ارسال بار به خارج از کشور از تمام نقاط ایران به تمام جهان

باربری از ایران به خارج به صورت همه روزه

یکی از مهمترین خدماتی که مجموعه آنی بار به هموطنان گرامی ارائه می نماید خدمات باربری ایران به خارج است کشور است که در کمترین زمان ممکن امکان انتقال محموله ها و کالاهای تجاری و صنعتی و شخصی را فراهم می نماید.

برای ارسال بار به خارج از کشور باید بر اساس نوع محموله و شرایط آن روش انتقال مناسبی انتخاب شود که بر همین مشاوره تخصصی می تواند کمک بسیار زیادی به شما عزیزان نماید. 

شرکت حمل و نقل بین المللی آنی بار برای ارسال بار به خارج از کشور با بهره گیری از کارشناسان متخصص امکان انتقال محموله های مختلف با بهترین کیفیت را برای شما عزیزان فراهم می نماید. محموله هایی که توسط آنی بار برای باربری ایران به خارج قابل بارگیری هستند به صورت زیر می باشند : 

  1. حمل و نقل اثاثیه و لوازم منزل 
  2. ارسال کالاهای صادراتی 
  3. حمل و نقل کالاهای خاص 
  4. ارسال لوازم و مبلمان اداری
  5. ارسال مواد غذایی و خوراکی 
  6. انتقال دستگاه های صنعتی 

برای خدمات باربری ایران به خارج از کشور از بهترین بیمه نامه برای روش های مختلف باربری استفاده میشود که برای کسب اطلاعات بیشتری در این خصوص با شماره 57669-021 در تماس باشید. 

روش های باربری به خارج از کشور 

برای ارسال بار و کالا به خارج از ایران ، آنی بار روش های متعددی را پیش پای شما قرار میدهد. این روش ها بصورت حمل خرده بار یا حمل بار دربستی میباشند که بر اساس نوع محموله شما قابل استفاده است.

برای ارسال بار به خارج از کشور روش های زیر وجود دارند :

  • حمل هوایی 
  • حمل زمینی 
  • حمل دریایی

 حمل و نقل بین المللی آنی بار به صورت تخصصی و با سالها تجربه امکان انتقال محموله های تجاری و صنعتی را با کمترین هزینه برای شما عزیزان فراهم می نماید. مشاوره با کارشناسان در انتخاب روش مناسب برای ارسال بار به خارج از کشور بسیار مهم است و پیشنهاد میکنیم با شماره 57669-021 در تماس باشید.

باربری از ایران به خارج از کشور به صورت هوایی

یکی از روش های باربری به خارج از ایران ارسال بار هوایی می باشد. باربری هوایی به خارج از کشور به صورت خدمات کارگو و فریت بار به مشتریان عزیز ارائه می شود.

کارگو خدمات باربری هوایی برای بارهای تجاری تجار و بازرگانان به خارج از کشور می باشد. فریت بار ، ارسال اضافه بار مسافری و ارسال لوازم شخصی به خارج از کشور می باشد.

باربری هوایی به خارج از کشور محبوب ترین و سریع ترین روش بابری می باشد. 

باربری هوایی به خارج از کشور
باربری هوایی به خارج از کشور

باربری زمینی از ایران به خارج

برای حمل و نقل بار و کالا بصورت زمینی به کشور های دیگر ، لازم است که حجم بار شما در حدود یک تریلی باشد . تریلی ها قابلیت پلمپ در گمرک را دارند و برای حمل و نقل بار شما در حجم بالا مورد استفاده قرار میگیرند.

تریلی مورد استفاده برای حمل و نقل زمینی بار از ایران به خارج از کشور ، تریلی ترانزیت چادری است که توان حمل بار تا 24 تن را دارد.

حمل زمینی بار از طریق جاده ها به خارج از کشور ، با کمترین هزینه توسط آنی بار انجام میشود.

 

متخصص باربری به خارج بصورت تخصصی و حرفه ای 

باربری به خارج از کشور
باربری به خارج از کشور

ارسال بار به خارج به صورت دریایی

یکی از بهترین روش های برای ارسال بار و کالا به خارج از کشور روش حمل دریایی است. این روش برای انتقال محموله های حجیم و سنگین تجاری و صنعتی بسیار مناسب است.

در ارسال بار با خارج به صورت دریایی محموله های مختلف از همه نقاط کشور به صورت زمینی به بنادر جنوبی کشور منتقل می شوند و پس از انجام فرایند های گمرکی و ترخیص محموله ها داخل کشتی های باربری بارگیری می شوند.

برای حمل دریایی محموله ها باید داخل کانتینر های 20 فوت یا 40 فوت بارگیری شوند. روش حمل دریایی از نظر زمانی ممکن است طولانی باشد اما از نظر هزینه کاملا مقرون به صرفه است و صادرات و واردات بسیاری از کالاها از این طریق انجام میشود. 

حمل و نقل دریایی
حمل و نقل دریایی

باربری اثاثیه منزل به خارج از کشور 

بجز محموله های تجاری و صنعتی ، آنی بار خدمات حمل و نقل بار و کالا به خارج از کشور را نیز به شما ارائه می کند . شما می توانید از هر نقطه ای از کشور ، در کمترین زمان ممکن انواع بار و کالای شخصی مانند اثاثیه و لوازم منزل را نیز به خارج از کشور ارسال کنید.

حمل و نقل اثاثیه و اسباب کشی توسط آنی بار بصورت کلی و خرده بار انجام میگیرد . حمل و نقل اثاثیه و لوازم ر تعداد کم بصورت هوایی و از طریق خطوط هواپیمایی بین المللی انجام خواهد شد.

برای ارسال اثاثیه به ترکیه ، گرجستان ، آذربایجان و ارمنستان ، عراق و . . . که در نزدیکی ایران قرار دارند ف حمل اثاثیه با کامیونت مسقف و به صورت درب به درب یا در گمرک به شما ارائه می گردد.

باربری اثاثیه منزل همراه با بیمه نامه بصورت همه روزه و تخصصی انجام خواهد شد. 

شرایط ارسال اثاثیه منزل به خارج
شرایط ارسال اثاثیه منزل به خارج

حمل کالای تجاری و صنعتی برای خارج

یکی از ویژگی های آنی بار ، ارسال بار و کالاهای تجاری و صنعتی از ایران به خارج از کشور است. حمل و نقل محموله های تجاری بصورت زمینی با تریلی ترانزیت انجام میشود . برای ارسال حجم زیاد بار ، روش دریایی نیز از نظر هزینه ای بسیار مقرون به صرفه است اما در صورتی که نیاز به سرعت عمل بالایی دارید ، حمل هوایی بهترین و سریعترین روش است. 

انواع کالاهای تجاری و صادراتی که ممنوعیت حمل ندارند و ارسال آنها به کشور های دیگر نیازی به بروکراسی خاص ندارد توسط آنی بار در اسرع وقت جابجا میشوند. 

محموله های تجاری و صنعتی که معمولا صادراتی حساب میشوند ، باید از طرف مبداء و مقصد برای ارسال تایید شده باشند . به عنوان مثال ، ممکن است ارسال کالای x ار ایران به سایر کشور ها منعی نداشته باشد اما واردات این کالا به برخی کشور ها دارای محدودیت هایی باشد. 

به دلیل همین موضوع ، باید ابتدا از قابلیت ارسال محموله اطمینان حاصل نمایید.

ارسال لوازم منزل به اروپا با استفاده از خدمات حمل و نقل هوایی و ترانزیت زمینی به اروپا انجام می شود . 

 

موارد ممنوعه برای ارسال به خارج

 

از نظر گمرک ایران ارسال برخی کالا و محموله ها به صورت کلی ممنوع اعلام شده است. این موضوع می تواند به دلیل حمایت از  صنایع و تولیدات و یا جلوگیری از خروج ارز و کمبود کالا در کشور انجام گرفته باشد اما به هر صورت برخی اقلام صادرات آنها ممنوع است.

به عنوان مثال ، ارسال برنج ، شکر ، درخت نخل ، عسل و  امثال آنها به صورت کلی ممنوع اعلام شده است. در برخی از اوقات سال ممکن است به دلیل افزایش تولید یا سیاست های کشور امکان ارسال برخی اقلام به صورت مقطعی فراهم شود.

در برخی موارد محموله ها و کالایی دارای ممنوعیت ارسال نمی باشند اما نیاز به اخذ مجوز های صادراتی دارند. در این مواقع محموله هایی که قصد ارسال آنها به خارج از کشور را دارید باید به تایید سازمان مربوطه رسیده و نامه ها و مجوز های آن به نماینده گمرک ایران ارائه شود تا اجازه ترخیص و خروج آن صادر شود.

 

برای اطلاع از ممنوعیات و محدودیت های ارسال بار به خارج می توانید با شماره 57669-021 در تماس باشید و با کارشناسان آنی بار مشاوره نمایید.

 

هزینه های باربری ایران به خارج از کشور

برای ارسال بار از ایران به خارج از کشور ، همواره نرخ کرایه و هزینه های باربری بسیار مورد توجه بوده است.

هموطنانی که قصد مهاجرت دارند و نیاز به ارسال اثاثیه و لوازم منزل خود به خارج را دارند و تجاری که قصد صادرات و ارسال کالاهای تجاری به نقاط مختلف اروپا و آسیا و حضور در بازارهای بین المللی دارند ، نرخ کرایه دقیق و صحیح را نیاز دارند.

نرخ کرایه و هزینه های حمل و نقل بار و کالا از ایران به خارج را می توان بر اساس موارد زیر مشخص کرد : 

  • شهر و قطه محل بارگیری و تخلیه 
  • نوع و روش حمل و نقل بار ( زمینی ، هوایی ، دریایی ( خرده بار یا باربری دربستی ) ) 
  • میزان ارزش بار برای بیمه نامه 
  • میزان نرخ ارز و دلار 

حمل و نقل و باربری تخصصی به سایر نقاط کشور را می توانید با آنی بار تجربه کنید . حمل و نقل بین شهری و درون شهری و باربری بین الملل نیز تحت پوشش خدمات آنی بار هستند.

کمترین و ارزانترین خدمات ارسال بار به اروپا را می توانید از آنی بار دریافت کنید . 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

مشاوره تخصصی باربری از ایران به خارج

برای ارسال بار و کالا به خارج ، ما بهترین و حرفه ای ترین مشاوران را برای ارائه راهکارها و راهنمایی های لازم برای جابجایی بار و کالای شما به خارج از ایران در اختیارتان قرار میدهیم. 

مشاوران و کارشناسان و متخصصین ما پس از بررسی موارد موثر در هزینه های شما ، بهترین و کاملترین خدمات باربری به خارج از ایران را در اختیارتان قرار میدهند .

حمل و نقل بار و کالا به خارج از ایران بصورت همه روزه انجام میشود و مشاوران ما برای حمل و نقل بار شما در کمترین زمان ممکن خدمات باربری را در اختیارتان قرار میدهند .

2 دیدگاه دربارهٔ «ارسال بار به خارج از کشور از تمام نقاط ایران به تمام جهان»

  1. با عرض سلام. لطفا برای ارسال بار حدود 400 کیلو گرم بصورت زمینی یا دریایی از تهران به پاریس را بفرمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع