باربری تهران به آشخانه + بیمه رایگان و کامل

ارسال بار و کالا از تهران و سایر شهرستان های کشور به آشخانه در استان خراسان شمالی بصورت همه روزه و با ارزانترین نرخ کرایه بصورت دربستی . تخصصی ترین و حرفه ای ترین خدمات باربری تهران به آشخانه را می توانید بدون هزینه های اضافی از طریق خدمات آنی بار تجربه کنید .

 

 

ارسال همه نوع بار و کالا به همراه بهترین بیمه نامه و با بارنامه معتبر و دولتی تمبر دار 

 

ارسال بار از تهران به آشخانه 

 

 

برای ارسال بار و کالا به آشخانه در استان خراسان شمالی ، شما می توانید با تماس با آنی بار از هر نقطه ای از کشور درخواست خدمات خود را ثبت کنید . باربری تخصصی و حرفه ای از کل ایران برای آشخانه با انواع خودروی باربری انجام می شود .

 

 

آنی بار برای جابجایی و ارسال محموله های شما از انواع کامیون ، تریلی و خاور و نیسان استفاده می نماید که بنابر نوع محموله و کالای شما بر اساس وزن و ابعاد می توانید مناسب ترین خودروی باربری را انتخاب کنید . 

 

باربری تهران به آشخانه و سایر خدمات باربری و حمل بار به خراسان شمالی را همراه با بیمه نامه و بارنامه معتبر آنی بار دریافت کنید. 

 

باربری و حمل و نقل بار برای آشخانه
باربری و حمل و نقل بار برای آشخانه

 

 

آشخانه شهری در استان خراسان شمالی است. این شهر مرکز شهرستان مانه و سملقان (مانا و سمنگان) است و در ۴۰ کیلومتری غرب بجنورد قرار گرفته است.

 

 

باربری با تریلی از تهران به آشخانه

 

 

تریلی ها خودروهای باربری با توان باربری بسیار بالا هستند که برای ارسال همه نوع محموله در تناژ بالا در باربری تهران به آشخانه مناسب هستند .

 

 

تریلی ها توان ارسال بار تا 23-24 تن را دارند و بصورت استاندارد در 3 نوع کفی ، بغلدار و چادری برای باربری تهران به آشخانه مورد استفاده قرار می گیرند . 

 

 

تریلی کمرشکن نیز برای باربری محموله های سنگین و فوق سنگین در اختیار شما قرار خواهند گرفت . 

 

 

تریلی ها برای باربری محموله ها و کالا های بسته بندی شده و تجاری و حتی محموله های فله ای مناسب هستند و بر اساس نوع محموله باید از تریلی که توان ارسال آن بدون آسیب رسید به محموله را داشته باشد استفاده نمود . 

 

 

ویژه >> حمل بار به شیروان با کمترین هزینه

 

 

باربری تهران به آشخانه با کامیون ( تک و جفت )

 

 

علاوه بر تریلی ها ، خودروهای دیگری نیز برای ارسال بارهای سنگین مورد استفاده قرار می گیرند. این خودروها ابعاد کوچکتر و توان کمتری دارند اما تا ۱۵ تن بار را می توانند ارسال کنند . 

 

 

باربری تهران به آشخانه با انواع کامیون بصورت همه روزه در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد و شما می توانید بدون هزینه های گزاف که بسیاری از شرکت های باربری از شما طلب می کنند ، محموله خود را جابجا کنید . 

 

 

مجموعه آنی بار برای باربری تهران به آشخانه ، انواع کامیون ۱۰ تن یا تک ، ۱۵ تن یا جفت و ۹۱۱ را در اختیار شما قرار می دهد . این خودروهای باربری برای ارسال همه نوع بار و کالا از تهران و همه شهرستان های کشور در اختیار شما قرار می گیرند . 

 

 

کرایه باربری تریلی برای شهرستان های مختلف استان خراسان شمالی مخصوصا آشخانه را می توانید از طریق تماس تلفنی استعلام کنید . 

باربری کامیون 10 تن
باربری کامیون 10 تن

 

 

ارسال بار با خاور و کامیونت به آشخانه

 

 

خودروی باربری دیگری که برای باربری تهران به آشخانه مورد استفاده قرار می گیرد ، کامیونت یا خاور است . این خودروی باربری بهترین وسیله برای ارسال همه نوع محموله و کالا در تناژ حدود 3-4 تن است . 

 

 

کامیونت و خاور برای آشخانه بصورت روباز و مسقف در اختیار شما قرار می گیرد و ارسال محموله های مختلف از این طریق نسبتا بصرفه و ارزان است . 

 

 

خاور توان باربری تا 4 تن برای آشخانه را دارد که البته در صورت استفاده از خاور و کامیونت مسقف ، توان ارسال تا حدودی کاهش خواهد داشت . 

 

باربری تهران به مشهد از خدمات ویژه و فوق تخصصی آنی بار می باشد ؛ شما می توانید برای ارسال انواع بار و کالا از انواع خودرو های باربری . 

 

 

باربری تهران به آشخانه با نیسان بار

 

 

در باربری تهران به آشخانه برای ارسال محموله های کم حجم و کم وزن ، از نیسان وانت استفاده می شود .

 

نیسان وانت برای ارسال بارهای زیر ۲ تن و حجم کم بهترین انتخاب است ، تنها نکته حجم بارتان می باشد که باید متناسب با ابعاد نیسان باشد.

 

نیسان وانت های آنی بار از تمام نقاط تهران و حومه تهران برای جابجایی بارهای شما در اختیارتان قرار می گیرند .

 

 

شما می توانید با ارزانترین نرخ کرایه برای ارسال محموله های خود در باربری تهران به آشخانه با آنی بار تماس حاصل نمایید .

 

نیسان آشخانه
نیسان آشخانه

حمل بار به بجنورد بصورت همه روزه و با کمترین هزینه همراه با بهترین بیمه نامه 

 

ارسال اثاثیه منزل از تمام نقاط تهران به آشخانه

 

 

یکی از خدمات تخصصی و ویژه در باربری تهران به آشخانه ، ارسال اثاثیه و لوازم منزل و محل کار می باشد.

 

باربری اثاثیه منزل و محل کار با انواع کامیونت مسقف و روباز ، نیسان در باربری آنی بار.

 

انتخاب نوع ماشین بر اساس حجم و وزن و شرایط ارسال بارتان می باشد اما معمولا برای ارسال اثاثیه از کامیونت مسقف استفاده می شود.

کامیونت مسقف به دلیل داشتن اتاقک بزرگ و همچنین فنربندی نرمی بهترین گزینه برای ارسال اثاث و لوازم حساس می باشد.

در صورتی که مقدار اثاثتان کم باشد می توانید برای باربری تهران به آشخانه از نیسان استفاده کنید.

توجه داشته باشید که باربری با نیسان تنها از مبدا تهران انجام می شود و بارتان باید کمتر از ۲ تن و متناسب با ظرفیت نیسان باشد.

 

 

 

 

ویژه >> باربری تهران به اسفراین بصورت همه روزه 

 

 

بیمه نامه مخصوص باربری به آشخانه

 

 

برای ارسال بار های مختلف به آشخانه از تهران و سایر شهر ها و شهرستان ها ، لزوم استفاده از بیمه نامه سبب شده است که مجموعه آنی بار بهترین و کاملترین پوشش را از طریق بیمه ایران برای باربری تهران به آشخانه در نظر بگیرد .

 

 

بیمه نامه ایران برای باربری همه نوع بار و کالا پوشش۱۰۰ درصدی ارائه می کند . 

 

 

خساراتی که در صورت بروز حوادثی مانند سرقت ، آتش سوزی و تصادفات و . . . حین باربری تهران به آشخانه بوجود آیند بصورت کامل تحت پوشش قرار دارند .

 

 

علاوه بر این ، مجموعه آنی بار تا 100 میلیون تومان پوشش رایگان بیمه ای برای باربری تهران به آشخانه در اختیار شما قرار می دهد .

 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

 

باربری تهران به شیروان بصورت تخصصی و ارزان با بهترین تیم حرفه ای باربری 

 

مجموعه آنی بار برای ارسال انواع کالا و محموله های شما ، همه روزه بهترین خدمات را با ارزانترین نرخ کرایه در اختیارتان قرار می دهد تا بهترین تجربه باربری تهران به آشخانه و خراسان شمالی را داشته باشید .

 

 

باربری تخصصی و حرفه ای انواع کالا با خودروهای مختلف باربری برای آشخانه یک فرایند تخصصی است و امیدواریم در ارائه این خدمات به شما موفق باشیم . 

 

خدمات آنی بار شامل باربری تهران ( باربری داخل تهران ) و باربری تهران به شهرستان و باربری از شهرستان ها می باشد .  

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع