باربری تبریز به سایر شهرستان ها | باربری تبریز به تهران

باربری بین شهری از تبریز به سایر شهرها

باربری تبریز به معنی ارائه خدمات باربری از تبریز و یا از سایر نقاط کشور به مقصد تبریز می باشد. در خدمات باربری تبریز می توانید انواع بار و کالا را با کمترین هزینه برای تبریز ارسال نمایید.

خدمات باربری تبریز معمولا با خودروهای باربری به صورت دربستی انجام میشود که به معنی در اختیار قرار دادن یک خودروی باربری به صورت دربستی و شخصی به شما عزیزان ارائه می باشد.

در مجموعه آنی بار خدمات باربری تبریز برای انتقال محموله ها و کالاهای تجاری ، صنعتی و شخصی و حمل و نقل محموله های حساس و فوق سنگین در اختیار شما قرار میگیرد که با انواع خودروهای باربری بر اساس نیاز شما می باشد. بهترین و کاملترین بیمه نامه نیز برای امنیت محموله های شما توسط انی بار برای خدمات باربری تبریز به صورت کامل تحت پوشش بیمه نامه انجام خواهد شد و این مزیت آنی بار همراه با بارنامه ی معتبر دولتی همراه خواهد بود. 

باربری تبریز آنی بار همه روزه و در تمام ساعات در ارائه خدمات به مشتریان اعلام آمادگی می کند.

 

شماره باربری تبریز آنی بار = 57669-021 می باشد.

باربری تبریز
باربری تبریز

قیمت باربری تبریز به تهران چقدر است ؟ 

 

برای خدمات باربری تبریز به تهران ، نرخ کرایه و قیمت خدمات از مهمترین مواردی است که صاحبین محموله ها به آنها توجه دارند. در خدمات آنی بار برای باربری تبریز به تهران کمترین تعرفه ها و کرایه ارائه می شود اما موارد مختلفی در قیمت باربری تبریز به تهران موثر هستند که اطلاع از آنها لازم است. موارد زیر در قیمت حمل و نقل کالا از تبریز تغییرات افزایشی یا کاهشی ایجاد میکنند : 

 

نوع محموله 

محموله ها به 2 نوع عادی و ترافیکی تقسیم می شوند که هر یک از آنها شرایط و قیمت مشخصی برای انتقال دارند. به محموله هایی که دارای وزن بیش از 24 تن هستند و یا ابعاد و شرایط آنها غیر استاندارد هستند ترافیکی گفته میشود.

محموله های ترافیکی به دلیل شرایط خاص آنها نیاز به مجوز ها و شرایط تردد خاصی دارند و از همین جهت هزینه های آنها نیز متفاوت خواهد بود.

 

محل تخلیه محموله

 

از آنجایی که تهران قلب صنعت و خدمات کشور است امکان ارسال ارسال محموله ها از تبریز به تهران برای همه نقاط این استان از جمله اسلامشهر ، رباط کریم ، ورامین ، پرند ، قلعه حسن خان ، رودهن و . . . فراهم است.  تخلیه محموله برای هر یک از این شهر ها دارای هزینه های متفاوتی است.

 

نوع خودروی باربری

 

یکی از مهمترین مواردی که در هزینه های باربری موثر است ، نوع خودروی باری مورد استفاده می باشد که در قیمت حمل بار کاملا موثر است. خودروهای باری سبک هزینه های باربری کمتری دارند اما خودروهای باری سنگین هزینه های به مراتب بیشتری دارند.

 

 

علاوه بر حمل بار از تبریز به تهران ، باربری تهران به تبریز نیز بصورت همه روزه انجام می شود و با کمترین هزینه محموله های شما به همه نقاط تبریز حمل می شوند .  باربری تبریز به صورت مستمر و همه روزه باربری برای تهران را انجام خواهد داد.

برای باربری تبریز به شهرستان ، بیمه نامه کامل در نظر گرفته شده است که امکان ارسال محموله ها با ایمنی کامل را فراهم می نماید.

شماره باربری تبریز آنی بار = 57669-021 می باشد.

باربری از تبریز به سایر شهرستان ها
باربری از تبریز به سایر شهرستان ها

باربری از تبریز به همه شهرستان ها با انواع کامیون

آنی بار در باربری تبریز به سایر شهرستان ها انواع کامیون را در نظر گرفته است. شما می توانید برای ارسال بارهایی با وزن و حجم متوسط و حداکثر 15 تن از انواع کامیون و خاور استفاده کنید.

باربری تبریز با کامیون تک (۱۰ تنی )

کامیون تک دارای اتاق باری به طول 5 متر و 80 سانتی متر و عرض 2 متر و 20 سانتی متر می باشد. این کامیون توان حمل 10 تن بار را دارد و به این نام نیز معروف می باشد . برای باربری تبریز ، همه روزه تعداد زیادی کامیون تک آماده بارگیری محموله های شما هستند.

 

حمل بار از تبریز با کامیون جفت ( 15 تنی )

برای باربری تبریز ، کامیون جفت نیز مورد استفاده قرار میگیرد . این نوع کامیون دارای اتاق باری در ابعاد 2 متر و 30 سانتی متر در 6 متر و 80 سانتی متر می باشد  و توان حمل 15 تن بار دارد.

به عنوان مثال برای حمل آهن آلات 6 متری نظیر لوله ، بهتر است از کامیون جفت ( کامیون 15 تن ) استفاده نمایید . در صورتی که از کامیون 10 تن ( تک ) استفاده نمایید ، امکان بسته شدن درب انتهای کامیون وجود ندارد و مشکلاتی بوجود خواهد آورد.

باربری تبریز با کامیون 911  ( 5/5 تنی ) 

کامیون 911 یکی دیگر از انواع کامیون ها می باشد که دارای ابعاد کوچک تر و توان باربری کمتری می باشد و برای باربری تبریز مورد استفاده قرار میگیرد ؛ این کامیون دارای اتاق بار 5 متری می باشد که توان حمل بار تا 5/5 تن را دارد. در واقع این کامیون توانی مابین کامیونت ها و کامیون تک دارد و برای حمل بسیاری از بارها مناسب است .

یکی از مهمترین ویژگی های باربری تبریز آنی بار امکان حمل بار به تبریز از همه شهر ها و شهرستان های کشور است . انواع کامیون برای این امر در اختیار شما قرار میگیرد .  

 

شماره باربری تبریز آنی بار = 57669-021 می باشد.

باربری کامیون
باربری کامیون

علاوه بر باربری تبریز ، خدمات باربری مشهد نیز به صورت تخصصی و همه روزه انجام می شود و امکان انتقال محموله ها با کمترین هزینه فراهم است . 

باربری تبریز به شهرستان با انواع تریلی

 

در باربری تبریز به سایر شهرستان ها می توانید برای بارهایی که حجم و وزن آن ها بالاتر از توان کامیون ها باشند از انواع تریلی های کفی ، کمرشکن ، بغلدار و تریلی چادری (ترانزیت) استفاده کنید. تریلی ها می حمل  24 تن را تحمل کنند .

در صورتی که بار شما ترافیکی باشد می توانید با اخذ مجوز پروانه صدور بار خود را از باربری تبریز به سایر شهرستان ها ارسال کنید.

باربری تبریز با تریلی کفی

برای حمل و نقل بسیاری از انواع محموله ها و کالاها در باربری تبریز استفاده از تریلی کفی یک گزینه بسیار مناسب است . تریلی کفی و تریلی بغلدار برای حمل محموله هایی مانند کیسه  جامبو ، آهن آلات ، ضایعات آهن ، لوله و میلگرد ، دستگاه های صنعتی و خط تولید و . . . . مورد استفاده قرار می گیرند. 

باربری تبریز با تریلی ترانزیت چادری

در باربری تبریز به شهرستان ها در صورتی که محموله شما یک محموله تجاری و بسته بندی شده یا محموله ای حساس باشد ، تریلی ترانزیت چادری گزینه بسیار خوبی برای حمل اینگونه بارها می باشد . تریلی چادری به دلیل قابلیت پلمپ در گمرک بارهای صادراتی و تجاری حساس نیز با این تریلی جابجا می شوند.  باربری تبریز با تریلی چادری برای حمل بار تا 24 تن انجام میشود.

 

شماره باربری تبریز آنی بار = 57669-021 می باشد.

تریلی 18 چرخ چادری ( ترانزیت )
تریلی 18 چرخ چادری ( ترانزیت )

باربری با انواع کامیونت از تبریز 

 

کامیونت ها یکی دیگر از خودرو هایی هستند که می توانید جهت باربری تبریز به شهرستان ها سفارش دهید.  کامیونت ها با توجه به اتاق بارشان به سه دسته تقسیم می شوند و هر یک برای حمل بارهای خاصی در باربری تبریز مورد استاده قرار می گیرند.

  • کامیونت مسقف دارای اتاقکی سرپوشیده به طول 5 متر ، عرض 2 متر و ارتفاع 2 و نیم متر می باشد ؛ از این کامیونت می توانید برای حمل بارهای حساس ، اثاثیه منزل و . . . استفاده کنید.
  • کامیونت روباز دارای اتاق باری در ابعاد 2 متر در 4 متر می باشد ، این کامیونت توان حمل 4 تن بار را دارد و برای حمل انواع بار مناسب می باشد. باربری تبریز با کامیونت روزباز ایسوزو در اسرع وقت با کمترین کرایه انجام خواهد شد.
  • کامیونت بغل بازشو دارای اتاق باری همچوت کامیونت روباز می باشد با این تفاوت که از بغل هم درب دارد و امکان بارگیری و تخلیه بار را فراهم می شود ، برای حمل بارهای پالتی می توانید از این کامیونت استفاده کنید.

خدمات باربری تبریز با کامیونت و خاور بصورت همه روزه در اسرع وقت همراه با بهترین بیمه نامه انجام می شود. ما در کمترین زمان محموله های شما را بارگیری و منتقل خواهیم نمود. برای انتخاب خودرو باربری و دریافت خدمات کارشناسی با کارشناسان ما تماس بگیرید و ارزانترین خدمات باربری تبریز را تجربه کنید.

باربری خاور تبریز به تمامی شهرها و شهرستان ها با مناسب ترین هزینه انجام می شود.

 

شماره باربری تبریز آنی بار = 57669-021 می باشد.

باربری با انواع کامیونت از تبریز
باربری با انواع کامیونت از تبریز 

کرایه نیسان از تبریز به تهران 

 

از نیسان وانت برای حمل بارهای سبک و کم حجم با حداکثر وزن 2 تن می توانید استفاده کنید .

در حال حاضر خدمات باربری نیسان آنی بار تنها از مبدا تهران ارائه می شود ، اما به زودی باربری نیسان تبریز به تهران نیز به شما ارائه می شود .

برای حمل اثاثیه ، حمل پوشاک و البسه ، حمل مواد غذایی ، حمل آهن آلات ، حمل کالاهای تجاری و… می توانید از کرایه نیسان تبریز به تهران استفاده کنید .

 

جدول زیر نرخ کرایه نیسان از تبریز به تهران بصورت حدودی است برای استعلام کرایه دقیق و به روز با شماره 57669-021 تماس بگیرید.

 

کرایه نیسان از تبریز به تهران 2.900.000
کرایه نیسان از تبریز به شهرقدس 2.500.000
کرایه نیسان از تبریز به اسلامشهر 3.100.000
کرایه نیسان از تبریز به ورامین 3.300.000
کرایه نیسان از تبریز به لواسان 3.200.000
کرایه نیسان از تبریز به رودهن 3.700.000

 

چه کالاهایی توسط باربری تبریز حمل می شوند ؟

 

مهمترین ویژگی آنی بار برای خدمات باربری تبریز را می توان امکان ارسال انواع محموله و کالا نام برد. تیم متخصص آنی بار با در اختیار داشتن انواع خودروهای باربری و مجوز های کامل برای انتقال محموله های عادی و محموله های ترافیکی بهترین خدمات را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار میدهد.

برای خدمات باربری تبریز طیف وسیعی از محموله ها قابل ارسال هستند که برخی از آنها به صورت زیر می باشند : 

  • حمل و نقل محموله های غول آسا و بزرگ 
  • انتقال مواد غذایی و خوراکی
  • حمل و نقل کالاهای تجاری و تولیدات کارخانجات
  • ارسال دستگاه های خطر تولید 
  • حمل ماشین آلات صنعتی 
  • انتقال دستگاه ها و ماشین آلات راهسازی و ساختمانی
  • ارسال مصالح ساختمانی 
  • حمل اثاثیه و لوازم خانه

از آنجایی که آنی بار تجربه بیش از 35 سال در خدمات باربری بین شهری تبریز دارد می توان به جرئت اعلام نمود که هیچ گونه محموله ای که توسط آنی بار قابل حمل نباشند وجود ندارد. البته محموله هایی که از نظر قانونی ممنوعیت بارگیری دارند و یا نیاز به مجوز های خاص دارند ( مانند پتروشیمی ) از این خدمات بیرون هستند.

حمل و نقل فوق سنگین از تبریز

مجموعه باربری تبریز آنی بار برای حمل و نقل بار و محموله های سنگین و فوق سنگین خدماتی تخصصی و حرفه ای را با بهترین و حرفه ای ترین کارشناسان در اختیار شما قرار می دهد .

حمل و نقل محموله های ترافیکی و فوق سنگین از باربری تبریز به سراسر کشور بصورت همه روزه انجام می شود.

برای اینکه نوع کمرشکن برای باربری تبریز به سایر شهرستان ها مشخص کنید می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

باربری تریلی تبریز بصورت کامل تحت پوشش بیمه نامه میباشد.

شماره باربری تبریز آنی بار = 57669-021 می باشد.

باربری از تبریز با انواع کامیون ها
باربری از تبریز با انواع کامیون ها

مشتریان عزیز دقت فرمایید هنگام باربری بین شهری از تبریز به سایر شهرستان ها امکان بارگیری با نیسان وجود ندارد. علاوه بر باربری تبریز به شهرستان ، به صورت همه روزه باربری اصفهان به شهرستان نیز توسط تیم آنی بار انجام خواهد شد . 

ارسال آهن آلات از تبریز به شهرستان

یکی از مهمترین خدمات آنی بار در باربری تبریز ، ارسال انواع آهن آلات به نقاط مختلف کشور می باشد . بسیاری از تجار در شهرستان های اطراف برای خرید آهن آلات از بازار آهن های تبریز اقدام به خرید می نمایند. 

از همین جهت ، باربری تبریز آنی بار به صورت همه روزه برای ارسال آهن آلات انواع خودروهای باربری مناسب را در اختیار شما قرار میدهد.

 

  • حمل میلگرد
  • حمل تیرآهن
  • باربری نبشی و قوطی 
  • ارسال سازه های فلزی و . . .

باربری تبریز به شهرستان با کمترین هزینه به صورت همه روزه آماده انتقال محموله های شما در ابعاد ، تناژ و شرایط متفاوت می باشد .

باربری اثاثیه منزل از تبریز به شهرستان 

یکی دیگر از خدمات تخصصی تیم آنی بار در خدمات باربری تبریز ، ارسال اثاثیه و لوازم منزل از تبریز به همه شهر های کشور است . باربری تبریز به شهرستان به صورت همه روزه با استفاده از کامیونت های مخصوص اثاث کشی و با در اختیار داشتن بهترین و حرفه ای ترین کارگران آموزش دیده آماده انتقال محموله های شما می باشد.

 

باربری تبریز با کمترین هزینه و با بهترین کیفیت آماده انتقال انواع لوازم منزل و اثاثیه می باشد و با بهترین بیمه نامه امنیت محموله های شما را تامین می نماید.

 

باربری تبریز به شهرستان برای اسباب کشی های شما تیم بسته بندی حرفه ای را در اختیارتان قرار میدهد تا محموله ها به خوبی و به صورت کامل بسته بندی شوند.

 

بهترین و ارزانترین خدمات باربری تبریز را می توانید با ارزانترین نرخ کرایه از کارشناسان و متخصصین آنی بار استعلام نمایید . علاوه بر خدمات حمل و نقل بار و کالا از تبریز به شهرستان ها یا از شهرستان ها به تبریز ، آنی بار خدمات باربری ارومیه را نیز در اختیار شما قرار می دهد

 

لیست قیمت باربری تبریز به سایر شهرها

در جدول های زیر می توانید لیست قیمت باربری تبریز به سایر شهرها و شهرستان ها را با انواع خودرو های باربری مشاهده کنید ، البته به این نکته توجه داشته باشید که این نرخ کرایه حدودی است و با توجه به شرایطی مانند ارزش بارتان ، هزینه بیمه ، استفاده از خدماتی مانند بسته بندی و.. ممکن است دچار تغییراتی شود .

بنابراین شما با جوع به جدول زیر می توانید حدود قیمت باربری تبریز به شهر مورد نظرتان را مشاهده کنید برای استعلام هزینه دقیق باربری تبریز در روز بارگیری یا روز های قبل با آنی بار تماس بگیرید.

 

باربری از تبریز به : کرایه کامیون تک کرایه کامیون جفت
رنجان  3.700.000 4.400.000
اردبیل  2.700.000 3.200.000
ارومیه  1.800.000 2.100.000
تهران 7.800.000 9.000.000
اصفهان 12.300.000 14.200.000
مشهد 18.000.000 21.000.000
بندرعباس 21.000.000 25.000.000
کرمانشاه 8.500.000 9.800.000
یزد 13.800.000 16.000.000
باربری از تبریز به : کرایه تریلی کفی کرایه ترانزیت
زنجان 5.300.000 6.000.000
اردبیل 3.800.000 4.400.000
ارومیه 2.600.000 3.000.000
تهران 11.000.000 12.500.000
اصفهان 17.400.000 19.000.000
مشهد 26.000.000 29.000.000
بندرعباس 30.000.000 33.000.000
کرمانشاه 12.000.000 13.500.000
یزد 19.500.000 22.000.000

 

باربری تبریز همراه با بیمه نامه معتبر و رایگان

باربری تبریز به شهرستان ها با بیمه ی رایگان 100 میلیون تومانی انجام میشود و ایمنی کامل برای شما فراهم میشود .  آنی بار در حمل بار از باربری تبریز به سایر شهرستان ها بیمه نامه معتبر که تمامی حوادث را تحت پوشش قرار می دهد استفاده می کند.

این بیمه نامه بر اساس تجربه بیش از سی سال آنی بار تنظیم شده است و تمام تهدیدی ها در فرآیند باربری شناخته شده و همه ی آنها در این بیمه نامه لحاظ شده است.

از جمله حوادث هنگام باربری تبریز با سایر شهرها می توان به مواردی همچون آتش سوزی،تصادف،آب خوردگی،شکستگی ، آسیب و سایر عوامل طبیعی و غیر طبیعی اشاره کرد.

این بیمه نامه متناسب با ارزش بار تنظیم می شود.

تخفیف ویژه آنی بار در باربری تبریز ارائه 100 میلیون بیمه نامه رایگان می باشد .

یکی از مهمترین موارد هنگام باربری بین شهری از تبریز داشتن پوشش بیمه می باشد ؛ بیمه نامه شامل حمل تمامی بارها تجاری ، صنعتی ، اثاث منزل  و . . . با انواع خودرو های باربری مش شود.

علاوه بر باربری تبریز ، باربری کرمانشاه و باربری اردبیل از دیگر خدمات آنی بار می باشند که همراه با بیمه نامه معتبر به شما ارائه می شود. 

 

شماره باربری تبریز آنی بار = 57669-021 می باشد.

باربری از تبریز همراه با بیمه نامه
باربری از تبریز همراه با بیمه نامه

 

لیست بهترین باربری های تبریز 

 

در تبریز تعداد زیادی شرکت باربری معتبر فعالیت میکنند که در لیست زیر نام برخی از آنها وجود دارد. مجموعه آنی بار به عنوان قدیمی ترین و معتبر ترین باربری تبریز به صورت تخصصی اماده ارائه خدمات با کمترین هزینه است و شما می توانید به ما اعتماد کنید.

 

  1. آنی بار 
  2. شرکت حمل و نقل شهاب ترابر تبریز
  3. شرکت حمل ونقل آناج بار تبریز
  4. شرکت حمل و نقل پرستو بار تبریز
  5. شرکت حمل و نقل آرش ترابر تبریز
  6. باربری سالار بار تبریز
  7. شرکت حمل و نقل شهاب بار تبریز 
  8. وانت شایسته بار تبریز
  9. شرکت حمل و نقل آلما بار
  10. شرکت حمل و نقل امیدبار تبریز
  11. حمل و نقل و باربری آرمین بار تبریز (خاور، وانت و نیسان)
  12. شرکت حمل و نقل معروف ترابر (عمده وخرده)
  13. حمل و نقل و باربری رادفربار تبریز (خاور, وانت, نیسان)
  14. شرکت حمل و نقل سهیل بار تبریز
  15. شرکت حمل ونقل والائی
  16. شرکت حمل و نقل بار کبریا گستر تبریز

 

آنی بار با بیش از 35 سال سابقه در ارائه خدمات باربری تبریز ، همه روزه و با بهترین کیفیت محموله های تجاری و صنعتی و شخصی را از تبریز به همه شهر ها و شهرستان ها ارسال می نماید. با شماره 57669-021 در تماس باشید و بهترین خدمات را تجربه کنید.

 

مشاوره تخصصی برای باربری تبریز به شهرستان

 

یکی از ویژگی های آنی بار نسبت به سایر شرکت های باربری بین شهری تبریز ، ارائه مشاوره تخصصی می باشد. مشاوره تخصصی باربری تبریز امکان ارسال سریع و ارزان و تخصصی محموله های شما را فراهم می نماید.

 

باربری تبریز در اسرع وقت امکان انتقال کالاهای شما با مناسب ترین نوع خودروی باربری و همچنین ارزانترین قیمت را برای شما  فراهم می نماید . مشاوره تخصصی مجموعه آنی بار امکان ارسال محموله ها با کمترین قیمت و بالاترین ایمنی را فراهم می نماید که این ویزگی سبب شده است بسیاری از هموطنان تمایل به همکاری با تیم متخصص انی بار داشته باشند. باربری تبریز به شهرستان با 36 سال سابقه از بهترین خدمات آنی بار است. با ما در تماس باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع