حمل بار با کامیون | باربری کامیون + بیمه رایگان

حمل و نقل بار و کالا با انواع کامیون

یکی از مهمترین خدمات شرکت آنی بار ، حمل بار با کامیون میباشد که برای انتقال و جابجایی انواع بار و کالا مورد استفاده قرار میگیرند. کامیون ها دارای انواع مختلفی هستند که برای حمل بار بصورت همه روزه بر اساس نوع محموله و کالای شما مورد استفاده قرار میگیرند. باربری با کامیون برای جابجایی کالا باید بصورت کامل تحت پوشش بیمه نامه انجام شود و محموله های با ارزش و کم ارزش تفاوتی نخواهند داشت. 

 

مجموعه آنی بار برای حمل بار با کامیون همه روزه از تهران و همه شهرستان های کشور خدمات باربری را در اختیار شما قرار میدهد تا با ارزانترین نرخ کرایه امکان انتقال بار و کالا برای شما فراهم شود. 

 

حمل بار با کامیون در کمترین زمان ممکن انتقال محموله های صنعتی ، تجاری ، ساختمانی ، شخصی و . . . . را به هر نقطه ای از ایران فراهم خواهد کرد. 

 

آنی بار متخصص ارائه خدمات اسنپ باربری ( اسنپ بار ) در کمترین زمان با انواع کامیون می باشد.

 

حمل بار با کامیون توسط آنی بار با 100 میلیون تومان بیمه رایگان ارائه میشود. 

 

برای حمل بار با کامیون ، از همه نقاط کشور می توانید درخواست خود را ثبت کنید و بارگیری سریع را تجربه کنید.

 

 

حمل بار با کامیون و خاور
حمل بار با کامیون و خاور

حمل بار با کامیون از تهران 

 

حمل بار با کامیون از همه نقاط استان تهران انجام میشود و  آنی بار با در اختیار داشتن انواع کامیون و خاور ، تمامی بارهای سبک و سنگین را از تهران به تمامی بنادر ، شهرستان ها و پایانه ها و گمرکات مرزی کشور ارسال می نماید و همه روزه امکان ارائه خدمات باربری با کامیون برای شما عزیزان فراهم خواهد بود . 

 

 

باربری کامیون شرق تهران

 

برای حمل بار با کامیون از مناطق شرق تهران (تهرانپارس – حکیمیه – مجیدیه – رسالت و . . . . ) همه روزه خدمات مورد نیاز شما را تامین خواهیم نمود.

 

باربری کامیون غرب تهران 

 

حمل بار با کامیون از غرب تهران (دهکده المپیک – صادقیه – ستارخان – آریا شهر و . . . . . ) بصورت تخصصی و با انواع کامیون ها تحت پوشش بهترین بیمه نامه انجام میشود . 

 

باربری کامیون شمال تهران

 

برای حمل بار با کامیون از مناطق شمال تهران مانند زعفرانیه – تجریش – جردن – نیاوران و . . . . کامیون ها در اختیارتان قرار میگیرند اما نکته مهم در خدمات حمل بار با کامیون ، امکان تردد کامیون در معابر مورد نظر است . 

 

باربری کامیون جنوب تهران

 

یکی از مهمترین خدمات حمل بار با کامیون که توسط آنی بار انجام میشود ، باربری کامیون جنوب تهران (شهر ری – آذری – نازی آباد – شمشیری و . . .  ) میباشد. 

 

علاوه بر این ، حمل بار با کامیون از اسلامشهر ، ورامین ، رباط کریم ، شهرقدس و . . . . بصورت تخصصی و همه روزه به همه مقاصد در کشور انجام خواهد شد. 

 

برای باربری با کامیون از نقاط مختلف تهران ، خدمات بصورت روزانه به شما ارائه خواهد شد.

 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

 

باربری از تهران به شهرستان و بصورت برعکس را می توانید از خدمات مجموعه آنی بار بخواهید . 

 

باربری کامیون از تمام نقاط کشور

 

 

آنی بار خدمات باربری و حمل و نقل بار و کالا را از تمامی نقاط کشور در اختیار شما قرار میدهد تا بصورت تخصصی و همه روزه امکان ارسال بار را داشته باشید . حمل بار با کامیون آنی بار بصورت تخصصی و سراسری انجام میشود. 

 

 

همه شهر ها و شهرستان های کوچک و بزرگ و بنادر جنوبی و شمالی و پایانه های مرزی بصورت کامل تحت پوشش آنی بار هستند. برای خدمات باربری کامیون ، آنی بار پوشش سراسری با انواع کامیون ها ارائه می نماید که یکی از ویژگی های مجموعه آنی بار است.

  • اصفهان ، شیراز ، کرمان 
  • قزوین ، زنجان ، همدان 
  • کردستان ، کرمانشاه ، لرستان
  • قم ، اراک ، سمنان 
  • خراسان شمالی ، جنوبی و رضوی 
  • خوزستان ، کهگیلویه و بویر احمد 
  • سیستان و بلوچستان و ……..

 

برای حمل بار با کامیون فقط کافیست با شماره های ما در تماس باشید . آنی بار بهترین و ارزانترین تعرفه های باربری را در اختیار شما قرار میدهد و کامیون ها با کاملترین بیمه بارگیری را آغاز می نمایند. آنی بار حمل بار با کامیون را از همه نقاط کشور در اختیار شما قرار میدهد.

حمل و نقل بار با انواع کامیون

 

باربری آنی بار حمل بار با انواع کامیون را در دستور کار خود قرار داده است و اقدام به حمل بار برای هموطنان گرامی می نماید. کامیون ها بر اساس شرایط ، ابعاد و وزن بار شما مورد استفاده قرار میگیرند و بهترین بازده را با کامیون مناسب می توانید در اختیار داشته باشید . انواع کامیون های باربری : 

 

  • کامیون 10 تن ( کامبون تک ) 
  • کامیون 15 تن ( 911 ) 
  • کامیون 911 

 

برای حمل بار با کامیون ، ابتدا باید بر اساس شرایط و وضعیت محموله بهترین و مناسب ترین کامیون انتخاب شود . در این شرایط ، خدمات حمل بار با کامیون ارزانتر و ایمن تر خواهد بود . 

برای انتخاب کامیون مناسب می توانید با شماره های آنی بار نیز در تماس باشید و خدمات تخصصی را دریافت کنید.

 

حمل بار با کامیون 10 تن (تک)

 

حمل بار با کامیون توسط آنی بار بصورت تخصصی انجام میشود . کامیون 6 چرخ که به کامیون تک نیز معروف می باشد دارای طول استاندراد 5/80 متر و عرض2/20 می باشد. این نوع کامیون دارای اتاق باری می باشد که قابلیت حمل بار تا 10 تن را دارا می باشد. البته نوع کمپرسی از این کامیون نیز وجود دارد که برای حمل و نقل شهری بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد. 

 

 

خدمات باربری با کامیون تک را در کمترین زمان ممکن از آنی بار بخواهید و با ارزانترین تعرفه های باربری محموله های خود را منتقل کنید. 

 

 

حمل بار با کامیون بصورت کامل تحت پوشش بیمه نامه میباشد و با ارزانترین تعرفه ها انجام خواهد شد. 

 

 

حمل بار با كاميون 6 چرخ
حمل بار با کامیون 6 چرخ

علاوه بر  حمل بار با کامیون ، حمل بار با خاور نیز بصورت همه روزه توسط آنی بار انجام خواهد شد.

 

حمل بار با کامیون 15 تن ( جفت )

 

کامیون 10 چرخ به کامیون جفت نیز معروف می باشد. این نوع کامیون برای بارهای تا وزن 15 تن قابل استفاده می باشد. برای حمل بار با کامیون ، خصوصا کامیون 15 تن می توانید از طریق مشاوره با کارشناسان ما در اسرع وقت محموله های خود را منتقل نمایید.

 

 

این نوع کامیون دارای طول 6/80 و عرض 2/25 می باشد.

 

برای حمل بار با کامیون 15 تن ( جفت ) ، خدمات باربری از همه نقاط کشور انجام میشود و بهترین و تخصصی ترین خدمات را می توانید از طریق شماره های آنی بار در اختیار  داشته باشید. 

 

 

حمل بار با كاميون 10 چرخ
حمل بار با کامیون 10 چرخ

حمل بار با کامیون 911 

 

یکی از انواع کامیون ها ، کامیون 911 میباشد که برای حمل بارهای مختلف تا تناژ 5/5 تن مورد استفاده قرار میگیرد . این کامیون از کامیون 10 تن کوچکتر و از خاور بزرگتر است . از همین جهت ، برای حمل و نقل محموله های مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد.

برای حمل بار با کامیون ، شما می توانید درخواست باربری با 911 را از هر نقطه ای از کشور ثبت نمایید.

 

کامیون 911 دارای اتاق بار به طول 5 متر میباشد و عرض اتاق آن نیز حدود 2 متر و 10 سانت است . برای بارگیری و حمل بار با کامیون ، تنها کافیست با شماره 5 رقمی آنی بار در تماس باشید.

 

تذکر : علاوه بر حمل بار با کامیون ، مجموعه آنی بار خدمات باربری تریلی را نیز به شما عزیزان ارائه می نماید . 

 

 

ارسال انواع بار و کالا با کامیون ها 

 

برای خدمات باربری و حمل بار با کامیون ، شما می توانید انواع محموله ها و کالاهای خود را در اسرع وقت بارگیری و منتقل نمایید . مجموعه آنی بار به دلیل در اختیار داشتن انواع کامیون ها در سراسر کشور ، امکان بارگیری از هر نقطه ای از کشور را برای شما فراهم نموده است. 

برای حمل بار با کامیون محدودیتی در بارگیری محموله ها وجود ندارد و شما می توانید با ارزانترین تعرفه ها درخواست باربری با کامیون را ثبت نمایید . برخی از محموله های حمل شده بصورت زیر هستند : 

 

  • انواع سنگ و سرامیک 
  • حمل و نقل برخی اقلام آهن آلات 
  • حمل و نقل مواد اولیه صنعتی 
  • باربری انواع مصالح ساختمانی
  • حمل و نقل دستگاه های صنعتی 
  • حمل و نقل منبع آب 

 

 

برای حمل بار با کامیون ، مجموعه آنی بار در اسرع وقت خدمات مورد نیاز شما را تامین خواهد نمود. تمامی محموله های حمل شده توسط خدمات حمل بار با کامیون بصورت کامل تحت پوشش بیمه انجام خواهند شد.

 

حمل یک دستگاه ژنراتور برق با کامیون توسط مجموعه آنی بار 

 

تعرفه کرایه باربری کامیون

 

اگر قصد حمل بار با کامیون را دارید ،‌قطعا تعرفه حمل بار با کامیون برای شما بسیار حائز اهمیت خواهد بود. هزینه و تعرفه حمل بار با کامیون تا کنون به صورت مشخص وثابت اعلام نشده است و همین امر سبب نوسانات کرایه و تعرفه باربری با کامیون شده است .

 

 

 

عوامل بسیار زیادی مانند وزن و ابعاد ، شرایط خاص در محل بارگیری یا تخلیه ، جاده خاکی داشتن محل بارگیری یا تخلیه و شرایط آب و هوایی و …. همگی در نرخ کرایه باربری تاثیرگذار هستند.

 

 

بنا بر این ، می بایست نرخ کرایه حمل بار با کامیون را بصورت تلفنی و پس از مشاوره با کارشناسان ما در اختیارتان قرار گیرد .

 

 

تعرفه حمل بار با كاميون
تعرفه حمل بار با کامیون

 

بیمه نامه حمل بار با کامیون

 

بدون شک حمل بار های بین شهری نیازمند بیمه نامه حمل بار می باشد تا در صورتیکه در زمان حمل بار با کامیون خسارت و یا مشکلی برای محموله به وجود آمد ، امکان جبران آن فراهم باشد . 

 

استفاده از بیمه نامه های باربری و بیمه حمل بار با کامیون سبب حفظ سرمایه صاحبین بار و هموطنان گرامی خواهد شد .

 

 

با توجه به مشکلات و استاندارد نبود جاده ها و تصادفات و بروز حوادث طبیعی و غیر طبیعی ، همواره وجود بیمه نامه جهت حمل بار به شهرستان یکی از مهمترین و اصلی ترین پایه های حمل بار بین شهری و باربری می باشد .

 

 

باربری آنی بار با بهره گیری از جامعترین و کاملترین بیمه نامه های باربری با پوشش های قوی سرمایه صاحبین بار در هنگام حمل بار با کامیون تضمین می نماید.

 

 

برای حمل و نقل بار و کالا با کامیون ها ، ما تا 100 میلیون تومان بیمه رایگان در اختیار شما قرار میدهیم.

 

 

برای حمل بار با کامیون ، اگر محموله  دارای ارزش مالی بالاتری باشد امکان افزایش سطح پوشش بیمه فراهم خواهد بود. 

 

 

ارزانترین باربری کامیون تهران 

 

 

آنی بار یکی از برترین و تخصصی ترین و حرفه ای ترین ارائه دهندگان خدمات حمل بار با کامیون می باشد که برای حمل بارهای شما انواع کامیون را ارائه می نماید.

 

 

ما به دلیل در اختیار داشتن ناوگان بزرگ و گسترده ، همه روزه در کمترین زمان ممکن کامیون را در اختیارتان قرار میدهیم که همین ناوگان گسترده باعث شکسته شدن نرخ کرایه حمل بار با کامیون نیز می گردد.

 

 

نرخ کرایه باربری با کامیون را می توانید از طریق شماره ها و کارشناسان ما استعلام نمایید و بهترین و سریعترین خدمات را تجربه کنید . حمل و نقل سریع و حرفه ای با آنی بار.

 

 

تنها کافیست یک تماس تلفنی با کارشناسان آنی بار بگیرید و حمل بار با کامیون را از هر نقطه ای از کشور انجام دهید

 

اپلیکیشن اینترنتی درخواست حمل بار با کامیون

 

 

بهترین و ساده ترین راه برای سفارش حمل بار با کامیون ، تماس با کارشناسان باربری آنی بار می باشد . روش سریعتر و صحیح تر نیز دانلود اپلیکیشن باربری اینترنتی آنی بار می باشد.

 

 

با هر کدام از این 2 روش به سادگی و در سریع ترین زمان ممکن می توانید بار خود را از تهران به تمامی نقاط با انواع کامیون حمل نمایید.

 

 

با استفاده از اپلیکیشن حمل بار با کامیون آنی بار ، در کمترین زمان ممکن انواع کامیون ( 10 تن ، 15 تن و 911 )  و انواع کامیونت و خاور و تریلی را در کمترین زمان ممکن بصورت موبایلی رزرو نمایید.

 

 

برای حمل بار با کامیون به همه نقاط کشور علاوه بر اپلیکیشن ، شماره پنج رقمی آنی بار آماده ارائه خدمات مشاوره ای به شما عزیزان است. 

 

باربری دربستی کامیون برای شهرستان

 

برای حمل بار و کالا به شهرستان ؛ ما با انواع کامیون ها خدمات حمل و نقل را بصورت دربستی به شما ارائه می نماییم . حمل بار با کامیون به صورت دربستی به معنی استفاده از تمام فضای بار یک کامیون تنها برای یک نفر و یک بار میباشد .

 

 

ما ارزانترین نرخ کرایه باربری با کامیون را برای تمامی نقاط و شهرستانهای کشور دراختیار شما قرار میدهیم . باربری دربستی با کامیون بصورت کامل تحت پوشش بیمه نامه قرار دارد و بیشترین میزان امنیت را دارد.

 

 

حمل بار با کامیون را می توانید در اسرع وقت و برای همه نقاط کشور از ما بخواهید . ارزانترین و تخصصی ترین خدمات تحت پوشش بهترین بیمه و با بارنامه کامل است.

 

 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

 

علاوه بر حمل بار با کامیون ،حمل بار با کمرشکن نیز از خدمات تخصصی و حرفه ای باربری آنی بار است. با ما در تماس باشید و ارزان و سریع محموله های خود را منتقل نمایید. 

 

مشاوره حرفه ای و رایگان حمل و نقل بار با کامیون

 

 

آنی بار برای حمل بار با کامیون ، بهترین و زبده ترین مشاوران باربری را در اختیار شما قرار می دهد. آنی بار خدمات مشاوره ای را برای کاهش هزینه های باربری هموطنان گرامی ارائه می نماید .

 

 

ارائه خدمات باربری با کامیون ، حمل بار با تریلی ، حمل بار کامیونت بادسان ، حمل بار با خاور را از آنی بار بخواهید.

 

 

شما می توانید درخواست انواع کامیون برای حمل انواع بارهای سبک و سنگین را در کمترین زمان ممکن از طریق سامانه آنی بار ثبت نمایید و با کمترین نرخ کرایه باربری کامیون ، انواع بارهای سبک و سنگین را به تمامی نقاط کشور ارسال نمایید.

 

 

شرکت حمل و نقل آنی بار در کمترین زمان بهترین خدمات حمل بار با کامیون و تریلی را با کمترین نرخ کرایه در اختیار شما قرار میدهد.

2 دیدگاه دربارهٔ «حمل بار با کامیون | باربری کامیون + بیمه رایگان»

  1. سلام میخواستم تشکر کنم از سایت خوبتون و خدمات عالیتون …من هفته پیش با کامیون های شما بارمو از اصفهان به مشهد ارسال کردم واقعا راضی هستم همه چی عالی بود و قیمتاتونم نسبت به بقیه باربری ها واقعا خوب بود

    1. کارشناس تولید محتوا

      سلام علی عزیز
      خوشحالیم که تونستیم رضایت شما رو جلب کتیم . امیدواری در همگاری های بعدی در خدمت شما باشیم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع