باربری اصفهان به شیراز ( کامیونت و کامیون و تریلی )

حمل بار و کالا از اصفهان به شیراز

آنی بار ارائه دهنده خدمات باربری اصفهان به شیراز با کمترین هزینه و به صورت همه روزه می باشد .

ما انواع کامیون و تریلی را تحت پوشش بهترین و کاملترین بیمه نامه برای حمل بار از اصفهان به شیراز به شما ارائه می نماید. 

حمل و نقل انواع بارهای سبک و سنگین ، بارهای فله ای ، محموله های ترافیکی ، کالاهای تجاری ، دستگاه های صنعتی ، اثاثیه منزل و… در باربری اصفهان به شیراز با کمترین هزینه انجام می شود .

برای دریافت مشاوره و استعلام هزینه و ثبت درخواست باربری از اصفهان به شیراز تنها کافیست با شماره 57669-021 تماس بگیرید.

باربری از تمام شهرهای استان اصفهان (  کاشان ، نجف آباد ، شهرضا ، شاهین شهر ،خمینی شهر و…) به تمام شیراز و دیگر شهرهای استان فارس انجام می شود.

باربری اصفهان به شیراز
باربری اصفهان به شیراز

خدمات باربری شیراز و باربری اصفهان را می توانید بصورت جداگانه برای ارسال بار به شهرهای دیگر از آنی بار دریافت کنید .

 

حمل انواع بار و کالا از اصفهان برای شیراز

 

از خدمات آنی بار می توان به باربری اصفهان به شیراز و سایر شهرستان های استان فارس اشاره نمود . ما در مجموعه آنی بار انواع بار و کالا و محموله های تجاری و صنعتی شما را با کمترین هزینه از اصفهان به شیراز ارسال خواهیم نمود .

 

باربری اصفهان به شیراز شامل : 

 

  • حمل و نقل تولیدات کارخانجات
  • ارسال مواد اولیه کارخانجات
  • حمل و نقل کاشی و سنگ و سرامیک
  • حمل و نقل آهن آلات 
  • جابجایی انواع دستگاه های سنگین و بزرگ 
  • حمل و نقل اثاثیه و لوازم منزل 

 

 

مجموعه آنی بار با استفاده از انواع خودروی باربری بصورت همه روزه و دربستی خدمات باربری اصفهان به شیراز را به شما ارائه می نماید . ارسال انواع بار های سبک و سنگین بصورت تخصصی و با بهترین بیمه نامه توسط آنی بار انجام می شود .

باربری از اصفهان به قشم بصورت همه روزه و با ارزانترین کرایه 

 

 

باربری با ارزانترین نرخ کرایه اصفهان به شیراز

 

 

برای حمل و نقل و باربری اصفهان به شیراز ، آنی بار به همه روزه خدمات باربری را با کمترین هزینه به شما ارائه می نماید ؛ ارائه هزینه کمتر و جلب رضایت مردم سبب افزایش محموله های حمل شده توسط آنی بار شده است.

 

آنی بار با صدور بیمه نامه معتبر با ارزان ترین قیمت و تخفیف ویژه ، هزینه بیمه نامه را به حداقل خود رسانده است و در عین حال باربری ایمن را برای مشتریان به وجود آورده است. متاسفانه در کشور ما نرخ ثابت و مشخصی برای حمل بار و کالا نمی باشد و شرکت های باربری با توجه به خدماتی که ارائه میدهند ، قیمتی را به عنوان کرایه اعلام می کنند.

نرخ کرایه باربری اصفهان به شیراز بر حسب مواردی همچون فاصله بین مبدا و مقصد ، شرایط آب و هوایی ، نوع خودرو باربری ، زمان و مکان بارگیری و تخلیه و . . . مشخص می شود.

برای استعلام هزینه ی دقیق باربری از اصفهان به شیراز مناسب با نوع بار و خودرو باربری تان ، با شماره 57669-021 تماس بگیرید.

جدول زیر نرخ کرایه حدودی باربری اصفهان به شیراز با انواع خودرو های باربری می باشد ، برای اطلاع از قیمت دقیق با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

کرایه خاور از اصفهان به شیراز  2/500/000
کرایه کامیون از اصفهان به شیراز 4/000/000
کرایه تریلی از اصفهان به شیراز 6/500/000
کرایه کمرشکن از اصفهان به شیراز تماس بگیرید

 

حمل انواع بار و کالا توسط آنی بار در باربری تهران به شیراز با ارزانترین نرخ کرایه    

 

حمل بار با کامیون اصفهان به شیراز

 

 

آنی بار بر اساس نوع و وزن بار شما ، بهترین و مناسب ترین کامیون را در اختیار شما قرار می دهد ، کامیون مناسب برای بار شما ، کامیونی است که بار به خوبی و در داخل آن جای گرفته است ، علاوه بر این از نظر وزنی نیز می بایست با کامیون و توان آن برابری داشته باشد.

کامیون هایی که آنی بار برای باربری اصفهان به شیراز در اختیارتان قرار می گیرد عبارت است از : 

  •  کامیون تک یا 10 تن که همانطور که از نامش مشخص است توان حمل حداکثر 10 تن بار را دارد و اتاق بار آن 5/80 در 2/30 می باشد .
  • کامیون جفت توان حمل حداکثر 15 تن بار را دارد و اتاق بار آن 6/80 در 2/30 می باشد .
  • کامیون 911 با توان باربری حداکثر 5تن دیگر کامیون آنی بار است که دارای اتاق باری به طول 4/70 در 2/20 می باشد .

کارشناسان ما با توجه به حجم و وزن بارتان کامیون مناسب را برای حمل و نقل و باربری اصفهان به شیراز در اختیارتان قرار می دهند.

 

حمل بار با کامیون اصفهان به شیراز
حمل بار با کامیون اصفهان به شیراز

باربری به شیراز بصورت همه روزه و با کمترین هزینه 

 

تریلی باربری اصفهان به شیراز

 

آنی بار به عنوان یکی از بزرگترین ارائه دهندگان خدمات باربری بین شهری ، همه روزه خدمات باربری اصفهان به شیراز را با انواع تریلی در اختیارتان قرار می دهد.

 

تریلی ها خودروهای باربری بزرگی هستند که امکان حمل بار با حجم بالا و ابعاد و وزن بالا را فراهم می کنند. شما می توانید با استفاده از تریلی ها حدود 23-24 تن بار را در کمترین زمان از اصفهان به شیراز ارسال نمایید. باربری اصفهان به شیراز با تریلی های مختلف تحت پوشش کامل بیمه انجام می شود . 

 

  • حمل بار با تریلی کفی : برای باربری اصفهان به شیراز با تریلی کفی ، امکان بارگیری 24 تن بار فراهم است . انتقال همه نوع محموله  و کالای بسته بندی شده پالت انجام می شود. حمل بار از اصفهان به شیراز با تریلی کفی برای انتقال و بارگیری محموله هایی نظیر آهن آلات ، کانکس و . .  انجام می شود . 
  • حمل بار با تریلی ترانزیت باربری اصفهان به شیراز با تریلی چادری برای حمل و نقل کالاهای تجاری بصورت تخصصی با قابلیت پلمپ انجام میشود . تریلی چادری در خدمات حمل و نقل اصفهان به شیراز معمولا برای انتقال محموله هایی مانند کالاهای بسته بندی شده ، کارتن ، محموله های صادراتی و . . . مورد استفاده قرار میگیرد . 
  • حمل بار با تریلی بغلدار : تریلی بغلدار در واقع یک تریلی کفی است که دارای دیواره در اطراف می باشد . در خدمات باربری اصفهان ، تریلی بغلدار یکی از پر استفاده ترین خودروهای باربری است.
  • حمل بار با تریلی کمرشکن باربری اصفهان به شیراز با تریلی کمرشکن تخصص آنی بار است و برای انتقال محموله های خاص ، سنگین و فوق سنگین مورد استفاده قرار میگیرد . ما برای ارسال بار از اصفهان به شیراز با کمرشکن در اسرع وقت بهترین خدمات را با مشاوره رایگان به شما ارائه می نماییم .
ارسال انواع بارهای سنگین با تریلی از اصفهان به شیراز
ارسال انواع بارهای سنگین با تریلی از اصفهان به شیراز

باربری اصفهان به تهران و باربری اصفهان به یزد بصورت همه روزه توسط تیم آنی بار به شما عزیزان ارائه خواهد شد . با ما در تماس باشید و بهترین خدمات را تجربه کنید . 

 

بیمه نامه حمل و نقل بار از اصفهان به شیراز

شرکت برای تمام خدمات خود از جمله باربری اصفهان به شیراز بیمه نامه معتبر ثبت می کند. بر اساس تجربه بیش از سی سال آنی بار حوادثی وجود دارد که فرآیند ارسال بار از اصفهان به شیراز و یا هر شهر دیگه ای را تهدید می کند .

این موارد شامل تصادف ، آتش سوزی ، شکستگی ، شرایط جوی و آب و هوایی می باشد . بنابراین بهتر است که خدمات باربری اصفهان به شیراز را تحت پوشش بیمه انجام دهید .

با بیمه نامه حمل بار ایمن و بی دردسر را از باربری اصفهان به شیراز تجربه خواهید کرد.

ارائه بیمه رایگان تا سقف 100 میلیون تومان برای حمل تمامی بارهای سبک و سنگین از باربری اصفهان به شیراز .

ویژه >> باربری از اصفهان به ساری بصورت تخصصی و حرفه ای 

 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

مشاوره و کارشناسی برای باربری از اصفهان به شیراز

 

در صورت هر گونه سوال و مشاوره در ارتباط با انتخاب نوع ماشین ،هزینه باربری اصفهان به شیراز ، میزان پوشش بیمه و . . . با مشاوران ما تماس گرفته و میزان دقیق هزینه را از آنها بخواهید .

 

به این نکته توجه کنید که وزن و حجم بار را دقیق و درست به کارشناسان اعلام کنید زیرا عوامل ذکر شده بر اساس آن انتخاب می شود.

 

با اپلیکیشن آنی بار نیز می توانید سفارش خود را برای باربری اصفهان به شیراز رزرو و یا ثبت کنید. همچنین از طریق واتساپ نیز می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و درخواست ماشین داشته باشید.

 

کارشناسان ما در کمترین زمان جهت ثبت درخواست باربری اصفهان به شیراز با شما تماس خواهند گرفت.

 

باربری اصفهان به بندرعباس از دیگر خدمات تخصصی آنی بار می باشد . 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع