ارسال بار به آنکارا | ارسال اثاث به آنکارا

حمل بار و کالا به آنکارا از ایران

برای ارسال بار به آنکارا ، آنی بار همه روزه آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است. ما با بهترین کیفیت و با ارزانترین تعرفه های باربری محموله های مختلف را برای ارسال به آنکارا در کمترین زمان از طریق روش های مختلف باربری منتقل خواهیم نمود. 

 

برای ارسال بار به آنکارا ، آنی بار از طریق روش زمینی و هوایی محموله های مختلف شما را با بهترین کیفیت و با کمترین هزینه منتقل خواهد نمود . ارسال بار به آنکارا تحت پوشش بهترین بیمه نامه انجام میشود و محموله های مختلف شما با ایمنی کامل منتقل خواهند شد . 

 

برای ارسال بار به آنکارا ، آنی بار محموله های زیر را بارگیری خواهد نمود :

 

  • حمل کالای تجاری برای آنکارا 
  • ارسال اثاثیه و لوازم منزل به آنکارا
  • ارسال کالاهای صنعتی و تولیدی به آنکارا
  • حمل و نقل دستگاه های صنعتی به آنکارا

 

برای ارسال بار به آنکارا ، همه روزه با بالاترین کیفیت و با کمترین هزینه آماده ارائه خدماتی تخصصی به شما عزیزان هستیم. ما با تیم حرفه ای محموله های شما را به هر نقطه ای از آنکارا ارسال مینماییم. 

 

حمل بار به آنکارا
حمل بار به آنکارا

 

ارسال اثاثیه منزل به آنکارا

یکی از خدمات آنی بار علاوه بر ارسال بار به آنکارا ، انتقال اثاثیه و  لوازم منزل است . بسیاری از هموطنان قصد مهاجرت و ادامه زندگی در آنکارا یا سایر شهر های ترکیه را دارند که برای همین موضوع نیاز به شرکت معتبری برای حمل و نقل اثاثیه نیاز دارند.

 

ارسال اثاثیه و لوازم منزل برای آنکارا به روش های مختلفی انجام میشود : 

 

  • حمل بار به آنکارا به صورت زمینی 
  • حمل بار به آنکارا به صورت هوایی 

 

حمل اثاثیه به صورت زمینی را نیز می توانید به دو صورت دربستی و خرده بار انجام دهید. آنی بار خدمات بسته بندی و پکینگ لیست را برای ارسال اثاث به آنکارا در اختیارتان قرار می دهد.

 

علاوه بر ارسال بار به آنکارا ، ارسال بار به آنتالیا از دیگر خدمات تخصصی آنی بار می باشد.

حمل بار به ترکیه بصورت تخصصی و حرفه ای انجام میشود و انتقال فوری محموله ها با کمترین هزینه انجام میشود.

 

ارسال کالا از تهران به آنکارا

 

باربری تهران به آنکارا بصورت تخصصی و ارزان قیمت برای ارسال کالا و محموله تجاری در اختیار شما خواهد بود و آنی بار بهترین خدمات را ارائه خواهد داد.

 

برای ارسال بار به آنکارا ، همه روزه امکان ارسال بار و کالا از همه نقاط استان تهران فراهم است . همه مناطق شهر تهران و همچنین شهرستان های اطراف بصورت کامل تحت پوشش هستند. علاوه بر این ، ارسال بار به آنکارا از کرج نیز انجام میشود. 

 

شهر آنکارا به دلیل جمعیت بالا و همچنین مرکزیت اقتصادی و سیاسی کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار است بنابراین بسیاری از مهاجران ایرانی این شهر را برای ادامه زندگی انتخاب می کنند ، همچنین بسیاری از صادر کنندگان و واردکنندگان کالا از ترکیه ، در این شهر مشغول به تجارت هستند. 

 

آنی بار برای حمل و نقل بارهای شما ، امکان ارسال تخصصی بار و کالا را فراهم می نماید و با مناسب ترین خودروی مخصوص حمل و نقل بین المللی در اختیارتان خواهد بود.

 

برای باربری اثاثیه منزل به آنکارا ، می بایست برخی موارد مدنظر قرار گرفته شود.

 

برای اطلاع از شرایط و موارد موثر در حمل بار و اثاثیه به آنکارا ، به مطلب (( نکات مهم در ارسال اثاثیه منزل به خارج از کشور )) مراجعه نمایید.

ارسال بار به آنکارا
ارسال بار به آنکارا

 

استانبول بزرگ ترین و پرجمعیت ترین شهر ترکیه می باشد ؛ جهت باربری تهران به استانبول با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

 

ارسال خرده بار به آنکارا

یکی از روش هایی که برای ارسال بار به آنکارا مورد استفاده قرار میگیرد ، ارسال خرده باری است . در روش ارسال خرده باری ، محموله های کم وزن ، کم حجم و سبک با محموله های سایر افراد به نقاط مختلف ترکیه و خصوصا آنکارا ارسال می شود.

 

برای ارسال بار به آنکارا یا سایر شهر های ترکیه 2 روش باربری وجود دارد که هریک با کمترین هزینه در اختیار شما قرار میگرند . 

 

ارسال خرده بار و ارسال دربستی 

 

روش دربستی که همانطور که از نامش پیداست بار و اثاث شما به صورت دربست با یک خودرو باربری که می توانید کامیونت یا ترانزیت باشد انجام می شود . 

 

هزینه ارسال بار به آنکارا به صورت دربست بیشتر از روش خرده باری است اما در مدت زمان کوتاه ترین انجام می شود .حمل خرده بار به آنکارا یعنی بار شما همراه با یک الی دو بار مشترک دیگر با یک خودرو باربری به آنکارا ارسال شود .

 

در این روش هزینه های خودرو باربری و کرایه خودرو بین چند نفر تقسیم می شود و به صرفه تر و کم هزینه تر است . 

 

ارسال بار به آنکارا تخصص آنی بار است و با هر 2 روش در اسرع وقت انجام خواهد شد . 

 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

روش های باربری برای آنکارا چیست ؟

 

برای ارسال بار به آنکارا از ایران ، مجموعا 3 روش حمل و نقل وجود دارد . این 3 روش کلی برای حمل بسیاری از انواع بار و کالا مناسب هستند و در شرایط خاص نیز برخی روش ها بهتر از سایرین هستند. 

 

 

  • حمل و نقل هوایی 
  • حمل زمینی 
  • حمل دریایی ( ترکیبی ) 

 

 

برای ارسال بار به آنکارا ، ساده ترین و مقرون به صرفه ترین روش حمل و نقل زمینی است که به دلیل وجود مرزهای زمینی برای حمل بار بسیار مورد استفاده است . این روش از نظر میزان حجم بار و همچنین قیمت بسیار مناسب است . 

 

حمل بار به آنکارا به صورت هوایی معمولا برای ارسال محوله هایی که نیاز به ارسال سریع دارند استفاده میشوند . در حمل و نقل هوایی نیاز به بسته بندی مناسب و دریافت گواهی سمپاشی نیز داریم . همین موضوع سبب شده که قیمت حمل هوایی تا حدودی بیشتر باشد. 

 

 

اما حمل دریایی در موارد خاص مورد استفاده قرار می گیرد . از نظر زمانی اندکی بیشتر خواهد بود. به این روش ، حمل ترکیبی نیز گفته می شود که ترکیبی از حمل زمینی و دریایی است. 

 

ارسال اثاث از ترکیه به ایران نیز از خدمات تخصصی آنی بار می باشد . 

 

 

ارسال بار به آنکارا به صورت هوایی 

 

یکی از روش های ارسال بار به آنکارا ، حمل و نقل هوایی محموله ها می باشد . برای حمل و نقل محموله های کم وزن و کم حجم ، همه روزه آنی بار آماده انتقال این اقلام از طریق روش هوایی است.

برای ارسال بار به آنکارا به صورت هوایی ، بارگیری محموله هایی تا 300 کیلو وزن از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی انجام میشود و تحویل محموله ها در فرودگاه بین المللی آنکارا ( آسین‌بوغا ) انجام میشود.

 

در فرایند ارسال هوایی به آنکارا ، محموله های شما به صورت همه روزه و با کمترین قیمت تحت پوشش بهترین بیمه نامه منتقل می شود. 

 

در این روش باید توجه داشت که ممنوعیت ها و محدودیت های بیشتری از طریق خطوط هواپیمایی برای ارسال بار به آنکارا وجود دارد اما تحویل محموله ها بسیار سریع خواهد بود .

ارسال زمینی به آنکارا 

 

یکی از روش های انتقال کالاهای تجاری و شخصی به آنکارا حمل زمینی است. در روش حمل زمینی محموله های شما از نقاط مختلف کشور توسط تریلی چادری یا تریلی ترانزیت بارگیری و پس از انجام فرایند های گمرکی به خاک ترکیه وارد می شود.

روش حمل زمینی به آنکارا یک روش مقرون به صرفه برای انتقال حجم زیادی از انواع کالا می باشد. برای محموله های با حجم کمتر نیز می توان از روش حمل زمینی به صورت اشتراکی استفاده نمود که به گروپاژ معروف است.

حمل زمینی به آنکارا حدود 1 هفته به زمان نیاز دارد و به صورت کامل تحت پوشش بهترین و کاملترین بیمه نامه انجام میشود.

تریلی ترانزیت

موارد ممنوعه در ارسال بار به آنکارا

 

 

لیست زیر ، برخی از اقلام و موارد ممنوع شده برای ورود به آنکارا را مشخص نموده است که این لیست می تواند در روزهای مختلف طی شرایط مختلف دچار تغییرات گردد. برای ارسال بار به آنکارا ممکن است محموله های شما از نظر قانونی حتی برای خروج از کشور نیز ممنوعیت داشته باشند . 

 

  1. مواد خوراکی نظیر خشکبار ( آجیل و تنقلات ) 
  2. مواد غذایی شامل حبوبات ، برنج و . . . 
  3. میوه و سبزیجات خشک و منجمد
  4. عرقیجات و ترشیجات 
  5. اقلام آرایشی و بهداشتی ، عطر و ادکلن
  6. انواع دارو و یا دخانیات 

 

بجز این موارد ممنوعه ، سایر موارد مجاز به ارسال می باشند و شما می توانید برای سایر نقاط ترکیه نیز این موارد را ارسال نمایید .

 

در صورتی که هنگام ارسال بار به آنکارا کالاهای ممنوعه در بارهای شما مشاهده شود جریمه خواهید شد و در مواردی همچون دخانیات مشمول پیگرد قانونی می شوید. 

موارد ممنوعه برای ارسال اثاث به ترکیه
موارد ممنوعه برای ارسال اثاث به ترکیه

 

 

ارسال بار برای آنکارا چقدر زمان میبرد ؟ 

 

برای ارسال بار و کالا های مختلف به آنکارا ، زمان و تحویل بار بر اساس پارامتر های متفاوتی مشخص می شود . در شرایط عادی برای ارسال زمینی بار به آنکارا حدود 1 هفته زمان نیاز است . در برخی موارد به دلیل مشکلات گمرکی در تهران یا ترکیه ممکن است تا 10 روز نیز این زمان متغیر باشد. 

 

 

در شرایط کنونی و همه گیری کرونا ویروس ، در برخی موارد شاهد مسدود شدن مرزها و توافق چند روزه کامیون ها در مرز نیز بوده ایم که این موضوع زمان تحویل را تا 10 روز افزایش داده است. 

 

 

در روش حمل و نقل هوایی نیز در صورتی که مشکلات همه گیری ویروس کرونا وجود نداشته باشد  ، در ظرف 2 تا نهایتا 3 روز از تحویل محموله به لاین هوایی آنی بار ، امکان در یافت آن در آنکارا برای شما فراهم خواهد بود. 

برای ارسال پوشاک از ترکیه به ایران نیز می توانید با شماره های آنی بار در تماس باشید و محموله های مختلف خود را از این طریق بارگیری نموده و منتقل کنید.

بیمه نامه ارسال بار به آنکارا

 

در خدمات ارسال بار به آنکارا ، یکی از مهمترین مواردی که باید به آن به صورت ویژه توجه نمود ، استفاده از بیمه نامه میباشد . بیمه نامه برای زمان بروز خسارات از واجبات خدمات است . 

 

 

آنی بار با استفاده از بهترین بیمه نامه ، خدمات باربری بین المللی خود را تحت پوشش قرار داده است. در زمان ارائه خدمات ارسال بار به آنکارا ( چه به صورت زمینی و چه به صورت هوایی ) ، محموله های شما بر اساس میزان ارزش مالی که اعلام می نمایید تحت پوشش قرار میگیرد .

 

آنی بار برای ارسال بار به آنکارا یا سایر شهر های ترکیه از بیمه نامه CMR و همچنین بیمه نامه شرکت های ایرانی استفاده می نماید و تا 500 میلیون تومان بیمه به صورت رایگان ارائه می شود . 

 

بیمه نامه شرکت حمل و نقل ترکیه آنی بار ، در کمترین زمان ممکن بیشترین پوشش را به شما ارائه می نماید.

حمل اثاثیه به آنکارا
حمل اثاثیه به آنکارا

 

چرا ارسال بار به آنکارا را به آنی بار بسپاریم ؟

در انتهای این مقاله قصد داریم ویژگی های خدمات ارسال بار به آنکارا آنی بار را بصورت خلاصه به شما عرض کنیم.

 

  • مجموعه آنی بار بهترین تیم مشاوره و کارشناسی را در اختیار شما قرار می دهد تا با کاهش هزینه های حمل و نقل و همچنین ایمنی بالایی را برای شما فراهم نماید. 

 

  • مجموعه آنی بار بر اساس میزان بودجه ، زمان و نوع محموله شما یکی از روش های باربری برای آنکارا را به شما پیشنهاد می کند . این موضوع می تواند توسط شما پذیرفته یا رد شود. 

 

  • آنی بار از 2 نوع بیمه نامه برای جبران خسارات احتمالی استفاده مینماید . بیمه نامه CMR که تا مبلغ 20 هزار دلار میباشد و بیمه نامه شرکت های ایرانی که بر اساس میزان ارزش اعلامی شما مشخص میشود و طی یک قرار داد لازم اجرا تحویل شما می شود . 

 

  • امکان ارسال بار بصورت خرده باری و ارائه خدمات انبار داری نیز توسط آنی بار برای شما عزیزان فراهم است . شما می توانیم محموله خود را به بسپارید و طبق قرار داد در هر تاریخی که علاقه مند هستید ارسال شود.

 

آنی بار تخصصی ترین خدمات ارسال بار به آنکارا را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار میدهد. ما همه روزه خدماتی سریع و ایمن را با بالاترین کیفیت ارائه می کنیم.

 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

 

ارسال بار به آنتالیا نیز توسط آنی بار انجام میشود و همه روزه محموله های شما بارگیری و منتقل خواهند شد.

 

 

آیا امکان ارسال حیوانات خانگی به آنکارا وجود دارد ؟ 

 

یکی از سوالات پر تکرار مسافران و مهاجران که قصد سفر به آنکارا را دارند همین موضوع است. انتقال حیوانات خانگی از ایران به آنکارا امکانپذیر است و هزینه های چندانی نیز ندارد. به راحتی و با انجام یک فرایند ساده می توانید حیوانات خانگی خود را از تهران به آنکارا منتقل کنید. 

برای انتقال حیوانات خانگی به آنکارا ابتدا باید آزمایش ها و واکسیناسیون لازم را برای حیوان مدنظر انجام داد. پس از انجام واکسیناسیون نیاز به تزریق چیپ اطلاعات به بدن حیوان داریم که این فرایند نیز به سادگی و در اسرع وقت انجام میشود.

برای انتقال حیوانات باید صاحب آن حیوان نیز بلیط پرواز به آنکارا خریداری نموده و همراه با حیوان مدنظر در یک پرواز به آنکارا منتقل شوند. این قانون نه تنها برای آنکارا بلکه برای 90 درصد کشور های جهان نیز پابرجا می باشد.

 

 

ارسال فرش و قالی به آنکارا 

 

یکی دیگر از خدماتی که تیم آنی بار ارائه می نماید امکان ارسال فرش و قالی از ایران به آنکارا است. در این خدمات انتقال فرش ها چه به صورت تجاری و چه به صورت شخصی انجام خواهد شد. منظور از انتقال تجاری حجم زیادی از فرش می باشد که بر اساس تشخیص گمرک ایران یک محموله تجاری به حساب می آید.

 

مقدار مجاز برای ارسال فرش توسط هر مسافر حدود 20 متر مربع می باشد و بدون مشکل و هزینه های بالا امکان انتقال آن به آنکارا فراهم خواهد بود. بهترین روش برای ارسال فرش و قالی به صورت شخصی حمل هوایی است که از طریق فرودگاه امام خمینی تهران انجام خواهد شد.

انواع فرش های دستباف و ماشینی به صورت تخصصی توسط آنی بار منتقل میشوند.

مشاوره رایگان ارسال بار به آنکارا

 

کارشناسان آنی بار همه روزه آماده ارائه خدمات باربری و ارسال اثاث منزل به آنکارا از تمامی نقاط تهران می باشند. کارشناسان حرفه ای و زبده آنی بار با ارائه دقیق ترین خدمات مشاوره ای سعی در جلب رضایت صاحبین گرامی بار جهت بهبود خدمات باربری و همچنین کاهش هزینه های حمل بار می باشند.

 

 

حمل بار به آنکارا در کمترین زمان ممکن

 

تخصصی ترین خدمات باربری برای آنکارا را با آنی بار تجربه کنید.

 

 

 

ارسال بار به آنکارا تخصص تیم آنی بار است. 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع