حمل بار به بندرعباس با ارزانترین کرایه + بیمه رایگان

ارسال بار به بندرعباس در کمترین زمان 

 

 

حمل بار به بندرعباس از مهمترین خدماتی است که آنی بار به صورت همه روزه و با بهترین کیفیت به شما عزیزان ارائه می نماید. شما می توانید برای حمل بار به بندرعباس از همه نقاط شهر ها و شهرستان ها درخواست خدمات خود را ثبت کنید. 

 

 

ما برای حمل بار به بندرعباس ، همه روزه خودروهای باربری مختلف  را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار میدهیم. حرفه ای ترین و تخصصی ترین خدمات حمل بار به بندرعباس همراه با بیمه نامه کامل انجام میشود و امکان ارسال سریع محموله ها فراهم است. 

 

 

 

  • حمل بار به بندرعباس ، باربری به بندرعباس ، حمل کالا به بندرعباس
  • باربری به بندرعباس ، حمل کالا به بندرعباس ، اسباب کشی به بندرعباس
  • کفی به بندرعباس ، ترانزیت به بندرعباس ، استعلام کرایه کامیون به بندرعباس

 

 

برای حمل بار به بندرعباس ، باربری آنی بار همه روزه در همه ایام هفته بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه می نماید تا در صورت نیاز محموله خود را با ارزانترین قیمت ارسال نمایید . ما برای حمل بار به بندرعباس از بهترین بیمه نامه به مبلغ 100 میلیون تومان استفاده می نماییم .

 

برای ثبت سفارش ارسال بار به بندرعباس با کمترین هزینه ، با ما در تماس باشید .

باربری به بندر عباس
باربری به بندر عباس

باربری تهران به بندرعباس بصورت تخصصی و سریع و همه روزه انجام میشود و انواع محموله های شما منتقل خواهند شد.

میزان رضایت مشتریان آنی بار :

آقای امین – خاور برای بندرعباس 

 


آقای احمدی – خاور برای بندرعباس

 

 

 

باربری از تمام نقاط کشور به بندرعباس

 

 

برای حمل بار به بندرعباس از تمام استان ها ، در کمترین زمان ممکن می توانید با باربری آنی بار تماس بگیرید . باربری آنی بار متخصص ارسال کالا از تمام شهرها به بندرعباس می باشد که سابقه طولانی در خصوص باربری را دارا می باشد.

 

 

بندر شهید رجایی و بندر شهید باهنر به دلیل موقعیت مناسب جغرافیایی، به عنوان نقطه اتکای بندرعباس در جهت جابه‌جایی کالا و سرمایه در اشکال مختلف، نتایج اقتصادی به سزایی برای استان هرمزگان به همراه داشته و بندرعباس را به منطقه ویژه اقتصادی معادن، فلزات، کشتی‌سازی و صادرات و واردات کالا تبدیل کرده است.

 

 

بندرعباس به واسطه دریایی که دارد نقل و انتقالات زیادی در آن صورت می گیرد به ویژه از شهرهای پرجمعیت ، هر روزه کامیون های حمل بار زیادی برای حمل بار به بندرعباس روانه می شود.

 

 

جدول زیر نرخ کرایه حمل بار به بندرعباس از تهران با انواع خودرو های باربری در بهار سال 1402 می باشد برای استعلام نرخ کرایه به روز با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید .

 

 

حمل بار با نیسان به بندرعباس 3 میلیون و 350 تومان
حمل بار با خاور به بندرعباس 5 میلیون و 100 تومان
حمل بار با تریلی به بندرعباس 12 میلیون و 300 تومان

 

کمترین کرایه کامیون به بندرعباس را از ما بخواهید.

برای حمل بار به بندرعباس فقط کافیست با شماره های آنی بار در تماس باشید .

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

 

علاوه بر حمل بار به بندرعباس ، حمل بار به اهواز با انواع خودرو های باربری با کمترین نرخ کرایه انجام میشود.

 

حمل بار به بندرعباس با انواع کامیون

 

 

یکی از خودروهایی که برای حمل بار به بندرعباس مورد استفاده قرار میگیرد کامیون است . کامیون ها همه روزه برای حمل بار به بندرعباس تا 15 تن محموله های مختلف را بارگیری و منتقل می نمایند .  

 

کامیون ها برای حمل و تقل انواع بار و کالا مورد استفاده قرار می گیرند و حمل و نقل بخش زیادی از انواع بار و کالا با این خودروی باربری انجام می شود. برای حمل بار به بندرعباس ، کامیون های زیر در اختیار شما قرار میگیرند : 

 

  • کامیون تک ( 10 تن ) 
  • کامیون جفت ( 15تن ) 
  • کامیون 911 

 

هر یک از کامیون ها برای انتقال محموله های خاصی مورد استفاده قرار میگیرند و از همین جهت می بایست انتخاب درستی داشت. 

 

حمل بار با کامیون 6 چرخ ( تک ) به بندرعباس

 

 

یکی از مهمترین کامیون ها در حمل بار به بندرعباس کامیون 6 چرخ یا کامیون تک است که برای حمل بارهای با وزن نهایتا 10 تن مناسب است . این کامیون دارای ابعاد ( عرض = 2 متر و 10 سانتی متر ؛ طول اتاق = 5 متر و 80 سانتی متر ) است. 

 

 

با استفاده از کامیون تک 10 تن می توانید انواع بار و کالا را بصورت تخصصی و سریع و ارزان به بندرعباس ارسال کنید  . این کامیون از برند های بنز ، ولوو ، ماک ، و . . . برای حمل بارهای مختلف شما در اختیارتان قرار می گیرد. 

 

حمل بار به بندرعباس با کامیون 10تن بصورت همه روزه و از همه شهر های کشور انجام میشود. 

 

حمل بار با کامیون 10 چرخ ( جفت ) 

 

 

برای حمل بار به بندرعباس ، کامیون 10 چرخ یا کامیون جفت برای حمل و نقل انواع بار و کالاهای مختلف تا تناژ 15 تن مورد استفاده قرار میگیرد. کامیون 10 چرخ نیز مانند کامیون تک برای حمل همه نوع بار مورد استفاده قرار میگیرد . البته اتاق بار این خودروی باربری کمی بزرگتر از کامیون تک است. 

 

( طول حدود 6 متر و 80 سانتی متر و عرض 2 متر و 30 سانت )

 

 

باربری با کامیون به بندرعباس به صورت تخصصی ، ویژه و همه روزه در اختیار تمامی هموطنانی که قصد دارند بار و کالا را به بندرعباس ارسال کنند قرار میگیرد .

 

برای حمل بار به بندرعباس با انواع کامیون ها فقط کافیست با شماره های ما در تماس باشید.

 

باربری کامیون
باربری کامیون

 

حمل بار با تریلی به بندرعباس

 

شرکت آنی بار برای حمل و نقل بارهای شما علاوه بر انواع کامیون ها ، انواع تریلی را نیز در اختیارتان قرار می دهد. شما می توانید برای حمل بار به بندرعباس از انواع تریلی ها نیز استفاده کنید و بار و کالای سنگین و با وزن حدود 23 تن مناسب است.

 

برای حمل بار به بندرعباس ، از همه نقاط کشور می توانید درخواست خدمات باربری با تریلی را ثبت نمایید و محموله های خود را منتقل کنید. 

 

تریلی ها دارای انواع مختلفی هستند :

 

  •  تریلی کفی : کامیونی که قسمت بار آن دیواره نداشته باشد. این نوع کامیون در بیشتر موارد برای حمل دستگاه‌های راه‌سازی و خودروهای سنگین استفاده می‌شود و بصورت همه روزه برای حمل بار به بندرعباس آماده بارگیری است. 
  • تریلی چادری : کامیونی است که داری اتاقک سر پوشیده می باشد. برای حمل بار به بندرعباس با تریلی چادری ، محموله های شما قابل پلمپ خواهند بود. 
  • تریلی کمپرسی : کامیون اتاق‌داری که تخلیه بار آن به وسیله دستگاه کمپرس انجام می‌شود.
  • تریلی لبه‌دار : کامیونی که حداکثر ارتفاع دیواره مقاوم اتاق بار آن از کف اتاق ۸۰ سانتیمتر باشد.
  • تریلی تیغه دار : کامیونی که قسمت بار آن به وسیله تیغه‌ای طولی به دو نیمه مساوی تقسیم‌شده باشد.

 

حمل بار به بندرعباس با همه نوع تریلی های از نقاط مختلف کشور انجام میشود و محموله های مختلف شما بارگیری و ارسال میشوند. برای حمل بار به بندرعباس ، تریلی ها تا 100 میلیون تومان بیمه رایگان خواهند داشت.

 

عموماً از تریلی‌ها برای حمل بارهای برون‌شهری و جاده‌ای استفاده می‌کنند.

حمل بار با تریلی کفی

 

تریلی کفی پر استفاده ترین نوع تریلی است که برای حمل بار به بندرعباس همه نوع بار و کالا که قابلیت مهار روی کفی آن را داشته باشند استفاده می شود و توان حمل بار تا 24 تن بار را دارند. 

 

 

با استفاده از تریلی کفی ، می توانید انواع بار و کالا را به بندرعباس ارسال کنید. محموله های روی پالت ، انواع آهن آلات ، دستگاه های صنعتی ، کیسه جامبو ، کانکس و خانه های پیش ساخته و . . . . با استفاده از این تریلی به بندرعباس ارسال می شوند . 

 

حمل بار به بندرعباس با تریلی کفی در اسرع وقت و از همه شهر های کشور انجام میشود. 

 

 

باربری ارزان قیمت با تریلی کفی
باربری ارزان قیمت با تریلی کفی

 

بارگیری محموله بلوک سیمانی به مقصد بندرعباس : 

بارگیری محموله سنگ کپ به مقصد بندرعباس :

 

حمل بار با تریلی بغلدار

 

تریلی بغلدار نیز مانند تریلی کفی برای حمل و نقل انواع زیادی از محموله ها مورد استفاده قرار می گیرد . در خدمات حمل بار به بندرعباس محموله هایی مانند بار فله ، گندم ، خاک ، کود و . . . با تریلی بغلدار و یا تریلی کمپرسی حمل می شود. این تریلی نیز مانند تریلی توان حمل 24 تن بار را دارد . 

 

تریلی بغلدار برای حمل ضایعات آهن به بندرعباس نیز مورد استفاده قرار می گیرد . حمل بار به بندرعباس با تریلی بغلدار بصورت همه روزه از همه شهر های کشور انجام میشود.

 

 

حمل بار با تریلی چادری ترانزیت

 

 

در خدمات حمل بار به بندرعباس ، تریلی ترانزیت یا تریلی چادری برای حمل بارهای تجاری و صادراتی مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل مسقف بود از محموله شما به خوبی و کامل محافظت خواهد کرد.

 

 

آنی بار برای حمل و نقل محموله های شما با تریلی ترانزیت چادری همه روزه خدمات باربری برای بندرعباس را در اختیارتان قرار می دهد. 

 

حمل بار به بندرعباس با تریلی چادری تا وزن 24 تن انجام میشود و انواع کالاهای تجاری بارگیری و ارسال میشوند.

 

 

باربری ساری به مشهد با تریلی کفی و تریلی چادری
باربری ساری به مشهد با تریلی کفی و تریلی چادری

 

علاوه بر حمل بار به بندرعباس ، ارسال بار به قشم بصورت همه روزه توسط آنی بار از همه نقاط کشور انجام میشود . 

باربری با خاور برای بندرعباس

 

یکی از خودروهایی که برای حمل بار به بندرعباس مورد استفاده قرار میگیرد ، خاور یا کامیونت است.  برای حمل و نقل بار و کالا و محموله های 3-4 تن ، آنی بار خدمات باربری با خاور و کامیونت را نیز به شما ارائه می نماید .

 

برای حمل و نقل بارهای شما ، خاور مسقف و روباز و بغل بازشو را  در اختیار شما قرار می دهیم تا در کمترین زمان محموله های خود را به جنوب ارسال کنید .

 

 

حمل بار به بندرعباس با انواع خاور ها بصورت همه روزه انجام میشود. 

 

حمل بار با خاور روباز

 

 

 برای حمل بار به بندرعباس ، خاور روباز یکی از انواع خاور است که برای حمل انواع بار مناسب می باشد ، پر کاربرد ترین خاور می باشد. ز خاورهای روباز می توان برای حمل مصالح ساختمانی و فلزات استفاده کرد. زیرا تکان و جنبش آن ها در حین حمل هیچ گونه آسیبی را متوجه آن ها نمی کند.

 

یکی از ویژگی های خاور ، امکان تردد درون شهری است که برای بارگیری و حمل بار به بندرعباس امتیاز بزرگی محسوب میشود. 

 

ابعاد خاور روباز 

 

  • طول اتاق بار : 3/8 الی 4/5 متر
  • عرض اتاق بار : 1/9 الی 2 متر
  • توان حمل بار استاندارد : 2/5 تا 4 تن 

 

 

حمل بار به بندرعباس با خاور و کامیونت روباز بنز ، ایسوزو ، کاویان و هیوندای انجام میشود.

 

 

حمل بار با خاور مسقف

 

خاور های مسقف نوع دیگری از انواع خاور هستند که بر خلاف خاورهای روباز ، سرپوشیده هستند ؛ جنس اتاقک این خاورها از پارچه برزنتی و فلز می باشد . برای حمل بار به بندرعباس و انتقال بارهایی که از حساسیت زیادی دارند می توانید از این نوع خاور استفاده کنید.

 

خاور های مسقف مناسب ترین خودرو جهت حمل بارهای حساس و آسیب پذیر می باشد زیرا درون اتاق آن ها توسط ابزارهای ضربه گیر پوشانده شده است تا بار در حین حمل دچار آسیب و ضربه نشود. اثاث منزل ، وسایل شکستنی ، مبلمان و …. از این دست وسایل به شمار می روند.

ابعاد خاور مسقف

 

  • طول اتاق بار : 4/5 تا 5/9 متر
  • عرض اتاق بار : 2 تا 2/2 متر
  •  توان حمل بار استاندارد : 2/5 تا 3 تن 

 

برای بارگیری  حمل بار به بندرعباس ، خاور مسقف امکان تردد درون شهری را دارد. 

  

خاور مسقف بنز ، ایسوزو و کاویان

 

 

حمل بار با خاور بغل بازشو

یکی از خودروهایی که برای حمل بار به بندرعباس مورد استفاده قرار میگیرد ، خاور بغل بازشو است .  برخی از بارها به دلیل ساختاری و شرایط حملی که دارند باید به طور عرضی بارگیری شوند.

 

خاورهای بغل بازشو که از انواع خاور باربری به شمار می روند این قابلیت را در اختیار شما قرار می دهند تا بتوانید درب هایی که در اطراف اتاقک تعبیه شده اند را باز کنید و از آن جا اقدام به بارگیری وسایل کنید. تخلیه بار نیز بی دردسر صورت می گیرد و هیچ گونه آسیبی به بار نخواهد رسید.

 

از همین جهت ، حمل بار به بندرعباس با استفاده از خاور بسیار مرسوم است. وسایلی مانند مبلمان و وسایل اداری ، بار های پالتی جزو این دسته محسوب می شوند.

 

ابعاد خاور بازشو :

 

  • طول اتاق بار : 4/5 تا 6 متر 
  • عرض اتاق بار : 1/9 تا 2 متر
  • توان حمل بار استاندارد : 3/5 تا 4 تن
  • ارتفاع از سطح زمین : 1/2 تا 1/4 متر
  • ارتفاع دیواره : 1/1 تا 1/4 متر با قابلیت باز شدن 

 

برای حمل بار به بندرعباس با هریک از انواع خاور ها می توانید از طریق شماره های آنی بار برای ثبت سفارش و استعلام کرایه اقدام نمایید.  ما در آنی بار برای حمل بار به بندرعباس ، خاور را تا 100 میلیون تومان تحت پوشش بیمه قرار میدهیم.

 

باربری خاور
باربری خاور

 

حمل اثاثیه منزل به بندرعباس

 

یکی از ویژگی های آنی بار برای خدمات حمل بار به بندرعباس ، ارائه خدمات اثاث کشی و حمل و نقل لوازم خانه است.

باربری آنی بار ، تعداد بالایی خاور روباز و مسقف در اختیار دارد که همین امر سبب ارائه مناسب خدمات حمل اثاث منزل به بندرعباس شده است

 

 

بهترین خودروی باربری جهت اسباب کشی به بندرعباس ، خاور مسقف می باشد .البته برای حمل اثاثیه در حجم و وزن کمتر می توان از نیسان وانت نیز استفاده نمود .

 

 

خاور مسقف به دلیل اتاق دار بود ، از اثاثیه منزل لوازم منزل در مقابل بارش باران و برف و تابش آفتاب محافظت می نماید . جهت سفارش حمل بار به بندرعباس و انتقال اثاثیه و لوازم منزل ، از طریق اپلیکیشن آنی بار یا شماره تلفن 5 رقمی اقدام نمایید. 

 

حمل بار به بندرعباس با نیسان

 

 

 

آنی بار علاوه بر ارائه خدمات باربری با انواع کامیون برای حمل بار به بندرعباس ، خدمات باربری و حمل بار به بندرعباس با نیسان را ارائه می نماید تا خدماتی تکمیل و دقیق را در اختیارتان قرار دهد .

 

 

نیسان برای حمل انواع بار با وزن و حجم کم بسیار مناسب است و شما می توانید در کمترین زمان ممکن بار و کالای خود را از هر نقطه با کمترین نرخ کرایه به بندرعباس ارسال کنید .

 

 

توان حمل بار نیسان وانت حدود 2 تن می باشد .

 

  • حمل و نقل کالا و اثاثیه 
  • حمل و نقل لوازم اداری 
  • حمل و نقل تولیدات کارخانجات 
  • حمل و نقل تره بار 

 

حمل بار به بندرعباس بصورت همه روزه و با ارزنترین تعرفه ها انجام میشود و محموله های شما با نازلترین نرخ کرایه تحت پوشش بیمه منتقل خواهند شد.  برای حمل بار به بندرعباس با استفاده از نیسان وانت ، امکان بارگیری و انتقال محموله ها تا 2 تن فراهم است.

 

حمل بار به بندرعباس با نيسان
حمل بار به بندرعباس با نیسان

 

ارسال خودرو به بندرعباس

 

علاوه بر حمل بار به بندرعباس ، خدماتی نظیر حمل خودرو به بندرعباس نیز از تخصص های انی بار است. حمل و ارسال انواع خودروهای کارکرده ، صفر کیلومتر و تصادفی با کمترین هزینه با استفاده از خودروی مخصوص حمل سواری ( خودروبر تکی و خودروبر تریلی ) 

 

کمترین نرخ کرایه با بهترین و کاملترین بیمه نامه برای حمل انواع خودروی مخصوص 

 

 

خودروبر بندرعباس را می توانید با کمترین کرایه ها از آنی بار بخواهید.

 

 

ارسال خودرو به بندرعباس به صورت تخصصی و حرفه ای 

 

 

  • حمل و نقل خودرو صفر کیلومتر 
  • حمل خودروی کارکرده 
  • حمل خودروی تصادفی 
  • حمل خودروی داخلی و خارجی 
  • حمل خودروهای لوکس 

خدمات خودروبر بندرعباس نیز مانند حمل بار به بندرعباس بصورت کامل تحت پوشش بیمه نامه انجام میشود .  ما برای حمل بار به بندرعباس و انتقال خودروهای شما تا 100 میلیون تومان بیمه به صورت رایگان ارائه می نماییم .

 

حمل خودروهای خارجی
حمل خودروهای خارجی

ارسال انواع کالا با ارزان ترین قیمت به بندرعباس

 

ارزانترین نرخ کرایه برای خدمات باربری و حمل و نقل بار و کالا به بندرعباس را از کارشناسان آنی بار استعلام کنید. در خدمات حمل بار به بندرعباس ، نرخ کرایه به صورت روزانه مشخص میشود.

 

شهر بندرعباس مرکز استان هرمزگان در جنوب ایران است. این شهر در بخش مرکزی شهرستان بندرعباس قرار دارد و یکی از نام‌های پیشین آن بندر گمبرون بوده‌ است. بندرعباس بزرگترین بندر ایران است، علاوه بر آن مجتمع بندری شهید رجایی و بندر شهید باهنر به عنوان نقطه اتکای اقتصاد ایران در جهت جابه‌جایی کالا و نیز وجود کارخانه‌های متعدد و بزرگ صنعتی می باشد.

 

 

بندرعباس را به شهری مهم در زمینه‌ی بازرگانی و صنعت کشور و نیز منطقه مبدل کرده ‌است. برای حمل بار به بندرعباس ، بهترین خدمات را می توانید از طریق تماس با آنی بار در اختیار داشته باشید. 

 

 

آنی بار متخصص ارسال انواع بارهای سبک و سنگین به تمامی نقاط بندرعباس می باشد. به دلیل وجود مراکز تولید مواد اولیه در شهرک های صنعتی، تامین نیاز های بسیاری از شهرستان ها از این شهره صورت می پذیرد.

 

  • باربری و حمل کیسه مواد به بندرعباس
  • حمل و باربری تره بار به بندرعباس
  • ارسال مواد پلاستیک به بندرعباس
  • باربری و حمل آهن به بندرعباس
  • باربری و حمل ورق به بندرعباس
  • حمل بشکه مواد به بندرعباس
  • حمل ام دی اف به بندرعباس
  • حمل لاستیک به بندرعباس
  • حمل جهیزیه به بندرعباس
  • حمل میلگرد به بندرعباس
  • حمل چوب به بندرعباس
  • حمل خودرو به بندرعباس

 

خدمات حمل بار به بندرعباس برای همه نوع محموله ها و کالاها بصورت کامل تحت پوشش بیمه نامه انجام میشود . ما بهترین خدمات را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار میدهیم. 

 

علاوه بر حمل بار به بندرعباس ، حمل بار به چابهار با کمترین و ارزانترین نرخ کرایه 

 

 

 

حمل بار به بندرعباس
کامیون به بندرعباس

 

برای حمل کالای تجاری و همچنین ارسال کالای غیرتجاری به بندرعباس مثل اثاثیه منزل به بندرعباس شما باید به باربری هایی که در شمال , جنوب ,  غرب , شرق مستقر هستند مراجعه کنید.

 

 

باربری به بندرعباس با بیمه

 

 

برای حمل بار به بندرعباس ، مهمترین و اصلی ترین مورد استفاده از بیمه نامه های باربری می باشد. آنی بار برای ارسال بار و اثاثیه منزل به بندرعباس با انواع کامیون و نیسان ، بیمه نامه باربری را به شما ارائه می نماید.

 

 

حمل بار به بندرعباس با بیمه با پوشش های مختلف و متنوعی ارائه می گردد که بر اساس ارزش بار شما مشخص می گردد.

 

صاحبین گرامی بار می توانند کمترین نرخ حمل بار به بندرعباس را همراه با بیمه نامه معادل با ارزش بارشان از باربری آنی بار دریافت نمایند .  

 

برای حمل بار به بندرعباس تا 100 میلیون تومان بیمه بصورت رایگان در نظر گرفته شده است . 

 

علاوه بر حمل بار به بندرعباس ،  باربری به کیش با کمترین هزینه توسط آنی بار 

 

حمل بار به بندرعباس
حمل بار به بندرعباس

 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

 

حمل بار به بندر شهید رجایی و باهنر بندرعباس

 

مجتمع بندری شهید رجایی بندرعباس از مهمترین بنادر ایران به شمار می‌رود، تخلیه و بارگیری سالانه حدود ۱۰۰ میلیون تن کالا، به تنهایی بیش از ۵۵ درصد صادرات و واردات و ۷۰ درصد ترانزیت بنادر کشور را برعهده دارد. همچنین تخلیه ۹۰ درصد بارگیری کالاهای کانتینری کشور در این مجتمع انجام می‌گیرد.

 

 

بندر شهید باهنر یک بندر چند منظوره و بعنوان سومین بندر صادراتی کشور است که در زمینه حمل و نقل کالاها و مواد نفتی و غیر نفتی مشغول فعالیت است.

 

با استفاده از خدمات باربری آنی بار ، بصورت تخصصی و همه روزه می توانید در کمترین زمان ممکن انواع بار و کالای خود را به این بنادر ارسال نمایید.

 

ما ارزان ترین نرخ کرایه را برای حمل و نقل کالاهای سبک و سنگین  در اختیار شما قرار میدهیم . آنی بار از هر نقطه ای از ایران امکان ارسال بار و کالا را برای شما فراهم می نماید.

 

برای حمل بار به بندرعباس و هر یک از بندرهای این شهر می توانید با شماره ما در تماس باشید. 

حمل بار به بندرعباس با انواع كاميون
حمل بار به بندرعباس با انواع کامیون

استعلام کمترین نرخ کرایه حمل بار بندرعباس

 

 

برای تمام افرادی که قصد دارند بار و کالا را به بندرعباس ارسال کنند ، همیشه نرخ کرایه و تعرفه باربری مهم می باشد . از همین جهت همیشه تلاش می کنند که با نازلترین نرخ کرایه بتوانند بار خود را به بندرعباس ارسال کنند.

 

 

در همین راستا ، ما کمترین تعرفه و نرخ کرایه را برای شما در نظر میگیریم تا با نازلترین هزینه ها امکان ارسال بار و کالا به  بندرعباس را داشته باشید .

 

 

باربری آنی بار با در اختیار داشتن تعداد بالایی از کامیون های حمل بار به بندرعباس ، همواره کمترین هزینه حمل بار به بندرعباس را ارائه می نماید.

 

 

نرخ حمل بار به بندرعباس ، دارای نرخ مشخص نمی باشد و به صورت روزانه مشخص می گردد. 

 

 

برای استعلام کرایه باربری بندرعباس ، بهترین و دقیق ترین و سریعرین راه تماس با کارشناسان ما می باشد.

 

 

>>> حمل بار بین شهری با کمترین هزینه حمل و نقل 

با آنی بار همراه باشید 

 

 

نرم افزار اینترنتی درخواست حمل بار به بندرعباس

 

 

باربری انی بار ، با توجه به افزایش درخواست هموطنان در خصوص دریافت خدمات به صورت اینترنتی و بر بستر گوشی های هوشمند ، اقدام به ارائه اپلیکیشن باربری اینترنتی آنی بار نموده است.

 

 

لذا هموطنان گرامی و صاحبین محترم بار ، جهت حمل بار به بندرعباس ، می توانند از این اپلیکیشن استفاده نمایند.

 

 

با استفاده از اپلیکیشن باربری اینترنتی آنی بار ، صاحبین گرامی بار میتوانند به سادگی درخواست انواع کامیون و خاور جهت حمل بار به بندرعباس را ثبت نمایند .

 

باربری بندرعباس به سراسر کشور را به آنی بار بسپارید. 

 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

 

حمل بار صادراتی و تجاری به بندرعباس

 

 

بندرعباس ، با توجه به موقعیت بسیار عالی صادراتی خود ، روزانه مقصد بسیاری از کالاها و محموله های صادراتی می باشد. 

 

باربری آنی بار با توجه به سابقه طولانی در خصوص حمل بار تجاری به بندرعباس ، به صورت روزانه در خدمت صاحبین گرامی بار می باشد. برای حمل بار به بندرعباس ، تجربه چندین ساله آنی بار همراه شما خواهد بود .

 

  • کفی حمل بار  به بندرعباس 
  • ترانزیت حمل بار به بندرعباس
  • خاور مسقف حمل بار به بندرعباس 
  • تریلی حمل بار  به بندرعباس 
  • خاور حمل بار  به بندرعباس
  • تک حمل بار به بندرعباس 
  • خاور مخصوص اسباب کشی به بندرعباس

 

اگر شما به اپلیکیشن آنی بار و یا تلگرام آنی بار دسترسی ندارید می توانید برای استعلام کمترین هزینه حمل بار به بندرعباس از طریق شماره 5 رقمی آنی بار اقدام نمایید.

 

 

حمل بار به بندر عباس
حمل بار به بندرعباس

 

حمل بار به بندرعباس با مشاوره رایگان

 

 

برای حمل بار به بندرعباس ، با کارشناسان آنی بار مشاوره نمایید و محموله خود را ارزان و سریع منتقل کنید.  مشاوره دقیق و مناسب سبب افزایش سرعت حمل بار و همچنین کاهش هزینه باربری خواهد شد.

 

 

مشاورین آنی بار در موضوعات زیر به شما مشاوره میدهند : 

 

 

  1. حمل بار به بندرعباس,ارسال کالا به بندرعباس و شهرهای دیگر , بیمه حمل بار
  2. حمل کالای تجاری به بندرعباس,کامیون حمل بار به بندرعباس,حمل بار به بندرعباس با ترانزیت
  3. تعرفه کرایه کامیون بندرعباس،کامیون دربستی به بندرعباس،ارزانترین باربری بندرعباس
  4. حمل و نقل به بندرعباس ،  حمل اثاثیه منزل به بندرعباس

 

 

شرکت آنی بار خدمات حمل و نقل بار از تمامی نقاط کشور به بندرعباس را با انواع کامیون و تریلی در تناژ مختلف را در اختیار شما قرار میدهد ؛ تمامی خدمات حمل و نقل و باربری به بندرعباس تحت پوشش بیمه نامه معتبر و بار نامه دولتی به شما ارائه می گردد .

 

 

ما به عنوان یکی از متخصصین خدمات حمل بار به بندرعباس ، همه روزه خدمات را با کمترین کرایه کامیون به بندرعباس به شما ارائه می نماییم ؛ علاوه بر این خدمات ارسال خودرو به بندرعباس نیز به شما ارائه می گردد.

10 دیدگاه دربارهٔ «حمل بار به بندرعباس با ارزانترین کرایه + بیمه رایگان»

    1. سلام و درود
      بله ما بار های ترافیکی با تناژ بالا هم حمل میکنیم و برای بار،پروانه عبور و مجوز ترافیکی از وزارت راه هم تهیه میکنیم.

  1. سلام من مقداری اثاث منزل دارم میخوام بفرستم بندر عباس،یه نیسان برای اثاثم کفایت میکنه میخواستم بدونم نیسان پتو داره برای حمل اثاث منزل یا خیر؟ممنون میشم جواب بدید

  2. با عرض سلام و درود به تیم مجرب و با اخلاق آنی بار.من تقریبا هر ماه از شما ماشین میگیرم و دیگه خیالم بابت حمل و جا به جایی بارم راحته واقعا ممنونم از شما

  3. یا عرض سلام خدمت تیم مجرب انی بار خیل خوشحالم ک تونستم با شما اشنا شم.و بابت اینکه بارمو به شما سپردم خیلی راضیم

    1. کارشناس تولید محتوا

      سلام و درود به شما . خوشحالیم که افتخار اینو داشتیم که در خدمت شما باشیم و رضایت شما را جلب کنیم . انشااله در آینده بیشتر همکاری داشته باشیم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع