ارسال بار به تگزاس | فریت بار هوایی تگزاس

حمل و نقل بار و کالا از ایران به تگزاس

 

تگزاس یکی از ایالت های مهم و پر جمعیت ایالات متحده است که ایرانیان زیادی نیز در این ایالات زندگی می کنند. تعداد زیاد مهاجرین ایرانی در تگزاس سبب شده است ارسال بار و کالا از ایران به تگزاس نیز به صورت مرتب و همه روزه انجام شود. از همین جهت خدمات مجموعه آنی بار برای ارسال بار به تگزاس به صورت همه روزه در اختیار شما خواهد بود تا محموله و کالاهای خود را از این طریق ارسال کنید.

ارسال بار به تگزاس ببه صورت هوایی انجام میشود و در برخی موارد نیز ارسال ترکیبی ( دریایی – زمینی ) نیز برای کالاهای با حجم زیاد انجام خواهد شد. تیم متخصص آنی بار برای ارسال بار به تگزاس به صورت تخصصی و با بهترین و کاملترین مشاوره آماده همکاری با شما عزیزان است و فقط کافیست با شماره 57669-021 در تماس باشید تا به صورت رایگان از مشاوره کارشناسان ما بهره مند شوید. 

ارسال بار به آمریکا تخصص مجموعه آنی بار است و بدون محدودیت امکان انتقال محموله های شما را فراهم می نماید.

ارسال بار به تگزاس
ارسال بار به تگزاس

ارسال هوایی بار به تگزاس 

 

یکی از روش های ارسال بار به تگزاس ، حمل و نقل هوایی می باشد . در این روش محموله شما به ایرلاین های معتبر و باسابقه تحویل داده میشود و طبق قرارداد حمل ، محموله شما در کمترین زمان ممکن به آمریکا ارسال میشود. از آنجایی که پرواز مستقیم از ایران برای آمریکا وجود ندارد معمولا محموله ها از طریق دبی یا استانبول به تگزاس یا سایر شهر های امریکا ارسال می شوند. در این روش پرواز های شرکت های هواپیمایی که به تگزاس پرواز از طریق دبی یا استانبول دارند در تهران بارگیری شده و پس از توقف کوتاه در این مقاصد به سمت تگزاس پرواز می کنند.

حمل و نقل هوایی یکی از روش های سریع باربری برای ارسال بار به تگزاس است که با سرعت بسیار بالایی که دارد محموله ها کوچک و بزرگ را در کمترین زمان ارسال می کند و از امنیت بالایی نیز برخوردار هستند.

فریت بار به تگزاس مناسب حمل انواع بار و کالاهای شخصی ، اثاثیه در حجم کم می باشد و خدمات کارگو مناسب واردات و صادرات ایران و آمریکا می باشد .

 

ارسال هوایی از ایران به تگزاس از طریق فرودگاه امام خمینی تهران انجام میشود و محموله شما در فرودگاه بین‌المللی الینگتون (تگزاس)   تحویل خواهد شد.

ارسال هوایی به تگزاس
ارسال هوایی به تگزاس
علاوه بر انتقال بار و کالا از ایران به تگزاس ، ارسال بار به نیویورک و ارسال بار به واشنگتن نیز از خدمات تخصصی مجموعه آنی بار است . 

آیا حضور مسافر یا صاحب بار هنگام فریت بار به تگزاس الزامی است ؟ 

حضور شما در زمان ارسال بار به تگزاس در بیشتر مواقع ضروری نیست.
روش کار شرکت آنی بار ، به این صورت می باشد که بار شما از درب منزل ، دفترکار و انبار ، کارخانه ، فروشگاه و . . . تحویل گرفته می شود و سپس توسط خودرو باربری مناسب به قسمت فریت بار فرودگاه امام خمینی انتقال داده می شود و پس از انجام امور گمرکی بصورت هوایی به آمریکا ارسال می شود.
در صورتی که شما قصد سفر به تگزاس را ندارید اما مایل به ارسال بار به تگزاس هستید یا قصد ارسال سوغات و هدیه برای عزیزان خود را دارید ، شرکت آنی بار ، با تحویل گرفتن بار از درب منزل، ارسال بار به تگزاس را بر عهده می‌گیرد و کماکان نیازی به حضور شما در فرودگاه نیست مگر در موارد خاص که کارشناسان ما به شما اعلام می کنند.
حضور مسافر در فرودگاه برای فریت بار تگزاس
حضور مسافر در فرودگاه برای فریت بار تگزاس

نکات مهم هنگام تحویل بار از شرکت هواپیمایی در تگزاس

 

پس از اتمام تمام مراحل ارسال بار به تگزاس در ایران و ارسال آن توسط شرکت های هواپیمایی به تگزاس ، حالا زمان آن می رسد که ، کارمندان شرکت هواپیمایی در شهر تگزاس با شماره تلفنی که شما تحت عنوان دریافت کننده بار، در بارنامه ذکر کردید تماس گرفته و خبر حصول بارتان را به شهر تگزاس به شما اعلام نمایند.

لذا نیاز است شما به این موارد توجه داشته باشید :

هنگام صدور بارنامه ارسال بار به تگزاس ، حداقل دو شماره تلفن ارائه نمایید و از در دسترس بودن آن ها مطمئن باشید. پیشنهاد ما به شما این است که خودتان با شرکت هواپیمایی تماس گرفته و پیگیر وضعیت بارتان شوید. زیرا پرسنل شرکت هواپیمایی تلاش خاصی برای تماس با شما و اعلام رسیدن بارتان نخواهند نمود.

در صورتی که بارتان را تحویل نگیرید به انبار فرودگاه منتقل می شود و هزینه های انبارداری در فرودگاه های مختلف در شهرهای مختلف در آمریکا متفاوت است. در نهایت بهترین خدمات و ارزانترین قیمت ها را برای ارسال بار به تگزاس می توانید از آنی بار دریافت کنید .

حمل و نقل بار دریایی ( ترکیبی ) به تگزاس

یکی از روش های ارسال بار به تگزاس آمریکا ، حمل و نقل دریایی می باشد ، از این روش می توانید برای ارسال بار به تگزاس ، تورنتو و سایر شهرهای آمریکا استفاده کنید .

 

هزینه ارسال بار به تگزاس با این روش کمتر از روش های دیگر است اما این روش زمان زیادی طول می کشید و برای برخی بارها مناسب نیست. 

 

در بعضی موارد کارشناسان آنی بار با بررسی موقعیت شهر مقصد و هزینه های ارسال بار به تگزاس و زمان مورد نیاز به شما پیشنهاد می دهند بارتان را به روش ترکیبی به تگزاس ارسال کنید.

 

تصمیم گیرنده نهایی برای انتخاب روش ارسال بار به تگزاس شما مشتریان عزیز می باشید اما مشاوره با کارشناسان آنی بار امکان انتقال سریع و ارزان برای شما را فراهم خواهد نمود.

ارسال دریایی برای تگزاس
ارسال دریایی برای تگزاس

علاوه بر انتقال بار و کالا از ایران به تگزاس ، ارسال بار به فیلادلفیا و ارسال بار به لس آنجلس نیز از خدمات تخصصی مجموعه آنی بار است . 

ارسال انواع بار و کالا به شهر تگزاس 

آنی بار به عنوان برترین ارائه دهنده خدمات ارسال بار به تگزاس ، همه روزه محموله های شما را با کمترین هزینه بارگیری و منتقل می نماید .

ما برای ارسال بار به تگزاس بدون هیچگونه محدودیت انواع محموله های شما را از هر نقطه از کشور بارگیری و منتقل خواهیم نمود . 

باربری آنی بار متخصص حمل بارهای صادراتی و بارهای بین المللی می باشد .

  • ارسال محموله صادراتی به تگزاس
  • انتقال آهن آلات به تگزاس
  • ارسال اثاثیه به تگزاس
  • حمل لوازم شخصی به تگزاس
  • ارسال کالاهای تجاری به تگزاس

مجموعه آنی بار امکان ارسال بار به تگزاس را برای همه نوع محموله و کالاهایی که از نظر قانونی و گمرکی ایران و تگزاس ممنوعیت برای انتقال نداشته باشند را به صورت همه روزه بارگیری و منتقل می نماید.

انجام امور گمرک و ترخیص کالا برای ارسال بار به تگزاس آمریکا را می توانید به کارشناسان و متخصصان آنی بار بسپارید.

 

 

ارسال اثاثیه منزل به تگزاس

 

 

یکی از خدمات تخصصی آنی بار ارسال اثاثیه و لوازم منزل به تگزاسآمریکا می باشد. از آنجایی که تعداد ایرانیان ساکن در امریکا بسیار زیاد است این خدمات برای انتقال کالا و لوازم منزل به این کشور و خصوصا برای تگزاس بسیار مورد استفاده قرار میگیرد.

 

برای اطلاع بیشتر بهتر است بدانید : 

 

مسافران در اولین سفر خود به آمریکا با پر کردن فرم دیکلریشن لیست اسباب و اثاثیه ای که می خواهند به آمریکا حمل کنند مشخص کنند . با پر کردن این فرم مسافران می توانند تا چهار سال بدون پرداخت عوارض گمرکی وسائل خود را به آمریکا فریت نمایند لذا لزومی برای فریت کردن تمامی وسائل خود در یک پارت به آمریکا ندارید.

 

صفر تا صد خدمات ارسال اثاثیه به تگزاس را به آنی بار بسپارید ( بسته بندی ، پکینگ لیست ، بارگیری ، حمل ، انجام تشریفات گمرکی ،ترخیص و . . . ) 

 

ارسال لوازم خانگی به تگزاس
ارسال لوازم خانگی به تگزاس

ارسال فرش به تگزاس 

 

یکی از خدماتی که مجموعه انی بار در اختیار هموطنان و مسافران گرامی قرار میدهد امکان ارسال فرش می باشد. محموله های فرش دستباف یا ماشینی در صورتی که به قصد تجارت ارسال نشوند دارای هزینه اندکی برای ارسال هستند. 

 

منظور از ارسال محموله تجاری ارسال فرش در تعداد زیاد است. به عنوان مثال فردی که قصد ارسال 1 عدد فرش به تگزاس را دارد محموله شخصی حساب میشود و هزینه های گمرکی آن بسیار کم خواهد بود. علاوه بر این امکان انتقال فرش های عتیقه و قدیمی وجود ندارد و در صورتی که ارزیاب گمرک محموله را به عنوان عتیقه شناسایی کند ممکن است مشکلات حقوقی برای فرستنده محموله ایجاد شود.

 

ارسال فرش به تگزاس
ارسال فرش به تگزاس

 

علاوه بر شهر های ایالات متحده امریکا ، خدمات باربری و حمل و نقل بین المللی برای ارسال بار به دبی و ارسال بار به تورنتو نیز انجام میشود. 

ارسال حیوانات خانگی به تگزاس

 

یکی از خدماتی که مجموعه آنی بار به شما عزیزان ارائه می نماید انتقال حیوانات خانگی از ایران به تگزاس است. در این خدمات از حمل هوایی استفاده می شود و حیوانات با خطوط هوایی که امکان انتقال حیوانات را فراهم می نمایند به تگزاس منتقل خواهند شد. 

 

برای ارسال حیوانات به تگزاس می بایست ابتدا شناسنامه حیوانات دریافت و سپس نسبت به تزریق واکسن و چیپ اطلاعات اقدام نمود که تمامی این مراحل توسط مرکز معرفی شده و مورد اعتماد آنی بار انجام خواهد شد. 

 

ارسال-حیوانات-خانگی-به-تگزاس
ارسال-حیوانات-خانگی-به-تگزاس

تشریفات گمرکی برای ارسال بار به تگزاس شامل چه مواردی می شود؟

منظور از تشریفات گمرکی مرحله وزن کردن بار، ارزیابی اقلام بار، بررسی مدارک و اسناد خروج بار و . . . می باشد .

در این مرحله اجازه خروج کالاهای ممنوعه داده نمی شود و توسط مامور گمرک برگشت داده شده و یا در صورت مغایرت کالا با قوانین جمهوری اسلامی ممکن است بارتان دردسر ساز شود. پس ، از مشاوران آنی بار در مورد این کالاهای ممنوعه مشاوره  دریافت نمایید.

مدارک لازم برای ارسال بار مسافری به تگزاس

شما یا نماینده شما با در دست داشتن بلیط و پاسپورت خود در زمان حضورتان در گمرک فرودگاه می توانید اقدام به فرستادن بار به تگزاس در آمریکا نمایید. البته بدیهی است که باید مشخصات کامل (آدرس و تلفن) شخص مورد نظر در تگزاس که دریافت کننده بار شما در فرودگاه تگزاس می باشد با خود همراه داشته باشید.

 

مدارک لازم برای ارسال بار تجاری به تگزاس

با توجه به جمعیت زیاد ایرانیان در تگزاس افراد بسیاری اقدام به صادرات بار تجاری به تگزاس مینمایند. برای ارسال بارهای تجاری به تگزاس علاوه بر مدارک شناسایی می‌بایست :

  • کارت بازرگانی
  • مجوزهای لازم(در صورت لزوم)
  • لیست بسته بندی
  • فاکتور فروش
  • مرحله نهایی صدور بارنامه ارسال بار به تگزاس

پس از طی تمام مراحل ذکر شده و تایید افسر گمرک بار شما آماده تحویل به شرکت هواپیمایی است.

چرا آنی بار را برای ارسال بار به تگزاس انتخاب کنیم ؟

در انتهای این مقاله قصد داریم ویژگی های ارسال بار به تگزاس توسط شرکت آنی بار را بصورت خلاصه به شما معرفی کنیم :

  • بازدید رایگان کارشناسان مجرب از بار و محموله شما
  • بهترین تیم مشاوره و کارشناسی برای ارسال بار به تگزاس  
  • تعیین بهترین مسیر برای ارسال بار به تگزاس (دریایی یا هوایی) و مشخص کردن هزینه ارسال بار به تگزاس
  • بسته بندی کاملا استاندارد و ایمن توسط پرسنل شرکت آنی بار
  • حمل بار از درب منزل تا فرودگاه بین المللی
  • انجام تشریفات قانونی و اخذ مجوزهای لازم و ضروری برای ارسال بار به آمریکا 
  • صدور بارنامه بین المللی
  • ارائه بیمه نامه CMR تا مبلغ 20 هزار دلار و بیمه نامه شرکت های ایرانی که بر اساس میزان ارزش اعلامی شما مشخص میشود 
  • امکان پیگیری بارهای ارسال شده به تگزاس
  • امکان ارسال بار به تگزاس بصورت خرده باری و ارائه خدمات انبار داری 

آنی بار تخصصی ترین خدمات ارسال بار به تگزاس را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار میدهد. ما همه روزه خدماتی سریع و ایمن را با بالاترین کیفیت ارائه می کنیم .

 

حمل بار به تگزاس تحت پوشش بیمه کامل 

یکی از مهمترین موارد هنگام ارسال بار به تگزاس ، استفاده از بیمه نامه بین المللی می باشد ، که باید به آن به صورت ویژه توجه نمود . بیمه نامه برای زمان بروز خسارات از واجبات خدمات ارسال بار به تگزاس است.

 

هر نوع محموله ای که از ایران به مقاصد مختلف در جهان ارسال می شود باید در مقابل حوادث و خسارات به صورت کامل تحت پوشش قرار گیرد. بر اساس میزان ارزش محموله مبلغ سطح پوشش بیمه مشخص می شود. 

 

مجموعه آنی بار در روش حمل دریایی و هوایی برای واشتنگتن یا سایر شهر های آمریکا از بهترین و کاملترین بیمه نامه استفاده می نماید و پوشش صفر تا صد را فراهم نموده است. از همین جهت می توانید با خیال آسوده محموله خود را به آنی بار بپارید. 

خساراتی از قبیل شکستگی ، سرقت محموله ، آتش سوزی و غیره به صورت کامل تحت پوشش بیمه قرار خواهند داشت.

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار 

باربری از ایران به تگزاس توسط مجموعه آنی بار در مدت زمان کوتاهی انجام میشود و برای انتقال محموله های مختلف مشاوره تخصصی رایگان در راستای بهبود خدمات و تجربه باربری بین المللی با کمترین هزینه در اختیار شما قرار میگرد. 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع