کرایه ایسوزو به اهواز از تهران + بیمه رایگان

برای حمل و نقل بار و کالا با کمترین نرخ کرایه با کامیونت ایسوزو از تهران به اهواز ، با آنی بار تماس بگیرید تا بصورت همه روزه و تخصصی و امکان حمل و نقل همه نوع بار را داشته باشید . تخصصی ترین خدمات حمل و نقل بار از تهران و سایر شهرهای کشور برای استان خوزستان با نازلترین نرخ کرایه انجام می شود . 

 

کرایه ایسوزو مسقف و روباز برای اهواز را می توانید بصورت تلفنی از آنی بار استعلام کنید . 

 

ایسوزو از تهران به اهواز

 

 

برای حمل و نقل انواع بار و کالا از تهران به اهواز ، کامیونت ایسوزو بهترین گزینه برای حمل و نقل بار است . این کامیونت توان حمل بار تا تناژ 4 تن را دارد و با نازلترین نرخ کرایه می توانید بار و کالای خود را جابجا کنید . 

 

 

ایسوزو یک کامیونت منعطف است که بصورت های مختلفی برای حمل و نقل بار مورد استفاده قرار میگیرد . کامیونت ایسوزو بصورت روباز ، مسقف ، بغل بازشو و خودروبر طراحی شده است که امکان حمل انواع بار و کالا را برای شما فراهم می نماید . 

 

 

هر یک از این انواع کامیونت ها دارای نرخ کرایه متفاوتی هستند که در ادامه به آن می پردازیم . 

 

باربری تهران به اهواز با انواع خودرو های باربری با کامیون و تریلی و خاور و ایسوزو و نیسان 

باربری ایسوزو اهواز
باربری ایسوزو اهواز

 

موارد موثر در کرایه ایسوزو اهواز

 

 

برای حمل و نقل بار و کالا با ایسوزو به اهواز ، نرخ کرایه بر اساس مواردی که بصورت روزانه دچار تغییرات می شوند مشخص می شود . نرخ کرایه ایسوزو اهواز هرگز ثابت نبوده و بر اساس موارد زیر افزایش یا کاهش خواهد داشت : 

 

  • نوع خودروی مورد استفاده : ایسوزوی که شما مورد استفاده قرار میدهید ، در نرخ کرایه باربری اهواز موثر است . ایسوزو مسقف معمولا دارای نرخ کرایه بیشتری نسبت به ایسوزو روباز است . از همین جهت هزینه های حمل و نقل بار با این خودروی باربری کمی بیشتر خواهد بود .

 

  • شرایط خاص محموله : در زمانی که محموله خود را با ایسوزو به اهواز ارسال میکنید ، هزینه بر اساس نوع بار و شرایط آن نیز تغییراتی خواهد داشت .

 

به عنوان مثال ، اگر محموله کمی سنگین باشد ، به دلیل استهلاک بالاتر خودرو ، هزینه های رانندگان نیز بیشتر خواهد بود . رانندگان برای حمل محموله های با وزن کمتر بیشتر رغبت  به خرج می دهند و با کرایه ای کمتر نیز راضی به حمل بار خواهند شد .

 

  • محل بارگیری و تخلیه : در برخی مناطق شهر تهران یا اهواز ، تردد کامیونت ها مجاز نیست . از همین جهت باید برای حمل و نقل بارها ابتدا محدوده بارگیری و تخلیه را نیز مد نظر قرار داد .

به عنوان مثال ، در محدوده هفت تیر تهران امکان تردد بدون مجوز وجود ندارد و همین امر سبب افزایش هزینه های باربری با ایسوزو به اهواز خواهد شد . 

 

 

انواع ایسوزو از تهران به اهواز

 

آنی بار بهترین و تخصصی ترین خدمات حمل و نقل بار و کالا را در کمترین زمان ممکن با مناسب ترین نوع ایسوزو در اختیار شما قرار میدهد .

شما می توانید بصورت همه روزه ارزانترین و تخصصی خدمات حمل و نقل بار و کالا را با کامیونت ایسوزو مسقف و روباز جابجا نمایید .

علاوه بر تهران که مرکز حمل و نقل بار در ایران می باشد ، آنی بار از همه شهر ها و استان ها نسبت به حمل و نقل بار و کالای شما اقدام می کند .

  • ایسوزو مسقف 
  • ایسوزو روباز بغلدار
  • ایسوزو روباز بغل بازشو

 

علاوه بر کامیونت ایسوزو ، حمل و نقل بار و کالا با کمترین هزینه خاور اهواز نیز بصورت همه روزه در اختیار شما قرار میگیرد تا با نازلترین نرخ کرایه بهترین خدمات را تجربه کنید 

حمل بار با کامیونت ایسوزو
حمل بار با کامیونت ایسوزو

 

حمل بار با نیسان به اهواز از دیگر خدمات آنی بار می باشد که با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان در اختیار شما قرار می گیرد.

 

کرایه ایسوزو اهواز همراه با بیمه نامه چقدر می شود ؟

 

بیمه جزء جدانشدنی از خدمات باربری شرکت آنی بار می باشد.

ما در شرکت آنی بار برای حمل تمامی بارها با کامیونت ایسوزو به اهواز یا سایر شهر ها بهترین و کامل ترین بیمه نامه باربری را در اختیارتان قرار می دهیم.

بیمه نامه معادل بار ارزش بارتان تنظیم می شود ، بنابراین هزینه بیمه ثابت نیست و با توجه به ارزش بار متغییر می باشد. 

 

 

ارائه 100 میلیون بیمه رایگان برای حمل بار با ایسوزو به اهواز تخفیف ویژه آنی بار می باشد.

 

 

بیمه نامه پوشش دهنده حوادثی مانند آتش سوزی ، سیل ، تصادف ، سرقت و . . . می باشد.

 

 

 

بنابراین کرایه ایسوزو اهواز همراه با بیمه تغییر چندانی نمی کند زیرا مبلغ 50 میلیون از آن به صورت رایگان می باشد و مابقی آن به ازای هر 10 میلیون تومان 3500 تومان محاسبه می شود. 

 

 

برای حمل بار به اهواز ، انواع کالا و محموله های ارزشمند و کم ارزش در اسرع وقت توسط آنی بار حمل خواهند شد . 

 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

 

 

حمل انواع بار و کالا در باربری اهواز به شهرستان ها با کمترین و ارزانترین نرخ کرایه 

چطور کرایه ایسوزو برای اهواز را استعلام کنیم ؟

 

 

برای استعلام نرخ کرایه ایسوزو اهواز ، از آنجا که هزینه های حمل و نقل همیشه درحال تغییر هستند ، می بایست نرخ کرایه بصورت روزانه و بر اساس نوع محموله و شرایط محل بارگیری و تخلیه استعلام نمود . هزینه های حمل و نقل هر نوع بار بر اساس مواردی که در بالا گفته شد متغییر هستند و همین امر اعلام نرخ کرایه دقیق را برای شرکت باربری دشوار نموده است . 

 

در زمان نگارش این مقاله ، نرخ کرایه برای ایسوزو از تهران به اهواز حدود 980 هزار تومان میباشد اما بسته به شرایط این نرخ کرایه دچار تغییرات احتمالی خواهد شد و بهترین راه برای استعلام دقیق ترین نرخ کرایه ، استعلام هزینه باربری نهایتا 24 ساعت قبل از درخواست خدمات حمل و نقل میباشد . 

 

برای ارسال بار و کالا با کمترین نرخ نرخ و تعرفه کرایه برای اهواز یا سایر شهر های استان خوزستان ، تماس با مشاوران و کارشناسان ما از طریق سامانه 57669-021 سریعترین راه حل است .  

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع