ارسال بسته پستی به ترکیه + قیمت

کمترین قیمت برای ارسال بسته به ترکیه 

یکی از مهمترین ویژگی ها و خدمات تیم آنی بار ، ارسال بسته ها به صورت پستی به ترکیه است. این خدمت آنی بار به شما عزیزان این امکان را خواهد داد تا در اسرع وقت مدارک ، اسناد ، نمونه کالا و سمپل و . . . را به صورت تخصصی و با کمترین هزینه ارسال نمایید . 

بسته های پستی معمولا دارای وزن کمتر از 30 کیلو گرم هستند و از طریق خدمات حمل هوایی به ترکیه ارسال خواهند شد . تیم متخصص آنی بار برای ارسال بسته پستی به ترکیه در کمترین زمان ممکن به صورت همه روزه آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است و ارسال این بسته ها از 24 ساعت تا 2 روز زمان خواهد برد و همین موضوع سبب شده است که بسیاری از افراد برای انتقال محموله های خود از طریق آنی بار اقدام نمایند.

برای ارسال بسته پستی به ترکیه بر اساس قوانین یاتا و قوانین داخلی شرکت های هواپیمایی از بیمه نامه ای حرفه ای و کامل استفاده میشود که تمامی خسارات را در صورت وجود تحت پوشش خود قرار میدهد.

 

ارسال بار به ترکیه را به متخصص آن واگذار نمایید تا با بهترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن محموله های شما منتقل شوند . 

ارسال انواع بسته پستی به ترکیه
ارسال انواع بسته پستی به ترکیه

موارد ممنوعه برای پست به ترکیه 

 

یکی از موارد موثر در ارسال بسته پستی به ترکیه ، بررسی نوع محموله و قابلیت ارسال آن می باشد . برخی محموله ها و کالاها به دلایل امنیتی ، برخی به دلایل سیاسی و برخی بر اساس شرایط کشور ها قابلیت ارسال نخواهند داشت و در صورت ارسال آنها ممکن است بسته پستی ضبط شده و مشکلاتی برای ارسال کننده آن به وجود آید .

اسیدهای کانی مثل نیتریک اسید و سولفوریک اسید، ترشیجات حاوی سرکه، آبغوره و آبلیمو، انواع باطری و مواد غذایی منجمد و خوراکی جزو ممنوعیات پستی هستند. اسامی سلاح‌های سردوگرم که پست آن‌ها از ایران به ترکیه ممنوع است به شرح زیر است‌.

• شمشیر، خنجر، قمه، دشنه، چاقو و تیر

• هرگونه سلاح گرم و آتش‌زا از جمله فشنگ، انواع پودرهای انفجاری و یا وسایل آتش‌بازی شامل کپسول‌های دودزا

• قطعات سلاح‌های گرم

• تفنگ بادی و تفنگ‌هایی که با گاز کربن‌دی‌اکسید کار می‌کنند.

• تپانچه جنگی و تپانچه ورزشی

• نیزه مخصوص شکار نهنگ و نیز تفنگ‌های نیزه‌دار

• فیوز و چاشنی فیوز

• مین، نارنجک، دینامیت، باروت و هرگونه مواد منفجره

• ابزارآلات بدون بسته‌بندی مناسب مانند پیچ‌گوشتی، آچار، تیغ، بطری شیشه‌ای اعم از خالی و پر

• اسپری فلفل، جوز، گاز اشک‌آور، اسپری‌های اسیدی، اسپری مقابله با حیوانات

• انواع چاقو و قیچی که اندازه تیغه آنها از ۶ سانتی‌متر تجاوز کند.

 

با توجه به موارد ذکر شده ، برای ارسال بسته پستی به ترکیه بهتر است قبل از هر اقدامی با کارشناسان ما در  تماس باشید تا بهترین و تخصصی ترین مشاوره جهت ارسال سریع و ارزان و تخصصی محموله ها در اختیار شما قرار گیرد. 

به عنوان مثال ، برای ارسال چسب و مواد صنعتی به ترکیه ، ابتدا می بایست مجوز های لازم تهیه شود تا هزینه های معطلی در مرز به تریلی ترانزیت اضافه نگردد .

 

هزینه پست کالا برای ترکیه
هزینه پست کالا برای ترکیه

ارسال بسته پستی از همه نقاط ایران به ترکیه 

 

یکی از ویژگی های تیم متخصص آنی بار ، امکان ارسال بسته پستی از همه نقاط ایران برای ترکیه است . تیم آنی بار با استفاده از سرویس فراگیر خود در تمام نقاط کشور، بهترین و تخصصی ترین خدمات را با کمترین هزینه ارائه می نماید و امکان ارسال از همه شهر های ایران را فراهم نموده است . 

بسته های پستی شما از شهر های مختلف به صورت تخصصی و تحت پوشش بهترین بیمه نامه منتقل می شوند. 

 

علاوه بر ارسال بسته پستی به ترکیه ، تیم آنی بار ارسال لباس از ترکیه به ایران را نیز به صورت همه روزه و با بهترین قیمت ها انجام خواهد داد. 

هزینه پست از ایران به ترکیه 

 

موارد بسیاری در هزینه های ارسال بسته پستی از ایران به ترکیه موثر هستند که می توان به موارد زیر اشاره نمود : 

 

  • وزن و ابعاد محموله 
  • نوع محموله 
  • افزایش یا کاهش نرخ ارز 
  • روش ارسال 

 

یکی از مهمترین موضوعات در ارسال بسته پستی به ترکیه ، وزن حجمی محموله است که تاثیر مستقیم در هزینه های ارسال کالا دارد . وزن حجمی بر اساس ابعاد محموله و وزن آن محاسبه میشود. 

 

علاوه بر این ، موضوعی که در هزینه ارسال پستی برای ترکیه موثر است روش حمل می باشد . برای ارسال بسته پستی به ترکیه 2 روش حمل و جود دارد . روش زمینی که مدت زمان بیشتری برای انتقال محموله نیاز دارد و روش هوایی که در ظرف چند روز محموله های شما را تحویل خواهد داد. 

 

روش زمینی به مراتب هزینه کمتری نسبت به روش هوایی خواهد داشت. 

خدمات حمل و نقل آنی بار تنها محدود به ارسال بار از ایران به ترکیه نیست شما می توانید برای باربری از ترکیه به ایران نیز با آنی بار تماس بگیرید. 

 

پست از ایران به ترکیه
پست از ایران به ترکیه

مشاوره تخصصی برای ارسال بسته پستی به ترکیه 

 

برای هرنوع خدمات حمل و نقل نیاز به مشاوره وجود دارد . مشاوره تخصصی سبب کاهش هزینه ها و همچنین افزایش بهره وری و کاهش هزینه های شما خواهد شد . 

 

مشاوره با کارشناسان و متخصصین آنی بار در اسرع وقت امکان انتقال محموله های شما با بهترین بیمه نامه را فراهم می نماید . برای مشاوره با متخصصین خدمات باربری ترکیه فقط کافیست با شماره 5 رقمی آنی بار در تماس باشید .

آنی بار با افتخار سرویس ارسال زمینی اثاث منزل را با کمترین نرخ کرایه و هزینه در اختیار شما قرار می دهد تا امکان حمل لوازم منزل به ترکیه را داشته باشید .

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع