ارسال بار به عراق چگونه است ؟ هزینه حمل بار به عراق

باربری به عراق از تمام نقاط ایران

 

ارسال بار به عراق با توجه به  افزایش تجارت و مراودات ایران و عراق نسبت به گذشته افزایش چشمگیری داشته است و بسیاری از تجار و صاحبین صنایع برای ارسال محموله های  خود به عراق نیاز به یک شرکت معتبر و متخصص که خدمات صفر تا صد انتقال را انجام دهند دارند.

ارسال محموله های مختلف از ایران به عراق بر اساس شرایط و قوانین گمرکی ایران و عراق انجام میشود و از طریق روش های زمینی و هوایی امکان انتقال محموله ها فراهم می باشد. هر یک از روش های نام برده شده دارای شرایط و قوانین و مزیت های خاص خود هستند و هزینه های متفاوتی نیز دارند. 

برای ارسال بار به عراق مراحل انتقال محموله ها به صورت زیر می باشد : 

  1. تماس با یک شرکت معتبر و متخصص 
  2. مشاوره تخصصی برای انتقال محموله ها
  3. بررسی شرایط محموله و انتخاب روش مناسب حمل 
  4. تهیه پکینگ لیست و مدارک مورد نیاز 
  5. دریافت مجوز های لازم ( در صورت نیاز برای برخی محموله ها ) 
  6. بسته بندی تخصصی محموله 
  7. انتقال محموله به گمرک برای بازرسی و تشریفات گمرکی 
  8. ارسال محموله به مرز یا فرودگاه برای انتقال به عراق

 

در تمامی مراحل ارسال بار به عراق می توانید از طریق کارشناسان آنی بار با شماره 57669-021 در تماس باشید و بهترین راهنمایی و مشاوره را دریافت نمایید. تیم متخصص آنی بار با بهترین و حرفه ای ترین متخصص ها امکان انتقال محموله های شما با کمترین هزینه را فراهم می نماید. 

ارسال بار به عراق سالهاست که توسط مجموعه آنی بار انجام میشود و تجربه بسیاری در تامین خدمات مورد نیاز شما در اختیار داریم.

ارسال بار به عراق از ایران-min
ارسال بار به عراق از ایران-min

ارسال بار به عراق از  کدام استان ها انجام میشود ؟ 

 

از مهمترین ویژگی های خدمات آنی بار برای ارسال بار به عراق امکان انتقال محموله های شما از همه شهر ها و استان های کشور به تمام نقاط عراق است. اگر قصد دارید محموله و کالایی را از دور ترین نقاط ایران ارسال نمایید می توانید با شماره 57669-021 در تماس باشید و از خدمات ما بهره مند شوید.

برای ارسال بار و کالا از بنادر ، کارخانجات و شهرک های صنعتی در تمام شهر های کشور می توانید از طریق آنی بار به صورت هوایی و زمینی محموله های خود را ارسال نمایید و در اسرع وقت در هر نقطه ای از عراق محموله را تحویل بگیرید.

عمده محموله های ارسال شده توسط تجار به عراق از تهران ، مشهد ، اصفهان و تبریز می باشد اما سایر استان ها نیز تحت پوشش خدمات خواهند بود.

 

پادکست صوتی ، ارسال بار به شهر های جنوبی عراق  :

 

 

پادکست صوتی ، ارسال بار به شهر های شمالی عراق ( کردستان عراق ) :

 

 ازجمله خدمات دیگر آنی بار ، ارسال اثاثیه به ترکیه است که توسط بهترین و حرفه ای ترین تیم حمل و نقل بین المللی انجام میشود.

 ارسال بار به عراق از تهران

یکی از مهمترین شهر هایی که روزانه حجم زیادی بار و کالا از آن به عراق ارسال می شود تهران است. ارسال بار به عراق از تهران توسط مجموعه آنی بار به دلیل صنعتی بودن تهران و حجم زیاد معاملات تجاری و صنعتی در این شهر به صورت همه روزه انجام میشود و سرویس های حمل و نقل کالا از تهران با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار میگیرد. 

برای ارسال بار به عراق از تهران ابتدا باید با شماره 57669-021 در تماس باشید و پس از مشاوره با کارشناسان ما بهترین روش انتقال بار را انتخاب کنید. در صورتی که محموله شما به صورت زمینی به عراق ارسال شود باید محموله پس از بسته بندی به گمرک تهران منتقل شود تا فرایند ها و تشریفات گمرکی آن انجام شود. در صورتی که قصد ارسال بار به صورت هوایی از تهران به عراق را دارید محموله ها به فرودگاه امام خمینی منتقل شده و در گمرک فرودگاه فرایند ها و تشریفات گمرکی آن انجام میشود.

ارسال بار به عراق از تهران از همه  شهر های استان انجام می شود و اسلامشهر ، رباط کریم و ورامین از مهمترین شهرستان هایی هستند که به صورت روزانه کالاهای تجاری و صنعتی به عراق ارسال می کنند.

 

ارسال بار به عراق از مشهد

 

مشهد دومین شهر مهم ایران بعد از تهران است که علاوه بر صنعتی بودن یک شهر مذهبی نیز می باشد . همین موضوع سبب شده است که ارسال بار به عراق از مشهد نیز حجم زیادی داشته باشد. برای ارسال بار به عراق از مشهد ابتدا باید روش مناسب برای انتقال محموله ها انتخاب شود . پس از  آن در صورتی که محموله ها به صورت زمینی به عراق ارسال شوند امکان پلمپ محموله و انجام فرایند های گمرکی در گمرک مشهد فراهم است . علاوه بر این امکان انتقال محموله به تهران و انجام فرایند های گمرکی در گمرک تهران نیز فراهم است.

در صورتی که قصد ارسال هوایی از مشهد به عراق را داشته باشید فرایند پلمپ و تشریفات گمرکی در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد انجام خواهد شد.

ارسال بار به عراق از قم

 

قم بزرگترین پایگاه مذهبی کشور است که حجم نذورات و برنامه ریزی های فرهنگی و مذهبی برای مراسماتی مانند اربعین و عاشورا و تاسوعا عراق در این بسیار زیاد است. کاروان های زیادی برای انتقال مواد خوراکی و تجهیزات موکب ها از قم به عراق نیاز به خدمات باربری و حمل و نقل کالا دارند از همین جهت آنی بار به صورت همه روزه امکان انتقال محموله های مختلف در همه ایام سال و خصوصا در ایام اربعین و محرم را از قم فراهم نموده است.

برای ارسال به عراق از قم روش زمینی در دسترس است اما در صورتی که قصد دارید به صورت هوایی محموله و کالایی از قم به عراق ارسال کنید می توانید محموله را فرودگاه امام خمینی تهران منتقل نموده و سپس به صورت هوایی ارسال کنید. البته فرایند انتقال به فرودگاه نیز توسط تیم آنی بار انجام خواهد شد.

مدارک مورد نیاز برای ارسال بار به عراق چیست ؟ 

 

برای ارسال بار به عراق نیز مانند سایر کشور ها نیاز به ارائه مدارک به گمرک ایران و عراق برای انجام فرایند ها و تشریفات گمرکی وجود دارد. در برخی موارد بر اساس نوع محموله و شرایط آن باید مدارک خاصی نیز برای ارائه به گمرکات تهیه نمود.

برای ارسال محموله های شخصی و غیر خاص در اختیار داشتن مدارک زیر لازم است : 

  • لیست اقلام packing list
  • فاکتور کالا
  • اصل ، کپی یا عکس بارنامه صادر شده
  • کارت شناسایی گیرنده

برای ترخیص محموله های تجاری مدارک زیر مورد نیاز است : 

  • Packing list
  • Invoice
  • Import license
  • گواهی مبدا
  • گواهی بهداشت
  • اجازه صادرات و مدارک خاص بر اساس نوع محموله

 

تهیه مدارک لازم از مهمترین مراحل ارسال بار به عراق است . در صورت نقص مدارک در گمرک ممکن است فرایند انتقال محموله ها به عراق دچار وقفه شود . از همین جهت بهترین راه مشاوره با متخصصین و مشاوران مجموعه آنی بار از طریق شماره 57669-021 می باشد تا فرایند انتقال در اسرع وقت انجام شود.

علاوه بر ارسال بار به عراق ، ارسال بار به قطر نیز از خدمات مجموعه آنی بار است.

ارسال خرده بار و بسته به عراق چگونه است ؟

 

برای ارسال محموله های کم وزن و کم حجم مانند بسته و هدایا و سمپل و نمونه کالا می توانید از طریق خدمات آنی بار محموله های خود را انتقال دهید . ارسال خرده بار از طریق حمل هوایی و حمل زمینی امکانپذیر است که روش مناسب باید بر اساس نوع محموله و میزان عجله و سرعت صاحبین محموله ها برای انتقال به عراق انتخاب شود.

به عنوان مثال ، برای ارسال محموله های خرده بار در مدت بسیار کم و با سرعت بالا بهترین روش حمل هوایی است . در این روش محموله ها در مدت 2-3 روز کاری در عراق به شما تحویل خواهند شد.

در صورتی که تعجیل در انتقال محموله ها وجود نداشته باشد امکان ارسال  زمینی نیز فراهم است .  محموله ها در این روش در مدت زمان بیشتر و با هزینه ای کمتر منتقل می شوند.

اگر در انتخاب روش مناسب نیاز به راهنمایی دارید می توانید با شماره 57669-021 در تماس باشید.

 

نکته : علاوه بر ارسال بار به عراق ، آنی بار خدمات حمل و نقل به همه نقاط جهان را نیز به شما ارائه می کند ، باربری به ترکیه ، ارمنستان ، افغانستان ، پاکستان و . . . . نیز از خدمات آنی بار است . 

موارد ممنوعه برای ارسال بار به عراق چیست ؟ 

 

مدیرکل دفتر عربی و آفریقایی سازمان توسعه تجارت در نامه ای به رئیس اناق مشترک بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و عراق و همچنین روسای اتاق بازرگانی و سازمان صنعت معدن و تجارت تمامی استانها فهرست کالاهای ممنوعه وارداتی و دارای شرایط خاص ورود به عراق را اعلام کرد است گه به شما ارائه می گردد. 

 

ممنوعیات صادراتی عراق
ممنوعیات صادراتی عراق

 

موارد ممنوعه برای ارسال به عراق ممکن است در ایام مختلف سال دچار تغییراتی شوند . برخی موارد نیز به صورت همیشگی ممنوع اعلام می شوند. از همین جهت ، قبل از اقدام به ارسال محموله ها به عراق لازم است که از طریق شماره 57669-021 با کارشناسان و متخصصین در این خصوص مشاوره نمایید.

 

ارسال بار به دبی و ارسال بار به قبرس از دیگر خدمات حمل و نقل بین المللی می باشند آنی بار در کوتاه ترین زمان و با مناسب ترین هزینه در اختیارتان قرار می دهد. 

روش های ارسال محموله به عراق چیست ؟

 

برای ارسال بار به عراق همانطور که گفته شد روش حمل هوایی و زمینی مورد استفاده می گیرد . هر دو این روش ها توسط مجموعه آنی بار در اختیار شما قرار میگیرند تا در اسرع وقت امکان انتقال محموله ها فراهم شوند. 

این روش ها بر اساس نوع محموله و شرایط آنها و نیاز صاحبین محموله باید مورد استفاده قرار گیرند تا علاوه بر تسریع خدمات ارسال بار به عراق هزینه ها نیز به صورت کاملا معقول باشند.

روش های ارسال بار به عراق
روش های ارسال بار به عراق

برای ارسال بار به خارج از کشور ، بهترین راه مشاوره با کارشناسان و متخصصین است . مجموعه آنی بار آماده شنیدن صدای گرم شماست.

روش ارسال زمینی 

حمل زمینی محموله ها یکی از بهترین روش ها برای انتقال کالا به عراق است . از آنجایی که مرز زمینی مشترک ایران و عراق بسیار گسترده است همه روزه امکان انتقال محموله ها از این طریق فراهم است و از استان های مختلفی امکان ارسال محموله ها فراهم می گردد.

در روش حمل زمینی محموله های مختلف از شهر ها و شهرستان های کشور داخل تریلی ترانزیت و یا کامیونت های مسقف بارگیری و پس از انجام فرایند های گمرکی و مواردی که در ابتدای مقاله گفته شد به خاک عراق وارد می شوند. 

حمل زمینی از نظر هزینه و حجم انتقال محموله ها کاملا مقرون به صرفه است و امکان انتقال بار به همه نقاط عراق را فراهم می نماید. 

ارسال زمینی به عراق به 2 روش حمل دربستی و گروپاژ انجام میشود.

علاوه بر ارسال بار به عراق ، ارسال بار به اروپا با انواع روش های باربری هوایی ، زمینی ، دریایی با کمترین نرخ کرایه انجام میشود.

حمل بار به عراق
ارسال بار به عراق

ارسال هوایی 

روش ارسال هوایی سریعترین روش برای انتقال محموله های مختلف است . در روش حمل هوایی محموله های مختلف با همکاری بهترین و معتبر ترین شرکت های هواپیمایی ایرانی ، عراقی یا بین المللی از طریق فرودگاه امام خمینی تهران به عراق منتقل میشوند.

حمل هوایی معمولا بین 2- 3 روز کاری زمان نیاز دارد در صورتی که حمل زمینی بعضا ممکن است حدود 1 هفته زمانبر باشد. از همین جهت برای انتقال محموله هایی که دارای زمانبدی کوتاهی هستند بهترین روش حمل هوایی است.

در حال حاضر ارسال بار به عراق به صورت هوایی فقط از طریق فرودگاه امام خمینی تهران انجام میشود.

حمل بار هوایی
حمل بار هوایی

آنی بار به عنوان یکی از حرفه ای ترین و کاملترین ارائه دهندگان خدمات حمل بار بین المللی ، همه روزه به عراق و سایر کشور های آسیا و اروپا خدمات باربری را ارائه می نماید.

آیا برای ارسال بار به عراق از بیمه استفاده میشود ؟

 

بیمه نامه اصل جدایی ناپذیر خدمات حمل و نقل باربری بین المللی است که امنیت انتقال محموله ها را فراهم می نماید. استفاده از بیمه نامه معتبر و با پوشش کامل سبب میشود که در صورت بروز هرگونه حادثه و بروز خسارات ، هزینه ها به صورت کامل به صاحبین محموله ها پرداخت شود.

 

در خدمات ارسال بار به عراق که توسط مجموعه آنی بار ارائه می شود بهترین و کاملترین بیمه نامه تضمین سلامت محموله های شما خواهد بود. از همین جهت می توانید با خیال آسوده محموله های خود را به آنی بار واگذار کنید.

بیمه نامه آنی برای انتقال محموله ها به صورت هوایی و زمینی مورد استفاده قرار میگیرد و تا 500 میلیون تومان به صورت رایگان در اختیار شما قرار میگیرد .هر گونه خسارت که در اثر شکستگی ، آتش سوزی ، سرقت و سایر موارد ایجاد شوند به صورت کامل تحت پوشش خواهند بود. 

 

پست به عراق چگونه انجام میشود ؟ 

اصطلاح پست از ایران به عراق معمولا برای کالاها یا محموله هایی با وزن و حجم چند گرم تا چند 100 گرم مورد استفاده قرار میگیرد . این خدمت ( پست ایران به عراق ) معمولا از طریق خدمات شرکت پست ایران انجام میشود و امکان انتقال محموله های در مدت چند روز فراهم می گردد.

خدمات پستی به صورت هوایی انجام می شود و امکان انتقال مدارک ، پاکت ،  بسته های کوچک و …. فراهم است. هزینه پست ایران به عراق بر اساس وزن و حجم محموله محاسبه می شود.

پست ایران به عراق
پست ایران به عراق

چطور هزینه های حمل بار به عراق را کاهش دهیم ؟ 

 

برای کاهش هزینه های حمل بار به عراق باید به نکات مختلفی توجه داشت . این نکات می تواند  در صورت عدم استفاده صحیح باعث افزایش هزینه های نیز بشود .

برای کاهش هزینه ها ابتدا باید روش مناسب برای حمل بار به عراق را انتخاب نمود . به عنوان مثال ، برای انتقال یک محموله 500 کیلویی به عراق می توانید از روش حمل هوایی یا گروپاژ زمینی استفاده نمایید. هزینه گروپاژ به عراق نسبت به حمل هوایی به مراتب کمتر است اما مدت زمان انتقال کمی بیشتر است.

مورد دیگر در حمل هوایی می باشد. در صورتی که قصد ارسال هوایی از ایران به عراق را دارید بسته بندی محموله بسیار مهم و حیاتی است. در صورتی که محموله به درستی بسته بندی شود و حجم آن کم باشد هزینه های انتقال محموله شما کاهش خواهد یافت.

نوع محموله ها نیز در هزینه های حمل بار به عراق موثر است. همراه داشتن برخی اقلام ممکن است به دلیل ارزش بالای آنها هزینه های گمرکی زیادی را به شما تحمیل نماید . از همین جهت ، برای کاهش هزینه های حمل بار به عراق فقط کافیست با شماره 57669-021 در تماس باشید و به صورت رایگان با کارشناسان ما مشاوره نمایید. 

 

حمل بار از عراق به ایران

یکی از خدماتی که مجموعه آنی بار برای هموطنان و تجار و واردکنندگان گرامی در نظر گرفته است امکان ارسال بار و کالا از عراق به ایران است. برای انجام این فرایند می توانید از همه شهر های عراق محموله و کالا های خود را به تیم آنی بار بسپارید و با کمترین هزینه به ایران منتقل کنید.

برای حمل بار از عراق به ایران ابتدا باید محموله مورد بررسی قرار گیرد تا از امکان انتقال آن به ایران ( از نظر ممنوعیات گمرکی ) اطمینان حاصل نمود. معمولا برای ارسال بار به ایران از عراق از روش حمل زمینی استفاده میشود که با استفاده از تریلی و کامیونت انجام میشود. 

در صورتی که محموله های شما دارای وزن و حجم کمی باشد انتقال به صورت اشتراکی انجام میشود و هزینه های شما بسیار کاهش خواهد یافت. 

در خصوص ارسال بار به ایران از عراق ابتدا باید با شماره 57669-021 در تماس باشید و پس از انجام مشاوره تخصصی با کارشناسان ما بهترین راه حل با کمترین هزینه در اختیار شما قرار میگیرد.

 

 

 

39 دیدگاه دربارهٔ «ارسال بار به عراق چگونه است ؟ هزینه حمل بار به عراق»

    1. کارشناسان آنی بار

      سلام و درود
      هزينه گمرك طبق اظهارنامه گمركي مورد محاسبه قرار مي گيرد كه كاملا بستگي به ارزش ، حجم و وزن بار دارد
      و تمام آن به تشخيص كارشناس گمرك بستگي دارد ولي از آنچه كه شما پيش بيني مي كنيد كمتر در مي آيد

    1. کارشناسان آنی بار

      سلام و درود
      بار به صورت كاملا مستقيم و دربست تا مقصد انجام مي شود
      مگر كه فرد خودش بخواهد بار را به صورت دومرحله اي تا مرز و بعد از مرز تا مقصد بفرستد

  1. مولانا سعادتي

    سلام
    به عنوان يك شركت بازرگاني فعال بر خودم وظيفه دانستم كه حتي در حد همين ديدگاه از تمام ساپورتهايي كه براي ترانزيت بار ما به عراق داشتيد از شما تشكر كنم
    موفقيت هر چه بيشتر آني بار را از صميم قلب آرزومندم

    1. کارشناسان آنی بار

      سلام و درود
      بستگي به ابعاد دستگاه شما دارد ولي ما مي توانيم يك ترانزيت دربست در اختيار شما قرار بدهيم كه بار را از محل بارگيري تحويل و در بغداد تحويل شما بدهد

    1. کارشناسان آنی بار

      سلام
      هزينه گمرك عراق به عهده صاحب كالاي عراقي است مگر اينكه توافق ديگري در خريد خود كرده باشيد

  2. درود
    ما تعداد 10 دستگاه از طريق سامانه ي شما بار به نجف فرستاديم و از شما رضايت داريم
    خداوند به كسب و كار شما بركت بدهد

    1. کارشناسان آنی بار

      درود بر شما
      خداوند را شاكريم كه شرمنده ي حسن اعتماد شما نشديم و ممنون از ابراز محبت شما

    1. کارشناس تولید محتوا

      با سلام
      آنی بار خدمات باربری بین المللی را با تریلی ترانزیت به شما ارائه می نماید

  3. سلام کالاهای جزئی مثلا یک عدد لباس هم به ناصریه ارسال میکنید که بصورت سفارشی درب منزل یکی از اقوام تحویل بدید؟

    1. کارشناس آنی بار_ خانم راد

      باسلام خیر متاسفانه خرده باری حیطه کاری آنی بار نمیباشد
      شما با باربری های خیابان شوش تماس حاصل فرمایید

  4. با سلام هزینه ارسال بار بصورت ترانزیتی به مقصد دهوک عراق چنده و هزینه بار تا مرز چنده ممنون

    1. کارشناس آنی بار_ خانم راد

      سلام
      هزینه بار شما در صورتی که از تهران بارگیری انجام شود به مقصد دهکوک عراق 13الی 14میلیون تومان میباشد
      ودر صورتی که از مقصد تهران به مرز بارگیری داشته باشید هزینه باربری 4/5الی 5میلیون تومان میباشد
      این نکته را مدنظر داشته باشید هزینه باربری اعلام شده بروز میباشد برای استعلام نرخ دقیق تر یک روز قبل بارگیری با ما تماس حاصل فرمایید
      با تشکر

  5. من راننده کامیون18چرخ چادری هستم چگونه میتونم از اعلام بار شما برای حمل مستقیم بار به عراق با خبر بشم شماره تلگرام واتساپ یا اینستا گرامی ندارین

    1. کارشناس تولید محتوا

      با سلام
      شما و تمامی رانندگان گرامی میتوانید با عضویت در اپلیکیشن رانندگان آنی بار و یا تماس با کارشناسان ما همکاری با آنی بار را شروع نمایید

  6. با سلام‌
    من میخواستم گل بفرستم عراق روزانه روزی یه کارتن به ابعاد ۱متر در ۱.۵متر به ارتفاع امتر
    به وزن تقریبا ۹۰کیلو تا۶۰کیلو
    برای فرستادن نیاز به چه مدارکی است
    دوم اینکه‌ گل چون شاخه بریده هست مثل رز حداکثر ۲۴ساعته باید برسه به نجف یا بغداد
    هزینه‌چگونه حساب میشه

    1. کارشناس تولید محتوا

      با عرض سلام خدمت شما
      شما میبایست با شرکت هایی که خدمات باربری را به صورت حمل خرده باری ارائه می دهند تماس بگیرید
      آنی بار برای حمل بار بین المللی ، تنها به صورت دربستی و در حجم تریلی در خدمت شماست

  7. سلام
    هزینه ارسال 500 جفت کفش زنانه به ارزش 12500000 تومان تا نجف چقدر میشه هزینه باربریش چقدر میشه؟
    و اینکه مثلا میتونید کفش ها رو از همون محل تولیدی بار بزنید یا باید بیاریم دم باربری تا بسته بندی بشه؟
    اگر بگید ممنون میشم

    1. کارشناس تولید محتوا

      با سلام خدمت شما دوست عزیز

      بله خدمات مورد نظر شما توسط ما ارائه می گردد . اما شما می بایست با کارشناسان ما برای استعلام کرایه و مشاوره در خصوص تمامی موارد موثر در خدمات باربری تماس حاصل نمایید .
      از همین جهت خواهشمندیم با شماره تماس 57669-021 تماس حاصل نمایید و با داخلی 406 ( بخش امور بین الملل ) در ارتباط باشید

      در صورت تمایل فرم ابتدای صفحه را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس حاصل نمایند

      تشکر از شما

  8. سلام ، ممنون از توضیحات خوبتون داخل سایت ، من میخوام به اربیل در کشور عراق نقل مکان کنم و وسایل کارم که شامل میز و صندلی و تعدادی وسایل آرایشگاه هست که زیاد نیست البته ، میخوام از طریق باربری ببرم اونجا ، وسایل همه استفاده شده هست و فکر کنم خرده بار محسوب میشه ، لطف میکنید بگید که آیا گمرک میخوره یا خیر ،؟ و اینکه من مهاباد هستم در آذربایجان غربی آیا مکانی هست که همینجا وسایل رو تحویل باربری شما بدم ؟! ممنون میشم پاسخ بدید .

    1. کارشناس تولید محتوا

      سلام . روز بخیر . بله امکان تحویل بار در مهاباد هم وجود دارد . گمرکی برای همه لوازمی که از کشور خارج شوند محاسبه میشود . اما برای لوازم کارکرده مبلغ گمرکی چندان نیست که قابل توجه باشد . برای اطلاعات بیشتر بهترین راه تماس با کارشناسان ما در محموعه آنی بار است . داخلی 406 جناب نمازی در خدمت شما هستند .

  9. سلام ایا امکان ارسال نمونه آزمایشگاهی از کربلا به ایران وجود دارد حجم و وزن نمونه کم است و داخل یخ می باشد

    1. کارشناس تولید محتوا

      سلام خدمت شما محمد عزیز . در حال حاضر خدمات اینچنینی توسط انی بار ارائه نمیشود .

  10. مصطفی نوجوکی

    سلام و احترام
    ضمن تشکر از پاسخگویی و سایت بسیار خوبتون
    می خواستم بدونم هزینه حمل بر اساس قیمت بارمحاسبه میشه یا وزن و حجمش
    واینکه هزینه حمل بار با تریلر ترانزیت از تهران تا شهر سماوه چقدر هست
    ممنون

    1. کارشناس تولید محتوا

      سلام آقای نوجوکی عزیز . حجم و وزن هر دو در تعیین قیمت موثر هست و می توانند باعث افزایش یا کاهش نرخ کرایه ها شوند . برای استعلام کرایه لطفا از طریق تماس با کارشناسان ما اقدام نمایید .

  11. معصومه انوري

    سلام خسته نباشید ببخشید من میخوام نقل مکان کنم به کربلا وسایل های نو خریدم مثل کابینت و اجاق گاز و فرش…

    میخواستم بدونم از ایلام امکان تحویل بار به شما هست یانه؟

    و درضمن یه شماره واتسای یا اینستگرام اگه میشه لطف کنید برای مشاوره

    1. کارشناس محتوا ( عباسی )

      سلام معصومه جان عزیز
      بله امکان ارسال بار از تمام نقاط ایران به کشور عراق می باشد .
      شماره واتساپ : 09128456684
      آیدی اینستاگرام : anibar-barbari

  12. سلام وقت بخیر
    میخوام اساس منزل رو از تهران به هولیر عراق بفرستم
    میخواستم بدونم هزینه تقریبی چقد میشه؟و زمان بارگزاری تا بارگیری چقد میشه؟

    1. کارشناس تولید محتوا

      سلام مازیار عزیز
      هزینه ارسال بار به عراق به موارد زیادی بستگی دارد . بهتر است با کارشناسان ما در تماس باشید و استعلام قیمت را از این طریق انجام دهید.

  13. سلام
    ببخشید من بخوام یه تابلو فرش به عراق بفرستم
    باید چه کاری انجام بدم که اجازه ورود به کشور عراق رو بدن و برنگردوننش به ایران؟
    ممنون میشم راهنمایی کنین لطفا

    1. کارشناس تولید محتوا

      سلام
      اگر تابلو فرش مد نظر شما قدیمی و عتیقه نباشد مشکلی بابت این موضوع وجود ندارد. با کارشناسان ما در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع