ارسال بار به استونی ( زمینی ، هوایی ، دریایی )

حمل بار و کالاهای شخصی و تجاری به استونی

ارسال بار به استونی در کمترین زمان و در اسرع وقت با بیمه نامه معتبر توسط آنی بار انجام می شود. حمل انواع کالا به استونی از جمله اثاث منزل و لوازم اداری،بارهایی لوکس،بارهای صنعتی،تجاری و غیر تجاری در باربری بین المللی آنی بار برای تمامی سرویس ها بیمه نامه معتبر تنظیم می شود.

ارسال بار به استونی با انواع روشهای زمینی و هوایی انجام می شود و امکان انتقال محموله های مختلف با کمترین هزینه برای شما عزیزان فراهم می باشد . 

کاهش هزینه ارسال بار به استونی با  استفاده از روش حمل خرده بار و گروپاژ بهترین روش برای انتقال محموله های کم حجم و سبک است. 

برای ارسال بار به استونی ، مجموعه آنی بار با بهترین کیفیت و با کمترین هزنیه آماده خدمات رسانی به شما عزیزان است . برای افزایش ایمنی محموله ها از بهترین بیمه نامه استفاده خواهد شد.

باربری از ایران به استونی
باربری از ایران به استونی

علاوه بر ارسال بار به استونی ، ارسال بار به آلبانی نیز با بهترین کیفیت و با کمترین هزینه انجام خواهد شد . 

حمل انواع بار به استونی

یکی از مهمترین ویژگی های شرکت باربری و حمل و نقل آنی بار امکان ارسال انواع محموله و کالا از ایران به استونی است . از طریق خدمات آنی بار می توانید انواع کالاهای تجاری و صنعتی و حتی لوازم شخصی خود را با استفاده از روش های مختلف باربری منتقل نمایید. 

در لیست زیر برخی از محموله های قابل ارسال که توسط تیم متخصص آنی بار حمل می شوند نام برده شده است : 

  • ارسال انواع قطعات صنعتی 
  • انتقال کالاهای تجاری 
  • حمل و نقل محموله های شخصی 
  • ارسال اثاثیه و لوازم خانگی 
  • انتقال کالاهای دیجیتال 
  • ارسال فرش و تابلو فرش

تیم متخصص آنی بار برای ارسال بار به استونی به صورت همه روزه امکان انتقال محموله های مختلف را برای شما فراهم می نماید و هر نوع محموله ای که ارسال از از نظر گمرک ایران مانعی نداشته باشد به صورت تخصصی منتقل خواهد شد . در ادامه این مقاله به بررسی روش های متنوع برای ارسال بار و کالا به استونی می پردازیم. علاوه بر استونی ، ارسال بار به فنلاند نیز به صورت همه روزه انجام خواهد شد.

باربری به استونی با بهترین و معتبر ترین بیمه نامه

ارسال بار به استونی به صورت ایمن با معتبر ترین بیمه نامه انجام می شود. تمامی حوادثی که می تواند سلامت بار را به خطر بیندازد در این بیمه نامه آورده شده است ، از جمله این موارد می توان به تصادف،آتش سوزی ،شکستگی و غیره اشاره کرد.

تمامی این حوادث در بیمه نامه ی ارسال بار به استونی آورده شده است و تمامی حوادث را تحت پوشش قرار داده است. این بیمه نامه مطابق ارزش بار تنظیم می شود ، شما می توانید این میزان را تا سقف ارزش آن افزایش دهید.

تیم متخصص انی بار برای ارسال بار به استونی به صورت همه روزه بهترین خدمات را در اختیار شما قرار میدهد. علاوه بر استونی ، ارسال بار به دانمارک نیز از خدمات همه روزه و حرفه ای ما می باشد.

ترانزیت کالا به استونی
ترانزیت کالا به استونی

روش های حمل کالا از ایران به استونی

برای ارسال بار به استونی روش های مختلفی وجود دارد که هریک از روش ها برای انتقال محموله های خاصی مورد استفاده قرار میگیرند و شرایط متفاوتی دارند . به صورت کلی در حمل و نقل بین المللی روش های زیر مورد استفاده قرار میگیرند

  • حمل هوایی 
  • حمل زمینی 
  • حمل دریایی 

برای ارسال بار به استونی ، مجموعه آنی بار برای حمل هوایی و حمل زمینی به صورت تخصصی آماده همکاری با شما عزیزان است. در خدمات حمل کالا از ایران به استونی از بهترین بیمه نامه استفاده می شود. 

ارسال بار به استونی به صورت هوایی

بهترین و سریعترین روش برای ارسال بار به استونی ، ارسال هوایی بار و کالاها می باشد . در این روش ، محموله های شما با کمترین هزینه و با بالاترین سرعت بارگیری و از طریق خطوط هواپیمایی منتقل می شوند.

برای ارسال بار به استونی ، همه روزه می توانید محموله های تجاری و شخصی را از طریق کارشناسان ما در فرودگاه امام خمینی تحویل نمایید و بارگیری و انتقال کالاها را انجام دهید.

برای ارسال هوایی به استونی ، آنی بار بهترین بیمه نامه را در نظر گرفته است و با بهترین کیفیت و با کمترین هزینه امکان انتقال بار به استونی را فراهم می نماید.

ارسال بار به هواپیما به استونی
ارسال بار به هواپیما به استونی

علاوه بر ارسال بار به استونی ،  ارسال بار به سوئد نیز از خدمات تخصصی و همه روزه آنی بار است و به صورت هوایی انجام خواهد شد . 

ارسال زمینی بار و کالا به استونی 

یکی از بهترین روش ها برای انتقال بار و کالا های مختلف ، روش حمل زمینی می باشد. در روش حمل زمینی ، محموله های شما از نقاط مختلف کشور با کمترین هزینه بارگیری و مستقیما به استونی ارسال خواهند شد.

ارسال بار به استونی با استفاده از تریلی چادری ترانزیت انجام میشود و از نظر هزینه باربری یک روش کاملا مقرون به صرفه می باشد. در روش ارسال بار به استونی به صورت زمینی ، حدود 2 تا 3 هفته زمان برای انتقال محموله ها لازم است. 

ارسال زمینی برای استونی به صورت کامل تحت پوشش بیمه نامه انجام میشود و محموله های شما با بالاترین ایمنی منتقل خواهند شد.

ارسال بار به نروژ نیز به صورت زمینی انجام خواهد شد و محموله ها و کالاهای شما در اسرع وقت منتقل می شوند .

استعلام نرخ کرایه حمل بار به استونی

کرایه کلی که برای ارسال بار به استونی به مشتری اعلام می شود علاوه بر هزینه باربری ،هزینه بیمه را نیز در آن محاسبه شده  است و شما می توانید با هزینه ای بهینه باربری به استونی را انجام دهید.

در صورتی که تمایل به انجام فرآیند گمرک توسط ترخیص کاران آنی بار دارید.

می توانید با کارشناسان ما در میان گذاشته تا در کمترین زمان مراحل ارسال بار به استونی را انجام شده و بار از مرز عبور داده شود.

در این صورت باید بار خود را از هر نقطه به تهران انتقال دهید در غیر اینصورت شرکت مسئولیت حمل کالا به استونی را بر عهده نخواهد گرفت.

مهم ترین عامل تعیین کننده هزینه ارسال بار به استونی روش باربری و حمل بار می باشد. حمل بار به صورت هوایی بیشترین هزینه را برای مشتری دارد و کمترین آن حمل بار به استونی به روش دریایی می باشد.

برای کاهش هزینه ارسال بار به استونی ،شرکت تدابیر خاصی را در نظر گرفته است که برای آگاهی از آن ها با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

برای ارتباط با کارشناسان آنی بار و استعلام هزینه ارسال بار به استونی می توانید با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا با واتساپ اقدام نمایید.

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

اگر قصد ارسال بار به سوئیس را دارید می توانید از طریق شماره 57669-021 درخواست خدمات خود را ثبت نمایید .

حمل اثاث منزل به استونی

یکی از تخصص های ویژه آنی بار در ارسال بار به استونی ، حمل اثاث منزل می باشد. تهیه invoice از مهم ترین وظایفی است که مشتریان باید آن را به درستی انجام دهند و در اختیار ماموران گمرک قرار دهند.

در صورتی که invoice به درستی تنظیم نشود ممکن است فرآیند باربری و ارسال بار به استونی شما با تاخیر و مشکل مواجه شود.

علاوه براین مواردی دیگر وجود دارد که در حمل اثاث منزل و ارسال بار به استونی باید رعایت شود و برای تمام کشورهای اروپایی یکسان می باشد.

برای ارسال بار به اروپا ، تیم متخصص آنی بار همه روزه آماده ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان است . ما در کمترین زمان ممکن بهترین خدمات را با ارزانترین قیمت برای همه نقاط این قاره سبز ارائه می نماییم .

بسته بندی تخصصی برای ارسال بار به استونی

یکی از مهمترین مواردی که برای ارسال بار به استونی باید مدنظر قرار گیرد ، بسته بندی تخصصی و حرفه ای است . با بسته بندی حرفه ای محموله ها ، در زمان حمل و نقل کالا ( با هر روش ) محموله های از آسیب های مختلف در امان هستند.

خصوصا برای انتقال بار به صورت زمینی به استونی ، بسته بندی از مهمترین موارد خواهد بود . در همین راستا ، محموله های شما توسط تیم تخصص آنی بار قبل از ارسال بار به استونی به صورت کامل و حرفه ای بسته بندی خواهد شد. 

در بسته بندی تخصصی از پالت ، باکس چوبی ، نایلون حبابدار، محافظ و . . . استفاده می شود.

بسته بندی اثاث برای ارسال به استونی
بسته بندی اثاث برای ارسال به استونی

علاوه بر استونی و سایر کشور های اروپایی ، همه روزه برای ارسال بار به کانادا و ارسال بار به استرالیا نیز تیم انی بار بهترین خدمات را در اختیار شما قرار میدهد .

ارسال حیوانات خانگی به استونی 

یکی از مهمترین و تخصصی ترین خدمات آنی بار ، ارسال حیوانات خانگی است که برای همه کشور ها و خصوصا استونی انجام میشود. ارسال حیوانات به استونی نیاز به انجام مراحل خاصی مانند دریافت شناسنامه و پاسپورت ، تزریق واکسن ها ، تزریق چیپ اطلاعات ، آزمایش هاری و انگل و . .  دارد. 

برای ارسال حیوانات به استونی از روش حمل هوایی استفاده می شود که امکان انتقال فوری حیوانات را فراهم می نماید . در این روش ، برخی ایرلاین ها اجازه حضور حیوانات خانگی داخل کابین مسافران را صادر می نمایند اما برخی فقط اجازه حضور حیوانات داخل قسمت بار را صادر می نماید. 

کارشناسان آنی بار با بررسی دقیق و انتخاب بهترین ایرلاین بر اساس نیاز شما انتقال حیوانات به استونی را انجام میدهند.

 

مشاوره تخصصی در حمل کالا به استونی

مشاوران و کارشناسان آنی بار با تلاش شبانه روزی خود توانسته اند تمامی ابهامات و سوالات مشتریان را رفع کرده و با خیالی آسوده ارسال بار به استونی را انجام دهند.

شما می توانید در هر ساعت شبانه روز با کارشناسان متخصص آنی بار تماس گرفته و فرآیند رزرو و ثبت سفارش ارسال بار به استونی را انجام دهید.

واحد پشتیبانی با دریافت مشخصات بار بهترین روش حمل بار به استونی  را به شما پیشنهاد خواهند داد.

آنی بار با تجربه و سابقه فعالیت گسترده در زمینه باربری و ارسال بار به کشورهای اروپایی ،آسیایی و آفریقایی توانسته است رضایت و اعتماد مشتریان را کسب کرده و بار آن ها سلامت در مقصد تخلیه کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع