ارسال بار به اتیوپی | فریت بار اتیوپی

حمل بار به اتیوپی با کمترین هزینه

ارسال بار به اتیوپی با کادر باربری بین المللی آنی بار بصورت هوایی و دریایی به صورت همه روزه انجام میشود. آنی بار برای ارسال بار به اتیوپی ارزانترین نرخ کرایه را بر اساس روش انتقال شما ارائه خواهد نمود.

 

ارسال بار و کالای تجاری و شخصی و صادراتی با کمترین نرخ کرایه با انواع روش های ارسال بار به اتیوپی به همراه بهترین و حرفه ای ترین بیمه نامه برای جلوگیری از بروز خسارات به تمام شهر های کشور اتیوپی انجام می شود. 

 

ارسال بار به اتیوپی با روش های مختلفی انجام میشود که هر یک از روش ها برای شرایط و محموله های خاصی مورد استفاده قرار میگیرند. بهترین مشاوره رایگان برای ارسال بار به اتیوپی یا سایر کشور های آفریقایی بصورت حضوری و تلفنی از طریق واحد بین الملل آنی بار در اختیار شما قرار میگیرد.

 

علاوه  بر ارسال بار و کالا از ایران به اتیوپی ، ارسال بار به آفریقای جنوبی نیز به صورت تخصصی و همه روزه توسط مجموعه آنی بار انجام میشود. 

 

روش های ارسال به اتیوپی از ایران

برای ارسال بار به اتیوپی ، ما تخصصی ترین خدمات را در اختیار شما قرار می دهیم و با انواع روش های باربری برای ارسال بار و کالای شما به این کشور آماده خدمات رسانی به شما هستیم.

 

 هریک از روش های ارسال بار به اتیوپی دارای مزایا و معایب خاص خود هستند که در ادامه به آن می پردازیم. برای ارسال بار و کالا از ایران به خارج از کشور ، آنی بار روش های مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد. 

 

  • حمل و نقل بار هوایی برای اروپا
  • حمل و نقل دریایی برای اروپا 

هر یک از روش هایی که برای ارسال بار به اتیوپی مورد استفاده قرار میگیرند دارای مزایا و معایب مشخصی هستند. بر اساس نوع محموله و شرایط آن باید بهترین روشی که امکان انتقال کالا و محموله را برای شما فراهم می نماید استفاده کرد.

 

آنی بار برای ارسال بار به اتیوپی به صورت هوایی و دریایی از بهترین و کامل ترین بیمه نامه استفاده می نماید.

روش های متنوع ارسال بار به اتیوپی
روش های متنوع ارسال بار به اتیوپی

 

ارسال هوایی به اتیوپی

ارسال بار به اتیوپی بصورت هوایی نیز از خدمات تخصصی و همه روزه آنی بار است و از همه نقاط ایران انجام میشود. ما به عنوان یکی از برترین ارائه دهندگان خدمات حمل و نقل و ارسال بار به اتیوپی بصورت هوایی ، کارگو و فریت مسافری اتیوپی را در اسرع وقت به شما عزیزان ارائه می نماییم. 

خدمات باربری آنی بار برای حمل و نقل حجم کم و حجم زیاد بار انجام میشود و شما می توانید با کمترین هزینه بهترین خدمات را در زمینه ارسال بار به اتیوپی در اختیار داشته باشید.

وقتی که برای ارسال بار به اتیوپی عجله دارید بهترین روش باربری هوایی می باشد.

حمل بار به اتیوپی به صورت هوایی از نظر زمان بندی تحویل بار سریعترین روش باربری است ، اما ارسال بار به اتیوپی با این روش حمل علاوه بر سرعت بالا ، هزینه زیادی نیز خواهد داشت.

 

ارسال هوایی از ایران به اتیوپی
ارسال هوایی از ایران به اتیوپی

 

علاوه بر ارسال بار به اتیوپی به صورت تخصصی ، همه روزه برای ارسال بار به مصر نیز می توانید از خدمات تخصصی مجموعه آنی بار بهره مند شوید. 

 

ارسال بار بصورت ترکیبی ( دریایی ) به اتیوپی  

 

یکی از روش های مرسوم برای ارسال بار به اتیوپی ، حمل ترکیبی محموله ها میباشد . حمل ترکیبی به معنی حمل زمینی – دریایی میباشد. 

در این روش ، محموله شما بصورت زمینی و با استفاده از کانتینر های 40 فوت و 20 فوت به بنادر منتقل و بارگیری می شوند و از طریق بنادر  ( عموما بندرعباس ) برای اتیوپی که خود کشوری دریایی و بندری است ارسال می شوند. 

 

ارسال بار به اتیوپی با این روش هزینه ای مقرون به صرفه دارد اما مدت زمان تحویل بار زیاد است که صد البته ایمنی بسیار بالایی دارد. 

ارسال دریایی به اتیوپی
ارسال دریایی به اتیوپی

 

ارسال بار به اتیوپی چقدر به طول می انجامد ؟

با توجه به روشی که برای ارسال بار به اتیوپی انتخاب می کنید مدت زمان باربری متفاوت می باشد ، پس در ابتدا باید مشخص شود که می خواهید از کدام روش برای ارسال بار به اتیوپی استفاده کنید.

عددهای زیر را به طور حدودی برای مدت زمان ارسال بار به اتیوپی در زوش های مختلف مد نظر داشته باشید :

  • بارهای هوایی در فاصله 5الی 7 روز به اتیوپی میرسد.
  • بارهای کانتینری با کشتی و به صورت دریایی بین 30 تا 35روز طول می کشد تا به مقصد کشور اتیوپی برسد.

برای ارسال بار به اتیوپی ، بهتر است ابتدا بصورت تلفنی یا بصورت حضوری با کارشناسان ما مشاوره نمایید تا بهترین خدمات را با کمترین هزینه و با بهترین کیفیت تجربه کنید.

 

 

 

 

عوامل موثر در هزینه ارسال بار به اتیوپی چیست ؟ 

 

در ارسال بار به اتیوپی موارد زیادی در هزینه های حمل و نقل و انتقال کالاها موثر هستند . یکی از مهمترین این ها ، روش ارسال بار است که تاثیر مستقیم در هزینه ها دارد. 

به عنوان مثال ، برای ارسال محموله ها به روش دریایی هزینه های کمتری باید پرداخت تا ارسال به صورت هوایی.

علاوه بر این ، نوع محموله و در میزان هزینه های گمرکی نیز بسیار مهم است. هزینه گمرک یک بار در زمان خروج از ایران و یک بار در زمان ورود به اتیوپی دریافت میشود. 

علاوه بر این ، هزینه های بابت بسته بندی ، نقل انتقال فرودگاهی یا درون بنادر نیز ممکن است وجود داشته باشد که در هزینه های نهایی موثر است.

 

علاوه بر اتیوپی و سایر کشور های آفریقایی ، همه روزه برای ارسال بار و کالا از ایران به استرالیا و ارسال بار از ایران به ترکیه نیز بهترین خدمات را می توانید از طریق شماره 57669-021 ثبت سفارش کنید.

 

خدمات آنی بار در باربری ایران به اتیوپی

شرکت آنی بار برای ارسال بار به اتیوپی خدماتی را به مشتریان خود ارائه می دهد که شامل :

 

  • بسته بندی لوازم منزل ( ظروف شکستنی ، کتابخانه ، البسه و…) در محل به صورت استاندارد می باشد .
  • بارگیری جهت حمل بار هوایی
  • انجام تشریفات گمرکی ارسال بار به اتیوپی با و بدون حضور مسافر 

در این مورد برخی از مسافران لازم می دانند که خود شخصا به همراه کارشناس فریت بار برای انجام امور گمرکی ارسال بار به اتیوپی حضور داشته باشد اما تعدادی از مشتریان نیز تمام امور را به عهده شرکت آنی بار قرار می دهند . شرکت آنی بار با خواست مشتری عمل می کند و مهمترین مسئله رضایت مشتری است .

  • پالت بندی محموله در صورت نیاز 

بعد از انجام امور گمرکی برای جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله هنگام ارسال بار به اتیوپی آن را در صورت نیاز پالت بندی می کنند. شرکت فریت بار و حمل بار هوایی آنی بار این مسئولیت را نیز به عهده گرفته است .

  • در نهایت اخذ بارنامه برای ارسال بار به اتیوپی

شرکت آنی بار در کوتاهترین زمان با پایین ترین هزینه مسئولیت اخذ بارنامه شرکت های هواپیمایی مانند هواپیمایی امارات ، ترکیش ایرلاینز ، لوفتهانزا ، … را برای فریت بار به اتیوپی را بر عهده دارد .

 

برای ارسال بار به اتیوپی ، محموله های شما به بهترین و ایمن ترین روش توسط کارشناسان ما منتقل خواهند شد. از طریق شماره 5 رقمی زیر با کارشناسان ما در تماس باشید.

 

 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

 

علاوه بر ارسال بار به اتیوپی ، حمل کالا و بار به نروژ و ارسال بار و کالا از ایران به سوئد نیز به صورت همه روزه توسط مجموعه آنی بار با بهترین کیفیت انجام میشود. برای مشاوره رایگان با شماره های ما در تماس باشید.

 

ارسال حیوانات خانگی به اتیوپی چگونه است ؟

یکی از مهمترین ویژگی های خدمات ارسال بار به اتیوپی ، امکان ارسال حیوانات خانگی می باشد. اگر قصد سفر به اتیوپی را دارید و یا برای مهاجرت به این کشور مسافرت می نمایید ، می توانید از طریق خدمات آنی بار انواع حیوانات خانگی خود را از طریق آنی بار ارسال نمایید. 

  • سگ 
  • گربه
  • پرندگان
  • همستر 
  • و . . . . 

برای ارسال حیوانات خانگی به اتیوپی نیاز به انجام برخی مراحل وجود دارد که به صورت زیر هستند : 

  • واکسیناسیون و آزمایش تیتر هاری 
  • دریافت شناسنامه
  • تزریق چیپ اطلاعات

مجموعه آنی بار برای ارسال حیوانات شما به اتیوپی بهترین و کاملترین خدمات را در اختیار شما قرار میدهد . فقط کافیست با شماره 5 رقمی ما در تماس باشید و اطلاعات و راهنمایی های لازم برای شروع مراحل را از کارشناسان ما بخواهید.

ارسال حیوانات خانگی به اتیوپی
ارسال حیوانات خانگی به اتیوپی

 

ارسال فرش و تابلو به اتیوپی 

یکی از امکانات و خدمات آنی بار ، ارسال فرش و تابلو فرش به اتیوپی است . در این خدمات ، اگر فرش شما جزو کالاهای قدیمی و عتیقه نباشد امکان ارسال آنها با پرداخت هزینه گمرکی فراهم خواهد بود.

در اولین مرحله ، محموله های شما توسط ارزیاب گمرک فرودگاه امام خمینی مورد بررسی قرار خواهد گرفت. پس از بررسی محموله به صورت کامل ، در صورتی که امکان ارسال آن وجود داشته باشد ، تیم متخصص آنی بار با کمترین هزینه محموله شما را بارگیری و ارسال می نماید. 

 

ارسال فرش از ایران به اتیوپی
ارسال فرش از ایران به اتیوپی

 

مدارک مورد نیاز برای ارسال بار به اتیوپی

برای ارسال بار به اتیوپی ، مدارکی جهت فرایند گمرکی مورد نیاز است که با در اختیار داشتن آنها امکان ثبت سفارش شما فراهم می باشد. 

  • اصل پاسپورت فرستنده و گیرنده
  • اصل کارت ملی فرستنده و گیرنده
  • کپی بلیط
  • آدرس کامل فرستنده و گیرنده به همراه کد پستی / Zip Code گیرنده و شماره تلفن
  • لیست بسته بندی کالا به همراه ابعاد بسته ها به سانتیمتر

برای ارسال بار به اتیوپی ، همه روزه و حرفه ای می توانید از خدمات آنی بار بهره مند شوید . ما در اسرع وقت آماده ارائه مشاوره تخصصی هستیم.

 

تیم متخصص آنی بار علاوه بر ارسال بار از ایران به اتیوپی ، همه روزه برای ارسال بار از ایران به امارات نیز بهترین و تخصصی ترین خدمات را در اختیار شما قرار میدهد. برای مشاوره رایگان با شماره های زیر در تماس باشید.

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

بسته بندی تخصصی و مناسب برای ارسال بار به اتیوپی 

یکی از مهمترین مواردی که برای ارسال بار به اتیوپی باید به آن توجه کرد ، بسته بندی لوازم و محموله میباشد . با استفاده از بسته بندی مناسب ، از بروز خسارات به محموله جلوگیری خواهد شد . از طرفی برای ارسال بار به اتیوپی یا برخی کشور های اتحادیه اروپا ، قوانین سخت گیرانه ای برای بسته بندی وجود دارد .

آنی بار با در اختیار داشتن بهترین و تخصصی ترین تیم باربری ، بسته بندی جعبه چوبی و کارتن ، نایلون حبابدار و . . . را برای محموله های شما در نظر گرفته است.

برای ارسال بار به اتیوپی به صورت صفر تا صد ، با شماره های ما در تماس باشید.

بسته بندی تخصصی
بسته بندی تخصصی

 

مشاوره تخصصی در ارسال بار به اتیوپی

کارشناسان با دریافت مشخصات بار بهترین روش ارسال بار به اتیوپی را به مشتریان ارائه می نمایند. تمامی کارشناسان بخش بین الملل آنی بار با بیش از سی سال تجربه آماده ارائه خدمات ارسال بار به اتیوپی هستند.

کارشناسان ما همه روزه و در تمام ساعات آماده پاسخگویی و ارائه خدمات ارسال بار به اتیوپی می باشند. تمامی فرآیند ارسال بار به اتیوپی طبق ضوابط کشور مقصد و گمرک انجام می شود.

واحد پشتیبانی با در نظر گرفتن عوامل تاثیر گذار بر هزینه باربری تمامی تلاش خود را کرده اند تا فرآیند ارسال بار به اتیوپی با کمترین کرایه انجام شود.

اِتیوپی با نام رسمی جمهوری فدرال دموکراتیک اتیوپی کشوری محصور در خشکی واقع در شاخ آفریقا است. این کشور با ۱۱۷ میلیون نفر جمعیت دوازدهمین کشور پرجمعیت دنیا و دومین کشور پرجمعیت قاره آفریقا است و همچنین با وسعت ۱٬۱۰۴٬۳۰۰ کیلومتر مربع، دهمین کشور بزرگ قاره آفریقا است. پایتخت و بزرگ‌ترین شهر آن آدیس آبابا است. ۸۳٪ جمعیت اتیوپی معادل بیش از ۹۵ میلیون نفر ساکن روستا هستند و از این لحاظ یکی از اولین‌هاست.

اتیوپی از شمال با اریتره، از باختر با سودان و سودان جنوبی، از خاور، جنوب خاوری و جنوب با سومالی و از شمال خاوری با جیبوتی و از جنوب با کنیا همسایه است. اتیوپی از قدیمی‌ترین کشورهای مستقل آفریقا و یکی از کهن‌ترین کشورهای جهان است. این کشور پس از ارمنستان دومین کشوری بود که مسیحیت را دین رسمی خود اعلام کرد. در ۳۴۱ میلادی، دین مسیحیت در این کشور، دین رسمی اعلام شد.

همچنین این کشور برای مدت‌های مدید محل تلاقی تمدن‌های شمال آفریقا، خاورمیانه و باقی مناطق آفریقا بوده‌است. به عنوان یک خصوصیت شاخص در میان ملت‌های آفریقائی، اتیوپی هرگز مستعمره کشورهای دیگر نبوده و همیشه استقلال خود را در درگیری‌های سطح آفریقا حفظ نموده‌است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع