نرخ کرایه باربری یزد + لیست قیمت

نرخ کرایه و هزینه باربری یزد

 

نرخ کرایه باربری یزد بر اساس موارد متعددی مشخص می شود که این موضوع بصورت همه روزه در هزینه های حمل و نقل بین شهری تاثیرگذار خواهد بود .

 

 

حمل و نقل بار های سبک و سنگین بصورت تخصصی از هر نقطه ای از کشور برای استان یزد در کمترین زمان ممکن به شما ارائه می گردد و شما می بایست بهترین خدمات را از متخصصین آن ارائه نمایید .

 

 

ارزانترین  و تخصصی ترین خدمات باربری با کمترین نرخ کرایه باربری یزد را از آنی بار بخواهید تا امکان حمل و نقل سریع و ارزان بصورت همه روزه فراهم گردد 

 

کمترین نرخ کرایه باربری یزد را از ما بخواهید .

 

با شماره تلفن ما در ارتباط باشید و در کمترین زمان ممکن ارزانترین نرخ کرایه باربری یزد را در اختیار داشته باشید .

 

نرخ باربری یزد
نرخ باربری یزد

نرخ کرایه باربری یزد از تهران

 

تهران یکی از استان های مهم و در واقع صنعتی ترین استان کشور است که تامین مایحتاج بسیاری از کارخانجات و صنایع سایر شهرستان ها مانند یزد نیز توسط شهرک های صنعتی و کارخانجات این استان انجام می شود .

 

 

نرخ کرایه باربری از تهران به یزد بر اساس موارد مختلفی محاسبه می شود از مهم ترینن موارد موثر بر نرخ کرایه باربری یزد مواردی نظیر نوع بار ، ابعاد و شرایط آن ، شرایط محل بارگیری و تخلیه و نوع خودروی مورد استفاده مشخص می شود .

 

 

از همین جهت ، کرایه حمل بار به یزد در شرایط مختلف متفاوت خواهد بود و بهترین و سریعترین راه برای اطلاع از نرخ کرایه باربری یزد می توانید مشخصات و شرایط محموله را به کارشناسان ما توضیح داده و نرخ کرایه باربری یزد را بصورت دقیق را استعلام نمایید .

 

 

نرخ کرایه باربری تریلی یزد را از کارشناسان ما استعلام کنید .

 

نرخ کرایه کامیون یزد

 

ما برای حمل بارهای شما ، بهترین و مناسب ترین انواع کامیون را با کمترین نرخ کرایه باربری یزد در اختیارتان قرار می دهیم تا با خیال آسوده انواع بارهای خود را به تمامی نقاط استان یزد  ارسال نمایید.

 

 

کرایه کامیون ها بر اساس وزن و نوع بار و انتخاب کامیون مورد نظر مشخص می شود .

 

 

به عنوان مثال ، نرخ کرایه باربری یزد با کامیون 10 تن از تهران در زمان ویرایش این مطلب حدود 1 میلیون و 900 هزار تومان می باشد.

 

 

برای کامیون 15 تن نیز این مبلغ حدود 21 میلیون و 250 هزار تومان هست.

 

 

البته نرخ کرایه باربری یزد اعلام شده بر اساس نرخ مشخص شده در زمان نگارش این مطلب می باشد و در روزهای آتی احتمال افزایش یا کاهش آن وجود خواهد داشت

 

نرخ کرایه باربری کامیون به یزد
نرخ کرایه باربری کامیون به یزد

 

شرکت آنی بار برای خدمات باربری یزد به تهران نیز بهترین و تخصصی ترین خدمات را در اختیار شما قرار میدهد.

عوامل موثر در نرخ کرایه حمل بار به یزد

 

 

مهم ترین موضوع در نرخ کرایه باربری یزد ، محل بارگیری ( شهر و شهرستان) می باشد 

 

 

نرخ کرایه باربری یزد از هر یک شهرهای کشور نسبت به فاصله محاسبه می شود و بر اساس کیلومتر نرخ متفاوتی برای ارسال بار به یزد دارند . به عنوان مثال ، نرخ کرایه باربری یزد از اصفهان حدود 40 درصد ارزانتر از نرخ کرایه باربری یزد از مشهد خواهد بود.

 

 

علاوه بر این ، در صورتی که محموله و کالای شما دارای شرایط خاصی باشد ( مانند ابعاد غیر متعارف ، وزن بالا و .. .  ) نرخ کرایه باربری یزد حدود 40-50 درصد افزایش خواهد داشت که دلیل آن نیز هزینه صدور مجوزات خاص می باشد و برای همه شهر ها و شهرستان ها نیز وجود دارد .

 

 

موضوع دیگر در نرخ کرایه باربری یزد ، نوع خودروی باربری می باشد . معمولا برای ارسال بار به یزد از خاور و کامیونت ، کامیون و تریلی و نیسان استفاده می شود که هر یک از آنها دارای نرخ کرایه مشخصی می باشند .

 

 

علاوه بر تمام این موارد ، برخی موارد بصورت بیرونی در نرخ کرایه باربری یزد تاثیر خواهند داشت . به عنوان مثال ، در فصل گرما که استهلاک خودروها بیشتر است نرخ کرایه برای یزد و سایر شهرستان های جنوبی کشور افزایش اندکی خواهد داشت .

 

 

یکی دیگر از موارد موثر در نرخ کرایه باربری یزد ، افزایش نرخ دلار و لوازم یدکی و . . . می باشد که در هزینه های رانندگان تاثیرگذار است و سبب افزایش یا کاهش نرخ کرایه می باشد .

 

جدول زیر نرخ کرایه باربری یزد از تهران با انواع خودروهای باربری در خرداد ماه سال 1402 می باشد.

 

کرایه خاور از تهران به یزد 1570 تومان
کرایه خاور مسقف از تهران به یزد 1700 تومان
کرایه کامیون تک از تهران به یزد 1900 تومان
کرایه کامیون جفت از تهران به یزد 2250 تومان
کرایه تریلی کفی از تهران به یزد 2500 تومان
کرایه ترانزیت از تهران به یزد 2700 تومان

 

دقیق ترین و به روزترین نرخ کرایه باربری یزد را از کارشناسان ما دریافت کنید .

باربری خاور به یزد را تنها از طریق آنی بار سفارش دهید . بهترین بیمه نامه پشتیبان سرمایه شماست . 

 

نرخ کرایه باربری به یزد همراه با بیمه چقدر است ؟

 

 

از مهم ترین مواردی که هنگام باربری بین شهری باید به آن توجه کنید ، بیمه نامه باربری می باشد ، حمل بار بدون بیمه یک ریسک بالا می باشد.

 

نرخ کرایه باربری یزد همراه با بیمه تغییر چندانی نمی کند .

 

بیمه نامه معادل با ارزش بارتان تنظیم می شود و هزینه آن برای هر بار متفاوت می باشد و همراه با نرخ کرایه باربری یزد به شما اعلام می شود .

 

هزینه بیمه در ازای هر 10 میلیون ، 3500 تومان می باشد که مبلغ چندانی نمی باشد ، در ضمن 100 میلیون بیمه رایگان به نرخ کرایه باربری یزد تعلق می گیرد.

 

بیمه نامه از بارتان در برابر حوادث جاده ای مانند تصادف ، واژگونی ، آتش سوزی ، سیل ، سرقت و . . . محافظت می کند.

 

برای استعلام نرخ کرایه باربری یزد همراه با بیمه نامه معادل با ارزش بارتان با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. 

 

حمل اثاث به یزد با انواع کامیونت و خاور همراه با بیمه 

هزینه باربری به یزد همراه با بیمه
هزینه باربری به یزد همراه با بیمه

 

تعرفه کرایه ارسال بار از یزد به شهرستان ها

 

 

نرخ کرایه باربری یزد به سایر نقاط کشور نیز تحت تاثیر تمامی موارد اعلام شده می باشد .

 

 

شما می بایست برای اطلاع از دقیق ترین نرخ کرایه باربری یزد به سایر نقاط کشور نیز با کارشناسان ما مشاوره نمایید تا بهترین و دقیق ترین نرخ کرایه باربری یزد برای تمام شهرستان ها را از ما بخواهید .

 

 

کارشناسان ما در استان یزد آماده حمل و ارسال بار و کالا و محموله شما از یزد به تمام نقاط کشور با کمترین نرخ کرایه باربری یزد می باشند. 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

استعلام کرایه باربری یزد

 

 

با توجه به مواردی که گفته شد ، نرخ کرایه باربری یزد بصورت روزانه و پس از بررسی موارد متعدد خدمت شما اعلام می گردد . از همین جهت ، برای استعلام کرایه باربری برای یزد بهتر است که با مشاوران و کارشناسان ما تماس حاصل نموده و ارزانترین نرخ کرایه باربری یزد را بصورت روزانه از کارشناسان ما بر اساس شرایط خاص بار خود استعلام نمایید .

 

 

ما در کمترین زمان ممکن دقیق ترین نرخ کرایه باربری یزد را از تمامی نقاط کشور در اختیار شما قرار می دهیم تا بهترین خدمات را در اختیار داشته باشید .

 

 

کارشناسان و مشاوران ما آماده حمل و جابجایی انواع بار و کالا با کمترین نرخ کرایه باربری یزد از تهران و سایر شهرستان ها می باشند .

 

 

باربری یزد به سایر شهر ها و شهرستان های کشور با کمترین هزینه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع