ارسال بار به برگن Bergen

حمل و نقل و باربری به برگن از تمام نقاط ایران

 

برگن یکی شهر های مهم نروژ است که انتقال بار و کالا از ایران به صورت همه روزه توسط مجموعه آنی بار برای این شهر انجام میشود. حضور ایرانیان در این شهر سبب شده است که انتقال کالاهای تجاری و صنعتی و شخصی به این شهر افزایش زیادی داشته باشد.

ارسال بار به برگن توسط آنی بار به صورت زمینی و هوایی انجام میشود و انتقال کالاهای مختلف با بهترین کیفیت و با بیمه نامه معتبر انجام خواهد شد. برگن یک شهر بندری است و ارسال دریایی نیز برای این شهر امکانپذیر می باشد.

 

ارسال بار به نروژ توسط مجموعه آنی بار به صورت تخصصی انجام میشود و شما عزیزان می توانید با مشاوره رایگان از طریق شماره 57669-021 بهترین خدمات را از ما بخواهید.

 

ارسال هوایی بار به برگن 

ارسال بار به برگن با روش های مختلف باربری هوایی ، زمینی انجام می شود . یکی از روش های ارسال بار به برگن ، حمل و نقل هوایی می باشد . در این روش محموله شما به ایرلاین های معتبر و باسابقه تحویل داده میشود و طبق قرارداد حمل ، محموله شما در کمترین زمان ممکن به برگن ارسال میشود. 

حمل و نقل هوایی سریعترین و بهترین روش برای ارسال بار به برگن است که با سرعت بسیار بالایی که دارد محموله ها کوچک و بزرگ را در کمترین زمان ارسال می کند.  ارسال بار به برگن بصورت هوایی ، شامل خدمات کارگو و فریت بار می شود که امکان ارسال انواع بار و کالا را برای شما فراهم می نماید.

کارگو به ارسال بار و کالا های تجاری با هواپیماهای باربری گفته می شود که امکان حمل حجم زیادی از انواع بار را فراهم می کند. اما منظور از فریت بار ، ارسال بار به برگن در حجم کم و بصورت مسافری می باشد. ارسال بار به برگن بصورت هوایی در کوتاه ترین زمان از معتبرترین ایرلاین همراه با بیمه نامه کامل انجام می شود و می توانید محموله های خود را با اطمینان کامل به آنی بار بسپارید.

ارسال هوایی به برگن
ارسال هوایی به برگن

علاوه بر ارسال بار به برگن ، همه روزه برای ارسال بار به اسلو نیز بهترین خدمات را می توانید از ما بخواهید .

ارسال بار بصورت زمینی برای برگن

باربری آنی بار ، متخصص ارسال بار به برگن به صورت زمینی می باشد که طریق مرز های زمینی با این کشور انجام می شود . ارسال بار به برگن به صورت زمینی به 2 صورت انجام می گردد .

  • گروپاژ ( خرده بار )
  • حمل دربستی 

در روش اول ، بار شما مشترک با چند بار دیگر ، با یک خودرو باربری ( کامیون یا ترانزیت بین المللی ) از ایران حرکت کرده و با عبور از کشور ها و شهر های مختلف در شهر برگن ، تخلیه می شود . در بعضی موارد هزینه ارسال بار به برگن بصورت خرده بار کمتر است اما ممکن است مدت زمان بیشتری به طول بینجامد .

در روش دوم ، بار شما به صورت دربست با یک خودرو باربری مشخص از ایران به برگن حرکت می نماید. این روش ، از نظر زمانی بهتر از گروپاژ است. 

ارسال زمینی به برگن
ارسال زمینی به برگن

تیم متخصص آنی بار برای ارسال بار به هلسینکی نیز به صورت همه روزه بهترین خدمات تخصصی را در اختیار شما قرار میدهد. 

ارسال بار بصورت دریایی به برگن نروژ

یکی از روش های ارسال بار به برگن نروژ ، باربری دریایی می باشد ، این روش برای ارسال بار به شهرهایی استفاده می شود که دارای بنادر دریایی می باشد.

برای ارسال بار به برگن بصورت دریایی ، ابتدا بارتان به یکی از بنادر کشور ارسال می شود و سپس از آنجا توسط کانتینر مناسب در کشتی های باربری ، بارگیری و به برگن ارسال می شود.

هزینه ارسال بار به برگن با این روش کمتر از روش های دیگر است اما این روش زمان زیادی طول می کشید و برای برخی بارها مناسب نیست.

کارشناسان ما با توجه به نوع بارتان مناسب ترین روش باربری را برای ارسال بار به برگن به شما پیشنهاد می کنند.

ارسال دریایی به برگن
ارسال دریایی به برگن

 

مدارک مورد نیاز برای ارسال بار به برگن

 

مدارکی که برای فریت بار به برگن بصورت هوایی مورد نیاز است بدین شرح می‌باشد:

  • یک کپی یا عکس از بلیط هواپیمای شما
  • اصل و کپی پاسپورت یا کارت ملی فرستنده‌ی بار
  • پکینگ لیست (لیست بار موجود در بسته های شما)

اما چنانچه قصد ارسال بار تجاری به برگن را دارید، میبایست این مدارک را ارائه دهید:

  • کارت بازرگانی و یا معرفی‌نامه از شرکت جهت ارسال بار تجاری به برگن 
  • مجوزهای لازم جهت اخذ مجوز صادراتی (در صورت لزوم)
  • پکینگ لیست (لیست بار موجود در بسته های شما)
  • اینوویس

 

برای ارسال بار به برگن بهتر است ابتدا با کارشناسان انی بار در تماس باشید تا با مشاوره کامل و به صورت رایگان در خصوص مدارک نام برده شده اطلاعات کامل به دست آورید. تیم متخصص آنی بار به صورت همه روزه از طریق سامانه تلفنی 57669-021 آماده همکاری با شما عزیزان هستند.

ارسال انواع بار و کالا به شهر برگن 

آنی بار به عنوان برترین ارائه دهنده خدمات ارسال بار به برگن ، همه روزه محموله های شما را با کمترین هزینه بارگیری و منتقل می نماید . ما برای ارسال بار به برگن بدون هیچگونه محدودیت انواع محموله های شما را از هر نقطه از کشور بارگیری و منتقل خواهیم نمود . 

باربری آنی بار متخصص حمل بارهای صادراتی و بارهای بین المللی می باشد که به صورت دربستی و خرده باری اقدام به ارسال بار به برگن می نمایند و محدودیتی در ارائه خدمات ارسال بار به نروژ به شما عزیزان ندارد. 

  • ارسال بار مسافری به نروژ 
  • ارسال و صادرات لوازم و وسایل منزل به نروژ
  • ارسال و صادرات فرش و تابلو فرش به نروژ
  • ارسال و صادرات زعفران به نروژ 
  • ارسال و صادرات بارهای تجاری و غیر تجاری به نروژ
  • ارسال بارهای نمایشگاهی به نروژ

انجام تمام مراحل ارسال بار به برگن توسط کارشناسان و پرسنل آنی بار انجام می شود ، از امور گمرکی گرفته تا بسته بندی و بارچینی.

حمل بار و کالا را می توانید با انواع روش های باربری به برگن به آنی بار بسپارید.

ارسال اثاثیه منزل از ایران به برگن 

 

حمل اثاثیه و لوازم منزل یکی از خدمات آنی بار برای ارسال بار به برگن می باشد . برخی از هموطنانی قصد مهاجرت و ادامه زندگی در برگن یا سایر شهر های نروژ را دارند ، برای همین موضوع نیاز به شرکت معتبری دارند که بهترین خدمات ارسال بار به برگن را در اختیارشان قرار دهد.

حمل اثاثیه به صورت زمینی ، نیز به دو صورت دربستی و خرده بار انجام دهید. آنی بار خدمات بسته بندی و پکینگ لیست را برای اسباب کشی و ارسال بار به برگن در اختیارتان قرار می دهد.

برای ارسال اثاث به برگن نیاز به دریافت اخذ اقامت دائم یا موقت کشور نروژ دارید ، برای این امر نیز می توانید از کارشناسان ما مشاوره دریافت کنید .

شما عزیزان باید حداقل 2 هفته قبل از زمان مورد نظرتان برای ارسال بار به برگن با آنی بار تماس بگیرید. 

حمل اثاثیه منزل به برگن
حمل اثاثیه منزل به برگن

موارد ممنوعه هنگام ارسال بار به برگن

در خدمات ارسال بار به برگن یا سایر شهر های نروژ ، برخی اقلام و محموله ها به دلیل ممنوعیت های گمرک ایران و نروژ قابلیت ارسال ندارند . کارشناسان ما به صورت همه روزه آماده ارائه خدمات مشاوره برای ارسال بار به برگن هستند و در صورتی که از ممنوع بودن محموله خود آگاهی ندارید می توانید با شماره 5 رقمی ما در تماس باشید.

با این وجود ، قبل از ارسال بار به برگن میبایست با کارشناسان ما در خصوص ارسال محموله های خود مشاوره نمایید.

  1. مواد خوراکی نظیر خشکبار ( آجیل و تنقلات ) 
  2. مواد غذایی شامل حبوبات ، برنج و . . . 
  3. میوه و سبزیجات خشک و منجمد
  4. عرقیجات و ترشیجات 
  5. اقلام آرایشی و بهداشتی ، عطر و ادکلن
  6. انواع دارو و یا دخانیات 

بجز این موارد ممنوعه ، سایر موارد مجاز به ارسال به برگن می باشند و شما می توانید به سایر شهرهای نروژ نیز بار ارسال کنید.

حمل بار به برگن تحت پوشش بیمه کامل 

بیمه نامه معتبر آنی بار تمامی حوادث پیش بینی نشده را برای ارسال بار به برگن در نظر گرفته و پوشش داده است.

 

تا بار در سلامت کامل به مقصد ارسال شود و در صورت بروز هر گونه حادثه هنگام ارسال بار به برگن تمامی زیان و ضررها ،در اسرع وقت و بدون کم و کاست جبران شود.

 

این بیمه نامه بر اساس ارزش بار تعیین می شود و در اختیار مشتری قرار داده می شود. آنی بار برای ارسال بار به برگن از بیمه نامه CMR و همچنین بیمه نامه تکمیلی از شرکت های ایرانی استفاده می نماید.

هزینه کل ارسال بار به برگن که به مشتری اعلام می شود هزینه بیمه را نیز شامل می شود. 500 میلیون بیمه رایگان برای ارسال بار به برگن به تمامی صاحبین بار ارائه می شود.

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

علاوه بر برگن ، ارسال بار به کپنهاگ نیز به صورت همه روزه انجام میشود. 

چرا آنی بار را برای ارسال بار به برگن انتخاب کنیم ؟

در انتهای این مقاله قصد داریم ویژگی های ارسال بار به برگن توسط شرکت آنی بار را بصورت خلاصه به شما عرض کنیم :

  • بازدید رایگان کارشناسان مجرب از بار و محموله شما
  • بهترین تیم مشاوره و کارشناسی برای ارسال بار به برگن  
  • تعیین بهترین مسیر برای ارسال بار به برگن (دریایی یا هوایی) و مشخص کردن هزینه حمل بار به برگن
  • بسته بندی کاملا استاندارد و ایمن توسط پرسنل شرکت آنی بار
  • حمل بار از درب منزل تا فرودگاه بین المللی
  • انجام تشریفات قانونی و اخذ مجوزهای لازم و ضروری برای فریت بار به برگن
  • صدور بارنامه بین المللی
  • ارائه بیمه نامه CMR تا مبلغ 20 هزار دلار و بیمه نامه شرکت های ایرانی که بر اساس میزان ارزش اعلامی شما مشخص میشود 
  • امکان پیگیری بارهای ارسال شده به برگن
  • امکان ارسال بار به برگن بصورت خرده باری و ارائه خدمات انبار داری 

کارشناسان آنی بار همه روزه در خدمت رسانی به مشتری آماده می باشند و تمامی اطلاعات خود را در اختیار مشتری قرار خواهند داد تا مشتریان آنی بار در بستری امن ارسال بار به برگن را انجام دهند. حمل بار بین المللی توسط آنی بار برای سراسر اروپا انجام میشود. 

 

بِرگِن (به نروژی: Bergen) دومین شهر بزرگ نروژ است که بر پایهٔ سرشماری ۱ ژانویهٔ ۲۰۰۹ میلادی ۲۵۲٬۰۵۱ نفر جمعیت داشته‌است.

برگن مرکز اداری شهرستان هوردالاند است. برگن یک مرکز فرهنگی مهم در منطقه است که در سال ۲۰۰۰ لقب یکی از پایتخت‌های فرهنگی اروپا را به دست آورد.این شهر به سال ۱۰۷۰ میلادی به دست شاه اولاف کوره بنیاد نهاده شد و در ۱۲۱۷ به جای تروندهایم پایتخت نروژ گشت. این شهر تا سدهٔ چهاردهم میلادی به واسطهٔ صدور ماهی خشک مرکز بازرگانی نروژ بود. در ۱۳۴۹ کشتی‌های انگلیسی با خود طاعون را به برگن بردند. در ۱۶۶۵ بندر این شهر میدان نبرد واگن میان کشتی‌های انگلیسی و هلندی بود. در سدهٔ ۱۵ و ۱۶ میلادی این شهر بزرگ‌ترین شهر اسکاندیناوی بود. همچنین این شهر تا ۱۸۳۰ بزرگ‌ترین شهر نروژ بود. در ۱۹۱۶ آتش‌سوزی بخشی از مرکز شهر را ویران نمود. در جریان جنگ جهانی دوم این شهر در نخستین روز درگیری در ۹ آوریل ۱۹۴۰ به دست نیروهای آلمانی افتاد. پس از آن توسط متفقین چند بار بمباران شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع