هزینه اسباب کشی چقدر است؟

هزینه اسباب کشی چقدر است؟

 

 

شاید مهمترین و اصلی ترین سوال برای افرادی که قصد اسباب کشی دارند ، میزان نرخ کرایه و هزینه اسباب کشی می باشد . این مورد به یکی از دغدغه های هموطنان گرامی تبدیل شده است که شاید بیش از 90 درصد مردم با این موضوع درگیر هستند.

 

 

امروزه تعداد شرکت های اتوبار غیر معتبر سبب افزایش قیمت حمل اثاثیه منزل در تهران و همچنین ارائه خدمات نامناسب گردیده است . بسیاری از شرکت های حمل و نقل که متاسفانه از معروف ترین آن ها نیز می باشند ، همواره برای افزایش هزینه اسباب کشی شما از خاور ( کامیونت ) سایز کوچک استفاده می نمایند.

 

 

در ظاهر این امر یک امر طبیعی می باشد اما پس از بررسی این موضوع که می توان با استفاده کامیونت های سایز بزرگ ، هزینه اسباب کشی را کاهش داد ، اندکی باعث ناراحتی خواهد شد.

 

 

بسیاری از شرکت های ارائه دهنده خدمات باربری اثاثیه منزل که اسم و رسم خوبی دارند ، معمولا از کامیونت های کوچک استفاده می کنند . همین موضوع باعث افزایش قیمت حمل اثاثیه منزل در تهران شما خواهد شد .

 

 

با استفاده از کامیونت های کوچک ، مجبور به حمل اثاثیه در 2 نوبت یا استفاده از 2 کامیونت می باشیم که این مورد سبب افزایش هزینه اسباب کشی می شود . 

 

هزینه ‌های اضافی در اسباب‌کشی

 

 

در محاسبه قیمت حمل اثاثیه منزل در تهران علاوه بر قیمت ثابت جابجایی، شرکت‌های حمل و نقل اسباب و لوازم منزل ممکن است برای مواردی خاص، هزینه‌های دیگری هم دریافت کنند. در ادامه، این موارد را با هم مرور می‌کنیم :

 

 

  • در صورت جابجایی به شهری دیگر ، ایمن‌ترین روش این است که خودرو و لوازمتان را بیمه کنیم. اگرچه اکثر شرکت‌ها برای جابجایی به شهری دیگر، این مورد را ضروری می‌دانند و بدون آن حرکت نمی‌کنند، اما بهتر است که خودمان هم به فکر بیمه در هزینه اسباب کشی مان باشیم .
  • برخی لوازم بسیار بزرگ و سنگین، جدا از نرخ ثابت و هزینه اسباب کشی محاسبه می‌شوند. به عنوان مثال، حمل و جابجایی پیانو یا یخچال‌های بزرگ ممکن است به صورت جدا و به شکل طبقه‌ای محاسبه شوند .
  • برخی شرکت‌ها نیز اگر فاصله خودرو با در ورودی ساختمان بسیار باشد یا آسانسور نباشد و مجبور به استفاده از راه‌پله برای دسترسی به طبقات شوند، ممکن است رقم بیشتری را برای قیمت حمل اثاثیه منزل در تهران درخواست کنند (هزینه پیاده روی )
  • برای کوچه‌های بسیار باریک، شرکت حمل و نقل ممکن است از یک خودروی کوچک‌تر برای رساندن لوازم شما به کامیون یا خودروی اصلی استفاده کند که در این صورت، احتمال پرداخت هزینه اسباب کشی بیشتر نیز وجود دارد .
  • تعداد طبقات در مواردی که نیاز به حمل قطعات سنگین از پله ها می باشد ، در هزینه اسباب کشی تاثیر مستقیم دارند 

 

برای حمل وسایل زیر هزینه جداگانه دریافت می‌شود. 

 

یخچال 12 فوت به بالا برای هر طبقه  30 هزار تومان
میز غذا خوری 8 نفر به بالا  برای هر طبقه  30 هزار تومان
یخچال ساید برای هر طبقه  40 هزار تومان
پیانو برای هر طبقه  60 هزار تومان
گاو صندوق برای هر طبقه  60 هزار تومان
بازو بست پرده ، لباسشویی و … هر کدام 60 هزار تومان

 

مناسب ترین هزینه اسباب کشی در تهران و سراسر کشور را با آنی بار تجربه کنید .

 

مناسب ترین کامیونت های اسباب کشی

 

 

برای اسباب کشی بصورت درون شهری ( تهران ) و بیرون شهری ( سراسری ) ما انواع کامیونت های مسقف و روباز را در اختیار شما قرار می دهیم تا با کمترین نرخ کرایه و قیمت حمل اثاثیه منزل در تهران ، امکان جابجایی اثاثیه و لوازم منزل و اداری را داشته باشید. 

 

 

ما برای ارائه کمترین هزینه اسباب کشی ، کامیونت هایی با بزرگترین سایز را در اختیار شما قرار می دهیم . منظور از کامیونت سایز بزرگ ، طول اتاق یا محفظه بار آن ها می باشد.

 

 

معمولا شرکت های اتوبار از کامیونت های با طول حدود 4 متر استفاده می نمایند اما آنی بار برای حمل اثاثیه شما کامیونت های با طول بالای 5 متر را در اختیار شما قرار می دهد.

 

جدول زیر نرخ کرایه و هزینه اسباب کشی در تهران می باشد .

 

نوع سرویس قیمت 3 ساعت یک ساعت اضافه
خاور داخل تهران 900 هزار تومان 300 هزار تومان
دستمزد کارگر داخل  200 هزار تومان 60 هزار تومان
خاور حومه تهران 1400 هزار تومان 400 هزار تومان
دستمزد کارگر حومه 250 هزار تومان 60 هزار تومان
نیسان برای حومه تهران 650 هزار تومان 300 هزار تومان
بیمه هر میلیون 3 هزار تومان
هزینه طرح ترافیک برای مناطق طرح 60 هزارتومان

 

برای اینکه بدانید هزینه اسباب کشی چقدر است ، بهترین روش تماس با کارشناسان آنی بار می باشد .

 

تنوع خدمات اسباب کشی آنی بار

 

یک باربری معتبر ارائه دهنده خدمات حمل و نقل اثاثیه منزل ، خدمات متنوع را در کمترین زمان ممکن برای تمامی نقاط و با کمترین قیمت حمل اثاثیه منزل در تهران به شما عزیزان ارائه می نماید . ما برای خدمات اسباب کشی به 3 روش در خدمت شما می باشیم.

  • حمل اثاثیه به شهرستان 
  • حمل اثاثیه داخل شهر تهران
  • حمل اثاثیه به خارج از کشور

 

ما در 3 حوزه مهم و اصلی در ارائه خدمات اسباب کشی به صورت همه روزه آماده ارائه خدمات حرفه ای و دقیق به شما عزیزان می باشیم.

 

برای اطلاع از هزینه اسباب کشی در تهران و سراسر کشور تنها کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید. 

 

هزینه اسباب کشی
هزینه اسباب کشی

آیا در قیمت حمل اثاثیه منزل در تهران بیمه نامه نیز وجود دارد ؟ 

 

آنی بار بدون استفاده از بیمه نامه حتی ساده ترین و کم خطرترین بار را نیز جابجا نخواهد کرد .

 

ما برای حمل انواع بار نظیر بارهای تجاری ، صنعتی و شخصی و اثاثیه منزل به صورت کامل بیمه نامه حرفه ای و کامل را در اختیار شما قرار می دهیم.

 

بیمه نامه معادل با ارزش بارتان مشخص می شد و تاثیر چندانی در هزینه اسباب کشی ندارد. 

 

بیمه نامه در صنعت حمل و نقل مهمترین و اصلی ترین عامل اطمینان به شمار می رود .

 

ما برای حمل اثاثیه به صورت بین شهری بهترین و کاملترین بیمه نامه ( بیمه تجارت ایران ) را در اختیار شما قرار می دهیم و تمامی خسارات و مشکلاتی که در هنگام ارائه خدمات بوجود خواهد آمد را تحت پوشش بیمه قرار می دهیم.

 

100 میلیون بیمه رایگان + کمترین هزینه اسباب کشی به صورت درون شهری و بین شهری تخفیف ویژه آنی بار می باشد. 

 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

هزینه اسباب کشی بر چه اساس مشخص می شود ؟

 

قیمت حمل اثاثیه منزل در تهران بر پایه موارد متعددی مشخص می گردد که این موارد برای کیس های متفاوت متغیر می باشد . در برخی موارد هزینه اسباب کشی از نقطه A به نقطه B در طول ماه های مختلف متغیر خواهد بود که بر اساس شرایط تغییراتی خواهد کرد.

 

 

از عوامل بسیار مهمی که در هزینه اسباب کشی ارزان تاثیر گذار است ، وجود یا عدم وجود آسانسور های مخصوص حمل بار است .

 

 

در مواقعی که در ساختمان ها اینگونه آسانسور ها وجود داشته باشد ، بالطبع علاوه بر سرعت بیشتر ، به تعداد کارگر کمتری نیاز داریم و حمل و نقل ساده تری در پیش است . از همین جهت وسایل سنگین به سادگی وارد کامیونت می شوند . پس در نهایت هزینه اسباب کشی کمتر و مناسب تر می باشد .

فاصله محل بارگیری و تخلیه 

 

اگر اسباب کشی شما در داخل یک شهر و در مناطق مختلف آن باشد ، به مراتب نرخ کمتری نسبت به قیمت حمل اثاثیه منزل در تهران به شهرستان های دیگر دارد . علاوه بر این ، هرچه شهرستان دور تر باشد ، نرخ کرایه و هزینه اسباب کشی نیز افزایش خواهد داشت.

 

تاثیر زمان در هزینه ها

 

بسیاری از شرکت های حمل و نقل اثاثیه و لوازم منزل ، خدمات اثاث کشی را بر اساس زمان به شما ارائه می نمایند . به عنوان مثال خدمات تا 3 ساعت به مبلغ 150 هزار تومان و در صورت بیشتر شدن ، به ازای هر ساعت 50 هزار تومان هزینه اسباب کشی افزایش خواهد داشت.

 

اما برای اسباب کشی بین شهری ، ما خدمات را به صورت خارج از ساعت به شما ارائه می نماییم . محدودیت بارگیری ساعتی وجود نخواهد داشت .

بهترین زمان برای اسباب کشی
بهترین زمان برای اسباب کشی

ارزانترین خدمات حمل اثاث منزل را به آنی بار بسپارید

 

ارزانترین هزینه اسباب کشی بین شهری

 

 

برای اسباب کشی بین شهری ، شما می توانید ارزانترین نرخ کرایه و قیمت حمل اثاثیه منزل در تهران را از آنی بار بخواهید و انواع بار و کالای خود را بصورت تخصصی از تمامی شهر ها و شهرستان ها جابجا نمایید 

 

ارزانترین نرخ کرایه و هزینه اسباب کشی بصورت تخصصی و حرفه ای را می توانید از همه نقاط ایران از کارشناسان ما استعلام نمایید .

 

ارزانترین هزینه اسباب کشی در تهران و شهرستان ها را با آنی بار تجربه کنید .

 

هزینه کارگر اسباب کشی چقدر است ؟؟

 

تعداد کارگران در قیمت حمل اثاثیه منزل در تهران تاثیر مستقیم خواهد داشت. در برخی موارد که حجم اثاثیه زیاد باشد مجبور به استفاده از تعداد کارگران بیشتری می باشیم که هزینه های بیشتری را به صاحبین اثاثیه تحمیل خواهد نمود

 

بطور معمول ، نرخ و هزینه کارگر اثاث کشی برای سه ساعت حدود 110 هزار تومان است.

 

در بسیاری از منازل در ایران ، آسانسور های مخصوص حمل اثاثیه تعبیه نشده است از همین جهت می بایست برای حمل اثاثیه از پله ها اقدام نمود . در نتیجه برای حمل اثاثیه از طریق پله ها ، تفاوت هزینه اسباب کشی برای حمل از طبقات فوقانی و طبقات پایین تر وجود خواهد داشت.

 

معمولا به ازای هر طبقه مبلغ 20 هزار تومان هزینه برای کارگران افزایش خواهد داشت.

کارگر اثاث کشی
کارگر اثاث کشی

هزینه باربری بین شهری را از آنی بار استعلام کنید . سریع و ارزان و حرفه ای 

 

نکات مهمی که منجر به افزایش و کاهش هزینه اسباب کشی می شود !

 

  •  اجاره ماشین به صورت سرویس است نه ساعت یعنی اگر اسباب کشی برای خاور زیر ۳ ساعت و نیسان زیر ۲ ساعت در تهران طول بکشد، هزینه اسباب کشی کامل دریافت می‌شود.

 

  • تعداد کارگر معمول 4 عدد می باشد در صورتی که از کارگر کمتر استفاده کنید در قیمت حمل اثاثیه منزل در تهران صرفه جویی نکرده اید زیرا در اینصورت مدت زمان باربری افزایش یافته و باید هزینه هر ساعت اضافه را پرداخت کنید.

 

  • جابجایی وسایل سنگین همکف به همکف یا بارگیری داخل خاور و تخلیه از آن معادل یک طبقه جابجایی است . اگر در برج‌ها سکونت دارید توجه کنید که جابجایی وسایلی مثل اجاق گاز، ظرفشویی ، لباسشویی، یخچال معمولی تا طبقه چهارم رایگان است و برای طبقات بالاتر از چهار هزینه اضافی دریافت می‌شود.

 

  •  اگر ساختمان شما مجهز به آسانسور باشد قیمت حمل اثاثیه منزل در تهران همکف به همکف محاسبه می شود.
  •  جای پارک برعهده مشتری هست، ماشین بزرگ مثل کامیون و خاور نیاز به جای پارک کافی دارد ، معطلی برای پارک ماشین جزو سرویس 3 ساعته اسباب کشی محاسبه می شود.
  • ورود به محدودیت‌های ترافیکی باعث افزایش هزینه اسباب کشی در تهران خواهد شد.       

 

با توجه به موارد بالا شما می توانید محاسبه کنید هزینه اسباب کشی در تهران چقدر است.

 

اگر به دنبال باربری خوب اسباب کشی برای حمل لوازم منزل و اثاث کشی به شهرستان هستید ، بهترین انتخاب آنی بار می باشد .

 

استعلام نرخ هزینه اسباب کشی 

 

برای استعلام هزینه اسباب کشی در تهران و شهرستان ها با دانستن اطلاعات زیر با کارشناسان ما تماس بگیرید :

 

آدرس دقیق مبدا و مقصد اسباب کشی ؛ تعداد طبقات در مبدا و مقصد اثاث کشی ، وجود یا عدم وجود آسانسور ، مقدار اثاثیه و ارزش آن ، وجود وسایل سنگین در اثاث .

 

کارشناسان ما با توجه به موارد گفته شده قیمت حمل اثاثیه منزل در تهران را به شما اعلام می کنند .

 

جهت استعلام نرخ کرایه و هزینه اسباب کشی با شماره 57669-021 تماس بگیرید.

 

نکات قابل توجه هنگام حمل اسباب منزل  

 

 

اخطارپرداخت انعام به کارگران کاملاً اختیاری بوده و هیچ گونه اجبار و اصراری از سمت کارگران بعد از اتمام کار بابت پرداخت انعام صورت نمی‌گیرد.

اخطارهزینه نهار و غذای تمامی کارگران بر عهده باربری بوده و مشتریان عزیری که در تایم ظهر اسباب کشی دارند هزینه نهار و خوراک کارگران بر عهده باربری بوده و برخلاف دیگر باربری ها هزینه و تقاضایی بابت نهار صورت نمی‌پذیرد.

اخطار: برای مسیرهای طولانی (مثل تهران به پرند) با توجه به تایم کاری ۳ ساعته تردد رانندگان با GPS چک شده که مشتری به صورت عادلانه هزینه تایم اضافی را پرداخت نماید.

 

هزینه اسباب کشی در تهران به پرند و پردیس و … را می توانید از طریق کارشناسان آنی بار استعلام بگیرید. 

 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

سوالات متداول در مورد حمل اثاث منزل  و هزینه اسباب کشی 

 

 

  • آیا نیسان هم برای اسباب کشی دارید ؟ هزینه اسباب کشی در تهران با نیسان کمتر از خاور است ؟

بله  نیسان وانت برای اسباب کشی موجود است ، که با هزینه کمتر برای حمل اثاث منزل در اختیارتان قرار می گیرد.

  • آیا حمل اثاثیه منزل از تهران به شهر های دیگر انجام می‌شود؟ 

بله ؛ بله اسباب کشی به صورت دربستی از تهران به سراسر کشور انجام می شود .

  • اگر حین جابجایی ، اثاثیه منزل آسیب ببیند ، آیا از طرف شما جبران خسارت می شود ؟

بله ، بار شما به صور کامل تحت پوشش بیمه قرار می گیرد و در صورتی که بر اثر حوادث ناگهانی بارتان خسارت ببیند توسط شرکت بیمه به صورت کامل جبران می شود و قیمت حمل اثاثیه منزل در تهران شما اضافه نخواهد شد.

  • هزینه اسباب کشی در تهران به شهرستان با بیمه نامه چقدر می‌شود ؟ 

هزینه اسباب کشی در تهران با بیمه به ازای هر ده میلیون پوشش بیمه مبلغ 3 هزار و پانصد تومان می باشد . البته بیمه خاور تا 100 میلیون و نیسان تا ۵ میلیون رایگان هست . یعنی برفرض مثال اگر ارزش بار شما 200 میلیون باشد شما به 200 میلیون بیمه نیاز دارید و اگر ماشین شما خاور باشد ، 100 میلیون از 200 میلیون کم شده و در 3500 ضرب می‌شود یعنی 35 هزارتومان حق بیمه شما می‌شود.

  • آیا هزینه اسباب کشی در تهران شامل بسته بندی و کارگر هم می شود؟

 خیر. قیمت حمل اثاثیه منزل در تهران شامل ، بسته بندی و کارگر نمی باشد ، هزینه کارگر با توجه به مقدار اثاثیه و تعداد طبقات محاسبه می شود .

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع