ارسال بار به ادیرنه

باربری از ایران به ادیرنه

 

برای ارسال بار و کالا از ایران به ادیرنه می توانید از طریق خدمات آنی بار با بهترین کیفیت و با کمترین هزینه محموله های خود را از همه نقاط ایران بارگیری و ارسال کنید. خدمات ارسال بار به ادیرنه امکان انتقال کالاهای تجاری و صنعتی و شخصی را برای شما فراهم می نماید و محموله های مختلف در اوزان و حجم مختلف قابل ارسال هستند.

برای ارسال بار به ادیرنه روش های مختلفی وجود دارد که بر اساس شرایط محموله و نیاز شما مورد استفاده قرار میگیرد و مشاوره تخصصی در این خصوص توسط انی بار به صورت رایگان ارائه می شود.

اگر قصد دارید بار و کالایی را از ایران به ادیرنه ارسال کنید فقط کافیست از طریق شماره 57669-021 ثبت سفارش خود را انجام دهید و محموله های خود را به آنی بار بسپارید. 

علاوه بر ارسال بار و کالا از ایران به ادیرنه ، همه روزه برای ارسال بار به آنتالیا و ارسال بار به انکارا نیز بهترین خدمات در اسرع وقت در اختیار شما قرار میگیرد.

 

روش های باربری برای ادیرنه چیست ؟

 ارسال بار به ادیرنه توسط مجموعه آنی بار با استفاده از 2 روش که بهترین روش ها برای انتقال محموله ها می باشد  انجام می شود. این 2 روش عبارتند از : 

  • حمل و نقل هوایی 
  • حمل زمینی 

هر 2 این روش ها برای انتقال محموله های شخصی و تجاری قابل استفاده هستند اما شرایط آنها و محموله های قابل حمل از طریق این روش ها متفاوت است. در ادامه به بررسی این روش ها می پردازیم : 

 

ارسال هوایی به ادیرنه

سریعترین و بهترین روش برای ارسال بار به ادیرنه روش حمل هوایی است که از طریق همکاری با ایرلاین های ایرانی یا خارجی انجام می پذیرد. در روش حمل هوایی محموله های مختلف به 2 صورت به ادیرنه ارسال می شوند : 

  1. فریت بار مسافری 
  2. کارگو هوایی

هر دو این روش امکان انتقال محموله های شخصی و تجاری را فراهم می نمایند اما از آنجایی که فریت بار مسافری با استفاده از هواپیماهای مسافری انجام میشود محدودیت وزن و حجم دارد اما در روش کارگو که با استفاده از هواپیماهای باری انجام میشود محدودیت وزن و حجم وجود ندارد. 

در روش فریت بار مسافری انتقال محموله ها سریعتر از کارگو هوایی انجام میشود زیرا تعداد پرواز های مسافری بسیار بیشتر از پرواز های باری می باشد. 

ارسال بار هوایی به ادیرنه از طریق فرودگاه امام خمینی تهران انجام میشود و محموله ها در فرودگاه استانبول که نزدیک ترین فرودگاه به ادیرنه می باشد به شما تحویل داده خواهند شد. مدت زمان ارسال هوایی برای ادیرنه 1 تا 2 روز کاری است و محموله ها تا 48 ساعت در انبار فرودگاه استانبول به صورت رایگان و بدون هزینه انبار داری نگهداری می شوند.

 

شرکت حمل و نقل ترکیه آنی بار برای انتقال و باربری ترکیه بهترین و کاملترین خدمات را در اختیار شما قرار میدهد و مشاوره رایگان از طریق شماره 57669-021 بهترین راهکار می باشد.

 

ارسال بار به ادیرنه به صورت زمینی

 

بهترین و مقرون به صرفه ترین روش برای انتقال محموله ها به ادیرنه روش زمینی است . در روش زمینی محموله ها از هر نقطه ای از ایران قابل ارسال هستند و بارگیری درب منزل شما انجام میشود. 

یکی از کاربردهای حمل زمینی انتقال محموله هایی نظیر اثاثیه و لوازم خانه می باشد که مورد استفاده مهاجرین گرامی قرار میگیرد. در روش حمل زمینی به ادیرنه محموله ها با استفاده از کامیونت های مسقف و یا تریلی از شهر های مختلف به مرز ایران و ترکیه منتقل شده و پس از انجام فرایند های گمرکی محموله ها به ادیرنه منتقل می شوند. 

مدت زمان ارسال زمینی به ادیرنه حدود 1 هفته تا 10 روز می باشد و محموله ها به صورت کامل تحت پوشش بیمه نامه قرار خواهند داشت . حمل زمینی به ادیرنه به 2 صورت دربستی و گروپاژ انجام میشود. 

در روش دربستی محموله های شما با استفاده از یک کامیونت مسقف یا تریلی ترانزیت به صورت اختصاصی منتقل می شوند اما در روش گروپاژ محموله های شما در کنار محموله 2 یا 3 نفر دیگر داخل یک خودروی باری منتقل خواهند شد. روش گروپاژ هزینه های کمتری نسبت به روش حمل دربستی دارد. 

 

علاوه بر ارسال بار و کالا به ادیرنه ، مجموعه آنی بار بهترین و تخصصی ترین ارائه دهنده خدمات ارسال بار از ترکیه به ایران نیز می باشد.

ارسال اثاثیه و لوازم خانه به ادیرنه

 

مهاجران عزیز که کیملیک کارت خود را دریافت نموده اند می تواندد با استفاده از خدمات تخصصی آنی بار تمامی اثاثیه یا بخشی از اثاثیه خود را از ایران به ادیرنه ارسال کنند.

 

در حمل اثاثیه به ادیرنه محدودیت های خاصی وجود ندارد و فقط انتقال برخی اقلام مجاز نمی باشد. اقلامی مانند برنج قابل ارسال نمی باشند اما انواع لوازم خانه بدون محدودیت قابل ارسال هستند. 

 

در فرایند ارسال لوازم خانه محموله ها برای انجام فرایند های گمرکی در اداره گمرک شهر محل بارگیری توسط کارشناسان گمرک مورد بررسی قرار گرفته و پس از اتمام فرایند ها و صدور مجوز ارسال آنها به ترکیه محموله در اسرع وقت به ادیرنه ارسال می شود. 

 

در صورتی که محموله های شما یک اثاثیه کامل یا بخشی از لوازم خانه باشند از طریق حمل زمینی در اسرع وقت به ترکیه منتقل میشوند. در ارسال اثاثیه منزل به ترکیه محموله ها به صورت کامل تحت پوشش بیمه قرار خواهند گرفت. 

 

ارسال حیوانات خانگی به ادیرنه

 

 یکی از مهمترین خدماتی که مجموعه آنی بار برای ارسال بار به ادیرنه ارائه می نماید حمل و نقل حیوانات خانگی از ایران به ادیرنه است. در این خدمات شما می توانید حیواناتی مانند سگ ، گربه ، پرنده و . . . که ممنوعیت یا محدودیت برای انتقال به خارج از کشور ندارند را با بهترین کیفیت و با کمترین هزینه به ادیرنه ارسال کنید.

ارسال حیوانات به ادیرنه شامل مراحل زیر است : 

  1. مشاوره با کارشناسان آنی بار 
  2.  دریافت شناسنامه حیوان
  3. واکسیناسیون
  4. تزریق چیپ اطلاعات
  5. انتقال حیوان به فرودگاه و تحویل به کارشناسان

تیم متخصص آنی بار تمامی خدمات ارسال حیوانات و بار به ادیرنه را به صورت تخصصی و با بهترین کیفیت به شما عزیزان ارائه می نماید. برای مشاوره با کارشناسان ما با شماره 57669-021 در تماس باشید.

موارد ممنوعه در ارسال بار به ادیرنه

لیست زیر ، برخی از اقدام و موارد ممنوع شده برای ورود به ادیرنه را مشخص نموده است که این لیست می تواند در روزهای مختلف طی شرایط مختلف دوچار تغییرات گردد.

  1. مواد خوراکی نظیر خشکبار ( آجیل و تنقلات ) 
  2. مواد غذایی شامل حبوبات ، برنج و . . . 
  3. میوه و سبزیجات خشک و منجمد
  4. عرقیجات و ترشیجات 
  5. اقلام آرایشی و بهداشتی ، عطر و ادکلن
  6. انواع دارو و یا دخانیات 

بجز این موارد ممنوعه ، سایر موارد مجاز به ارسال می باشند و شما می توانید برای سایر نقاط ترکیه نیز این موارد را ارسال نمایید . 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

چرا باربری ادیرنه را به آنی بار بسپاریم ؟

در انتهای این مقاله قصد داریم ویژگی های خدمات آنی بار را بصورت خلاصه به شما عرض کنیم. 

 

  • مجموعه آنی بار بهترین تیم مشاوره و کارشناسی را در اختیار شما قرار میدهد تا با کاهش هزینه های حمل و نقل و همچنین ایمنی بالایی را برای شما فراهم نماید . 
  • مجموعه آنی بار بر اساس میزان بودجه ، زمان و نوع محموله شما یکی از روش های باربری برای ادیرنه را به شما پیشنهاد میکند . این موضوع می تواند توسط شما پذیرفته یا رد شود . 
  • آنی بار از 2 نوع بیمه نامه برای جبران خسارات احتمالی استفاده مینماید . بیمه نامه CMR که تا مبلغ 20 هزار دلار میباشد و بیمه نامه شرکت های ایرانی که بر اساس میزان ارزش اعلامی شما مشخص میشود و طی یک قرار داد لازم اجرا تحویل شما می شود . 
  • امکان ارسال بار بصورت خرده باری و ارائه خدمات انبار داری نیز توسط آنی بار برای شما عزیزان فراهم است . شما می توانیم محموله خود را به بسپارید و طبق قرار داد در هر تاریخی که علاقه مند هستید ارسال شود

در مجموعه آنی بار علاوه بر ارسال بار به ادیرنه ، ارسال بار به آنتاکیه و ارسال بار به فتحیه نیز به صورت تخصصی با بهترین کیفیت انجام می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع