حمل بار به ایلام با ارزانترین نرخ کرایه

باربری به ایلام بصورت همه روزه و تخصصی

 

حمل بار به ایلام توسط آنی بار بصورت همه روزه و از همه نقاط کشور انجام می شود و شما می توانید انواع محموله های خود را با کمترین هزینه بصورت دربستی به این شهر ارسال نمایید.  تخصصی ترین و ارزانترین خدمات حمل و نقل بار و کالا به ایلام و شهرهای مهران ، دهلران ، دره شهر و . . . با کمترین هزینه توسط آنی بار به شما ارائه می شود و تمام خدمات حمل بار به ایلام بصورت کامل تحت پوشش بهترین بیمه نامه انجام میشود. 

 

انواع کالاهای تجاری و صنعتی و شخصی از تمام نقاط کشور برای ایلام ارسال می شود و بصورت کامل تحت پوشش کامل بیمه انجام می شود.

 

 

حمل بار به ایلام با کامیون ، تریلی و خاور و نیسان انجام می شود . بهترین خدمات را از آنی بار درخواست نمایید.

 

برای استعلام کرایه باربری به ایلام ، بهترین راه تماس با کارشناسان ما در روز بارگیری است.

برای حمل بار به ایلام ، شماره پنج رقمی آنی بار آماده ارائه بهترین مشاوره به صورت رایگان میباشد . انتقال محموله های سبک و سنگین با حرفه ای ها .

 

باربری به ایلام از همه شهر ها و استان های کشور انجام میشود . با ما در تماس باشید . 

 

ارسال انواع بار و کالا برای ایلام

 

 

حمل بار به ایلام با کمترین قیمت و با انواع کامیون و تریلی و نیسان و برای انواع و اقسام کالاها انجام خواهد شد . 

 

 

اگر قصد حمل بار به ایلام را دارید با آنی بار تماس بگیرید و کمترین هزینه و با بهترین کامیون های باربری  محموله های خود را به شهر زیبای ایلام ارسال نمایید. 

 

  • باربری و حمل کیسه مواد به ایلام
  • حمل و باربری تره بار به ایلام
  • ارسال مواد پلاستیک به ایلام
  • باربری و حمل آهن به ایلام
  • باربری و حمل ورق به ایلام
  • حمل بشکه مواد به ایلام
  • حمل ام دی اف به ایلام
  • حمل لاستیک به ایلام
  • حمل جهیزیه به ایلام
  • حمل میلگرد به ایلام
  • حمل چوب به ایلام
  • حمل خودرو به ایلام

 

100 میلیون بیمه رایگان باربری به همه محموله های ارسال به ایلام تعلق میگیرد.

 

آنی بار با در اختیار داشتن بزرگترین ناوگان حمل و نقل بین شهری در کشور ، همه روزه خدمات حمل بار به ایلام را با کمترین نرخ به شما ارائه می نماید.

 

از ویژگی های آنی بار : 

  • حمل بار با بیمه کامل و جامع ( 100 میلیون رایگان)
  • مشاوره 0 تا 100 کاملا تخصصی و رایگان
  • انواع کامیون و تریلی و خاور و نیسان
  • بارنامه معتبر دولتی به صورت اینترنتی

 

حمل بار به ایلام بصورت تخصصی و همه روزه انجام میشود و محموله های شما با ارزانترین تعرفه ها منتقل میشوند . 

 

حمل بار به ایلام
حمل بار به ایلام

 

 

حمل بار به ایلام با کمترین قیمت و تعرفه کرایه

 

 

آنی بار برای حمل بار به ایلام ، کمترین قیمت باربری را به شما ارائه می نماید.

 

 

قیمت های باربری که آنی بار اعلام می نماید بر اساس نوع کامیون مورد نظر می باشد که به صورت روزانه با نوع بار و ارزش بیمه نامه دچار تغییراتی می گردد.

 

 

تغییرات قیمت حمل بار به ایلام نوسانات بسیار کمی دارد که صاحبین بار می بایست به صورت روزانه قبل از بارگیری اقدام به استعلام قیمت حمل بار به ایلام نمایند.

 

جدول زیر نرخ کرایه حمل بار به ایلام از شهر تهران در تابستان 1402 می باشد . 

 

نوع خودرو باربری  کرایه ( تومان )
نرخ کرایه نیسان به ایلام 1.350.000
نرخ کرایه خاور به ایلام 2.200.000
نرخ کرایه کامیون به ایلام 4.300.000
نرخ کرایه تریلی به ایلام 7.100.000

 

ارسال سریع و حمل بار به استان ایلام در کمترین زمان

 

 

مناطق تحت پوشش باربری به ایلام

 

آنی بار متخصص ارائه خدمات حمل بار به ایلام می باشد و خدمات باربری را با کمترین هزینه بصورت همه روزه به شما عزیزان ارائه می نماید .  آنی بار سالهاست که با ارائه خدمات باربری و حمل بار ، آماده خدمات رسانی برای خدمات حمل بار به ایلام می باشد.

 

 

آنی بار با استفاده از انواع کامیون های سبک و سنگین در خدمت شما می باشد و انواع محموله ها را از تمام نقاط کشور به ایلام زیبا ارسال می نماید . باربری به ایلام از مناطق زیر انجام میشود : 

 

 

  • اسلامشهر 
  • رباط کریم 
  • نسیم شهر 
  • ورامین 
  • چهاردانگه 
  • رودهن و بومهن 
  • شهرقدس و . . . . . 

 

 

شما می توانید انواع خدمات حمل بار به ایلام را درخواست نمایید و انواع کالا و محموله های خود را در اسرع وقت به محل مورد نظر ارسال کنید. 

 

برای حمل بار به ایلام ، ما تمام نقاط کشور را بصورت کامل تحت پوشش قرار داده ایم تا با ارزانترین نرخ کرایه محموله های خود را منتقل نمایید . 

 

tehran-min
tehran-min

باربری با انواع تریلی برای ایلام

 

 

برای حمل بار به ایلام ، در صورتی که محموله های شما دارای وزن زیاد یا ابعاد بزرگی باید با استفاده از تریلی ها جابجا شوند . این خودرو ها برای حمل و نقل بارهای تجاری و صنعتی تا وزن 23-24 تن مناسب هستند . 

 

 

برای انتخاب تریلی مناسب برای حمل بار به ایلام ، باید به نوع بار ، نحوه بارگیری و نحوه مهار آن توجه نمود . از همین جهت مشاوره با کارشناسان ما سبب می شود که در انتخاب تریلی مناسب برای ایلام بهترین عملکرد حاصل شود. 

 

 

 

حمل بار به ایلام با استفاده تریلی ها مختلف از همه نقاط کشور انجام میشود و می توانید از هر نقطه درخواست خود را ثبت نمایید .

 

حمل بار با تریلی کفی

 

برای حمل بار به ایلام تریلی کفی پر استفاده ترین خودروی مخصوص حمل بار و کالا با حجم زیاد است . با استفاده از این تریلی میتوانید انواع کانکس ، محموله های سنگین و بزرگ و کیسه جامبو و آهن آلات را به راحتی به ایلام ارسال کنید. 

 

ارسال بار با تریلی کفی به ایلام همه روزه و از همه نقاط کشور انجام میشود که این از ویژگی ها و نشان دهند گستردگی ناوگان حمل و نقل آنی بار است . حمل و نقل تخصصی و سریع و ارزان را می توانید از طریق آنی بار برای ایلام درخواست کنید. 

 

 

برای حمل بار به ایلام ، تریلی کفی پر تقاضا ترین خودروی باربری است که همه روزه آماده ارائه خدمات به شما است. 

 

 

باربری با تریلی بغلدار

 

حمل بار به ایلام با تریلی بغلدار تخصص اصلی آنی بار بار است که با کمترین هزینه انجام خواهد شد. تریلی بغلدار برای حمل و نقل همه نوع بار و کالا که امکان ریختن از کناره ها را دارند استفاده میشود . این تریلی بسیار کاربردی است و برای حمل و نقل انواع محموله های فله ای ، ضایعات آهن و پلاستیک و . . . مورد استفاده قرار میگیرد . در تصویر زیر نمونه ای از تریلی بغلدار را مشاهده میکنید. 

 

 

از تریلی بغلدار برای حمل بار فله به ایلام استفاده میشود . انواع گندم ، برج ، جو  و . . . . با استفاده از این تریلی و تریلی کمپرسی قابل حمل هستند.

 

 

یکی از مواردی که از تریلی بغلدار استفاده میشود ، حمل آهن آلاتی نظیر جک و قالب ساختمانی است که در حجم زیادی حمل میشوند و نیاز به مهار از کناره ها دارند . برای حمل بار به ایلام ، آنی بار همه روزه آماده ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان است . 

 

باربری با انواع تریلی ها
باربری با انواع تریلی ها

 

حمل بار با کمرشکن برای ایلام

 

 

در خدمات حمل بار به ایلام ، تریلی کمرشکن مهمترین نوع تریلی است که برای حمل و نقل محموله های سنگین و فوق سنگین مورد استفاده قرار میگیرد . تریلی کمرشکن برای حمل بار هایی با تناژ حدود 65-70 تن نیز مورد استفاده قرار میگیرد . اینو نوع تریلی بر اساس طول دنباله و تعداد محور امکان حمل وزن های مختلف را دارد. 

 

 

حمل بار به ایلام با تریلی کمرشکن تحت پوشش بهترین و کامل ترین بیمه نامه انجام خواهد شد.

 

 

اگر محموله های شما دارای وزن بسیار بالا یا ابعاد نسبتا بزرگتری در برای کمرشکن داشته باشند ، برای حمل بار به ایلام باید از خودروی باربری دیگری به نام بوژی استفاده کرد که انتقال محموله های فوق سنگین را برعهده دارد و شرایط حمل و نقل آن نیز متفاوت است.

 

 

حمل بار با کامیون تک و جفت به ایلام

 

 

آنی بار انواع کامیون را در اختیار شما قرار می دهد . بر اساس نوع بار شما ، آنی بار بهترین و مناسب ترین کامیون را برای حمل بار به ایلام در اختیارتان می گذارد.

 

 

حمل بار های خود را به آنی بار بسپارید تا با کمترین هزینه باربری بار شما منتقل شود.

 

 

  • کامیون 10 تن ( تک ) 
  • کامیون 15 تن ( جفت ) 
  • کامیون 911 

 

در خدمات حمل باربه ایلام ، محموله هایی که با کامیون ها بارگیری و حمل  میشوند بصورت کامل تحت پوشش بیمه خواهند بود . ما بهترین و کاملترین بیمه نامه را برای حمل بار به ایلام در نظر گرفته ایم. 

 

برای حمل بار به ایلام ، قطعا کرایه تریلی دقیق را نیاز دارید . برای این منظور کافیست با شماره تلفن آنی بار در تماس باشید تا ارزانترین نرخ را به شما اعلام نمایند. 

 

 

 

باربری کامیون
باربری کامیون

 

حمل بار با نیسان به ایلام

 

 

برای حمل بار به ایلام ، مجموعه آنی بار سبک ترین خودروی باربری را نیز در اختیار شما قرار میدهد . نیسان وانت برای حمل و نقل محموله های سبک وزن با تناژ حدود 2 تن مناسب است . این خودروی باربری امکان بارگیری و تخلیه محموله در همه نقاط کشور و شهر ایلام را دارد . از همین جهت بهتر است برای حمل محموله های سبک و کم وزن نیسان وانت را سفارش دهید. 

 

 

حمل بار با نیسان برای ایلام و سایر شهر ها و شهرستان ها تحت پوشش خدمات ما می باشد. 

 

 

خدمات نیسان بار آنی بار ، بصورت کامل تحت پوشش بهترین و کاملترین بیمه نامه قرار دارد و محموله شما با کمترین هزینه با بهترین بیمه به ایلام ارسال میشوند. 

 

حمل بار به ایلام با نیسان وانت برای حمل همه نوع بار و کالا استفاده میشود .  برای حمل بار به ایلام با استفاده از نیسان وانت ، بیمه رایگان 20 میلیون تومانی در نظر گرفته شده است.

 

باربری با نیسان وانت

باربری با نیسان وانت

علاوه بر حمل بار به ایلام ، برای باربری به اهواز بصورت تخصصی و همه روزه توسط تیم آنی بار انجام خواهد شد . 

حمل بار با خاور برای ایلام

 

 

آنی بار جهت خدمات حمل بار به ایلام بصورت همه روزه ، برای حمل و نقل بارهای زیر 4 تن ، خاور و کامیونت را در اختیار شما قرار میدهد . این خودروی باربری نیمه سنگین امکان حمل انواع بارهای تجاری و صنعتی و شخصی را برای شما فراهم مینماید. باربری به ایلام با کامیونت ها هزینه ای معقول و مناسب دارد و روزانه انواع محموله ها با این خودروها منتقل میشوند.

 

 

خاور یا کامیونت ها دارای 2 هستند : 

 

  • خاور مسقف ( اتاق دار )  : برای حمل بار به ایلام بصورت همه روزه در اختیار شما قرار میگیرد . 
  • خاور روباز ( بغلدار ، بغل بازشو ) : هر 2 نوع خاور روباز با بهترین بیمه نامه برای حمل بار به ایلام در اختیار شما قرار خواهند گرفت . فقط کافیست با ما در تماس باشید . 

 

 

خاور و کامیونت دارای 2 نوع اتاق بار مسقف و روباز هستند که برای حمل انواع بار و کالا طراحی شده اند . حمل بار به ایلام در صورتی که محموله حساس نباشد ، مانند لوازم کارگاهی ، جک و قالب و . . . با استفاده از خاور روباز انجام میشود. اما برای حمل محموله های حساس مانند اثاثیه و لوازم منزل ، کالاهای برقی و . . . از خاور و کامیونت مسقف استفاده میشود.

 

 

حمل بار به ایلام با خاور نیز بصورت کامل تحت پوشش بیمه کامل انجام میشود.

 

باربری خاور
باربری خاور

برای حمل بار به شهرستان ، باربری آنی بار همه روزه بهترین و ارزانترین خدمات را با خودروهای باربری مختلف در اختیارتان قرار میدهد . 

 

حمل انواع کالا و لوازم سبک و سنگین به ایلام

 

 

آنی بار با در اختیار داشتن انواع کامیون ها قابلیت حمل تمامی بارهای موجود را دارا می باشد . آنی بار با استفاده از بهترین مشاوران و کارشناسان آماده ارائه خدمات باربری و حمل بار به ایلام با کمترین قیمت می باشد.

 

 

 

برای حمل بار های سبک و سنگین انواع کامیون ها و تریلی ها و انواع کمرشکن به شما ارائه می شود.

 

 

برای باربری به ایلام یا هر شهر دیگر ، ابتدا باید از امکان ارسال محموله خود مطمئن شوید . در برخی موارد انتقال و جابجایی برخی از محموله ها نیاز به مجوزات خاصی دارند.

 

 

محموله هایی که قابلیت جابجایی داشته باشند ، محموله هایی که ممنوعیت حمل و نقل نداشته باشند ، محموله هایی که امکان مهار آنها وجود داشته باشد توسط خودروهای باربری آنی بار به راحتی به نقاط مختلف کشور خصوصا ایلام ارسال میشوند.

 

 

برای حمل بار به ایلام ، بهتر است قبل از هرگونه ثبت سفارش با مشاوران و کارشناسان ما در تماس باشید و بهترین خدمات را از طریق ما تجربه کنید. 

 

حمل بار های تجاری به ایلام

 

 

بارهای تجاری عموما دارای ارزش مادی بسیار بالایی می باشند که آنی بار با استفاده از بیمه نامه های مطمئن و بار و محموله شما را تحت پوشش کامل قرار خواهد داد.  بارهای تجاری نیاز به بیمه نامه های کامل و جامعی دارد.  بیمه نامه های آنی بار دارای بیشترین پوشش جبران خسارات را به شما ارائه می نماید.

 

برای حمل بار به ایلام ، نوع محموله تجاری شما در هزینه حمل و نقل آن سیار موثر است . به عنوان مثال ، اگر محموله شما از مواد غذایی باشد که نیاز به خودروهای یخچالدار دارد ، هزینه های حمل بار شما به مراتب بیشتر خواهد بود . 

 

 

برخی محموله های تجاری نیز دارای ارزش بسیار زیادی هستند . این محموله ها نیاز به پوشش بیمه بالاتری دارند و از همین جهت هزینه های بیمه نامه نیز برای حمل بار به ایلام افزایش خواهد داشت . 

 

حمل بار به ایلام تحت پوشش بیمه سببب میشود که صاحبین بار با خیال آسوده از حفظ سرمایه خود ، محموله را به شرکت حمل واگذار کنند . 

 

 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

 

 

حمل و نقل اثاثیه منزل به ایلام

 

 

علاوه بر حمل بار به ایلام ، برای حمل اثاثیه منزل به ایلام ( اثاث کشی به ایلام ) با آنی بار تماس بگیرید. آنی بار با در اختیار داشتن بهترین خودروهای مناسب برای حمل اثاث منزل ، خدمات خود را به صورت همه روزه در اختیار شما قرار می دهد.

 

 

برای اثاث کشی به ایلام ، علاوه بر هزینه خودروی باربری ، تعداد کارگران نیز در هزینه باربری تاثیرگذار می باشد.

 

 

برای اطلاع از هزینه اثاث کشی به ایلام و هزینه کارگران اثاث کشی ، با ما همراه باشید.

 

 

> حمل بار به بوشهر بصورت تخصصی و ارزان

 

برای حمل بار به ایلام درصورتی که محموله شما اثاثیه است می توانید نیسان وانت را نیز سفارش دهید . 

 

حمل اثاثیه منزل به ایلام
حمل اثاثیه منزل به ایلام

 

حمل دستگاه های راهسازی و صنعتی به ایلام

 

مهمترین ویژگی خدمات حمل بار به ایلام که توسط آنی بار به شما اراه میشود ، حمل و نقل سنگین و فوق سنگین است .حمل انواع دستگاه های سبک و سنگین راهسازی و صنعتی به ایلام با کمترین هزینه و مناسبترین نوع خودروی باربری را به آنی بار بسپارید و با خیال آسوده محموله های خود را تحویل بگیرید. 

 

برای باربری به ایلام ، محموله های سنگین و بزرگ نیز مانند سایر محموله ها در اسرع وقت منتقل خواهند شد .  آنی بار آماده حمل دستگاه های حجیم و بزرگ با کمرشکن و تریلی به ایلام می باشد. 

 

 

برای حمل بار به ایلام ، نوع دستگاه و وزن و ابعاد آن بسیار مهم است . در برخی موارد نیاز به حمل محموله با تریلی کمرشکن و در برخی موارد نیاز به بوژی برای انتقال بارهای داریم . از همین جهت باید اطلاعات کامل را به کارشناسان ما ارائه نمایید.

 

 

  • حمل لودر 
  • حمل گریدر 
  • حمل بولدوزر
  • حمل بیل مکانیکی 
  • حمل جرثقیل 
  • حمل قطعات سنگین پالایشگاهی و . . . 

 

جهت اطلاع از هزینه باربری و حمل بار به ایلام با انواع کمرشکن ها ، با آنی بار تماس بگیرید.

 

 

حمل و نقل سنگین تخصصی
حمل و نقل سنگین تخصصی

حمل بار به یاسوج بصورت تخصصی و همه روزه با ارزانترین تعرفه 

 

ثبت درخواست باربری به ایلام

 

 

برای حمل بار به ایلام با آنی بار تماس بگیرید و بصورت سریع و ارزان محموله های خود را منتقل نمایید.آنی بار متخصص ارائه خدمات حمل بار به ایلام  از همه نقاط کشور با سابقه چندین ساله در خدمت هموطنان گرامی می باشد.

 

 

آنی بار با تجربه طولانی در ارائه خدمات حمل و نقل ، با در اختیار داشتن انواع کامیون های باربری ، آماده خدمات رسانی به هموطنان گرامی می باشد.

 

 

برای سفارش کامیون حمل بار به ایلام ، به سادگی می توانید با کارشناسان آنی بار تماس بگیرید. علاوه بر این ، آنی بار اپلیکیشن باربری اینترنتی خود را نیز به هموطنان گرامی ارائه نموده است.

 

 

با استفاده از این اپلیکیشن باربری اینترنتی آنی بار به سادگی می توانید در هر ساعت از شبانه روز اقدام به ثبت در خواست کامیون نمایید.

 

ایلام یکی شهرهای سرسبز و راهبردی کشور می باشد که همه روزه به واسطه وجود بنادر و پایانه های مرزی ، پذیرای حجم بالایی از انواع بارهای تجاری و صنعتی می باشد. برای حمل بار به ایلام فقط به شرکت های معتبر اعتماد کنید.

 

جهت ثبت درخواست باربری ایلام به سایر شهرها می توانید با کارشناسان آنی بار تماس بگیرید. 

 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

 

برای حمل بار به ایلام ، آنی بار کمترین هزینه و نرخ باربری را به شما ارائه می نماید.  ارسال بار و کالای تجاری به ایلام را با کمترین هزینه به همراه بهترین بیمه نامه باربری به آنی بار بسپارید.

 

 

باربری تهران به ایلام را به ما بسپارید.

 

 

نتیجه گیری : 

 

شرکت آنی بار همه روزه خدمات حمل بار به ایلام را در دستور کار خود قرار داده است و با انواع کامیون ها و تریلی ها در خدمت شماست ؛ ما خدماتی نظیر حمل اثاث به ایلام ، حمل خودرو با خودروبر به ایلام ، باربری شهرک صنعتی ایلام را به شما ارائه می نماییم.

 

 

بهترین و ارزانترین خدمات حمل بار به ایلام را می توانید تنها با یک تماس تلفنی از طریق آنی بار در اختیار داشته باشید.

 

12 دیدگاه دربارهٔ «حمل بار به ایلام با ارزانترین نرخ کرایه»

  1. سلام و عرض ادب من از شما ماشین گرفتم خییییلی راضی بودم خواستم تشکر کنم از تیم حرفه ایتون ممنونم

  2. سلام من یه تریلی بار از تهران به ایلام دارم و از اونجا یه تریلی برای برگشت به تهران.شما به صورت رفت و برگشت هم کار میکنید؟

    1. کارشناس تولید محتوا

      با سلام خدمت شما

      بله خدمات مورد نظر شما ارائه می گردد . در صورتی که شماره تماس میفرمودید با شما تماس گرفته میشد . شما می توانید با شماره تماس آنی بار (( 57669-021)) و داخلی 606 یا بخش حمل بار از مبداء شهرستان در تماس باشید

  3. سلام ببخشید من یه خورده بار از قشم داشتم که گفتن اول به بندرعباس میفرستن بعد ارسال میشه به ایلام ۵ فروردین قرار بود بفرستن هنوز نیومد و شماره و آی دی تلگرامشون رو قطع کردن گفتن تعطیل هستیم چطور میشه من پیگیری کنم؟

    1. کارشناس تولید محتوا

      سلام روز شما بخیر
      مجموعه آنی بار خدمات خرده بار از قشم به سایر نقاط کشور را ارائه نمینماید . لطفا مجدد مجموعه ای که خدمات به شما داده است را بررسی نمایید . امیدواریم بزودی مشکل برطرف گردد

  4. داریوش چاواری

    سلام وقت بخیر.خیلی خوشحال شدم سایتتون رو دیدم خیلی وقت گذاشتید و مطالب بسیار مفید و جامعی دارید در ضمن ازتون تشکر میکنم من دیروز بار داشتم برای ایلام ایشالا باز هم باهم همکاری داشته باشیم و از تخفیفاتتون هم استفاده کنیم ممنون ازتون.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع