باربری ایسوزو قائمشهر ( مسقف و روباز )

حمل و نقل تخصصی انواع بار و کالا با ایسوزو به قائمشهر

شرکت آنی بار از معتبرترین باربری های کشور می باشد ؛ خدمات باربری با انواع ایسوزو و کامیون و تریلی به قائمشهر و سراسر کشور را می توانید با ارزان ترین قیمت به آنی بار بسپارید.

 

حمل انواع بار های تجاری ، صنعتی ، اثاث منزل ، محصولات غذایی ، بار های ساختمانی و . . . با ایسوزو به قائمشهر به صورت همه روزه انجام می شود.

 

کامیونت ها داری چند مدل می باشند ؛ ایسوزو ، بادسان ، کاویان ، ایسوزو بنز و . . . 

 

شما می توانید هر یک از کامیونت های مورد نیازتان را از آنی بار دریافت کنید ؛ باربری با ایسوزو به قائمشهر تحت پوشش بیمه و همراه با کمترین هزینه انجام می شود.

 

باربری با ایسوزو از تمام نقاط استان تهران و شهرستان ها اطراف تهران انجام می شود ؛ اما توجه کنید خدمات باربری با ایسوزو تنها محدود به تهران نمی باشد و شما در هر یک از شهر ها و استان ها که باشد می توانید تنها با یک تماس خدمات مورد نیازتان را سفارش دهید.

 

ارائه بارنامه رسمی و دولتی جهت باربری با ایسوزو به قائمشهر

حمل اثاث منزل با ایسوزو همراه با خدمات بسته بندی و کارگر حمل بار

حمل بار با نیسان به قائمشهر ؛ حمل بار با خاور به قائمشهر ؛ حمل بار با کامیون به قائمشهر ؛ باربری تریلی قائمشهر ، حمل خودرو با خودروبر به قائمشهر و . . . از خدمات آنی بار در باربری تهران به قائمشهر  

باربری با انواع کامیونت ایسوزو
باربری با انواع کامیونت ایسوزو

ارزانترین خدمات باربری با ایسوزو به قائمشهر

 

نرخ کرایه و هزینه باربری با ایسوزو به قائمشهر نیز مانند سایر خدمات باربری نرخ کرایه ثابت و مشخصی ندارد و هر یک از شرکت های باربر یبا توجه به خدماتی که ارائه می دهند نرخی را به عنوان کرایه ایسوزو بابل به سما اعلام می کنند.

 

برای استعلام دقیق هزینه باربری بین شهری با ایسوزو از شهر مورد نظرتان به قائمشهر می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و هزینه به روز و جدید را استعلام کنید.

 

  • اما به طور کلی نرخ کرایه های باربری با توجه به موارد زیر محاسبه می شود :
  • مسافت بین مبدا و مقصد ( در ابتدا شما باید شهر مبدا باربری را مشخص کنید. )
  • نوع بار و ارزش آن ( برای تعیین مقدار بیمه مورد نیاز و هزینه آن )
  • شرایط آب و هوایی
  • نوع ایسوزو یا کامیونت ( کرایه ایسوزو مسقف کمی بیشتر از ایسوزو روباز می باشد )
  • زمان و محل بارگیری و تخلیه بار
  • و . . . .

جهت اطلاع از کرایه باربری با ایسوزو به قائمشهر،  با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

 

حمل بار به شمال با کمترین تعرفه باربری توسط آنی بار 

خاور ایسوزو
خاور ایسوزو

حمل بار با انواع ایسوزو به شهر قائمشهر

 

یکی از خودرو هایی که می توانید جهت باربری به قائمشهر استفاده کنید ، کامیونت ها می باشند . کامیونت ها در مدل های مختلفی مانند ایسوزو ، بادسان ، کاویان ، خاور بنز و . . . در اختیار شما قرار می گیرند.

 

کامیونت های ایسوزو در سه نوع طراحی شده اند :

  1. کامیونت ایسوزو روباز
  2. کامیونت ایسوزو مسقف
  3. کامیونت بغل بازشو

 

شما می توانید با توجه به نوع بارتان و شرایط حمل آن هر یک از ایسوزو ها را سفارش دهید.

 

باربری مازندران از خدمات ویژه آنی بار می باشد ؛ باربری مازندران شامل باربری از تمامی شهرهای مازندران ( آمل ، بابل ، ساری ، قائمشهر و … )به سراسر کشور می باشد که با مناسب ترین قیمت به شما ارائه می شود. 

باربری با ایسوزو مسقف

یکی از انواع ایسوزو هاست که برای حمل بارهای حساس و آسیب پذیر بسیار مناسب است ، شما می توانید برای حمل بار های بسته بندی شده ، حمل اثاثیه منزل و . . . از ایسوزو مسقف استفاده کنید.

کامیونت مسقف دارای اتاقکی از جنس پارچه برزنتی یا فلزی می باشد که ابعاد آن 2 متر در 5/5 متر می باشد.

باربری با ایسوزو روباز

نوع دیگر ایسوزو هاست که معمولا برای حمل انواع بار ها کاربرد دارد ، شما می توانید انواع بارهای مجاز را که در اتاق بار این کامیونت جا شوند را به قائمشهر ارسال کنید.

ابعاد این ایسوزو 2 متر در 4 متر می باشد با توان حمل 4 تن بار

باربری با ایسوزو بغل بازشو

یکی از انواع ایسوزو هاست که به دلیل درب هایی که در کنار دارد توانایی حمل بارهای خاصی را دارد ، شما می تواید برای حمل بارهای پالتی یا بارهایی که باید به کمک لیفتراک بار زده شوند از این ایسوزو ها استفاده کنید.

ابعاد و توان باربری ایسوزو بغل بازشو نیز همچون ایسوزو روباز می باشد. 

ایسوزو بغل بازشو
ایسوزو بغل بازشو

خدمات باربری خاور بابل را نیز می توانید با ارزانترین قیمت از آنی بار دریافت کنید. 

 

ایسوزو قائمشهر همراه با بیمه رایگان

 

از مهم ترین مواردی که هنگام باربری بین شهری و حمل بار در مسافت زیاد باید به آن توجه کنید ، بیمه نامه و محافظت از بار می باشد.

قطعا باری که با ایسوزو حمل می شود ارزش بالایی دارد و در صورتی که حوادثی ناگهانی ، مانند تصادف ، آتش سوزی ، سرقت و . . . پیش آید ممکن است خسارات سنگی به آن وارد شود .

آنی بار برای اینکه در صورت پیش آمد هر گونه حادثه صاحب بار متضرر نشود بیمه نامه باربری را ارائه می دهد که تمامی حوادث را تحت پوشش قرار می دهد و شما می توانید با خیالی آسوده ایسوزو قائمشهر را سفارش دهید.

مبلغ 100 میلیون بیمه به صورت کاملا رایگان به تمامی بارها تعلق می گیرد و در صورتی که ارزش بارتان بیشتر از این مبلغ باشد می توانید با پرداخت هزینه بسیار کمی سطح پوشش بیمه را معادل با ارزش بارتان افزایش دهید .( به ازای هر 10 میلیون پوشش بیمه مبلغ 3هزار و 500 تومان اخذ می شود)

 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

باربری ایسوزو بهشهر همراه با 100 میلیون بیمه رایگان در باربری آنی بار

 

مشاوره و ثبت درخواست ایسوزو برای چالوس

 

کارشناسان آنی بار همه روزه در تمامی ساعات آماده پاسخگویی و ارائه خدمات باربری با انواع کامیونت های ایسوزو به قائمشهر هستند .

کارشناسان آنی بار با بررسی وزن و ابعاد بار ، شرایط حمل و بارگیری ، ارزش بار و  . . . مناسب ترین خودرو را جهت باربری در اختیاران قرار می دهند ؛ کارشناسان ما با ارائه خدمات باربری متناسب با نیاز صاحب بار ، هزینه های اضافی را حذف می کنند و ایسوزو قائمشهر را با کمترین و ارزانترین قیمت در اختیار شما قرار می دهند.

شما می توانید با ثبت شماره تماس در فرم تماس بالای صفحه ، تماس مستقیم با کارشناسان ما ، دانلود اپلیکیشن آنی بار از کافه بازار و مایکت حمل بار با ایسوزو به قائمشهر را ثبت کنید. 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع