حمل بار به ارومیه با ارزانترین نرخ کرایه + بیمه رایگان

باربری و حمل و نقل به ارومیه بصورت همه روزه و ارزان

 

تخصصی ترین و ارزانترین خدمات حمل بار به ارومیه با کمترین هزینه همراه بیمه نامه و بارنامه معتبر . ارسال بار از همه شهرها و شهرستان ها به ارومیه و سایر شهرهای استان آذربایجان غربی با کامیون ، تریلی ، خاور و نیسان وانت انجام میشود.  برای حمل بار به ارومیه ، باربری آنی بار با بهترین خدمات حمل و نقل در اسرع وقت در خدمت شماست .

 

 

حمل بار به ارومیه بصورت همه روزه انجام میشود و محدودیتی در ارائه خدمات ما وجود ندارد . تخصصی آنی بار حمل سریع و ارزان است. 

 

 

باربری به ارومیه از همه شهرها و شهرستان های کشور با  کامیون ، تریلی ، خاور و نیسان انجام میشود. آنی بار برای حمل بار به ارومیه از بهترین بیمه نامه با ارزش 100 میلیونی رایگان استفاده می نماید . 

 

تخصصی ترین خدمات باربری تهران به ارومیه و یا حمل بار به ارومیه از سایر شهر های کشور با بهترین بیمه نامه از طریق شماره 5 رقمی آنی بار ( 57669-021 ) به شما عزیزان ارائه میشود . مشاوره تخصصی و رایگان کارشناسان ما در اسرع وقت بهترین خدمات را ارائه خواهد نمود .

 

 

ارسال بار و کالا برای ارومیه

 

حمل بار به ارومیه بصورت همه روزه و با ارزانترین نرخ کرایه بصورت دربستی با انواع خودروی باربری انجام میشود.  حمل و نقل تخصصی و حرفه ای برای ارومیه همراه با بهترین بیمه نامه بصورت ارزان قیمت با کمترین هزینه میباشد که سبب شده هموطنان زیادی با آنی بار در تماس باشند.

 

  • حمل اثاثیه به ارومیه 
  • حمل کالای تجاری به ارومیه 
  • باربری مبلمان و سرویس خواب به ارومیه
  • باربری دستگاه های سنگین به ارومیه 
  • باربری دستگاه راهسازی به ارومیه  

 

 

شرکت حمل و نقل آنی بار ارائه دهنده خدمات باربری و حمل و نقل بین شهری و درون شهری می باشد که از تمامی نقاط کشور مخصوصا از به ارومیه بهترین و کاملترین خدمات را به شما ارائه می نماید. برای حمل بار به ارومیه از هر استان کشور بیمه نامه کامل در اختیارتان قرار میگیرد. 

 

 

شما می توانید با یک تماس تلفنی حمل بار به ارومیه را در اسرع وقت انجام دهید. علاوه بر این ، باربری ارومیه و ارسال کالا از ارومیه نیز انجام میشود. 

 

همچنین ارسال انواع بار و کالا از ارومیه به تمامی شهرستان ها نیز به شما ارائه می نماید.

 

حمل بار به اروميه
حمل بار به اروميه

 

حمل بار از تمام نقاط کشور به ارومیه

 

حمل و نقل بار و کالا از تمامی شهر ها و شهرستان های کشور بصورت تخصصی و ارزان قیمت برای ارومیه انجام خواهد گرفت و در کمترین زمان شما می توانید با استفاده از بهترین و حرفه ای ترین مشاوران با انواع کامیون و تریلی اقدام به ارسال کالا و بار خود نمایید .

 

 

خدمات آنی بار  بصورت تخصصی و همه روزه برای حمل بار به ارومیه در اختیار شما می باشد.

 

 

  • ارسال از تمامی شهر ها و شهرستان 
  • ارسال از تمامی بنادر و  پایانه های مرزی 
  • ارسال از همه روستاها و شهرستان ها
  • حمل بار به ارومیه از شیراز و تبریز 
  • حمل بار به ارومیه از مشهد ، زاهدان و اهواز 
  • حمل بار به ارومیه از یزد ، کرمان و اصفهان 
  • و . . . 

 

حمل بار به ارومیه از هر یک از استان ها و شهر های کشور با بیمه نامه و با بارنامه معتبر در اختیار شما قرار میگیرد. حمل بار به ارومیه تخصص آنی بار است و با سالها تجربه در اسرع وقت انجام میشود. 

 

حمل بار با انواع کامیون برای ارومیه

 

برای حمل بار به ارومیه با کامیون ، تنها چیزی که لازم دارید تماس با آنی بار است. کارشناسان آنی بار پس از بررسی کامل بار شما ، با استفاده از دانش و تجربه خود اقدام به ارائه کامیون مناسب برای بار شما می نمایند. از همین جهت قبل از سفارش کامیون و درخواست حمل بار به ارومیه ، می بایست با کارشناسان ما مشاوره نمایید.

 

 

  • کامیون 10 تن یا تک 
  • کامیون 15 تن یا جفت 
  • کامیون 911 

 

حمل بار به ارومیه با انواع کامیون ها بصورت تخصصی و با ارزانترین قیمت انجام میشود .فقط کافیست با شماره های باربری آنی بار در تماس باشید و خدماتی تخصصی را تجربه کنید.

 

حمل بار به با  کامیون تک ( کامیون 10 تن )

 

این نوع کامیون برای حمل و نقل بار و کالا و محموله های تجاری و صنعتی تا تناژ حدود 10 تن مناسب است و همه روزه برای حمل بار به ارومیه در اختیارتان قرار میگیرند . بخش زیادی از انواع کالا و محموله های مختلف با استفاده از این کامیون به ارومیه حمل میشوند و به دلیل ابعاد مناسب تر نسبت به سایر کامیون ها برای تردد در معابر ، در بسیاری از موارد که بارگیری یا تخلیه در نقاط شهری انجام میشود نیز از این کامیون استفاده میشود. 

 

 

حمل بار به ارومیه با کامیون 10 تن همه روزه از طریق آنی بار به شما عزیزان ارائه میشود  و شما می توانید با یک تماس تلفنی درخواست باربری خود را ثبت نمایید. 

 

  • توان حمل بار 10 تن 
  • طول اتاق بار = 5 متر و 80 سانتی متر 
  • عرض اتاق بار = 2 متر 10 سانتی متر 

 

برای حمل بار به ارومیه با کامیون 10 تن ، ثبت سفارش از همه شهر ها و استان های کشور صورت میگیرد . 

 

حمل بار با کامیون جفت ( 10 چرخ ) 

 

در خدمات حمل بار به ارومیه ، برای حمل و نقل  بارهای سنگین تر از 10 تن و نهایتا 15 تن از کامیون 10 چرخ استفاده میشود . کامیون جفت برای حمل و نقل بسیاری از انواع بار و کالا مورد استفاده قرار میگیرد که طیف گسترده ای از حمل و نقل را شامل میشود . باربری تخصصی با کامیون 15 تن از شهرها و شهرستان ها توسط آنی بار همه روزه در اختیار شما قرار میگیرد.

 

برای حمل بار به ارومیه با کامیون 15 تن یا 10 چرخ ، بهترین راه تماس با کارشناسان و متخصصین آنی بار است.

 

  • توان حمل بار = 15 تن 
  • عرض اتاق بار = 2 متر و 30 سانت 
  • طول اتاق بار = 6 متر و 80 

 

باربری به ارومیه با کامیون جفت بصورت همه روزه از همه شهر ها و استان های کشور انجام خواهد شد.

 

حمل بار با انواع کامیون برای ارومیه
حمل بار با انواع کامیون برای ارومیه

 

حمل بار با  کامیون 911

 

 

کامیون 911 یک کامیون سایز کوچک است که توان حمل بار بیشتری نسبت به کامیونت و خاور دارد . برای حمل و نقل انواع بار و کالا تا تناژ 5/ تن از کامیون911 استفاده میشود . برای حمل بار به ارومیه نیز از این کامیون استفاده میشود و همه روزه می توانید از طریق آنی بار درخواست خدمات باربری به ارومیه را ثبت نمایید . 

 

 

کمترین کرایه کامیون به ارومیه را از ما بخواهید

حمل بار با تریلی برای ارومیه

 

 

یکی از خودروهایی که برای حمل بار به ارومیه مورد استفاده قرار میگیرد تریلی است . آنی بار بر اساس نیاز شما و نوع بار شما بهترین تریلی را در اختیارتان قرار می دهد تا محموله های با وزن بالا را با کمترین هزینه مناسب ترین وسیله باربری به ارومیه انتقال دهید . 

 

 

تریلی ها بصورت استاندارد توان حمل بار تا 23-24 تن را دارند ولی برای حمل محموله های سنگین تر از نوع خاصی از تریلی به اسم تریلی کمرشکن استفاده میشود. حمل بار به ارومیه با تریلی های مختلف در کمترین زمان انجام میشود. 

 

 

حمل بار با تریلی کفی و بغلدار 

 

برای حمل بار به ارومیه ، تریلی کفی از پر استفاده ترین خودروهای باربری است . تریلی کفی دارای یک دنباله صاف است که امکان حمل انواع بار را برای صاحبین کالا فراهم مینماید . محموله هایی مانند کانکس ، آهن آلات ، رول ورق ، محموله های روی پالت ، کیسه جامبو  و . . . . با استفاده از تریلی کفی به راحتی جابجا میشوند و برای حمل بار به ارومیه مشکلی ندارند . اما تریلی بغلدار دارای دیواره هایی در اطراف کفی صاف است که امکان حمل محموله های مختلف که امکان ریزش آنها وجود دارد را فراهم می نماید. 

 

  • طول کفی : 12 متر تا 13 متر و 60
  • عرض کفی = 2 متر 50
  • توان حمل استاندارد = 23-24 تن

 

برای حمل بار به ارومیه ، ما در اسرع وقت تریلی کفی و بغلدار را با نازلترین نرخ کرایه در اختیار شما قرار میدهیم . خدماتی تخصصی از همه شهر های کشور برای ارومیه تنها با تماس با شماره 5 رقمی آنی بار انجام میشود . 

 

باربری با انواع تریلی ها
باربری با انواع تریلی ها

 

باربری با تریلی ترانزیت یا چادری

 

 

بهترین نوع تریلی برای حمل و نقل محموله های تجاری تریلی ترانزیت است که برای حمل بار به ارومیه نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت. تریلی ترانزیت یا تریلی چادری یک تریلی مسقف با قابلیت پلمپ با است که امکان حمل بارهای تجاری ، صنعتی و صادراتی را نیز فراهم می نماید . برای حمل و نقل محموله های تجاری و صنعتی ، آنی بار با استفاده از تریلی ترانزیت امکان حمل بار تا 23-24 تن را برای شما فراهم می نماید . 

 

تریلی چادری دارای طول اتاق بار 13 متر و 60 سانت است و عرض آن نیز مانند تریلی کفی و بغلدار حدود 2 متر و 50 است.

شما می توانید بارهای با وزن حدود 23 تن را به راحتی با انواع تریلی به ارومیه ارسال کنید. البته شراط و ابعاد و نوع بار نیز بسیار مهم است.

برای حمل بار به ارومیه با انواع تریلی ها تنها کافیست با شماره آنی بار در تماس باشید.

 

حمل بار با کمرشکن به ارومیه

 

برای حمل و نقل محموله های سنگین و فوق سنگین و خدمات حمل بار به ارومیه ، استفاده از تریلی کمرشکن مرسوم است . این نوع تریلی برای جابجایی های سنگین تا وزن 70 تن مورد استفاده قرار میگیرد که بر اساس نوع بار و تقسیم وزن آن میبایست از انواع مختلفی از تریلی کمرشکن استفاده کرد.

 

 

تریلی کمرشکن توسط آنی بار برای حمل بار به ارومیه در اختیار شما قرار میگیرد که محموله های صنعتی مانند قطعات سنگین نیروگاهی ، دستگاه های سنگین و بزرگ ، دستگاه های راهسازی و . . . را می توانید از این طریق به نقاط مختلف ارومیه یا استان آذربایجان ارسال کنید.

 

 

برای حمل بار به ارومیه ، کمرشکن باید مجوز های وزارت راه برای تردد را داشته باشد که توسط شرکت آنی بار انجام میشود و بیمه نامه نیز بر اساس میزان ارزش محموله مشخص میشود.

 

 

باربری به ارومیه در کمترین زمان ممکن

 

 

آنی بار به عنوان تخصصی ترین ارائه دهنده خدمات باربری برای ارومیه و سایر شهر ها و شهرستان های استان آذربایجان غربی ، در کمترین زمان ممکن خدمات حمل و نقل بار و کالا را در اختیار شما قرار میدهد.

 

 

حمل بار به ارومیه بصورت تخصصی و همه روزه از تمام نقاط کشور در کمترین زمان ممکن انجام میگیرد.

 

 

آنی بار قدیمی ترین و حرفه ای ترین ارائه دهنده خدمات باربری برای ارومیه می باشد که از همه شهر و شهرستان ها بهترین و سریعترین و تخصصی ترین خدمات را در اختیارتان قرار میدهد.

 

 

با آنی بار ارزانترین خدمات حمل بار به ارومیه را به شما ارائه مینماییم.

 

  • حمل بار به ارومیه از اسلامشهر 
  • حمل بار به ارومیه از ورامین 
  • حمل بار به ارومیه از رودهن و بومهن 
  • حمل بار به ارومیه از رباط کریم
  • حمل بار به ارومیه از قلعه حسن خان  ( شهر قدس )

 

مجموعه آنی بار برای باربری به ارومیه به صورت همه روزه آماده همکاری با شما عزیزان است و انتقال محموله های شما با بهترین کیفیت و با کمترین هزینه ها انجام می شود. از همه نقاط کشور ما آماده ارائه خدمات باربری به شما عزیزان هستیم . 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

 

حمل بار به کرمانشاه نیز به صورت همه روزه و تخصصی انجام میشود و با کمترین هزینه محموله های شما منتقل می شوند.

 

ارسال بار و محموله به ارومیه با بیمه رایگان

 

حمل بار به ارومیه  فارغ از نوع بار و محموله نیاز به بیمه نامه باربری دارد . بیمه نامه سبب حفظ سرمایه و اطمینان خاطر صاحبین بار خواهد بود. مبلغ و پوشش بیمه نامه نیز بر اساس نوع و ارزش بار مشخص می گردد.

 

 

بیمه نامه های ارائه شده توسط آنی بار ، بیمه نامه کامل و جامع مخصوص حمل بار بین شهری می باشد. این بیمه نامه تمامی موارد که جزء خسارات وارده به بار می باشد را شامل می گردد.

 

 

بهترین بیمه نامه برای حمل بار به ارومیه را از آنی بار بخواهید.

 

برای حمل بار به ارومیه ، آنی بار تا سقف 100 میلیون تومان به صورت رایگان بار شما را تحت پوشش قرار میدهد و در صورتی که ارزش محموله شما بیش از این مقدار باشد ، با پرداخت هزینه ای اندک قابلیت افزایش سطح پوشش بیمه فراهم میباشد . 

 

حمل بار با  کامیونت برای ارومیه

 

آنی بار برای حمل بار به ارومیه انواع کامیونت را در اختیار شما قرار می دهد. کامیونت ها مناسب ترین نوع خودروی باربری برای حمل بارهای نیمه سنگین و اثاثیه منزل می باشند و برای حمل بار به ارومیه در تعداد زیادی در اختیار شما قرار میگیرند . 

 

 

  • کامیونت روباز
  • کامیونت مسقف

 

 

برای حمل انواع اثاثیه و لوازم منزل ، بهترین و مناسب ترین خودرو برای تردد در معابر شهری کامیونت مسقف می باشد. این کامیونت ها محدودیت کمتری برای تردد در معابر شهری دارند.

 

 

حمل بار به ارومیه با کامیونت تا تناژ حدود 4 تن امکانپذیر است . البته برای کامیونت های مسقف حدود 3/5 تن وزن مجاز میباشد.  کامیونت ها دارای عرض حدود 2 متر هستند  و طول اتاق بار آنها از 4/5 متر تا 5/5 متر متغیر است.

 

 

باربری با کامیونت
باربری با کامیونت

حمل بار با نیسان ارومیه

 

 

آنی بار بارهای سبک شما را با نیسان نیز حمل می نماید. برای حمل بار با نیسان به ارومیه ، همه روزه می توانید، درخواست خود را ثبت نمایید.

 

 

خدمات حمل بار به ارومیه با استفاده از نیسان وانت همه روزه انجام میشود . 

 

برای حمل بار با نیسان ، تا وزن 2 تن قابل حمل خواهد بود 

 

ارسال بار و کالای شخصی و تجاری به ارومیه

 

 

اسنپ بار بصورت همه روزه خدمات حمل بار به ارومیه را در اختیار شما قرار میدهد.

 

 

باربری با نیسان وانت
باربری با نیسان وانت

 

حمل بار به ارومیه خاور مسقف و روباز

 

آنی بار برای حمل بار های سبک و نیمه سنگین ، خدمات باربری با انواع خاور به شما ارائه می نماید. خاور یک خودروی قدیمی و بسیار پرکاربرد می باشد که همه روزه حجم عظیمی از بارهای درون شهری و بین شهری را حمل می نماید و برای حمل بار به ارومیه نیز مورد استفاده قرار میگیرد. 

 

 

خاور مسقف

 

برای حمل اثاثیه منزل و کالاهای حساس و تجاری از خاور مسقف استفاده میشود . آنی بار برای حمل بار به ارومیه همه روزه خاور مسقف را با کمترین نرخ کرایه در اختیار شما قرار میدهد.

 

خاور روباز

 

برای حمل انواع بار به ارومیه می توانید از خاور روباز استفاده کنید . از ویژگی های این خودروی باربری امکان بارگیری طیف وسیعی از انواع بار و کالا ها میباشد.

 

حمل بار به ارومیه با خاور نیزز مانند کامیونت ها میباشد . هردو دارای ابعادی یکسان و توان حمل بار یکسانی هستند . 

 

باربری خاور
باربری خاور

 

حمل بار به اردبیل به صورت تخصصی و همه روزه انجام می شود و محموله های مختلف شما در اسرع وقت منتقل خواهند شد . 

 

حمل اثاث منزل به ارومیه

 

 

آنی بار برترین و با سابقه ترین شرکت ارائه دهنده خدمات اثاث کشی به ارومیه می باشد. برای حمل اثاث به ارومیه ، آنی بار با کمترین هزینه تمامیه اثاثیه منزل شما را به صورت پتوپیچ در کامیون های مناسب قرار می دهد.

 

 

برای اثاث کشی به ارومیه ، مناسب ترین و بهترین خودروی باربری کامیونت مسقف می باشد. این نوع کامیون ها به دلیل فنربندی و اتاق مسقف بهترین و مناسب ترین گزینه برای حمل بار می باشد.

 

 

علاوه بر کامیون های مناسب باربری ، آنی بار برای بارگیری بهترین و متعهد ترین گارکران را در اختیار شما قرار می دهند. برای حمل بار به ارومیه ( خصوصا اثاثیه ) بیمه نامه کامل در نظر گرفته میشود. 

 

حمل اثاث منزل به ارومیه
حمل اثاث منزل به ارومیه

 

با تماس با شماره تلفن باربری آنی بار ، مشاوره رایگان و حرفه ای ای دریافت خواهد کرد.

باربری فوق سنگین برای ارومیه 

 

حمل بار به ارومیه تنها شامل محموله های تجاری و صنعتی روتین نیست . بلکه هر نوع محموله ای که قابلیت جابجایی داشته باشد توسط سیستم باربری آنی بار به راحتی در هر ابعاد و تناژ قابل حمل است.

 

حمل بار به ارومیه در صورتی که دارای ابعاد غیر استاندارد و وزن بیش از حد باشد ، حمل و نقل ترافیکی نام خواهد داشت. 

 

برای حمل و نقل ترافیکی به ارومیه ، مجموعه آنی بار ازتریلی های کمرشکن و بوژی استفاده مینماید که انواع محموله در تناژ مختلف را در اسرع وقت با مجوز های مورد نیاز جابجا میکند. 

 

حمل و نقل سنگین برای ارومیه با کمرشکن 5 محور ، 9 محور و 11 محور و تریلی کشویی در اسرع وقت انجام خواهد شد. 

 

حمل بار های سنگین با کمرشکن
حمل بار های سنگین با کمرشکن

ارسال آهن آلات برای ارومیه

 

یکی از خدماتی که آنی بار برای حمل بار به ارومیه به شما عزیزان ارائه میکند ، حمل و نقل انواع اهن الات برای نقاط مختلف کشور است . برای استان آذربایجان و شهرستان ارومیه نیز می توانید از این خدمات آنی بار استفاده کنید.

 

 

حمل و نقل میلگرد ، حمل تیر آهن ، حمل ضایعات آهن ، حمل پروفیل و قوطی و . . . از همه شهر های کشور مخصوصا خدمات باربری آهن مکان به شما عزیزان ارائه می گردد. 

 

 

تخصص آنی بار حمل و نقل انواع آهن است و از همه بازارآهن ( آهن مکان ، شاد آباد ) امکان ارسال انواع آهن آلات برای شما فراهم خواهد شد. 

 

برای حمل بار به ارومیه ، مجموعه آنی بار خدماتی تخصصی و همه روزه با بهترین تعرفه ها در اختیار شما قرار میدهد. 

 

حمل رول ورق آهن
حمل رول ورق آهن

 

باربری ارومیه به همراه بارنامه دولتی

 

آنی بار برای باربری تهران به ارومیه ، بهترین و معتبر ترین بارنامه کشور را در اختیار شما قرار می دهد. بارنامه های صادر شده برای حمل بار به ارومیه ، بارنامه های دولتی تمبر دار می باشد که معتبرترین و بهترین بارنامه می باشد.

 

 

بارنامه یک سند تمبر دار می باشد که برای حمل و نقل مورد استفاده قرار میگیرد و تمامی موارد و اطلاعات مربوط به نوع بار ، محل بار گیری و تخلیه ، اطلاعات فرستنده و گیرنده ، نوع خودرو و مشخصات آن و راننده آن در آن ثبت شده و در اختیار وزارت راه ، پلیس و بیمه قرار میگیرد.

 

 

تحویل محموله ارسال در انبار شهر ارومیه :

 

 

تحویل محموله بشکه قیر در ارومیه :

 

 

>>> ارسال بار به تبریز با کمترین هزینه 

 

مشاوره رایگان خدمات حمل بار به ارومیه

 

همکاران ما در شرکت باربری آنی بار آماده ارائه مشاوره باربری در خصوص حمل بار به ارومیه با کامیون و انواع تریلی می باشند .

 

 

اگر قصد استفاده از خدمات باربری آنی بار را دارید ، مشاوران آنی بار تمامی اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می دهند. کارشناسان آنی بار در خصوص تمامی مواردی مربوط به حمل بار و اثاث کشی به ارومیه می باشد را در اختیار شما قرار می دهند.

 

 

آنی بار ، برای حمل بار به ارومیه انواع مشاوره های دقیق در راستای کاهش هزینه باربری را ارائه می نماید.

 

"مشاوره

 

اگر قصد حمل بار به ارومیه را دارید ، آنی بار انواع کامیون ها و تریلی ها را در اختیار شما قرار می دهد . ارائه خدمات باربری با کامیون را می توانید با آنی بار در کمترین زمان ممکن تجربه نمایید . باربری ارزان به ارومیه یکی از افتخارات آنی بار می باشد . آنی بار متخصص ارائه خدمات باربری به استان آذربایجان غربی با کمترین هزینه و با انواع کامیون می باشد.

8 دیدگاه دربارهٔ «حمل بار به ارومیه با ارزانترین نرخ کرایه + بیمه رایگان»

  1. سلام من بار تیر آهن دارم میخوام بفرستم ارومیه ابعاد یه ترانزیت چنده میخوام ببینم تیرآهنا جا میشه یا نه ؟

    1. سلام و درود
      کرایه ها به روز بوده و طبق تعرفه سازمان حمل میباشد لطفا برای استعلام قیمت با کارشناسان ما تماس بگیرید.

  2. سلام و عرض ادب من برای اثاث کشیم از شما ماشین گرفتم خیییلی راضی بودم کارگرا فوق العاده حرفه ای اثاث رو جا به جا کردن و کوچیکترین خسارتی وارد نکردند واقعا ممنون ازتون

  3. سلام خدمت شرکت محترم آنی بار.من چند روز پیش یه بار لوله داشتم برای ارومیه خیلی خیلی خوب راهنمایی کردید باربری های دیگه سرسری جواب ادمو میدادن واقعا ازتون ممنون ایشالا از این به بعد باهاتون بیشتر همکاری میکنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع