقل بار از باربری تهران به شیراز را سفارش دهید .

 

 

علاوه بر این ، تماس تلفنی و مشاوره تلفنی یکی از سریعترین و مطمئن ترین راه های ارتباطی برای سفارش هر نوع خدمات باربری تهران به شیراز می باشد.

 

>> ارسال بار از تهران برای شهرستان با کمترین هزینه توسط آنی بار بصورت تخصصی انجام میشود.

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

مشاوره حرفه ای حمل و نقل تهران به شیراز

 

کارشناسان ما پس از بررسی کامل بار یا محموله شما ، بهترین و مناسب ترین نوع کامیون به همراه بیمه نامه و بارنامه مناسب و کامل را در اختیار شما قرار می دهد.

 

 

همچنین استفاده از اپلیکیشن باربری اینترنتی آنی بار ، این امکان را به شما عزیزان ارائه می نماید که در هر ساعت از شبانه روز درخواست خدمات باربری تهران به شیراز را ثبت نمایید.

 

 

ارزان ترین باربری تهران به شیراز را در کمترین زمان ممکن می توانید با آنی بار تجربه نمایید . ارسال انواع بار و کالا از تمامی نقاط با کمترین نرخ کرایه به شیراز .

 

2 دیدگاه دربارهٔ «باربری تهران به شیراز + بیمه رایگان»

  1. بارم سالم رسید هماهنگی عالی بود پیگیری کارمندا عالی بود من که راضی بودم خدا بهتون برکت بده

    1. کارشناس تولید محتوا

      سلام جناب کمالی . ممنون از لطف شما نسبت به مجموعه آنی بار ، امیدواریم در آینده هم در خدمت شما باشیم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع