ارسال بار به ترکیه|حمل بار به ترکیه|باربری ترکیه

ارسال بار و کالا از ایران به ترکیه

ترکیه یکی از کشور های همسایه ایران است که با توجه به افزایش مهاجرت ها و حجم سفر هموطنان به این کشور خدمات باربری و انتقال کالا نیز بیش از پیش برای ترکیه مورد نیاز است. در همین راستا آنی بار به عنوان برترین و قدیمی ترین شرکت ارائه دهنده خدمات ارسال بار و کالا از ایران به ترکیه به صورت همه روزه با ارزانترین تعرفه ها امکان انتقال محموله های شما را از همه نقاط کشور برای همه شهر های ترکیه فراهم نموده است و انواع محموله ها و کالاهای تجاری و صنعتی و شخصی را در اسرع وقت با استفاده از روش های مناسب برای حمل محموله ها منتقل می نماید.

باربری ترکیه آنی بار برای انتقال محموله هایی مانند اثاثیه و لوازم منزل بهترین و تخصصی ترین خدمات را در اختیار شما قرار میدهد تا هر میزان از حجم محموله ها را با کمترین هزینه منتقل نمایید. 

 مشاوره تخصصی آنی بار برای ارسال بار به ترکیه به صورت حضوری و تلفنی انجام میشود و شما می توانید با شماره 57669-021 در تماس باشید.

 

ارسال بار به ترکیه از ایران
ارسال بار به ترکیه از ایران

>> حتما این ویدئو را ببینید <<

 

چه محموله های به ترکیه ارسال می شوند ؟

 

به صورت کلی محدودیت خاصی برای انتقال محموله های مختلف به ترکیه وجود ندارد اما برخی اقلام و کالاها به دلیل شرایط و ضوابط گمرکی ایران و ترکیه قابل ارسال نمی باشند. برخی کالاها برای ارسال نیاز به مجوز های خاص دارند که باید از میراث فرهنگی ،  وزارت بهداشت یا وزارت ارسال دریافت شوند. 

 

از آنجایی که آنی بار با چندین سال سابقه در ارسال بار و کالا به ترکیه در کنار شما می باشد امکان انتقال همه نوع کالا فراهم است و بدون محدودیت می توانید محموله های خود را منتقل کنید.

 

  • ارسال لوازم خانه
  • ارسال مواد غذایی و خوراکی 
  • ارسال دستگاه های صنعتی 
  • ارسال سمپل و نمونه تولید
  • ارسال لوازم باشگاه و ورزشی 
  • ارسال فرش و تابلو فرش

در ادامه به بررسی محموله های قابل ارسال می پردازیم. 

 

ارسال لوازم خانگی 

 

برای انتقال لوازم خانگی بهترین گزینه آنی بار است. مهاجران و افرادی که قصد دارند اثاثیه یا لوازم منزل را برای افراد مختلف در ترکیه ارسال کنند می توانند تنها با یک تماس اثاثیه خود را منتقل کنند.

برای ارسال اثاثیه نیاز به هیچ فرایند خاصی نیست. ارسال اثاثیه به ترکیه به سادگی یک اثاث کشی درون شهری انجام میشود و صفر تا صد فرایند ها بر عهده آنی بار است.

در اولین مرحله ، کارشناسان مجموعه آنی بار برای بسته بندی اثاثیه شما در منزل شما حاضر می شوند و با استفاده از تجهیزات کامل لوازم را بسته بندی خواهند نمود. همزمان با بسته بندی اثاثیه ، لیست بسته بندی ( پکینگ لیست ) نیز توسط کارشناسان برای ارائه به گمرک تهیه میشود که مهمترین قسمت کار می باشد.

در مرحله بعدی ، اثاثیه و لوازم خانه به همراه مدارک و پکینگ لیست 2 زبانه ( فارسی – ترکی ) به گمرک منتقل میشوند تا تشریفات گمرکی آن انجام شود. در این مرحله حضور صاحبین بار در گمرک الزامی است.

در نهایت ، پس از انجام فرایند ها و تشریفات گمرکی محموله آماده ارسال به ترکیه است.

 

برای ارسال اثاثیه به ترکیه باید به این نکته توجه داشت که در صورتی که قصد ارسال اثاثیه آکبند را داشته باشید هزینه های گمرکی معادل صادرات کالا در نظر گرفته میشود و لازم است که اثاثیه به صورت مستعمل باشند.

علاوه بر ارسال بار به ترکیه ، برای حمل بار به آلمان نیز می توانید از خدمات آنی بار بهره مند شوید. 

ارسال فرش و تابلو فرش

 

در صورتی که قصد دارد فرش تا تابلو فرش به ترکیه ارسال کنید فرایند نسبت به اثاثیه منزل متفاوت است. برای انتقال اقلامی نظیر فرش و تابلو فرش روش حمل هوایی مناسب است. در این روش ، کارشناسان در فرودگاه امام خمینی محموله شما تحویل گرفته و پس از انجام فرایند های گمرکی و پالت بندی آنها را از طریق ایرلاین های ایرانی یا خارجی به شهر های مختلف ترکیه ارسال می نمایند.

 

در خصوص  ارسال تابلو فرش به ترکیه باید به این نکته توجه داشت که برای حمل هوایی نیاز است که تابلو فرش داخل جعبه های چوبی بارگیری شود که نیازمند سمپاشی نیز می باشد. 

تمامی این مراحل توسط کارشناسان مجموعه آنی بار انجام خواهد شد و نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

 

ارسال مواد غذایی 

 

برای ارسال مواد غذایی و خوراکی به ترکیه باید به مواردی توجه داشت. اولین موضوع ، امکان ارسال آن کالا از ایران است. برخی از مواد غذایی توسط گمرک ایران با محدودیت یا ممنوعیت مواجه هستند. به عنوان مثال ، ارسال شکر به ترکیه دارای محدودیت های زیادی است. از طرفی باید از گمرک ترکیه نیز واردات این نوع محموله استعلام شود.

گمرک ترکیه نیز برای واردات مواد غذایی محدودیت های خاصی در نظر گرفته است که ممکن است عدم ترخیص محموله را دربر داشته باشد.

برای ارسال برخی مواد غذایی نیاز به ثبت سفارش از طرف ترکیه و یا کسب مجوز های صادراتی از وزارت بهداشت نیز وجود دارد که تمامی این مراحل توسط کارشناسان آنی بار انجام خواهد شد. 

چه مدارکی برای ارسال بار به ترکیه نیاز داریم ؟

 

برای ارسال بار به ترکیه نیاز به تهیه مدارک مشخصی داریم که به صورت زیر می باشند : 

برای ارسال محموله های شما ، داشتن کیملیک از مهمترین موارد است. علاوه بر این ، برای انتقال برخی از محموله های تجاری و صنعتی نیاز به اخذ مجوز از مراجع مربوطه مانند وزارت بهداشت و وزارت میراث فرهنگی و وزارت ارسال نیز داریم. برای تهیه مدارک ، بهترین راه مشاوره با کارشناسان و متخصصین آنی بار است . فقط کافیست با شماره های آنی بار در تماس باشید.

مدارک ترکیه و کیملیک
مدارک ترکیه و کیملیک

روش های ارسال بار به ترکیه چیست ؟

برای ارسال بار به ترکیه روش های متنوعی وجود دارند که هر یک از این روش ها دارای شرایط و ضوابط خاص خود هستند و امکان انتقال محموله های مختلف را فراهم می نمایند. مجموعه آنی بار برای ارسال بار به ترکیه از روش های زیر استفاده می نماید : 

  • حمل زمینی 
  • حمل دریایی
  • حمل هوایی

روش های نام برده شده دارای ویژگی ها و هزینه های متفاوتی هستند و بر اساس نوع محموله ، وزن و حجم آن و میزان بودجه در نظر گرفته شده قابل استفاده هستند. در ادامه به بررسی انها می پردازیم. 

حمل هوایی

 

سریعترین روش برای ارسال بار به ترکیه حمل هوایی است که از طریق فرودگاه امام خمینی تهران انجام میشود . در این روش محموله ها با استفاده از ایرلاین های معتبر ایرانی و ترک به صورت تخصصی حمل می شوند. 

روش حمل هوایی محدودیت های خاص خود را دارد و رعایت این محدودیت های کاملا الزامی است. به عنوان مثال ، انتقال باطری و یا اقلامی که دارای باطری هستند از طریق حمل هوایی ممکن نیست زیرا به دلیل افزایش و کاهش ارتفاع هواپیما و کاهش و افزایش فشار هوا ممکن است باطری ها دچار انفجار شوند.

همانطور که گفته شد حمل هوایی دارای سرعت بسیار بالایی است و محموله های شما در مدت 1-2 روز کاری به ترکیه منتقل می شوند اما هزینه های انتقال هوایی محموله ها تقریبا از سایر روش ها بیشتر است. 

 

حمل هوایی به 2 صورت زیر انجام میشود : 

 

  • فریت بار مسافری 
  • کارگو هوایی

در روش فریت بار مسافری ، محموله ها با استفاده از هواپیما های مسافری به ترکیه ارسال می شوند. همین موضوع سبب می شود که حجم  قابل انتقال محموله ها کمتر باشد اما سرعت انتقال بار به دلیل تعدد پرواز های مسافری بسیار بالاتر است. 

در روش کارگو هوایی ، محموله های شما با استفاده از هواپیما های کارگو یا باری منتقل میشوند . این روش محدودیت وزن و حجم ندارد و انواع محموله ها در هر تناژ قابل حمل هستند. 

برای ارسال بار به ترکیه به صورت هوایی فقط کافیست با شماره 57669-021 در تماس باشید و با مشاوره تخصصی با کارشناسان محموله های خود را در اسرع وقت منتقل کنید.

ترکیش ایرلاین-min
ترکیش ایرلاین-min

 

ارسال زمینی یا ترانزیت کالا

 

ارسال زمینی از ایران به ترکیه بهترین و مقرون به صرفه ترین روش انتقال محموله های به ترکیه است. در این روش محموله ها از نقاط مختلف ایران با استفاده از تریلی ترانزیت و یا کامیونت بارگیری و به مرز ایران و ترکیه منتقل میشوند و سپس وارد خاک ترکیه شده و به سمت مقصد حرکت می کنند.

در روش حمل زمینی به ترکیه امکان ارسال محموله های تجاری و صنعتی و اثاثیه منزل فراهم است و در مدت 1 هفته تا 10 روز محموله های شما منتقل خواهند شد.  روش حمل زمینی به ترکیه به 2 صورت انجام میشود : 

  • گروپاژ یا حمل اشتراکی 
  • حمل دربستی یا اختصاصی 

 

در روش گروپاژ محموله شما که دارای وزن و حجم کمی است به صورت اشتراکی با محموله 1 یا 2 نفر دیگر داخل یک تریلی از ایران به ترکیه ارسال می شود. این روش از نظر هزینه بسیار مقرون به صرفه است و امکان انتقال محموله ها در مدت کمی را فراهم می نماید.

 

در روش حمل دربستی محموله های شما به صورت اختصاصی با استفاده از یک تریلی مستقیما از محل بارگیری به سمت محل تخلیه در ترکیه حرکت می نماید و تنها محموله های شما داخل تریلی قرار دارند.

ارسال بار به ترکیه به صورت زمینی بهترین روش انتقال اثاثیه و لوازم خانه نیز به حساب می آید .

کرایه ترانزیت به ترکیه چقدر است ؟

 

کرایه ترانزیت کالا از ایران به ترکیه بر اساس نوع محموله و روش حمل آن مشخص میشود. در صورتی که محموله شما دارای اقلام خاص نباشد و حجم محموله استاندارد باشد ، کرایه ترانزیت به ترکیه به صورت دربستی حدود 45 میلیون تومان و کرایه ترانزیت به ترکیه به صورت گروپاژ حدود 17 میلیون تومان می باشد.

 

بارگیری و ارسال اثاثیه منزل برای ترکیه بصورت جاده ای از رشت ( به استانبول )

جناب آقای بختیاری :

 



 

علاوه بر ارسال بار به ترکیه ، ارسال بار به دبی نیز به صورت تخصصی و ارزان قیمت انجام خواهد شد . 

 

حمل دریایی

 

حمل دریایی نیز یکی از روش های انتقال محموله به ترکیه است اما به دلیل مسیر طولانی در موارد خاص مورد استفاده قرار میگیرد . به عنوان مثال ، حمل زمینی از شهر هایی مانند تهران به نقاط مختلف ترکیه هزینه های کمتر و مدت زمان کمتری نیاز دارد اما ممکن است برخی محموله های خاص که در شهر های جنوبی کشور هستند از طریق حمل دریایی انتقال مناسب تری تجربه کنند.

 

برای حمل دریایی به ترکیه باید محموله ها داخل کانتینر های 20 فوت یا 40 فوت بارگیری شوند و از طریق حمل زمینی به بنادر جنوبی کشور منتقل شوند. پس از انجام فرایند های گمرکی و بارگیری محموله ، محموله شما به سمت بندر مرسین حرکت خواهد نمود در این بندر تحویل شما خواهد شد.

روش حمل دریایی روش مقرون به صرفه ای است که هزینه های نسبتا کمی دارد اما باید بر اساس تجربه و بر اساس نوع محموله ها مورد استفاده قرار گیرند زیرا مدت زمان تحویل محموله در صورت حمل دریایی حدود 15 الی 20 روز می باشد.

 

ارسال بار به ترکیه با اتوبوس

یکی از روش های ارسال بار به ترکیه ، انتقال آنها با استفاده از اتوبوس است . در روش اتوبوسی امکان ارسال محموله های زیر 40 کیلو که شامل موارد ممنوعه نمی باشند فراهم است.

از آنجایی که ارسال بار به ترکیه با اتوبوس زمان بین 2-4 روز طول می کشد ( بسته به مبداء و مقصد ) و علاوه بر این امکان معطلی در مرز نیز وجود دارد ، امکان ارسال مواد غذایی با این روش وجود ندارد.

تمامی مواردی که از نظر قانونی ارسال آنها ممنوع است را با استفاده از اتوبوس نیز نمی توان ارسال کرد . ماننده اسلحه ، مواد مخدر و . . .

تمام محموله‌هایی که از طریق اتوبوس به ترکیه ارسال می‌شوند باید از نظر بهداشتی مورد تایید باشند. همچنین محموله‌هایی که احتمال انتقال بیماری در آنها وجود دارد هم نباید در اتوبوس منتقل شوند. به عنوان مثال شما نمی‌توانید جنازه انسان یا حیوانات و حتی حیوانات زنده را به کشور ترکیه از طریق اتوبوس منتقل کنید.

ارسال بار با اتوبوس به ترکیه
ارسال بار با اتوبوس به ترکیه

 

ارسال بار به همه شهر های ترکیه

 

یکی از مهمترین ویژگی های خدمات آنی بار برای ارسال بار به ترکیه امکان انتقال محموله های شما به همه شهر های این کشور است. بسیاری از شرکت ها تنها مناطق خاصی از ترکیه را تحت پوشش خود دارند اما مجموعه آنی بار ارسال بار به ترکیه را حتی برای روستاهای دور افتاده این کشور نیز انجام خواهد داد.

کارشناسان مجموعه آنی بار به صورت تخصصی آماده ارائه مشاوره جهت انتقال سریع و ارزان محموله های شما به ترکیه هستند . با ما از طریق شماره 57669-021 در تماس باشید.

 

انتقال بار و کالا جهت استانبول آسیایی و اروپایی ترکیه

 

یکی از مهمترین شهر های ترکیه استانبول است که مقصد اول گردشگری و همچنین مهاجرت هموطنان گرامی است و از همین جهت به یکی از مقاصد ارسال بار به ترکیه تبدیل شده است . استانبول از 2 بخش آسیایی و اروپایی تشکیل شده است که آنی بار هر دو این نقاط را تحت پوشش قرار میدهد . مناطق مختلف استانبول مانند بشیکتاش ، فاتیح ، آرناووت کوی ، آوچیلار ، باغجیلار ، باهچه لیولر ، باکروکی ، باشاک شهیر ، بایرام پاشا ، بیلیک دوزو می باشند . 

آنی بار برای انتقال استانبول بصورت جاده ای و هوایی خدمات حمل و نقل و ارسال کالا های تجاری و صنعتی را ارائه می نماید و بدون محدودیت می توانید بهترین خدمات ارسال بار به ترکیه را از ما بخواهید. 

برای استانبول ، حمل هوایی و جاده از تهران و سایر شهر های ایران انجام میشود و شما می توانید تنها با یک تماس خدمات ما را با پشتیبانی لحظه ای و دقیق تا زمان تحویل بار تجربه کنید. 

برای ارسال بار به ترکیه ، قوانین گمرکی ایران و ترکیه ممکن است در برخی موارد مشکلاتی برای صاحبین ایجاد نماید. از همین جهت ، مشاوره دقیق با کارشناسان زبده ما علاوه بر کاهش زمان حمل و نقل ، هزینه های باربری را نیز تا حد زیادی کاهش خواهد داد. 

استانبول آسیایی و اروپایی

استانبول آسیایی و اروپایی

ارسال بار به آنتالیا در ترکیه

انتالیا یک شهر توریستی و تفریحی است که بسیاری از هموطنان به دلیل وجود مراکز تفریحی علاقه به زندگی در این شهر دارند . علاوه بر این ، حضور بسیار زیاد گردشگر در این شهر سبب شده است که تجار نیز روی به تمرکز بر فروش محصولات خود در این شهر ترکیه بیاورند. آنی بار نیز برای ارسال بار به ترکیه ، همه روزه بهترین خدمات را درا ختیار شما قرار میدهد. 

 

برای ارسال بار به ترکیه و خصوصا شهر آنتالیا ، آنی بار محموله های شما را با کاملترین بیمه نامه انتقال میدهد و بصورت جاده ای ، هوایی و دریایی امکان جابجایی محموله ها فراهم است.

 

باربری برای آنتالیا و سایر شهر های توریستی ترکیه توسط آنی بار از تهران و همه شهر های کشور انجام میشود و محموله های تجاری و شخصی شما را با کمترین هزینه به ترکیه ارسال خواهیم کرد. 

ارسال بار به ترکیه و خصوصا برای آنتالیا با بهترین بیمه نامه انجام میشود.

 

ارسال بار به آنتالیا
ارسال بار به آنتالیا

حمل و نقل بین المللی بصورت سراسری برای همه روش های باربری از همه نقاط کشور انجام میشود. 

 

ارسال بار به ازمیر ترکیه 

 

ازمیر نیز مانند ترکیه یکی از شهر های بسیار پرطرفدار است و روزانه آنی بار حجم زیادی از بار و کالا را به این شهر ارسال می کند. آنی بار حمل و نقل بار و کالا به همه نقاط ازمیر را تحت پوشش خود قرار داده است. مناطق ازمیر عبارتند از : کناک ، بورنا ، آلسانجاک ، گوزل باغچه ، کارشیاکا ، اورلا ، سلچوک ، نارلی دره ، برگاما ، چیلی ازمیر ، بایراکلی ، سفر حیصار و . . . 

 

 

برای ارسال بار به ازمیر ترکیه ، آنی بار بدون محدودیت بهترین و کاملترین خدمات را به شما عزیزان ارائه می کند و امکان حمل بارهای تجاری ، صنعتی و صادراتی و لوازم و کالاهای شخصی مانند اثاثیه خانه نیز فراهم است. 

 

برای ارسال بار به ترکیه ( ازمیر ) ، ما همه روزه روش زمینی و هوایی را برای انتقال محموله های شما در اختیارتان قرار میدهیم.

 

ارسال بار به آنکارا در ترکیه

 

آنکارا مرکز ترکیه و از مهمترین شهرهای این کشور است که بسیاری از مهاجرین که مقاصد اقتصادی دارند این شهر را انتخاب می نمایند. از همین جهت ، مجموعه آنی بار برای ارسال بار و کالای شما به آنکارا در ترکیه بصورت همه روزه سرویس های باربری جاده ای و هوایی را در اختیارتان قرار میدهد. 

 

ارسال بار به ترکیه و خصوصا آنکارا بصورت دربستی با تریلی بسیار مناسب و سریع انجام میشود و کمتر از 1 هفته از زمان حرکت خودرو محموله شما در انکارا تحویل خواهد شد. برای حمل هوایی نیز آنکارا دارای فرودگاه بین المللی بزرگ و معتبر با تعداد پروازهای زیاد است که امکان ارسال بار و تحویل در مدت 2-3 روز کاری را فراهم می کند. 

 

آنی بار برای همه نقاط ترکیه خصوصا آنکارا خدمات حمل و نقل را با بهترین و کاملترین بیمه نامه ارائه می نماید تا محموله شما با تضمین امنیت به ترکیه ارسال شود. 

 

باربری به ترکیه برای شما عزیزان بصورت همه روزه انجام میشود و محدودیت خاصی در انتقال محموله های شما وجود نخواهد داشت.

 

Ankara-city-min
Ankara-city-min

علاوه بر ارسال بار به ترکیه ، ارسال بار به روسیه نیز در اسرع وقت انجام خواهد شد. 

 

 

موارد ممنوعه در ارسال بار به ترکیه

 

یکی از مهمترین مواردی که باید قبل از ارسال بار به ترکیه به آن توجه نمود ، موارد ممنوعه است . لیست زیر ، برخی از اقدام و موارد ممنوع شده برای ورود به ترکیه را مشخص نموده است که این لیست می تواند در روزهای مختلف طی شرایط مختلف دوچار تغییرات گردد.

 

لطفا قبل از ارسال بار به ترکیه ، در صورتی که این اقلام در محموله شما وجود دارد با کارشناسان آنی بار هماهنگی لازم را انجام دهید.

 

 

  1. مواد خوراکی نظیر خشکبار ( آجیل و تنقلات ) 
  2. مواد غذایی شامل حبوبات ، برنج و . . . 
  3. میوه و سبزیجات خشک و منجمد
  4. عرقیجات و ترشیجات 
  5. اقلام آرایشی و بهداشتی ، عطر و ادکلن
  6. انواع دارو و یا دخانیات 

برخی اقلام نیز ممکن است برای مدت کوتاهی جزو اقدام ممنوعه صادراتی قرار بگیرند . مانند شکر که برای مدتی صادرات آن ممنوع شده است . 

ارسال این اقلام به ترکیه از نظر قانونی ممنوعیت دارد و درصورتی که در وسایل شما وجود داشته باشند با مشکلات قانونی ( مواد مخدر و امثال آن ) مواجه خواهید شد . اما در صورتی که مواد غذایی ذکر شده در محموله شما وجود داشته باشد اداره گمرک ترکیه آنها را ضبط خواهد کرد . 

برای اطلاع از ممنوعیات ارسال بار به ترکیه ، شماره مشاوره آنی بار در خدمت شماست .

ارسال بار به اروپا نیز در اسرع وقت توسط شرکت حمل و نقل آنی بار انجام میشود . ما برای انتقال محموله های شما به همه کشور ها آماده خدمات رسانی هستیم . 

هزینه و تعرفه ارسال بار به ترکیه

یکی از مهمترین موضوعات در ارسال بار به ترکیه ، هزینه و تعرفه ارسال بار می باشد که باید به صورت دقیق محاسبه شود . برای ارسال بار به ترکیه ، نرخ کرایه نهایی شامل هزینه های مختلفی است . 

موارد زیادی که در هزینه های نهایی ارسال بار به ترکیه موثر هستند به صورت زیر می باشند : 

  • بسته بندی اثاثیه و لوازم توسط انی بار ( اختیاری ) 
  • ارسال محموله های شما به انبار یا ارسال مستقیم 
  • روش حمل بار ( زمینی ، هوایی ، دریایی) 
  • هزینه حمل تا شهر مورد نظر 
  • هزینه های انبارداری ( در صورت وجود ) 
  • هزینه های گمرک ایران و ترکیه 
  • هزینه حمل از گمرک ترکیه تا منزل ( در صورت نیاز شما ) 

در حال حاضر ( اسفند 1402 ) قیمت نهایی و تمام شده برای ارسال بار به ترکیه توسط آنی بار ( صفر تا صد ) فقط 28 میلیون تومان می باشد . 

حمل و نقل بین المللی به تمام نقاط کشور ترکیه بصورت همه روزه انجام میشود. 

اهمیت بسته بندی قبل از حمل و نقل بار به ترکیه

 

در زمانی که قصد ارسال اثاثیه و لوازم منزل به ترکیه را داریم ، میبایست اثاثیه و لوازم را بصورت کامل بسته بندی کنیم تا در زمان حمل بار ، آسیبی به آن وارد نشود. علاوه بر لوازم منزل ، در خدمات ارسال بار به ترکیه در برخی موارد محموله های تجاری نیز باید بسته بندی شوند. 

 

 

بسته بندی اثاثیه یک فرایند تخصصی و حرفه ای است که کارشناسان آنی بار با بررسی کامل محموله ، بهترین و تخصصی ترین خدمات برای بسته بندی محموله شما انجام میگیرد.

 

 

بسته بندی با محافظ ضربه گیر ، جعبه های چوبی و همچنین جعبه های مقوایی انجام میگیرد تا حمل و نقل ایمن انجام شود و با کمترین احتمال بروز خسارت انجام شود.

 

برای ارسال بار به ترکیه ، بسته بندی تخصصی آنی بار محافظت کاملی را برای محموله های شما بوجود می آورد .

 

بسته بندی اثاثیه منزل جهت ارسال به نقاط مختلف ترکیه
بسته بندی اثاثیه منزل جهت ارسال به نقاط مختلف ترکیه

 

نمونه بسته بندی حرفه ای آنی بار : 

بیمه نامه کامل جهت ارسال بار به ترکیه

 

یکی از ویژگی های آنی بار برای ارسال بار به ترکیه ، استفاده از بهترین بیمه نامه می باشد که برای حفاظت از محموله های شما کاملا مناسب است. 

 

 

آنی بار با استفاده از بهترین بیمه نامه ، خدمات حمل بار به ترکیه خود را تحت پوشش قرار داده است. بیمه نامه CMR تا 20 هزار دلار بیمه جهت حفاظت از محموله در اختیار شما قرار میدهد اما در بسیاری از موارد ارزش محموله های صاحبین بار بیش از این میزان است . به همین جهت مجموعه آنی بار برای حفاظت بیشتر از محموله های شما از بیمه نامه های شرکت های داخلی با پوشش کامل بر اساس ارزش بار در اختیارتان قرار میدهد. 

 

بیمه نامه شرکت های داخلی برای ارسال بار به ترکیه تا 500 میلیون به صورت رایگان توسط آنی بار در اختیار شما قرار میگیرد. اگر قصد کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بیمه نامه و شرایط ارسال بار به ترکیه را دارید ، با آنی بار تماس بگیرید.

 

 

بیمه نامه شرکت حمل و نقل ترکیه آنی بار  ، در کمترین زمان ممکن بیشترین پوشش را به شما ارائه می نماید.

 

 

بیمه نامه کامل برای ارسال بار به ترکیه
بیمه نامه کامل برای ارسال بار به ترکیه

رضایت مشتریان آنی بار

لطفا قبل از تصمیم به ارسال بار به ترکیه ، نظرات برخی از مشتریان آنی بار را گوش دهید :

 

صدای رضایت مشتریان باربری ترکیه آنی بار :

 

آقای مسعودی ، ارسال اثاثیه برای آنکارا 

اقای مسعودی
اقای مسعودی

خانم عمرانی ، ارسال اثاثیه برای استانبول 

 

<yoastmark class=


خانم صدیقی ، ارسال اثاثیه برای ازمیر

خانوم صدیقی
خانم صدیقی

 


آقای نظامی – ارسال اثاثیه به آنتالیا 

nezami
nezami

جناب آقای محمدنژاد 

mohammad-nejad
mohammad-nejad

 


40 دیدگاه دربارهٔ «ارسال بار به ترکیه|حمل بار به ترکیه|باربری ترکیه»

  1. سلام
    مقدار کمی لوازم دارم برای استانبول ، چطور می تونم تحویل شما بدم برای ارسال ؟

    1. سلام خدمت شما
      بله شرکت آنی بار آماده ارائه خدمات حمل بار به ترکیه چه به صورت خرده بار (گروپاژ ) چه به صورت عمده بار (فول تراک)می باشد

    1. سلام خانم رضازاده
      آنی بار برای حمل اثاث منزل و حمل انواع بار به ترکیه چه به صورت خرده بار (گروپاژ) و چه به صورت عمده بار(فول تراک) آماده خدمت رسانی به مشتریان می باشد.

  2. الياس نادري

    من مي خوام برم استانبول زندگي كنم
    كرايه لوازم منزلم تا اونجا چقدر ميشه ؟
    بعد ميشه تمام لوازمم را ببرم ؟
    گمرك گيرنميده؟

    1. کارشناسان آنی بار

      سلام و درود
      پيشنهاد ما اين هستش كه در ابتدا اقامت خود را مسجل كنيد و بعد
      كرايه لوازم منزل بستگي به تاريخي دارد كه شما مي خواهيد بفرستيد و متغيير است
      براي اين منظور لطف بفرماييد نزديك مهاجرت شد با شماره تلفن 02157669 تماس بگيريد تا بخش بين الملل آني بار در خدمت شما باشد
      و در نهايت اگر لوازم شما استوك باشد و بسته بندي آكبند نداشته باشد مشكلي براي خروج اجناس خود نخواهيد داشت

    1. کارشناسان آنی بار

      سلام و درود
      بله ما از همه جاي ايران به تمام نقاط جهان داريم
      آنی بار در حمل بار به ترکیه هم به صورت خرده باری(گروپاژ) و هم به صورت عمده (فول تراک) فعالیت دارد.

  3. علي صراف منش

    ممنون از اينكه به وعده هايي كه داده بوديد عمل كرديد و بار ما را به موقع به تركيه رسانديد
    واقعيت اين هستش كه فكر نميكردم كسي هم باشه كه به وعده هاش عمل كنه
    سپاس آني بار

    1. کارشناسان آنی بار

      سلام و درود
      اين وظيفه ي ما بود و غير از اين هم از ما انتظار نمي رود
      ولي از پيام قدرداني شما بي نهايت ممنونيم

    1. کارشناس تولید محتوا

      با سلام خدمت شما
      با افتخار این خدمت توسط آنی بار ارائه می گردد . لطفا با شماره تماس سامانه آنی بار 57669-021 و واحد حمل بین الملل ( داخلی 406) تماس حال نمایید تا کارشناسان ما پاسخگوی شما باشند . تشکر از شما

  4. همایون شیخ الاسلامی

    سلام.مواد خوراکی مانند برنج، بهداشتی ،کمک های اولیه پزشکی امکان ارسال دارد؟

    1. کارشناس تولید محتوا

      سلام . ارسال مواد بهداشتی و پزشکی نیاز به مجوزاتی دارد که می توانید با تماس با شماره 57669-021 داخلی 406 از طریق کارشناسان ما اطلاعات کافی را کسب کنید .

  5. سلام. وقتتون بخیر.
    یه سوال داشتم خدمتتون.
    از استانبول به تهران هم باربری هاتون بار میارن یا فقط از ایران به ترکیه بار میدید؟
    من گه گداری بار خیلی سبکی در حد دو کیلو یا ۵ کیلو خرید لباس از استانبول دارم میخوام بدونم زحمت ارسالش به تهران رو هم می تونید بکشید؟
    الان در وضعیت کرونا هم ارسال دارید؟
    و اینکه هزینه باربری بابت هر کیلو در حال حاضر چند هست؟

    1. کارشناس تولید محتوا

      سلام . روز خوش . متاسفانه برای ارسال محموله های با وزن ذکر شده و خصوصا پوشاک آنی بار خدمات رسانی انجام نمیدهد

    1. کارشناس تولید محتوا

      با سلام خدمت شما . هزینه های ارسال بار از تهران به ترکیه در وهله اول بستگی به روش حمل بار برای ترکیه دارد . علاوه بر این مبلغی نیز بابت هزینه گمرکی اخذ میشود . نهایتا هزینه هایی برای کارگران ، هزینه بسته بندی و . . . نیز وجود دارد که برای هریک از مشتریان گرامی با توجه به شرایط متفاوت خواهد بود . بهترین راه برای استعلام کرایه باربری ترکیه ، تماس با مشاوران ما و ارائه اطلاعات دقیق در خصوص شرایط اثاثیه میباشد .

  6. سارا سادات پرورش

    با سلام واقعا در کشور ایران وجود چنین شرکت و شرکتهایی جای تعجب دارد من 20 روز پیش با شرکت شما قرارداد بستم برای ارسال لوازم منزلم به استانبول خیلی استرس و نگران سالم رسیدن لوازم بودم هم خودم هم همسرم منتها اطمینان و اعتمادی که به این شرکت کردم حقیقت امر ابتدا شک داشتم ولی با گذشت هر مرحله از کار قرارداد صحبت های کارشناس پلمپ بار واقعا خیالم راحت شد و بارم صحیح و سالم رسید به مقصد خیلی هم راضی هستم خواهرم و نیز بهش تاکید کردم برای ارسال بار با این شرکت کار کنه واقعا خسته نباشند و متشکرم

    1. کارشناس تولید محتوا

      سلام خانم پرورش ، باعث افتخار ماست که تونستیم رضایت شما رو جلب کنیم ، امیدواریم بتونیم در آینده هم با شما همکاری داشته باشیم . ممنون از اعتمادتون

  7. وکیل پایه یک رضا حمدانی

    سلام من تعریف شرکت شما و سایت شما رو از دوستانم شنیدم میخواستم بدونم برای ارسال لوازم منزلم به استانبول منطقه باغچه شهیر منتها بار من مبلمان و نهارخوری و لوازم دفتر کارم هست لوازم دفتر است میز و صندلی کامپیوتر و تلفن سانترال امکان ارسال هست ؟ آیا بسته بندی لوازم را هم شرکت شما انجام میدهد ؟ آیا لوازم من بیمه هم میشود و چند روز دیگه هم ارسال دارم میشه من و راهنمایی بفرمایید

    1. کارشناس تولید محتوا

      با سلام خدمت شما آقای حمدانی ، بله امکان ارسال لوازم اداری شما نیز فراهم است و مجموعه آنی بار در اسرع وقت این خدمات را در اختیار شما قرار میدهد . برای بسته بندی لوازم هم کارشناسان آنی بار بصورت تخصصی آماده انجام وظیفه هستند . در صورت تمایل می تونید با شماره سامانه مشاوره ما در تماس باشید .

  8. علی رضا غدیری

    شش روز است که بار من رسیده به استانبول واقعا از شرکت شما راضی هستم از صفر تا صد و من به شما سپردم فکر نمیکردم کارم به این راحتی انجام بشود خیلی استرس داشتم برای خراب شدن بار و آسیب دیدن لوازمم ولی شکر خدا همه لوازمم سالم رسید . نماینده شما در استانبول بسیار آدم کاربلدی بود اصلا نزاشت بارمن در استانبول معطل بماند حتی از من وکالت گرفت که خودم گمرک نروم همه کارم و به نحو احسن انجام داد تهرانم شرکت آنی بار کل کارم و انجام داد تبریک میگم به مدیر شرکت برای سازماندهی نیروی کاربلد و حرفه ایی من راضی هستم خدا به کسب و کارتون برکت بده و هرکسی بخواد بارش و بیاره ترکیه من شما را پیشنهاد میدهم
    ع غدیری از استانبول بارانی

    1. کارشناس تولید محتوا

      سلام آقای غدیری . مایه افتخار هست که تونستیم رضایت شمارو جلب کنیم . امیدواریم باز هم بتونیم با شما همکاری داشته باشیم .

  9. من پور نصراله هستم یک سال پیش لوازمم و از طریق شرکت شما به بخارست انتقال دادم و شکر خدا راضی بودم الان هم بخارست هستم
    خواهرم میخواهد لوازم منزلش و انتقال بده به استانبول از کارشناس بین الملل آنی بار یک سوال دارم آیا خواهرم میتواند بار را تا از درب منزل تحویل بدهد و درب منزل بارش و تحویل بگیرد و چه مدارکی نیاز دارد و آیا امکان دارد ما چون ایران نیستیم امکان عقد قرارداد بدون حضور ما هست تاکید میکنم ببخشید چون ما هر دو خارج از ایران هستیم و دسترسی به تلفن برامون سخت است یک پل ارتباطی به ما معرفی میفرمایید اطلاعات کامل و دقیق بگیریم و لوازم را انتقال بدهیم به استانبول

    1. کارشناس تولید محتوا

      با عرض سلام خدمت شما آقا/خانم پورنصراله ، امکان عقد قرارداد بصورت غیرحضوری و تحویل اثاثیه درب منزل توسط انی بار برای شما عزیزان فراهم خواهد بود . در صورت تمایل میتوانید از طریق شماره واتساپ بخش بین الملل که در وبسایت آنی بار موجود است با کارشناسان مربوطه مشاوره نمایید .

  10. ندا علیمردانیان

    یک سوال دارم از کارشناس بین الملل شما آیا امکان اینکه ما بار مان را چون سه خانواده هستیم به صورت مشترک یک مشخصات ارسال کنیم به کشور ترکیه ما بارمان در مجموع حجم یک خاور میباشد . ولی سوال این است که آیا میتوانم بار محدود هر خانواده را در یک بار انتقال داد و مشکلی پیش برامون در استانبول پیش نمی آد آخه شنیدم گمرک استانبول خیلی اذیت میکنه درسته ؟

    1. کارشناس تولید محتوا

      با عرض سلام خدمت شما خانم علیمردانیان . خوشبختانه امکان انتقال لوازم چند خانواده با یک کامیونت فراهم است . بدون مشکل میتوانید لوازم منزل خود را از طریق آنی بار به این صورت به ترکیه ارسال کنید . تنها کافیست با کارشناسان ما در تماس باشید تا کاملترین اطلاعات را در اختیار شما قرار دهند.

  11. درود خسته نباشید ممنون برای پاسخ دقیق و کارشناسی شما آیا شما انبار در استانبول دارید ؟ و اینکه ما تا زمان تهیه واحد مسکونی در استانبول چند روزی شاید چند هفته اختلاف زمان داشته باشیم و منزل خود را تهران باید تحویل بدهیم حال دو سوال
    آیا مقرون به صرفه است که ما بار را ارسال کنیم و در انبار شما در تهران نگه داری کنیم بعد ارسال کنیم به استانبول ؟ و سوال دوم انبار تهران یا استانبول چه هزینه ایی دارد برای نگه داری لوازم منزل ما تا تحویل ممنون خواهم بود من و درست راهنمایی کنید
    من کیانوش فهیمی هستم از تهران حدود یک هفته دیگر منزل و میخوام تحویل بدم

    1. کارشناس تولید محتوا

      با سلام خدمت شما آقای فهیمی عزیز
      مجموعه آنی بار این امکان رو فراهم کرده که اثاثیه شما در تاریخ مشخصی بارگیری و در انبار شرکت تا زمان مورد نظر شما نگهداری شود . هزینه نگهداری اثاثیه قابل توجه نیست و برای شما هزینه چندانی ندارد . پس از تهیه کردن منزل مسکونی در استانبول توسط شما ، کارشناسان مجدد اثاثیه شما را از انبار بارگیری و کمتر از 1 هفته بعد در استانبول تحویل شما خواهند داد .
      در صورتی که نیاز به اطلاعات تکمیلی دارید ، کارشناسان ما می توانند جزئیات را از طریق واتساپ یا از طریق مشاوره تلفنی و حضوری در اختیار شما قرار دهند . امیدواریم که خدماتی شایسته شما ارائه نماییم .

  12. با سلام من میخواهم لوازم منزلم و از استانبول به تهران حمل کنم از خیلی ها شنیدم که سخته حمل اثاث منزل از ترکیه به تهران لطفا من و راهنمایی کنید که شرایط حمل چیست چه مدارکی میخواهد چقدر زمان میبره و آیا خدمات بسته بندی در استانبول شما دارید من خودم در حال حاضر دوسلدورف هستم آیا لزوم حضور فیزیکی بنده هم هست کلا ممنون خواهم بود من راهنمایی بفرمایید متشکرم

    1. کارشناس تولید محتوا

      سلام آقای محسن خلقی . ممنون که برای مجموعه آنی بار پیام گذاشتید . این مجموعه برای ارسال اثاثیه شما از استانبول هیچگونه محدودیت و دشواری ندارد و در اسرع وقت امکان ارسال محموله ها بدون مشکل فراهم است . برای اطلاع از مدارک مورد نیاز و شرایط حمل ، بهترین راه تماس با کارشناسان ما میباشد .

  13. درود بر شما
    یک سوال آیا شما خدمات حمل و نقل لوازم منزل از هر نقطه از ترکیه را انجام میدهید یا صرفا از استانبول حمل دارید البته یک سوال است من دوست همسرم بارش و از استانبول از طریق شما وارد کرد سال گذشته و خیلی راضی بود ، منتها ایشان استانبول بودند من خودم کایسری هستم ولی لوازمم در دنیزلی هست

    1. کارشناس تولید محتوا

      سلام خانم/آقا افراسیابی
      باعث افتخار مجموعه آنی بار است که رضایت مشتریان عزیز رو کسب کرده است . امیدواریم در خدمات رسانی به شما هم همین کیفیتت را ارائه دهیم . مجموعه آنی بار خدمات باربری را از تمام نقاط ترکیه و همینطور تمام نقاط ایران ارائه می نماید .

  14. سلام
    ارسال اثاث از اردبیل هم انجام میشه؟ من قبل از عید میخوام اثاثیه ام ارسال بشه

    1. کارشناس تولید محتوا

      سلام المیرا عزیز
      برای ارسال حیوانات خانگی نیاز است که واکسیناسیون ، دریافت شناسنامه و تزریق چیپ اطلاعات انجام شود . به همین جهت می توانید از مشاوران ما اطلاعات لازم را کسب نمایید و در اسرع وقت توسط آنی بار حیوانات خود را به استانبول ارسال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع