کرایه ایسوزو به گناوه ( مسقف | روباز )

حمل و نقل بار و کالا از تهران و شهرستان ها به گناوه با استفاده از انواع کامیونت ایسوز با نازلترین نرخ کرایه تحت پوشش بهترین بیمه نامه بصورت همه روزه توسط آنی بار به شما عزیزان ارائه می گردد . تخصصی ترین و بروز ترین خدمات حمل و نقل بار و کالا با استفاده از کامیونت های ایسوزو مسقف ، روباز و بغل بازشو به شما عزیزان ارائه می شود . 

 

 

کرایه ایسوزو بر اساس فاصله مبداء و مقصد در گناوه و نوع کامیونت ( مسقف یا  روباز ) مشخص میشود . 

 

 

چه کالاهایی با ایسوزو به گناوه ارسال میشوند ؟

 

 

در پاسخ به این سوال باید گفت هر نوع محموله و کالایی که دارای محدودیت های حمل و نقل نباشد و از نظر قانونی مشکلی برای جابجایی نداشته باشد توسط ایسوزو برای تمام نقاط استان گناوه قابل حمل است . 

 

 

از جمله اثاثیه ، آهن آلات ، کالای تجاری ، سنگ و موزاییک ، مواد خوراکی و . . .. 

 

 

برای ارسال بار با ایسوزو به گناوه ، انتخاب کامیونت نناسب مهمترین گزینه است . شما می دانید که ایسوزو بصورت مسقف و روباز مورد استفاده قرار میگیرد و نوع بار و ابعاد و وزن آن نقش مهمی در انتخاب کامیونت مناسب دارد . 

 

به همین دلیل ، در صورتی که از کامیونت مناسب برای محموله خود اطلاع ندارید ، با کارشناسان ما در آنی بار تماس بگیرید . 

 

برای ارسال بار به گناوه ، ما همه روزه انواع خودروهای باربری اعم از تریلی و کامیون و نیسان و خاور را نیز در اختیارتان قرار میدهد . 

 

باربری نیسان گناوه همه روزه با ارزانترین نرخ کرایه در اختیارتان قرار می گیرد. 

حمل بار با ایسوزو
حمل بار با ایسوزو

 

 

علاوه بر باربری گناوه ، حمل بار به عسلویه و سایر نقاط استان بوشهر نیز انجام خواهد شد . 

 

 

نرخ کرایه ایسوزو به گناوه چطور مشخصی میشود ؟

 

 

 

برای حمل و نقل بار و کالا با ایسوزو به گناوه ، نرخ کرایه بر اساس مواردی که بصورت روزانه دوچار تغییرات میشوند مشخص میشود . نرخ کرایه برای گناوه هرگز ثابت نبوده و بر اساس موارد زیر افزایش یا کاهش خواهد داشت : 

 

 

نوع خودروی مورد استفاده : ایسوزوی که شما مورد استفاده قرار میدهید ، در هزینه های باربری موثر است . ایسوزو مسقف معمولا دارای نرخ کرایه بیشتری نسبت به ایسوزو روباز است . از همین جهت هزینه های حمل و نقل بار با این خودروی باربری کمی بیشتر خواهد بود .

 

 

شرایط خاص محموله : در زمانی که محموله خود را با ایسوزو به گناوه ارسال میکنید ، هزینه بر اساس نوع بار و شرایط آن نیز تغییراتی خواهد داشت .

 

 

به عنوان مثال ، اگر محموله کمی سنگین باشد ، به دلیل استهلاک بالاتر خودرو ، هزینه های رانندگان نیز بیشتر خواهد بود . رانندگان برای حمل محموله های با وزن کمتر بیشتر رغبت  به خرج می دهند و با کرایه ای کمتر نیز راضی به حمل بار خواهند شد .

محل بارگیری و تخلیه : در برخی مناطق شهر تهران یا گناوه ، تردد کامیونت ها مجاز نیست . از همین جهت باید برای حمل و نقل بارها ابتدا محدوده بارگیری و تخلیه را نیز مد نظر قرار داد .

 

 

 

به عنوان مثال ، در محدوده هفت تیر تهران امکان تردد بدون مجوز وجود ندارد و همین امر سبب افزایش هزینه های باربری با ایسوزو خواهد شد . 

 

 

ایسوزو روباز  ایسوزو مسقف  ایسوزو بغل بازشو 
گناوه  000000000 000000000 000000000
عسلویه  00000000 000000000 000000000
گناوه  000000000 000000000 000000000
بندر دیر  000000000 000000000 000000000
برازجان 000000000 000000000 000000000
جم 000000000 000000000 000000000

 

 

متاسفانه به دلیل نوسانات قیمت ، امکان ارائه نرخ کرایه خاور بصورت دقیق وجود ندارد . لطفا برای اطلاع از دقیق ترین کرایه برای گناوه ، با کارشناسان ما در تماس باشید . 

 

 

انواع ایسوزو از تهران به گناوه

 

 

آنی بار بهترین و تخصصی ترین خدمات حمل و نقل بار و کالا را در کمترین زمان ممکن با مناسب ترین نوع ایسوزو در اختیار شما قرار میدهد .

 

 

 

شما می توانید بصورت همه روزه ارزانترین و تخصصی خدمات حمل و نقل بار و کالا را با کامیونت ایسوزو مسقف و روباز جابجا نمایید .

 

 

 

علاوه بر تهران که مرکز حمل و نقل بار در ایران می باشد ، آنی بار از همه شهر ها و استان ها نسبت به حمل و نقل بار و کالای شما اقدام می کند .

 

 

ایسوزو مسقف 

ایسوزو روباز بغلدار

ایسوزو روباز بغل بازشو

 

 

باربری تهران به گناوه با ایسوزو بصورت همه روزه همه روزه و با نازلترین نرخ کرایه برای حمل و نقل انوع بارهای شما در اختیارتان قرار میگیرد . تخصصی ترین خدمات باربری را از آنی بار بخواهید .

 

 

یکی از اصلی ترین استفاده های ایسوزو ، حمل اثاثیه منزل برای گناوه است که با کامیونت مسقف سایز بزرگ انجام میشود . 

 

 

 

 

ابعاد و تناژ قابل حمل ایسوزو

 

 

کامیونت ایسوزو 5 متری برای حمل و نقل همه نوع بار در اختیار شما قرار میگیرد اما برای حمل بار بای به اندازه های آن و همچنین توان و تناز قابل حمل آن توجه نمود .

 

 

در حال استاندارد ، یک ایسوزو کامیونت ۳ تن بار را جابجا می کند که در اتاق بار حدود ۴ متر و نیم و با عرض ۲ متر و ۱۰ سانتی متر قرار میگیرد .

 

 

در بسیاری از موارد صاحبین خودروهای باربری مانند کامیونت و خاور ، اقدام به بزرگ کردن سایز اتاق بار خود می کنند که توان حمل بار های با ابعاد بزرگتر را داشته باشند .

 

 

باربری خاور گناوه را با خدمات آنی بار تجربه کنید . ارزانترین و تخصصی ترین خدمات حمل و نقل کالا و محموله های شخصی و تجاری برای گناوه .

 

 

برای استعلام کرایه باربری تریلی ، بهترین راه تماس با مشاوران و کارشناسان آنی بار است . 

 

 

کرایه ایسوزو همراه با بیمه برای گناوه

 

 

هزینه بیمه نامه جدا از نرخ و تعرفه حمل و نقل محاسبه میشود . به این صورت که به ازای هز 100 میلیون تومان پوشش بیمه باید مبلغ حدود 35 هزار تومان بابت حق بیمه پرداخت نمود . 

 

 

ارزش محموله شما تاثیر مستقیم در هزینه بیمه نامه دارد و از آنجایی که فاصله تهران به گناوه بسیار زیاد است باید ارزش بیمه نامه به درستی انتخاب شود تا در صورت بروز حادثه ای که منجر به خسارت به محموله شود ، هزینه ها توسط بیمه نامه به شما پرداخت گردد . 

 

 

بیمه نامه آنی بار تا سقف 100 میلیون تومان رایگان است و برای ارزش محموله بالاتر می بایست هزینه ای اندک پرداخت شود .

 

 

حمل بار به گناوه را با تیم متخصص آنی بار تجربه کنید و با کمترین هزینه بهترین خدمات را در اختیار داشته باشید . 

 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

کرایه ایسوزو بوشهر را از طریق تماس با مشاوران ما استعلام کنید 

مشاوره برای حمل بار با ایسوزو به گناوه

 

 

برای ارسال بار و کالا به گناوه با استفاده از کامیونت ایسوزو ، بهتر است قبل از هرگونه ثبت سفارش نسبت به استعلام کرایه و اطلاع از شرایط حمل و نقل و تناسب خودروی باربری با نوع محموله خود مطلع شوید . 

 

 

آنی بار برای حمل و نقل بارهای شما انواع ایسوزو را با کمترین کرایه و با بهترین خدمات به شما ارائه می نماید تا در اسرع وقت نتیجه کامل را دریافت کنید . 

 

 

مشاوره رایگان آنی بار در انتخاب خودروی باربری ، میزان پوشش بیمه نامه لازم و کاهش هزینه هان حمل و نقل بسیار موثر است . 

 

 

حمل بار به گناوه با استفاده از انواع ایسوزو و خاور بصورت همه روزه توسط آنی بار انجام میشود و انواع کالا و محموله را می توانید به نقاط مختلف گناوه ارسال کنید .

 

حمل انواع بار و کالا در باربری بوشهر به سراسر نقاط کشور با انواع خودرو های باربری 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع