حمل بار با خاور | باربری خاور + بیمه کامل

حمل بار با خاور بصورت همه روزه از تهران و شهرستان

 

حمل بار با خاور مسقف و روباز بصورت همه روزه تحت پوشش بهترین بیمه نامه توسط باربری آنی بار در اسرع وقت انجام خواهد شد و کارشناسان حرفه ای آنی بار بهترین خدمات را دراختیارتان قرار میدهند.

 

 

خدمات حمل بار با خاور و ارسال بارها تجاری ، صنعتی و شخصی و اثاثیه منزل با کمترین هزینه از هر نقطه ای از کشور بصورت دربستی انجام می شود و شما می توانید با خیال آسوده محموله خود را به هر نقطه ای ارسال کنید.

 

 

اگر قصد حمل بار با خاور به تمامی نقاط کشور را دارید ، به سادگی و در اسرع وقت می توانید بار خود را با کمترین هزینه ارسال نمایید.

 

 

باربری آنی بار ، متخصص باربری با انواع خاور به صورت داخل حمل بار درون شهری تهران و حمل بار بین شهری می باشد.

 

 

حمل بار با خاور از تهران به تمامی شهرستان های کشور با کمترین هزینه حمل را می توانید در اسرع زمان از آنی بار دریافت نمایید.

 

 

شرکت آنی بار با در اختیار داشتن انواع خاور مسقف و روباز ، کامیونت و کامیونت مسقف ، آماده حمل انواع بارهای تجاری ، صنعتی و اثاثیه منزل می باشد. حمل بار با خاور تخصص آنی بار است . 

 

 

حمل بار با خاور از تهران

 

حمل بار با خاور از تهران تخصص آنی بار است و بصورت همه روزه انجام میشود . ما در کمترین زمان ممکن با بهترین کیفیت محموله های شما را بارگیری و به نقطه مورد نظر ارسال می نماییم.

 

آنی بار به صورت روزانه با انواع کامیون های باربری سبک و سنگین ، کار حمل بار به شهرستان و حمل درون شهری را برای هموطنان گرامی انجام می دهد.

 

 

حمل بار با خاور از تهران ، و سایر شهر ها توسط باربری آنی بار به تمامی نقاط کشور انجام خواهد شد. حمل و نقل بار و کالا با انواع خاور از همه مناطق استان تهران با کمترین نرخ کرایه و ارزانترین هزینه های باربری انجام می شود.

 

 

شما می توانید از  شهر تهران ، شهرک های مسکونی اطراف تهران و شهرک صنعتی های تهران خدمات حمل بار با خاور را سفارش دهید.

 

حمل بار با خاور به شهرستان 

 

 

حمل و نقل بار به شهرستان از خدمات تخصصی آنی بار می باشد و حمل بار با خاور نیز همه روزه انجام میشود. کارشناسان ما با توجه به نوع بار ، وزن و ابعاد بارتان بهترین خودرو را برای حمل بار به شهرستان در اختیارتان قرار می دهد.

 

برای حمل بارهای کمتر از 4 تن می توانید از خدمات باربری خاور آنی بار استفاده کنید.

 

  • حمل بار با خاور به تبریز
  • حمل بار با خاور به اصفهان
  • حمل بار با خاور به کاشان
  • حمل بار با خاور به یزد
  • حمل بار با خاور بندرعباس
  • حمل بار با خاور به زاهدان
  • حمل بار با خاور به ایلام
  • حمل بار با خاور به کرمانشاه
  • حمل بار با خاور به بجنورد
  • حمل بار با خاور به ارومیه
  • حمل بار با خاور به اردبیل
  • حمل بار با خاور به گیلان
  • و . . . 

 

باربری با خاور برای هر نقطه ای از کشور انجام میشود و انتقال محموله ها در اسرع وقت بدون هزینه های اضافی انجام میشود . حمل و نقل حرفه ای و تخصصی با آنی بار برای شما فراهم است.

تمامی خدمات حمل بار با خاور که توسط آنی بار انجام میشود بصورت کامل تحت پوشش بیه نامه می باشد.

 

 

حمل بار با خاور از تهران
حمل بار با خاور از تهران

 

ابعاد و توان کامیونت خاور

 

 

کامیونت خاور یکی از بهترین خودروهای باربری است که به دلیل ابعاد متناسب با معابر شهری ، امکان حمل بار با خاور از معابر شهر و تردد در خیابان ها را نیز دارد. از همین جهت ، خدمات حمل بار با خاور به عنوان یکی از اصلی ترین خدمات آنی بار به شما می رود که همه روزه تقاضای زیادی دارد . 

 

ابعاد و مشخصات انواع خاور مسقف و روباز : 

 

  • طول اتاق بار خاور روباز : 4 متر
  • عرض اتاق بار خاور روباز : 2 متر 
  • توان باربری خاور روباز : 4 تن 
  • طول اتاق بار خاور مسقف : 5متر
  • عرض اتاق بار خاور مسقف : 2 متر
  • ارتفاع اتاق بار خاور مسقف : 2 متر و نیم 
  • توان باربری خاور مسقف : 3 تن 

 

بر اساس این ابعاد ، به سادگی می توانیم محموله های تجاری و صنعتی و شخصی را با کمترین هزینه از هر نقطه ای از شهر بارگیری کنید. برای حمل بار با خاور ، محموله هایی که از نظر ابعادی مناسب این خودرو می باشند در اسرع وقت منتقل میشوند.

 

 

ارزانترین باربری خاور تهران

 

 

آنی بار با در اختیار داشتن تعداد زیادی از انواع کامیونت و خاور ، همه روزه خدمات حمل بار با خاور را با کمترین نرخ کرایه در اختیار شما قرار می دهیم.

 

 

حمل بار با خاور برای ارسال همه نوع بار در اختیار شما قرار خواهند گرفت و از آنجایی که تعداد خودروهای ناوگان آنی بار بسیار زیاد است ، نرخ کرایه ها تا حد زیادی شکسته خواهند شد .

 

 

ارزانترین خدمات حمل بار با خاور و کامیونت بنز ، ایسوزو ، کاویان و هیوندای و . . . را از آنی بار بخواهید.

 

ارزانترین باربری خاور تهران
ارزانترین باربری خاور تهران

حمل و نقل لوازم اداری و شرکتی با خاور

 

 

آنی بار برای حمل لوازم ادراری از تهران به شهرستان ، انواع خاور مسقف و روباز را در اختیار شما قرار می دهد. حمل بار با خاور سبب افزایش دایره خدمات آنی بار گردیده است.

 

 

معمولا با استفاده از خدمات حمل بار با خاور و کامیونت مسقف انواع اثاثیه و لوازم اداری و مبلمان ، میز و صندلی ، کامپیوتر و . . .  را جابجا می نمایند . اما در صورتی که شما بخواهید ، با خاور روباز نیز امکان حمل و نقل بار و کالا مخصوصا اثاث اداری وجود خواهد داشت.

 

 

حمل بار با خاور مسقف ، انتخاب مناسب تری است زیرا از اثاثیه و لوازم ارداری شما محافظت می نماید.  برای حمل بار با خاور ، اثاثیه و لوازم اداری شما بصورت کامل تحت پوشش بیمه نامه قرار خواهند گرفت.  

 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

 

باربری با انواع خاور

 

 

حمل و نقل محموله های مختلف نیاز به خودروهای باربری متفاوتی دارد . از موضوع برای حمل بار با خاور نیز صدق می کند .  حمل بار با خاور به دو صورت انجام می شود ؛ که برای منظور های متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرند. 

  • خاور روباز 
  • خاور مسقف 

 

خاور روباز برای حمل و نقل انواع محموله ها مورد استفاده قرار میگیرد و قابلیت بارگیری طیف گسترده ای از انواع محموله ها را دارد . در خدمات حمل بار با خاور ، خاور مسقف نیز عموما برای حمل و نقل و انتقال محموله های حساس و لوازم خانه مورد استفاده قرار میگیرد .  انتخاب خاور مناسب برای حمل و نقل بار در هزینه های حمل و نقل و همچنین در ایمنی خدمات بسیار مهم و تاثیر گذار است. 

 

حمل بار با خاور از هر نقطه ای از کشور انجام میشود و همین موضوع سبب میشود که خدمات سراسری آنی بار همیشه و همه جا در دسترس شما قرار داشته باشد.

 

حمل انواع بار با خاور بغل بازشو از تهران
حمل انواع بار با خاور بغل بازشو از تهران

حمل بار با خاور روباز

 

 

خاور روباز به دلیل نداشتن اتاق عموما برای حمل بار های عادی و غیر حساس استفاده می شود . برای حمل بار با خاور ( خاور روباز ) معمولا محموله های صنعتی و ساختمانی از این طریق حمل خواهند شد.

 

 

این نوع خاور دارای طول 4 متر و عرض 2 متر می باشد.

 

 

حمل بار با خاور روباز تا حداکثر تناژ 4 تن انجام می شود ، در صورت نیز برای حفاظت از بارتان هنگام حمل بار با خاور روباز از چادر برزنتی و ضد آب استفاده می شود.

 

باربری و حمل و نقل کالا با خاور روباز
باربری و حمل و نقل کالا با خاور روباز

 

حمل بار با خاور مسقف 

 

حمل بار با خاور مسقف عموما برای اثاثیه و لوازم منزل و بارهای حساس مورد استفاده قرار می گیرد .

 

 

طول این نوع از خاور 4/5 متر می باشد و عرض آن 2 متر است  که این نوع خاور مسقف توانایی حمل بار تا 3 تن را دارد .

 

حمل بار با خاور مسقف بهترین و مناسب ترین گزینه برای حمل و نقل اثاثیه و لوازم منزل و مبلمان و امثال آن می باشد که ابه خوبی از اثاثیه منزل شما محافظت خواهد نمود .

 

 

برای حمل اثاثیه از خاور مسقف استفاده می شود زیرا تردد در معابر شهری را به راحتی انجام می دهد. حمل بار با خاور مسقف از ایمنی بالایی بهره مند است زیرا محموله بصورت کامل تحت پوشش بیمه خواهد بود . 

 

باربری با خاور مسقف
باربری با خاور مسقف

حمل بار با خاور یخچالی

 

برای حمل بار با خاور ، نوع خاصی از این خاور ها وجود دارد که به خاور یخچالی معروف است. این خاور برای حمل و نقل محموله های مواد غذایی مورد استفاده قرار میگیرد.

 

یخچال این خاور توان تولید دمای صفر یا زیر صفر را دارد.  برای حمل لبنیات ، گوشت و مرغ و . . . . از خدمات حمل بار با خاور یخچالی استفاده می شود.

 

حمل بار با خاور بصورت تخصصی و همه روزه با آنی بار برای همه نقاط کشور انجام خواهد شد. 

 

حمل و نقل اثاثیه با کامیونت و خاور

 

 

برای حمل و نقل اثاثیه بصورت درون شهری و برون شهری ، کامیونت و خاور بهترین و مناسب ترین گزینه می باشد . ارسال محموله های حساس مانند اثاثیه و لوازم خانگی نیاز به خودروهایی با قابلیت حمل بار و تردد در معابر شهری دارد . حمل بار با خاور ( خصوصا اثاثیه ) بصورت کامل باید تحت پوشش بیمه انجام شود .

 

از طرفی کامیونت و خاور برای حمل و نقل همه نوع بار مناسب هستند و به دلیل فنربندی نرم تر نسبت به کامیون ها برای اثاث کشی نیز مورد استفاده قرار می گیرند . از سوی دیگر ، تردد این خودروها در معابر شهری از نظر قانونی بلامانع است و در هر ساعتی از روز می توانیم خدمات اثاث کشی را در اختیار شما قرار دهیم . 

 

حمل بار با خاور و حمل لوازم خانه در اسرع وقت با کمترین هزینه و عموما با خاور مسقف انجام می شود . مگر بنا بر درخواست صاحب بار مبنی بر کامیونت و خاور روباز 

 

حمل بار با خاور ( خصوصا اثاثیه و لوازم ) بصورت کامل با بیمه نامه انجام میشود . 

خاور برای اثاث کشی-min
خاور برای اثاث کشی-min

 

حمل بار با خاور با بیمه نامه

 

 

حمل بار با خاور نیز مانند سایر خودروهای حمل بار نیاز به بیمه نامه معتبر دارد.

 

 

استفاده از بیمه حمل بار با خاور ، در هنگام بروز حوادث و سوانح طبیعی و غیرطبیعی در جاده های کشور ، به یاری صاحبین گرامی بار آمده و تمامی خسارات وارد شده به صاحبین گرامی بار را جبران می نماید.

 

 

از همین جهت در صورت عدم استفاده از بیمه حمل بار با خاور ، متاسفانه امکان جبران خسارات وجود نخواهد داشت .

 

 

آنی بار برای حمل بار با خاور ، تا 100 میلیون تومان بیمه رایگان در اختیارتان قرار می دهد و در صورتی که ارزش بار شما بیش از 100 میلیون تومان باشد ، ارزش بیمه نامه نیز افزایش خواهد یافت .

 

 

خساراتی مانند آتش سوزی ، سرقت و تصادفات و . . ..  همگی تحت پوشش بیمه نامه حمل بار با خاور می باشند .

 

بارگیری بار با لیفتراک داخل خاور توسط کارگران شرکت آنی بار

 

 

 

حمل آهن با خاور

 

با استفاده از خاور روباز ، امکان حمل و نقل و جابجایی آهن آلات نیز وجود خواهد داشت . با استفاده از خدمات حمل بار با خاور می توانید در اسرع وقت انواع آهن آلات را که قابلیت حمل و مناسب با شرایط و توان خاور می باشد را با این خودرو جابجا کنید .

 

 

تیر آهن ، میلگرد و ضایعات آهن و . . . را می توانید با خاور از تهران به شهرستان و بصورت درون شهری داخل تهران جابجا کنید.

 

 

برای حمل بار با خاور جهت انتقال انواع آهن آلات باید به این نکته توجه داشته باشید که توان حمل بار خاور حدود3/5 الی 4 تن است و ابعاد آهن آلات شما باید با اتاق خاور تناسب داشته باشد.

 

حمل و نقل درون شهری با انواع خاور

 

 

همانطور که گفته شد ، خاور و کامیونت بهترین خودروی باربری با سایز متوسط می باشد که برای حمل و نقل انواع بار و کالا در مناطق شهری مورد استفاده قرار می گیرد و برای حمل بار با خاور بیمه نیز صادر میشود.

 

 

حمل و نقل آهن آلات ، حمل و نقل مصالح ساختمانی ، حمل و نقل کالاهای تجاری ، حمل و نقل انواع ضایعات ، حمل و نقل کیسه مواد ، حمل و نقل و جابجایی گل و گیاه  و . . .

 

 

شما می توانید با استفاده از خدمات حمل بار با خاور در اسرع وقت همه نوع بار و کالای مجاز خود را به سایر نقاط کشور ارسال کنید.

 

 

کرایه و هزینه خاور
کرایه و هزینه خاور

علاوه بر حمل بار با خاور ، خدمات حمل بار با کامیون بصورت تخصصی و حرفه ای  توسط آنی بار انجام میشود . 

 

تعرفه کرایه و هزینه باربری با انواع خاور

 

 

پیشنهاد ما برای استعلام کرایه و هزینه حمل بار با خاور ، مشاوره با کارشناسان ما می باشد.

 

 

به دلیل نوسانات کرایه به صورت روزانه و افزایش و کاهش هزینه ها بنا به دلایل مختلف ، می بایست به صورت روزانه و تنها در روز بارگیری خود اقدام به تماس با کارشناسان ما نمایید .

 

 

همه روزه موارد بسیاری در هزینه باربری و حمل بار با خاور تاثر گذار است . به عنوان مثال ، در زمان نگارش این مطلب بسیاری از رانندگان به قصد زیارت حرم امام حسین در اربعین به سمت عراق حرکت نموده اند که همین امر سبب کاهش تعداد کامیون های درحال کار و در نتیجه افزایش کرایه شده است.

 

 

برای همین دلیل ، کرایه های اعلام شده برای حمل بار با خاور تنها برای مدت 24 ساعت معتبر می باشند.

 

 

موارد استفاده از خاور 

 

 

در حالت کلی در صنعت حمل و نقل و اسباب کشی برای جابجایی بار از وسیله متناسب با توجه به وزن بار استفاده می شود.

 

در حال حاضر حمل بار با خاور اکثراً برای حمل و نقل درون شهری و حمل اثاثیه و باربری اسباب کشی توسط اتوبار ها استفاده می شود .

 

شرکت های پخش معمولا از خاور، خاور ایسوزو و خاور هیوندای برای امر توزیع استفاده می کنند که هر یک از آنها بسته به نوع بار خود اتاق متفاوت و متناسب با بار خود استفاده می کنند.

 

حمل بار با خاور های آنی بار تنها نیاز به یک تماس تلفنی دارد . برای حمل بارهای سبک تر و کم حجم تر می توانید از خدمات حمل بار با نیسان استفاده کنید . 

 

 

حمل بار با خاور و مشاوره رایگان

 

 

آنی بار برای حمل بار با خاور ، بهترین مشاوره و کاملترین خدمات را به شما ارائه می نماید. خدمات باربری و مشاوره با آنی بار را می توانید به صورت حرفه ای و با کمترین هزینه دریافت نمایید.

 

 

برای حمل بار با مشاوره رایگان ، آنی بار بهترین و کاملترین خدمات را در کمترین زمان ممکن به شما ارائه می نماید.

 

 

مشاوره حمل بار با خاور سبب کاهش هزینه های باربری خواهد شد.

 

 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

اپلیکیشن درخواست خدمات حمل بار خاور

 

آنی بار برای سهولت صاحبین گرامی بار ، بهترین و ساده ترین اپلیکیشن باربری اینترنتی را به شما ارائه نموده است. با استفاده از این اپلیکیشن ، به سادگی و در کمترین زمان ممکن می توانید درخواست حمل بار با خاور را در هر ساعت از شبانه روز ثبت نمایید.

 

 

این اپلیکیشن باربری به صورت رایگان در تمامی مارکت های نرم افزار موبایل در اختیار شما قرار دارد.

 

 

برای حمل بارهای سبک و سنگین از تهران به سایر شهرستان های کشور ، آنی بار بهترین و مناسب ترین خدمات حمل بار با خاور ،  حمل بار با تریلی و حمل بار با کمرشکن ، ارسال بار با کامیون و نیسان را در کمترین زمان به شما ارائه می نماید. ارائه خدمات باربری به صورت همه روزه و شبانه روزی با انواع خاور و کامیونت مسقف و روباز سبب افزایش میزان رضایت صاحبین گرامی بار می باشد.

2 دیدگاه دربارهٔ «حمل بار با خاور | باربری خاور + بیمه کامل»

  1. محسن محمد خسروانی

    شما عالی هستید بهترین کیفیت رو دارید من یک بار با ظریف بار کار کردم به غلط کردن افتادم اما شما بار منو سریع و تعرفه هاتون هم مناسب بود واقعا وقتی تماس گرفتم به حدی با کلاس و مودب و شیک بود کلی لذت بردم ممنونم از اقای مقدم عزیز و تیم آنی بار

    1. کارشناس تولید محتوا

      سلام . روز خوش

      باعث افتخار آنی بار است که به شما عزیزان خدمات رسانی میکند . رضایت شما مهمترین موضوع در مجموعه آنی بار است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع