حمل بار با تریلی | باربری تریلی + بیمه رایگان

حمل و نقل بار و کالا با انواع تریلی

 

حمل بار با تریلی یکی از مهمترین خدماتی است که صنایع کشور به آن نیاز مبرم دارند و مجموعه آنی بار یکی از متخصصین ارائه این خدمات می باشد . تیم متخصص آنی بار از همه نقاط کشور امکان ارائه خدمات باربری تریلی را با کمترین هزینه برای شما عزیزان فراهم می نماید.

 

 

حمل بار با تریلی تنها یکی از خدمات مجموعه آنی بار است که بصورت همه روزه در اختیار شما قرار میگیرد و تنها با یک تماس تلفنی میتوانید بهترین خدمات را از طریق مجموعه در اختیار داشته باشید.

 

 

برای باربری با تریلی ، مجموعه آنی بار انواع تریلی ها با قابلیت های متفاوت را در اختیار شما قرار میدهد : 

 

 

  • تریلی کفی و بغلدار 
  • تریلی ترانزیت یا چادری 
  • تریلی کمرشکن 
  • تریلی کمپرسی 

 

حمل بار با تریلی تا تناژ حدود 24 تن انجام میشود و در صورتی که محموله شما وزن بیشتر از این داشته باشد باید از تریلی کمرشکن استفاده نمود.برای باربری تریلی ، استفاده از بیمه نامه بسیار مهم و حیاتی است زیرا حجم محموله و میزان ارزش آن بسیار بالاست.

 

 

حمل بار با تریلی
حمل بار با تریلی

 

علاوه بر تریلی ، خدمات حمل بار با کامیون نیز بصورت همه روزه برای همه نقاط کشور توسط آنی بار ارائه میشود . 

 

ارسال انواع محموله و کالا با تریلی 

 

یکی از مهمترین ویژگی های آنی بار ، حمل بار با تریلی بصورت همه روزه و انتقال انواع محموله و کالا میباشد. مجموعه آنی بار برای حمل بار با تریلی بصورت همه روزه بر اساس شرایط و ابعاد محموله های شما تریلی مناسب را در اختیارتان قرار میدهد. 

برای حمل بار با تریلی ، مهمترین موضوع شرایط محموله و نحوه بارگیری آن است . در لیست زیر برخی از محموله هایی که برای حمل بار با تریلی بصورت همه روزه بارگیری میشوند قرار گرفته است : 

 

 

  • حمل آهن آلات با تریلی 
  • حمل مواد غذایی با تریلی 
  • حمل دستگاه های بزرگ با تریلی 
  • حمل تجهیزات کارخانجات با تریلی 
  • حمل قطعات نیروگاهی 
  • باربری انواع سنگ 
  • ارسال انواع کانکس و سازه 

 

 

برای حمل بار با تریلی ، مجموعه باربری آنی بار بهترین و تخصصی ترین خدمات را با مشاوره رایگان و بیمه نامه کامل ارائه می نماید.

 

باربری بین شهری و درون شهری با تریلی

 

حمل و نقل بار بصورت بین شهری توسط تیم آنی بار با انواع تریلی ها انجام میشود . تریلی ها خودروهای باربری بزرگی هستند که برای انتقال انواع کالا و محموله های سنگین به نقاط مختلف کشور مورد استفاده قرار میگیرند .  برای حمل بار با تریلی ، خصوصا برای باربری های درون شهری باید از امکان تردد تریلی در معابر محل مورد نظر اطمینان حاصل کرد . 

 

 

حمل بار بین شهری با تریلی نیاز به بارنامه معتبر و بیمه نامه کامل دارد که مجموعه آنی بار برای این امر نیز بهترین و کاملترین بیمه نامه در صنعتی باربری ( بیمه تجارت ایران ) را در نظرگرفته است . بارنامه صادر شده برای حمل بار با تریلی توسط آنی بار نیز بارنامه تمبردار دولتی که است معتبر ترین بارنامه است . 

 

برای حمل و نقل درون شهری نیز آنی بار تریلی های مورد نظر شما در تامین خواهد نمود . با این تفاوت که باربری تریلی بصورت درون شهری توسط آنی بار فقط از استان تهران انجام میشود و سایر استان ها و شهرستان ها تحت پوشش این خدمات نیستند . 

 

برای حمل بار با تریلی ، باید به محل تردد ، تخلیه و بارگیری توجه ویژه نمود. تردد تریلی ها در معابر شهری بسیار سخت و خطرناک می باشد و می بایست کاملا محل مورد بررسی قرار بگیرید.

 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

 

 

اگر نیاز به تریلی دارید ، با مشاوران ما در تماس بگیرید .

 

  • حمل بار با تریلی کفی 
  • حمل بار با تریلی بغلدار 
  • حمل بار با تریلی ترانزیت چادری 
  • حمل بار با تریلی کمرشکن

 

برای حمل بار با تریلی ، مشاوره رایگان آنی بار بهترین راه حل ها برای کاهش هزینه و افزایش سرعت و بازدهی خدمات را در اختیار شما قرار میدهیم. 

 

حمل بار با تریلی های آنی بار ویژگی خاصی نیز دارد . 100 میلیون تومان بیمه رایگان برای حمل و نقل محموله های شما در نظر گرفته میشود تا در کمترین زمان ممکن محموله با ایمنی کامل منتقل شود. 

باربری با تریلی
باربری با تریلی

حمل بار با تریلی 18 چرخ

 

 

تریلی 18 چرخ نام عمومی انواع تریلی های می باشد که اکثر مردم با این نام تریلی ها را می شناسند.  اما به صورت تخصصی تر ، تریلی ها دارای انواع مختلفی می باشند که پیشتر نام برده شد و برای حمل بار با تریلی باید به صورت کامل با آن ها آشنا می شویم.

 

برای باربری با تریلی 18 چرخ ، یکی از مهمترین موضوعاتی که باید مورد توجه قرار بگیرد ، شرایط محل بارگیری و تخلیه و مسیر تردد آن است . در بسیاری از موارد برای خدمات حمل بار با تریلی ، امکان تردد تریلی ها در نقاط مختلف وجود ندارد و با توجه به طول حدود 17 متری تریلی ها ، امکان تردد بسیار سخت خواهد بود . 

 

 

از هین جهت برای حمل بار با تریلی 18 چرخ ، نیاز به اطلاعات کافی در مورد نوع محموله ، نحوه بارگیری ، نحوه مهار بار و شرایط محل بارگیری و تخلیه میباشد . 

 

حمل بار با تریلی بصورت همه روزه از همه نقاط کشور توسط آنی بار انجام میشود . فقط کافیست با شماره پنج رقمی ما در تماس باشید و با ارزانترین تعرفه محموله های خود را از همه نقاط کشور منتقل نمایید. 

 

حمل بار با تریلی کفی

 

 

حمل بار با تریلی کفی یکی از مهمترین خدماتی است که آنی بار ارائه می نماید .  تریلی کفی کامیونی است که قسمت بار آن دیواره نداشته باشد. این نوع کامیون در بیشتر موارد برای حمل دستگاه‌های راهسازی و خودروهای سنگین استفاده می‌شود.

 

 

این نوع تریلی دارای یک کفی صاف می باشد که علاوه بر بارگیری از بالا ، بارگیری از کنار نیز از طریق آن امکان پذیر می باشد.

برای حمل بار با تریلی کفی ، نوع مهار محموله بسیار مهم است . از تریلی کفی برای حمل انواع بارهای زیر استفاده می شود :

 

  1. حمل کانتینترها
  2. حمل بارهایی که ارتفاع غیر استاندارد دارند
  3. وسایلی که حجم کم اما وزن بالا دارند مثل: توپ فولادی،میلگرد و تیرآهن
  4. حمل خودروهای سنگین و راه سازی و حتی انواع کامیون

 

تریلی‌های کفی یکی از پرکاربردترین ماشین‌های حمل بارهای سنگین هستند که باید جنس کفی آن‌ها سخت باشد. انواع کفی تریلی از چوب چند لایه، ضد آب با روکش مخصوص است که آن را با ورق‌های مسطح و محکم می‌پوشانند. حمل بار با تریلی کفی بصورت همه روزه انجام میشود و تنها یک تماس کافیست.

 

 

 

حمل بار با تریلی ( کفی ، بغلدار و چادری ) تا 23-24 تن انجام میشود . 

 

 

بارگیری ایزوگام پالتی روی تریلی کفی :

 

 

حمل بار با تریلی کفی
حمل بار با تریلی کفی

 

علاوه بر تریلی ها ، امکان حمل بار با خاور نیز برای همه شهر های کشور فراهم گردیده است . 

 

حمل بار با تریلی چادری ( ترانزیت )

 

حمل بار با تریلی چادری در اسرع وقت و با کمترین هزینه توسط تیم آنی بار برای همه نقاط کشور انجام خواهد شد .  تریلی چادری برای جابجایی انواع کالا های بسته‌بندی شده در پالت های چوبی/فلزی،‌ کارتن ، جعبه و یا حتی کیسه های بزرگ استفاده می‌شود ؛ حمل فرآورده‌های حجیم فاقد بسته بندی نیز توسط این تریلی امکانپذیر می باشد .

 

 

مهار بار در تریلی چادری به کمک تسمه و یا زنجیرهایی صورت می‌گیرد که به قلاب های تعبیه شده در پروفیل های کناری متصل می‌شوند. وجود 4 آلومینیومی در طرفین همراه با تیرک های افقی، اسباب تقویت بیشتر در مهار بارهای حجیم به شمار می‌رود.

 

 

برای حمل بار با تریلی چادری ، خدمات بارگیری می تواند از طرفین و به صورت همزمان انجام شود. چنانچه سقف تریلی کشویی باشد، گزینه بارگیری از بالا برای بارهای با طول زیاد نیز ممکن است.

 

 

مهمترین ویژگی و مزیت تریلی چادری قراردادن بار داخل فضای چادری و مسقف می باشد ؛ محموله داخل چادر از خطرات خارجی در امان است و از همین جهت حمل بار با تریلی چادری بسیار پر طرفدار است.

 

تریلی های چادری با قابلیت پلمپ ، برای حمل بار به مرز و یا حمل بار بین المللی استفاده می گردد . با این حال برای حمل بارهای دیگر نیز محدودیتی ندارد . تنها محدودیت آن ، نحوه بارگیری می باشد.

 

برای حمل بار با تریلی چادری ، مشاوره تلفنی آنی بار بهترین راهکار را در اختیار شما قرار خواهد داد . با ما در تماس باشید . 

 

بارگیری جعبه های حاوی سنگ روی تریلی چادری ( محموله صادراتی )  :

 

 

حمل بار با تریلی چادری یا ترانزیت
حمل بار با تریلی چادری یا ترانزیت

حمل بار با تریلی بغلدار

 

تریلی بغلدار در قسمت بار خودش دارای یک کفی است که این کفی در کناره‌های خودش دارای دیواره است تا به کمک آن‌ها توانایی کنترل و جمع و جور کردن بارهایی را داشته باشد که دارای بسته بندی و فرم خاصی نیستند و دقیقاً به همین دلیل تریلی بغلدار برای حمل بارهایی مانند ماسه و شن ایده‌آل است. حمل بار با تریلی ( خصوصا بغلدار ) بصورت همه روزه از همه شهر های کشور انجام میشود. 

 

 

لازم به ذکر است که در برخی از موارد خاص دیواره‌های تریلی بغلدار از کناره‌ها قابل باز و بسته شدن هستند تا تخلیه‌ی بارهای فله‌ای از درون آن‌ها با راحتی و سرعت بیشتری صورت بگیرد.

 

 طول دنباله یا همان کفی از ۱۲ متر تا ۱۳/۶۰ متغیر می باشد. عرض تریلی بغلدار از ۲/۴۰ تا ۲/۵۰ می باشد.

 

 

ارتفاع دیواره های تریلی از ۸۰ سانت تا ۱۲۰ سانت می باشد.

 

 

از این نوع تریلی ، برای حمل بارهای فله ای و بارهایی که امکان بارگیری آن در تریلی کفی نمی باشد استفاده می شود. حمل بار با تریلی بغلدار معمولا برای انتقال محموله هایی که امکان ریزش از کناره ها را دارند انجام میشود . این نوع تریلی ها با لبه های بلند از محموله به خوبی محافظت خواهند کرد.

 

برای حمل بار با تریلی ( چه بغلدار  و چه سایر انواع تریلی ها ) ، محموله ها بصورت کامل تحت پوشش بیمه هستند.

 

حمل بار با تریلی بغلدار
حمل بار با تریلی بغلدار

 

حمل بار و قطعات سنگین با تریلی کمرشکن

 

 

یکی از انواع تریلی ها ، تریلی کمرشکن است که قابلیت حمل محموله های بزرگ و سنگین را دارد . حمل بار با تریلی ، خصوصا تریلی کمرشکن که برای حمل و نقل محموله های تخصصی و حرفه ای مورد استفاده قرار میگیرد . 

 

تریلی کمرشکن خودروی باربری تخصصی است که برای انتقال محموله های سنگین مورد استفاده قرار میگیرد . محموله  هایی نظیر دستگاه های بزرگ ، قطعات مربوط به پتروشیمی و پالایشگاه ها  ، ترانسفورماتور و موتورهای دیزلی بزرگ برای حمل بار با تریلی میبایست با کمرشکن ها جابجا شوند. 

 

 

برای جابحایی این محموله ها علاوه بر در اختیار داشتن کمرشکن های متنوع باید تجربه اینگونه جابجایی ها نیز وجود داشته باشد که آنی بار به تعداد بالایی از این دست جابجایی های یکی از نامداران صنعتی حمل و نقل سنگین کشور است . 

 

با کارشناسان ما در تماس باشید و بهترین خدمات حمل بار با تریلی را با کمترین هزینه در اختیار داشته باشید .

 

حمل بار های سنگین با کمرشکن
حمل بار های سنگین با کمرشکن

 

حمل بار با تریلی کمپرسی 

 

برای حمل بار با تریلی می توانید از تریلی کمپرسی نیز استفاده نمایید . این نوع تریلی برای حمل و نقل محموله های فله ای مورد استفاده قرار میگیرد . برخی از محموله هایی که با تریلی کمپرسی حمل میشوند عبارتند از : 

  • حمل فله ای گندم 
  • حمل جو 
  • حمل کود 
  • حمل خاک 

تریلی کمپرسی به دلیلی امکان تخلیه بار در زمان کم یکی از مهمترین انواع تریلی است . برای حمل بار با تریلی کمپرسی ، همه روزه می توانید خدمات مورد نیاز خود را از طریق آنی بار ثبت سفارش کنید . 

 

حمل بار با تریلی یخچال دار 

 

در خدمات حمل بار با تریلی ، معمولا محموله های مواد غذایی که نیاز به دمای سرد یا فریز دارند با استفاده از تریلی یخچال دار حمل میشود . 

 

تریلی یخچال دار برای حمل و نقل محموله های زیر مورد استفاده قرار میگیرد : 

 

  • حمل گوشت و مرغ و ماهی 
  • حمل لبنیات 

 

برای حمل بار با تریلی ، محموله های مواد غذایی شما با بهترین بیمه نامه بارگیری و منتقل میشوند .

باربری تریلی به همراه بیمه نامه باربری

 

حمل بار با تریلی بصورت کامل باید تحت پوشش بیمه قرار داشته باشد تا محموله های مختلف بصورت ایمن منتقل و بارگیری در کمترین زمان انجام شود . برای حمل بار با تریلی ، بیمه نامه باید خسارات کلی و جزئی را تحت پوشش قرار دهد. 

 

بیمه نامه حمل بار با تریلی  دارای پوشش های باربری متنوعی می باشد. این پوشش ها ، بر اساس ارزش بار بر روی بارنامه دولتی صادر شده اعمال می گردد.

 

 

از همین جهت قبل از ثبت درخواست حمل بار با تریلی می بایست اطلاعات کامل و دقیقی از نوع بار ، وزن و حجم بار و ارزش بار داشته باشید.

 

 

مجموعه آنی بار برای حمل بار با تریلی بصورت رایگان 100 میلیون تومان بیمه رایگان ارائه می نماید.

 

 

استعلام هزینه حمل بار با تریلی

 

 

آنی بار با در اختیار داشتن انواع کامیون و بزرگترین ناوگان باربری بین شهری و درون شهری ، تمامی خدمات حمل بار با تریلی را به صورت شبانه روزی به شما ارائه می نماید .

 

حمل بار با تریلی به شهرستان را به آنی بار بسپارید تا مناسب ترین و کمترین هزینه و کرایه

برای حمل بار با تریلی ، باید به محل تردد ، تخلیه و بارگیری توجه ویژه نمود.

 

مهم ترین مورد برای مشخص شدن نرخ کرایه حمل بار با تریلی به شهرستان ؛ مبدا و مقصد بارتان می باشد ، به عنوان مثال هزینه باربری با تریلی از تهران به اصفهان کمتر از هزینه باربری با تریلی از تهران به بندرعباس می باشد . 

 

گذشته از این موارد ، هزینه باربری و حمل بار با تریلی به صورت روزانه و با تلرانس 5 تا 10 درصدی مشخص می گردد.

 

جهت استعلام هزینه حمل بار با تریلی می توانید با شماره تماس باربری آنی بار در ارتباط باشید.

 

نرخ کرایه تریلی ترانزیت ( نرخ کرایه حمل بار با تریلی ) ، نرخ کرایه تریلی کمرشکن ، کرایه تریلی کفی دار و بغلدار را شرکت باربری آنی بار ، متخصص حمل بار به تمامی شهرستان های کشور بخواهید.

 

هزینه باربری ارائه شده توسط آنی بار کمترین هزینه حمل بار با تریلی می باشد.   

 

ارزانترین نرخ کرایه حمل بار با تریلی به شهرستان
ارزانترین نرخ کرایه حمل بار با تریلی به شهرستان

 

باربری تهران به شهرستان بصورت همه روزه و با انواع خودروهای باربری انجام میشود و محدودیتی در ارائه خدمات به شما عزیزان وجود نخواد داشت . 

 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

 

حمل بار با تریلی و مشاوره رایگان

 

 

آنی بار بهترین و مجرب ترین کارشناسان را برای حمل بار با تریلی در اختیار صاحبین گرامی بار قرار داده است ؛

استفاده از مشاوره ، بهترین و سریعتری راه برای سفارش باربری می باشد.

 

 

آنی بار برای سفارش باربری و حمل بار با تریلی ، اپلیکیشن حمل و نقل اینترنتی خود را در اختیار شما قرار داده است.

 

 

با استفاده از این اپلیکیشن باربری اینترنتی ، به سادگی و در هر ساعت از شبانه روز امکان ثبت درخواست حمل بار با تریلی وجود خواهد داشت.

 

 

برای حمل بار با تریلی ، با آنی بار تماس بگیرید . آنی بار متخصص ارائه خدمات باربری از تهران به تمامی نقاط کشور با انواع تریلی می باشد که همه روزه خدمات باربری را در کمترین زمان ممکن و با ارزانترین کرایه تریلی به شما ارائه می نماید.

10 دیدگاه دربارهٔ «حمل بار با تریلی | باربری تریلی + بیمه رایگان»

    1. کارشناس تولید محتوا

      با سلام خدمت شما

      ممنون از لطفتون ، افتخار میکنیم که بهترین ها به ما سر میزنن

  1. هوشمندانه کار کردن

    سلام.خواستم بابت وبسایت خوبتون ازتون تشکر کنم و امیدوارم باعث ایجاد انگیزه براتون بشه

    1. کارشناس تولید محتوا

      سلام امبر
      بار ترافیکی همه روزه و از همه نقاط کشور توسط آنی بار حمل خواهد شد . همراه با مجوزات لازم و تیم پشتیبانی همراه محموله

  2. سلام میخواستم ببینم عرض تریلی کفی چقدره؟؟میشه همزمان دوتا کانکس ۳ در ۷ مترو باهاش جابجا کرد؟؟ هزینه باربری با تریلی کفی از تهران ال اصفهان چقدر میشه؟؟

    1. کارشناس تولید محتوا

      سلام سحر
      تریلی کفی برای حمل محموله 14 متری ( 2 کانکس 7 متری ) مورد استفاده قرار میگیرد اما بار بصورت ترافیکی و نیاز به مجوز خواهد داشت . برای استعلام کرایه ، بلطفا با کارشناسان ما در تماس باشید .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع