خودروبر تهران به کرج + بیمه رایگان

ارسال خودرو از تهران برای کرج

تخصصی ترین خدمات حمل و نقل بار و کالا و مخصوصا خودروی سواری از تهران برای کرج  را می توانید با تماس با آنی بار در اختیار داشته باشید . حمل و نقل همه نوع خودروی وارداتی و داخلی تحت پوشش بهترین بیمه نامه انجام میشود و شما می توانید ارزانترین نرخ کرایه برای حمل و نقل خودرو با کامیونت خودروبر را از آنی بار استعلام کنید .

 

ما در مجموعه آنی بار حمل و نقل بار و کالا را بصورت تخصصی و با کمترین هزینه تحت پوشش بهترین بیمه نامه انجام میشود .

 

 

 یکی از خدمات آنی بار ، حمل بار به کرج است که بصورت حرفه ای و تخصصی به شما عزیزان با انواع دستگاه های مخصوص حمل و قنل ارائه می گردد . در این میان ، حمل و نقل خودرو های سواری نیز بخش از فرایند تخصصی باربری آنی بار است .

 

 

برای ارسال خودرو از تهران به کرج ، آنی بار حمل و نقل تخصصی با خودروبر را در اختیار شما قرار میدهد تا با استفاده از این خودروی مخصوص جابجایی ماشین ، با نازلترین تعرفه امکان ارسال خودرو را داشته باشید .

 

خودروبر آنی بار  مخصوص حمل خودروهای ایرانی و خارجی است و بصورت اختصاصی در محل مورد نظر شما خودرو شما را بارگیری و در محل مورد نظر تحویلتان خواهد داد .

خودروبر تهران به کرج
خودروبر تهران به کرج

 

 

حمل خودروهای خارجی از تهران به کرج

 

با توجه به افزایش روز افزون انواع خودروی خارجی و وارداتی ، آنی بار خدمات حمل و نقل خودرو از تهران به کرج را درکمترین زمان ممکن به شما ارائه می نماید تا در اسرع وقت تخصصی ترین خدمات را تجربه کنید 

 

  • حمل بنز و bmw 
  • حمل و نقل خودروهای ایتالیایی مازراتی و آلفارومئو
  • حمل و نقل خودروهای فرانسوی مانند DS  و سیتروئن و رنو
  • حمل و خودروهای کره ای و ژاپنی مانند هیوندای ، هوندا و تویوتا
  • حمل خودروهای لوکس وارداتی 

 

برای حمل خودرو از تهران به کرج ، بیمه نامه کاملی در نظر گرفته می شود تا محموله های شما با بهترین کیفیت و با کمترین هزینه و بالاترین ایمنی منتقل شوند . تیم متخصص آنی بار به عنوان یکی از قدیمی ترین مجموعه ها در خدمات حمل خودرو از تهران به کرج به صورت همه روزه آماده ارائه خدمات به شما می باشد. 

 

خدمات خودروبر تهران به صورت تخصصی انجام میشود . ما با سالها تجربه آماده ارائه خدماتی سریع به شما عزیزان می باشد .

 

هزینه و قیمت حمل خودرو به کرج

 

 

 

برای ارسال خودروی سواری به استان البرز و شهرستان کرج ، هزینه و قیمت حمل و نقل بر اساس موارد مشخصی تعیین میشود و نرخ کرایه ها بر اساس موارد متعددی مشخص میشوند 

 

 

 

  1. نوع خودروبر 
  2. وزن خودرو و شرایط آن ( خودروهای سنگین تر از حد معمول ، کرایه حمل بیشتری خواهند داشت ) 
  3. محل تخلیه و بارگیری 
  4. میزان ارزش خودرو برای بیمه 

 

 

بر همین اساس ، هزینه های حمل خودروی سواری از تهران به هر نقطه ای از کرج ، نسبت به سایر موارد متغیر خواهد بود . خودروهای سواری مختلف ممکن است هزینه های مختلفی برای حمل داشته باشند 

 

 

البته شرایط آب و هوایی نیز در نرخ کرایه خودروبرها تاثیرگذار هستند . در شرایط عادی همیشه کرایه کمتر از شرایط بارندگی و وضعیت آب و هوایی خاص است

 

 

در زمستان ها به دلیل سختی تردد در این مسیر ، حمل و نقل خودروها با مشکلاتی روبرو خواهد بود و از همین جهت ممکن است نرخ حمل خودرو از تهران به کرج نیز دچار تغییراتی شود.

برای باربری کرج ، همه نوع خدمات تخصصی به صورت همه روزه به شما عزیزان ارائه می شود .

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

 

حمل انواع بار و کالا از باربری البرز به سایر شهرها و شهرستان ها با مناسب ترین هزینه

 

روش های ارسال خودرو به کرج

 

برای ارسال خودروهای شما به کرج ، روش های مختلفی وجود دارد که میتوانیم بر اساس نوع خودرو ، نیاز و بودجه صاحبین خودرو در اختیار ایشان فرار دهیم. برای آشنایی بهتر با روش های حمل و نقل خودرو ، با آنی بار همراه باشید .

 

 

حمل خودرو با کامیونت تکی

 

خودروبر تکی یکی از بهترین وسیله ها برای جابجایی و حمل خودرو می باشد . با استفاده از این وسیله ، امکان بارگیری و تخلیه در محل مورد نظر شما فراهم میباشد و شما می توانید خودروی خود را در پارکینگ منزل تحویل خودروبر بدهید و در پارکینگ مقصد تحویل بگیرید . این خودروبر با سرعت بیشتری خودروی شما را حمل خواهد نمود .

خودروبر تهران به کرج با کمترین هزینه
خودروبر تهران به کرج با کمترین هزینه

 

برای خدمات خودروبر کرج همه روزه می توانید برای همه شهر های و شهرستان های کشور درخواست خودروبر دهید.

 

حمل خودرو با تریلی 

 

استفاده از تریلی خودروبر اندکی هزینه های حمل بار را کاهش میدهد اما به دلیل عدم امکان تردد تریلی در شهر ، میبایست خودروی خود را در محل مورد نظر که پارکینگ تریلی است تحویل دهید. حمل خودرو با استفاده از تریلی چندتایی از نظر هزینه بسیار مقرون به صرفه است اما شرایط خاص انتقال نیز باید مد نظر قرار گرفته شود.

 

 

 

حمل خودرو با کامیونت

یکی از روش های حمل خودرو ، استفاده از کامیونت میباشد . کامیونت روباز این امکان را دارد که خودروهای با عرض کمتر از ۲ متر و طول تا ۵ متر را داخل خود جای دهد 

 

 

برای حمل خودرو با کامیونت ابتدا میبایست خودروی شما از طریق یک سکو به داخل کامیونت منتقل شود . پس از رسیدن به مقصد نیز میبایست از طریق یک سکو خودرو از کامیونت خارج شود

 

 

برای خدمات حمل و نقل خودروی به کرج ، تمامی نقاط استان البرز و شهرستان کرج تحت پوشش خدمات ما هستند . فردیس ، کمالشهر ، محمد شهر ، عظیمیه ، کوهردشت ، جهانشهر و . . . . همگی تحت پوشش خدمات حمل و نقل با کامیونت خودروبر آنی بار هستند 

 

 

برای استعلام دقیق ترین نرخ کرایه ، می توانید با شماره تماس خودروبر تکی و تریلی آنی بار در ارتباط باشید تا در اسرع وقت ارزانترین نرخ کرایه را نیز استعلام نموده باشید.

 

 

خودروبر تهران به کرج با بیمه کامل 

 

همانطور که گفته شد ، برای انتقال خودروهای سواری نیاز به استفاده از بیمه نامه وجود دارد تا در صورتی که در هنگام ارائه خدمات خسارتی متوجه خودروی شما شد ، جبران آن در اسرع وقت و با کمترین هزینه انجام شود. 

 

تیم متخصص آنی بار نیز برای خدمات حمل خودرو از تهران به کرج از بهترین بیمه نامه استفاده می نماید تا حداکثر ایمنی برای محموله های شما فراهم شود. 

 

بیمه نامه مورد استفاده در باربری آنی بار ، بیمه نامه ایران می باشد که کاملترین پوشش را فراهم می نماید . علاوه بر این ، برای کاهش هزینه های شما ، تا 500 میلیون تومان بیمه به صورت رایگان ارائه میشود.

اگر قصد ارسال خودروی سواری از تهران به کرج را دارید ، فقط کافیست با مشاوران ما در تماس باشید و از خدمات مشاوره ای رایگان ما بهره مند شوید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع