ارسال بار به آنتالیا| ارسال اثاث به آنتالیا

ارزانترین خدمات ارسال بار و کالا به آنتالیا توسط آنی بار

 

ارسال بار به آنتالیا بصورت همه روزه و با کمترین هزینه توسط شرکت آنی بار از همه نقاط کشور انجام میشود و تیم آنی بار با سابقه ای چندین ساله آماده همکاری با شما عزیزان است . ما برای ارسال بار به آنتالیا انواع محموله ها و کالاهای تجاری و صنعتی شما را بارگیری و منتقل می نماییم. 

ارسال بار به آنتالیا توسط آنی بار تحت پوشش بهترین بیمه نامه انجام میشود و ایمنی کاملی برای محموله های شما فراهم می گرد.

 

ارسال بار به آنتالیا از طریق روش های زمینی ، هوایی و دریایی انجام میشود و محموله های مختلف بر اساس نیاز شما و شرایط محموله برای ارسال بار به آنتالیا با روش های باربری متناسب با آنها منتقل میشوند.  آنی بار برای ارسال بار به آنتالیا در کمترین زمان ممکن محموله های شما را بارگیری و منتقل خواهد نمود. 

 

حمل بار به ترکیه بصورت تخصصی و حرفه ای توسط آنی بار انجام خواهد شد و همه شهر ها و استان های  این کشور به صورت کامل تحت پوشش می باشند.

ارسال بار به همه نقاط استان  آنتالیا 

 

همانطور که می دانید استان انتالیا ترکیه یک استان بسیار سرسبز و زیبا می باشد که مهاجران ایرانی زیادی در شهر های مختلف این استان ساکن هستند. از همین جهت ، ارسال بار و کالا برای شهر های مختلف این استان از طریق خدمات آنی بار به صورت همه روزه انجام میشود. شهر های تحت پوشش خدمات ما به صورت زیر می باشند : 

  • آنتالیا (Antalya)
  • آکسکی (Akseki)
  • آکسو (Aksu)
  • آلانیا (Alanya)
  • دمره (قلعه) (Demre, Kale)
  • دوشمه آلتی (Döşemealtı)
  • المال (Elmalı)
  • فینیکه (Finike)
  • قازی پاشا (Gazipaşa)
  • گون دوکموش (GÜndoğmuş)
  • ابرادی (İbradı)
  • کاش (Kaş)
  • کمر (Kemer)
  • کپز (Kepez)
  • کونیه آلتی (Konyaaltı)
  • کورکوتلی (Korkuteli)
  • کوملوجا (Kumluca)
  • مناوگات (Manavgat)
  • مرادپاشا (Muratpaşa)
  • سریک (Serik)

علاوه بر ارسال بار و کالا از ایران به آنتالیا ، همه روزه برای باربری تهران به استانبول نیز می توانید از خدمات تخصصی مجموعه آنی بار استفاده نمایید و با ارزانترین قیمت محموله های خود را منتقل کنید.

 

ارسال انواع محموله و کالا به آنتالیا

 

از مهمترین ویژگی های یک شرکت حمل و نقل حرفه ای امکان انتقال انواع محموله با شرایط مختلف می باشد که آنی بار این امکان را برای نقاط مختلف آنتالیا فراهم نموده است. هر نوع محموله و کالایی که از نظر گمرک ایران و آنتالیا مانعی برای ارسال نداشته باشند به صورت تخصصی توسط مجموعه آنی بار منتقل خواهند شد. در بحث ارسال کالا و بار به آنتالیا وزن و حجم محموله ها مهم نیست و انتقال محموله با هر شرایطی امکانپذیر است.

برخی از محموله هایی که توسط آنی بار بارگیری و ارسال می شوند به صورت زیر می باشد : 

ارسال اثاثیه و لوازم خانه به آنتالیا

 

یکی از مهمترین خدمات آنی بار به که مورد استقبال مهاجران و مسافران گرامی قرار گرفته است ارسال اثاثیه از ایران به  آنتالیا می باشد. مجموعه آنی بار در سال 1402 تا کنون تعداد 469 فقره ارسال اثاثیه کامل از ایران به آنتالیا انجام داده است که همین موضوع موید میزان اعتماد هموطنان به آنی بار است. 

برای خدمات ارسال لوازم خانه به آنتالیا مهم نیست ساکن کدام شهر ایران هستید. آنی بار بارگیری و انتقال لوازم به آنتالیا را از سراسر کشور در اسرع وقت انجام خواهد داد. 

مراحل ارسال اثاثیه به آنتالیا به صورت زیر است : 

  1. مشاوره با کارشناسان از طریق شماره 57669-021
  2.  انتخاب روش مناسب برای انتقال اثاثیه 
  3. بسته بندی و تهیه پکینگ لیست 
  4. تهیه و تکمیل مدارک مورد نظر 
  5. بارگیری و انتقال محموله به گمرک 
  6. انجام فرایند های گمرکی مربوط به اثاثیه منزل 
  7. پلمپ و انتقال محموله به آنتالیا

تمامی این مراحل توسط مجموعه آنی بار با بهترین کیفیت و در اسرع وقت انجام خواهد شد و خدمات ارسال اثاثیه به آنتالیا به سادگی اثاث کشی درون شهری انجام خواهد شد.

 

چطوری اثاثیه را به آنتالیا ترکیه ارسال کنیم ؟ در این پادکست صوتی پاسخ خود را بیابید:

 

ارسال لوازم شخصی و چمدان به آنتالیا

 

اگر قصد سفر به انتالیا را دارید بهتر است قبل از سفر  چمدان و اضافه بار خود را از طریق خدمات آنی بار به آنتالیا ارسال کنید. همانطور که می دانید هزینه های اضافه بار مسافری در زمان پرواز بسیار بالا است و این موضوع می تواند ضرر زیادی به شما وارد کند. 

از طریق خدمات آنی بار می توانید چمدان های اضافی خود را چند روز زودتر با هزینه ای کمتر به آنتالیا ارسال کنید و در روز پرواز در فرودگاه آنتالیا دریافت نمایید.

 

ارسال لوازم منزل به ترکیه به صورت کامل تحت پوشش بهترین بیمه نامه انجام خواهد شد.

حمل و نقل اثاثیه منزل به آنتالیا
حمل و نقل اثاثیه منزل به آنتالیا

ارسال فرش و تابلو فرش به آنتالیا

 

بسیاری از افراد که ساکن آنتالیا هستند در برخی موارد قصد ارسال  اقلامی مانند فرش و تابلوفرش را دارند که متاسفانه برخی از همکاران هزینه های بسیار زیادی برای انتقال آنها اعلام می نمایند.

در مجموعه آنی بار می توانید با پرداخت هزینه ای ناچیز ( در حدود چند صد هزار تومان ) فرش و تابلو فرش خود را از ایران به آنتالیا ارسال کنید. در این خدمات در برخی موارد برای حمل تابلو فرش نیاز به انجام بسته بندی چوبی جعبه ای می باشد که در هنگام انتقال محموله آسیب نبیند.

ارسال حیوانات خانگی به آنتالیا 

 یکی از مهمترین خدماتی که مجموعه آنی بار برای ارسال بار به آنتالیا ارائه می نماید حمل و نقل حیوانات خانگی از ایران به آنتالیا است. در این خدمات شما می توانید حیواناتی مانند سگ ، گربه ، پرنده و . . . که ممنوعیت یا محدودیت برای انتقال به خارج از کشور ندارند را با بهترین کیفیت و با کمترین هزینه به آنتالیا ارسال کنید.

 

ارسال حیوانات به آنتالیا شامل مراحل زیر است : 

  1. مشاوره با کارشناسان آنی بار 
  2.  دریافت شناسنامه حیوان
  3. واکسیناسیون
  4. تزریق چیپ اطلاعات
  5. انتقال حیوان به فرودگاه و تحویل به کارشناسان

 

تیم متخصص آنی بار تمامی خدمات ارسال حیوانات و بار به آنتالیا را به صورت تخصصی و با بهترین کیفیت به شما عزیزان ارائه می نماید. برای مشاوره با کارشناسان ما با شماره 57669-021 در تماس باشید.

 

 

انواع روش های ارسال بار به آنتالیا

 

تیم متخصص آنی بار به دلیل داشتن تجربه بسیار زیاد در ارائه خدمات حمل و نقل بین المللی خصوصا برای ارسال بار به آنتالیا به صورت تخصصی از روش های مختلف برای انتقال کالا استفاده می نماید. 

 

ارسال بار به آنتالیا از طریق 3 روش زیر انجام میشود :

  1. ارسال هوایی 
  2. ارسال زمینی 
  3. ارسال دریایی

 

ارسال هوایی به آنتالیا

سریعترین و بهترین روش برای ارسال بار به آنتالیا روش حمل هوایی است که از طریق همکاری با ایرلاین های ایرانی یا خارجی انجام می پذیرد. در روش حمل هوایی محموله های مختلف به 2 صورت به انتالیا ارسال می شوند : 

 

  1. فریت بار مسافری 
  2. کارگو هوایی

هر دو این روش امکان انتقال محموله های شخصی و تجاری را فراهم می نمایند اما از آنجایی که فریت بار مسافری با استفاده از هواپیماهای مسافری انجام میشود محدودیت وزن و حجم دارد اما در روش کارگو که با استفاده از هواپیماهای باری انجام میشود محدودیت وزن و حجم وجود ندارد. 

در روش فریت بار مسافری انتقال محموله ها سریعتر از کارگو هوایی انجام میشود زیرا تعداد پرواز های مسافری بسیار بیشتر از پرواز های باری می باشد. 

 

ارسال بار هوایی به آنتالیا از طریق فرودگاه امام خمینی تهران انجام میشود و محموله ها در فرودگاه آنتالیا به شما تحویل داده خواهند شد. لازم به ذکر است که در فرودگاه آنتالیا محموله ها تا 48 ساعت فاقد هزینه انبارداری هستند و شما عزیزان می توانید پس از رسیدن محموله به فرودگاه تا 48 ساعت بعد به صورت رایگان محموله خود را دریافت کنید.

 

ارسال هوایی از ایران به آنتالیا حدود 2-3 روز کاری زمانبر خواهد بود و از این جهت بهترین روش انتقال محموله ها به حساب می آید

ارسال هوایی به ترکیه توسط تیم آنی بار با بهترین کیفیت و با کمترین هزینه برای همه شهر های این کشور انجام خواهد شد . 

حمل بار هوایی
حمل بار هوایی

ارسال زمینی به آنتالیا

برای ارسال بار به آنتالیا می توانید از طریق روش زمینی نیز محموله های خود را منتقل کنید. روش زمینی مقرون به صرفه ترین و پر استفاده ترین روش برای انتقال محموله ها از ایران به آنتالیا می باشد و در مدت حدود 1 هفته تا 10 روز محموله های شما را در آنتالیا تحویل خواهد داد .

روش حمل زمینی به  2 صورت انجام میشود : 

  • حمل مستقیم و دربستی 
  • حمل گروپاژ یا اشتراکی

 

در روش حمل مستقیم ، محموله ها با استفاده از یک دستگاه تریلی ترانزیت چادری به صورت اختصاصی و درب به درب منتقل خواهند شد اما در روش گروپاژ یا اشتراکی محموله 2-3 نفر با استفاده از یک تریلی منتقل خواهند شد. 

ارسال بار به آنتالیا به صورت اشتراکی هزینه های کمتری دارد و مقرون به صرفه تر است و برای محموله های با وزن و حجم کم بسیار مناسب است.

ارسال بار به آنتالیا
ارسال بار به آنتالیا

اهمیت بسته بندی برای حمل بار به آنتالیا

 

اگر قصد ارسال بار به آنتالیا را دارید باید به موضوع بسته بندی توجه ویژه داشته باشید. بسته بندی برای اثاثیه و یا محموله های تجاری و صنعتی سبب حفظ امنیت محموله خواهد شد و در زمان نقل و انتقال و جابجایی محموله از بروز خسارات جلوگیری می کند. 

بسته بندی محموله به 2 صورت انجام می شود : 

 

  • بسته بندی توسط صاحبین محموله 
  • بسته بندی توسط آنی بار به صورت حرفه ای 

 

برای بسته بندی اثاثیه و لوازم خانه یا محموله های تجاری توسط آنی بار ما از بهترین لوازم بسته بندی مانند جعبه های چوبی ، کارتن مقوایی ، سلفون و نایلون حبابدار ، یونولیت و ضربه گیر استفاده می نماییم که امنیت کاملی برای محموله شما فراهم می نماید.

بسته بندی توسط خود اشخاص نیز با استفاده از کارتن موز ، جعبه های عادی و سایر تجهیزات امکانپذیر است اما پیشنهاد ما برای ارسال بار به آنتالیا استفاده از خدمات بسته بندی حرفه ای آنی بار است.

 

نمونه بسته بندی برای ارسال اثاثیه به آنتالیا یا سایر شهر های ترکیه  : 

نمونه بسته بندی ترکیه
نمونه بسته بندی ترکیه
بسته بندی اثاثیه برای ترکیه
بسته بندی اثاثیه برای ترکیه

بسته بندی تخصصی ترکیهبسته بندی تخصصی ترکیه

 

علاوه بر ارسال بار به آنتالیا ، ارسال بار به ازمیر نیز از خدماتی است که مجموعه آنی بار با بهترین کیفیت به شما عزیزان ارائه می نماید.

موارد ممنوعه برای ارسال به آنتالیا

یکی از مهمترین موارد در خدمات ارسال بار به آنتالیا یا سایر شهر های ترکیه ، آشنایی با موارد ممنوعه می باشد که امکان ارسال به آنتالیا برای آنها فراهم نمی باشد. 

لیست زیر ، برخی از اقدام و موارد ممنوع شده برای ورود به آنتالیا را مشخص نموده است که این لیست می تواند در روزهای مختلف طی شرایط مختلف دوچار تغییرات گردد.

  1. مواد خوراکی نظیر خشکبار ( آجیل و تنقلات ) 
  2. مواد غذایی شامل حبوبات ، برنج و . . . 
  3. میوه و سبزیجات خشک و منجمد
  4. عرقیجات و ترشیجات 
  5. اقلام آرایشی و بهداشتی ، عطر و ادکلن
  6. انواع دارو و یا دخانیات 

بجز این موارد ممنوعه ، سایر موارد مجاز به ارسال می باشند و شما می توانید برای سایر نقاط ترکیه نیز این موارد را ارسال نمایید. برای ارسال بار به آنتالیا در صورتی که محموله شما تجاری باشد ، امکان ارسال برخی از اقلام خوراکی نیز وجود دارد . اما در صورتی که داخل اثاثیه و لوازم منزل شما این اقلام وجود داشته باشد ، امکان ورود انها به ترکیه فراهم نخواهد بود. 

برای ارسال بار به آنتالیا ، با کارشناسان ما در تماس باشید تا محموله های شما مورد بررسی قرار گیرند و با بهترین کیفیت منتقل شوند 

 

علاوه بر باربری از ایران به آنتالیا ، باربری ترکیه به ایران نیز توسط تیم متخصص آنی بار با بهترین کیفیت انجام خواهد شد . فقط کافیست با ما در تماس باشید . 

انجام فرایند های گمرکی جهت ارسال بار به آنتالیا

 

برای ارسال بار به آنتالیا یا سایر شهر های ترکیه باید فرایند های گمرکی برای صدور اجازه ارسال محموله های انجام گیرد . در فرایند های گمرکی موارد زیر انجام خواهد شد : 

 

  • بررسی و کنترل مدارک ( پکینگ لیست ، اظهار گمرکی و . . ) 
  • بررسی نوع محموله توسط ارزیاب گمرک
  • بررسی محموله توسط سگ موادیاب
  • بررسی محموله توسط دستگاه ایکس ری 
  • دریافت هزینه های گمرکی 
  • صدور مجوز برای ارسال به آنتالیا

 

برای ارسال بار به آنتالیا مهمترین موضوع انجام فرایند های گمرکی است. این مراحل توسط کارشناسان آنی بار و با بهترین کیفیت و دانش و تجربه بالا انجام خواهد شد .

 

 

ایکس ری گمرکایکس ری گمرک

علاوه بر خدمات ارسال بار به آنتالیا ،ارسال بار به آنکارا بصورت همه روزه و سریع توسط آنی بار انجام خواهد شد.

هزینه ارسال بار به آنتالیا چقدر می شود ؟

هزینه ارسال بار به آنتالیا یکی از سوالات مشترک همه عزیزانی است که با آنی بار تماس میگیرند .   برای پاسخ به این سوال باید اطلاعاتی از جمله وزن بار ، حجم بار ، مبدا و مقصد بارتان ، شرایط حمل بار و خصوصیات آن داشته باشید .

علاوه بر موارد بالا اینکه شما از چه روشی برای حمل بار به آنتالیا استفاده می کنید بسیار مهم می باشد ، هزینه حمل و نقل هوایی بیشتر از زمینی می باشد و همچنین نوع خدمات دریافتی یعنی کارگو یا فریت بار هوایی یا فول تراک یا گروپاژ زمینی تاثیر مستقیمی بر نرخ کرایه های باربری دارد.

شما می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و با دادن اطلاعات بالا نرخ کرایه ارسال بار به آنتالیا را استعلام بگیرید ، البته توجه داشته باشید که هزینه ها به صورت روزانه دچار نوسان می باشند بنابراین ممکن است در روز باربری نرخ کرایه بروز با نرخ کرایه ای که قبلا استعلام کرده اید متفاوت باشد. 

ارسال محموله های خاص به آنتالیا

برای ارسال محموله های خاص ، نیاز به اخذ مجوز واردات از ترکیه و مجوز صادرات از ایران داریم تا بدون مشکل امکان انجام فرایند های گمرکی برای شما فراهم گردد . پس از اخذ مجوزات خاص ، کارشناسان آنی بار برای ارسال بار به آنتالیا شما را راهنمایی و خدمات مورد نیاز را در اختیارتان قرار میدهند. 

  • محصولات پتروشیمی 
  • کاغذ 
  • دارو و تجهیزات پزشکی
  • و…..

از این دسته هستند . البته ممکن است بنا به شرایط زمانی و گمرکی در موارد خاص برخی از انواع محموله ها که شامل این دسته بندی ها هستند نیازی به اخذ مجوز نداشته باشند. برای ارسال بار به آنتالیا بصورت تخصصی و ارزان قیمت ، تنها یک تماس با مشاوران ما کافیست . 

ارسال پوشاک از ترکیه به ایران نیز به صورت همه روزه انجام میشود و محموله های شما با بهترین کیفیت منتقل خواهند شد. 

 

بیمه نامه ارسال بار به آنتالیا

آنی بار برای ارسال انواع بار و کالا از تمامی نقاط کشور به تمامی نقاط ترکیه ، بیمه نامه باربری بین المللی کامل و حرفه ای را به شما ارائه می نماید. برای ارسال بار به آنتالیا نیز می توانید محموله های خود را با بیمه کامل آنی بار منتقل نمایید. 

بیمه نامه آنی بار شامل جبران تمامی خسارات احتمالی وارده به بار در هنگام حمل و نقل زمینی می باشد. آنی بار با استفاده از بهترین بیمه نامه ، خدمات باربری بین المللی خود را تحت پوشش قرار داده است.

اگر قصد کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بیمه نامه و شرایط حمل و نقل بین المللی را دارید ، با آنی بار تماس بگیرید و با بهترین تیم باربری ارسال بار به آنتالیا را انجام دهید.

بیمه نامه شرکت حمل و نقل آنی بار ، در کمترین زمان ممکن بیشترین پوشش را به شما ارائه می نماید و تا  500 میلیون تومان به صورت رایگان ارائه میشود.

علاوه بر ارسال بار به آنتالیا و سایر شهر های ترکیه ، حمل بار به اروپا نیز از خدمات تخصصی آنی بار است . 

 

 

ارسال بار از همه شهر های کشور به آنتالیا 

 

همانطور که گفته شد ، مجموعه آنی بار پوشش کامل و سراسری در ایران دارد و ارسال بار و کالا از همه شهر های کشور انجام میشود. این ویژگی سبب شده است که آنی بار به بزرگترین مجموعه حمل و نقل ایران به ترکیه تبدیل شود. 

ارسال کالا از تهران به آنتالیا

همانطور که می دانید تهران بزرگترین و صنعتی ترین استان ایران است که حجم مبادلات تجاری در این استان بسیار زیاد است. از همین جهت ، تیم متخصص آنی بار برای ارسال بار به آنتالیا به صورت همه روزه از همه نقاط تهران امکان ارسال بار و کالا را فراهم می نماید.

 

علاوه بر ارسال کالاهای تجاری ، لوازم منزل و لوازم شخصی نیز توسط انی بار از همه نقاط ایران بارگیری و منتقل خواهند شد.

همه شهر های استان تهران مانند ورامین ، اسلامشهر ، رباط کریم و سایر شهر ها به صورت کامل تحت پوشش هستند. مجموعه آنی بار روزانه از همه نقاط بارگیری و انتقال کالا به آنتالیا را در دستور کار خود قرار داده است و شما عزیزان می توانید با مشاوره تخصصی با کارشناسان ما محموله های خود را منتقل کنید.

 

ارسال بار از اصفهان به آنتالیا

 

اصفهان نیز به عنوان یکی از شهر های پرتقاضا برای انتقال کالا به آنتالیا شناخته می شود . از همین جهت شعبه آنی بار در اصفهان برای ارسال اثاثیه و کالاهای تجاری و صنعتی در کمترین زمان ممکن آماده ارائه خدمات به شما عزیزان هستند. 

علاوه بر شهر اصفهان ، بارگیری و ارسال کالاهای تجاری و شخصی از کاشان ، شهرضا ، نجف آباد ، شاهین شهر و . . . نیز انجام خواهد شد.

 

نتیجه گیری

 

تیم متخصص آنی بار برای انتقال محموله ها و کالای تجاری و شخصی بهترین خدمات را با استفاده از روش های حمل هوایی و زمینی بهترین انتقال کالا را فراهم خواهد نمود. محموله هایی که توسط آنی بار از ایران به آنتالیا ارسال می شوند به صورت کامل تحت پوشش بیمه نامه قرار دارند و امکان ارسال محموله ها از همه شهر های کشور فراهم است. 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع