ارسال بار به جده | فریت هوایی جده

حمل بار از ایران به جده

برای ارسال بار به جده از ایران ، مجموعه آنی بار خدمات حمل و نقل بار را با روش های مختلفی در اختیار شما قرار میدهد . هر یک از روش های حمل و نقل بار بر اساس نوع بار شما و نیاز شما مورد استفاده قرار میگیرد و برای انتخاب بهترین روش ارسال بار به جده، میبایست با مشاوران و کارشناسان آنی بار در خصوص انتخاب نحوه حمل و نقل بار مشاوره نمایید.

 

ارسال بار به جده به صورت خرده بار و فول با کمترین هزینه از طریق حمل دریایی ( ترکیبی ) و خطوط هوایی با ارزانترین تعرفه کرایه بصورت همه روزه و حرفه ای تحت پوشش بهترین بیمه نامه انجام می شود.

 

ارسال سریع و ارزان بار و کالای شما بدون هزینه های اضافی و با بهترین تیم پشتیبانی تحت پوشش خدمات تخصصی آنی بار انجام می شود . با آنی بار همراه باشید و انواع کالای مجاز صادراتی و شخصی خود را با استفاده از خدمات ارسال بار به جده حمل کنید.

 

مشاوره تخصصی و حرفه ای سبب کاهش هزینه ها ارسال بار به جده و افزایش سرعت خدمات رسانی به شما عزیزان خواهد شد و علاوه بر این ، احتمال بروز حادثه و هزینه برای محموله شما را کاهش خواهد داد.

 

ارسال بار به عربستان توسط مجموعه آنی بار با بهترین کیفیت و در اسرع وقت انجام میشود و محموله های مختلف شما با ارزانترین قیمت منتقل خواهند شد. با شماره 57669-021 در تماس باشید و بهترین خدمات را تجربه کنید.

 

ارسال خرده بار به جده

 

یکی از ویژگی های آنی بار ، ارسال بار به جده در ابعاد و حجم کم می باشد. به این محموله ها خرده بار گفته می شود. برای حمل و نقل خرده بار بصورت هوایی و ترکیبی ، آنی بار محدوده زمانی مشخصی را در اختیار شما قرار می دهد.

 

به عنوان مثال ، برای ارسال خرده بار هوایی به جده حدود 48 ساعت ، یا حمل ترکیبی حدود 10-15 روز زمان نیاز دارد.  در این فاصله زمانی ، تمام مراتب حمل و نقل و ارسال بار به جده توسط مجموعه آنی بار بصورت حرفه ای پیگیری خواهد شد و خدمات بسته بندی ، حمل و نقل و تحویل توسط ما در اسرع وقت صورت میگیرد.

 

برای ارسال خرده بار به جده ، میبایست بصورت تلفنی یا حضوری با مشاوران ما در ارتباط باشید.

علاوه بر جده ، ارسال بار به ریاض نیز به صورت تخصصی و همه روزه توسط آنی بار انجام میشود.

ارسال اثاثیه و لوازم منزل برای جده

 

بسیاری از هموطنان برای مهاجرت ، جده یا سایر نقاط عربستان را انتخاب میکنند و پس از تکمیل فرایند مهاجرت ، تصمیم به ارسال اثاثیه و لوازم منزل خود به جده می کنند.

 

 

مجموعه آنی بار به عنوان متخصص ارسال بار به جده ، خدمات باربری را برای حمل و نقل اثاثیه شما در کمترین زمان ممکن از شروع تا پایان در کنار شما خواهد بود.

 

 

از بسته بندی لوازم منزل بصورت حرفه ای تا حمل و بارگیری و تحویل در محل توسط آنی بار انجام میگیرد. تخصصی ترین خدمات ارسال بار به جده تحت پوشش بهترین بیمه نامه در اختیار شما قرار میگیرد تا در اسرع وقت امکان باربری سریع بین المللی را داشته باشید.

 

ارسال اثاثیه و لوازم خانه و شخصی
ارسال اثاثیه و لوازم خانه و شخصی

یکی از تخصص های مجموعه آنی بار ارسال بار و کالا از ایران به دبی به می باشد که در اسرع وقت و با کمترین هزینه امکان انتقال محموله ها و بسته های مختلف را برای شما فراهم می نماید.

بسته بندی تخصصی برای ارسال بار به جده

 

یکی از مهمترین موارد برای ارسال بار به جده با ایمنی کامل ، بسته بندی تخصصی محموله ها میباشد . بسیاری از افراد برای بسته بندی محموله های از تجهیزات مناسب برای این امر استفاده نمی نمایند که همین موضوع سبب آسیب وارد شدن به محموله میشود. 

 

مجموعه آنی بار با در اختیار داشتن بهترین و حرفه ای ترین تیم بسته بندی ، محموله های شما را با بهترین کیفیت بصورت تخصصی بسته بندی خواهد نمود. 

 

برای بسته بندی محموله ها قبل از ارسال به جده ، از جعبه های متناسب با آن استفاده میشود که کامل ترین ایمنی را فراهم می نماید . با استفاده از نایلون حباب دار و سایر تجهیزات داخل جعبه ها ، محموله های شما با ایمنی کامل منتقل خواهند شد.

 

علاوه بر حمل بار و کالا از ایران به جده ، همه روزه برای ارسال بار از ایران به ابوظبی نیز می توانید از خدمات تخصصی مجموعه آنی بار استفاده نمایید.

ارسال چه کالاهایی به جده ممنوع می باشد ؟

 

حمل برخی از کالاها هنگام ارسال بار به جده ممنوع بوده و یا دارای محدودیتهایی می باشد.  شما میبایست بطور دقیق از محتویات کارتن ها و بسته های خود مطلع باشید ، زیرا در صورتی که اقلام ممنوعه یا دارای محدودیت هنگام ارسال بار به جده همراهتان باشد ممکن است توسط مأمورین فرودگاه های این کشور جریمه شوید.

 

همکاران ما در شرکت آنی بار شما را نسبت به کالاهای ممنوعه هنگام ارسال بار به جده مطلع می سازند.

 

از جمله کالاهایی که حمل آن ها در ارسال بار به جده دارای محدودیت می باشد موارد زیر است : 

 

  • مواد خوراکی نظیر خشکبار ( آجیل و تنقلات ) 
  • مواد غذایی شامل حبوبات ، برنج و . . . 
  • میوه و سبزیجات خشک و منجمد
  • عرقیجات و ترشیجات 
  • اقلام آرایشی و بهداشتی ، عطر و ادکلن
  • انواع دارو و یا دخانیات 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر برای ارسال بار به جده تنها کافیست با شماره های زیر تماس بگیرید. 

 

ارسال بار به کویت نیز از خدماتی است که تیم متخصص آنی بار با بهترین کیفیت و با کمترین هزینه از طریق تمامی روش های باربری بین المللی در اختیار شما قرار میدهد .

حمل هوایی از ایران به جده

یکی از روش های حمل و نقل و ارسال بار به جده ، حمل هوایی می باشد. ارسال بار به جده بصورت هوایی از طریق خطوط هواپیمایی معتبر جهانی و کشوری انجام می شود و دارای شرایط و قوانین خاصی است. به عنوان مثال ، برای حمل هوایی باید ابعاد ، وزن و نوع بار مورد توجه قرار بگیرد و برای ارسال بسته بندی و سم پاشی کامل انجام شود.

 

از همین جهت ، باید برای ارسال بار به جده از نقاط مختلف ایران ، با مشاوران ما تماس حاصل نموده و بهترین خدمات را پس از بررسی کامل مشاوران در اختیار داشته باشید.

 

ارسال بار به جده بصورت هوایی دارای هزینه بیشتر و از نظر زمانی بسیار سریع خواهد بود. این خدمات از طریق فرودگاه امام خمینی تهران انجام می شود و محموله های شما در فرودگاه بین‌المللی ملک عبدالعزیز در مدت 2-3 روز کاری تحویل داده خواهند شد.

 

حمل هوایی به جده شامل بهترین و کامل ترین بیمه نامه انجام میشود و در صورت بروز حوادث و خسارات تمامی هزینه ها به صورت کامل به شما عزیزان عودت داده خواهند شد.

 

ارسال هوایی از ایران به جده
ارسال هوایی از ایران به جده

ارسال دریایی بار و کالا به جده 

یکی از روش های ارسال بار به جده ، حمل دریایی محموله ها میباشد. برای حمل دریایی ، محموله های شما از هر نقطه ای از کشور با استفاده از انواع خودروهای باربری بارگیری و به بندرعباس منتقل میشوند. برای حمل دریایی باید محموله های شما داخل کانتینر ها بارگیری شوند. 

 

در برخی موارد ، کانتینر بصورت دربستی در اختیار شما قرار خواهد گرفت و در برخی موارد بصورت اشتراکی میباشد. برای ارسال بار به جده ، همه روزه امکان حمل دریایی نیز برای شما فراهم خواهد بود . حمل دریایی هزینه ای معقول و ایمنی بالا دارد. 

 

 

ارسال دریایی از ایران به جده از طریق بندرعباس به صورت همه روزه انجام میشود و انتقال کالا ها به صورت زمینی با استفاده از تریلی  به بنادر انجام میشود. بندر جده که در اسناد رسمی به عنوان بندر اسلامی جده شناخته می‌شود، قدیمی‌ترین و پررفت و آمدترین بندر در عربستان سعودی و دومین شهر بزرگ این کشور پس از ریاض است که انتقال محموله ها برای شهر جده از طریق این بندر انجام میشود. بندر جده در کرانه دریای سرخ در مناطق غربی عربستان سعودی و در میان مسیر‌های کشتیرانی بین‌المللی بین شرق و غرب جهان قرار گرفته است. بندر جده سی و هفتمین بندر پررفت و آمد جهان است و از این لحاظ در منطقه خاورمیانه فقط از بندر جبل علی در امارات متحده عربی عقب است.

ارسال دریایی از ایران به جده
ارسال دریایی از ایران به جده

هزینه ارسال بار به جده

 

هزینه‌های ارسال بار به جده ، بسته به اینکه شما قصد ارسال بار به کدامیک از مناطق جده یا عربستان را داشته باشید، متفاوت می‌باشد.

 

ضمنا حضور واسطه‌ها، همیشه باعث افزایش قیمت، کاهش کیفیت خدمات و بعضا سوء استفاده در هر خدماتی می‌گردد. برای اینکه شما بتوانید هزینه‌های ارسال بار به جده را برای محموله‌ی خود مدیریت نمایید، نیاز به آگاهی از نکاتی دارید که قیمت تمام شده‌ی ارسال بار به جده ، به آنها وابسته می‌باشد.

 

تعرفه‌ی ارسال بار به جده به مواردی که در زیر عنوان می کنیم بستگی دارد :

 

  • هزینه بسته بندی بار فریت
  • هزینه‌ی حمل تا قسمت فریت بار فرودگاه امام خمینی (ره)
  • هزینه‌ی توزین، تخلیه و بارگیری و انبارداری
  • هزینه‌های گرفتن مجوزهای مربوط به بار و بسته بندی
  • هزینه بارنامه‌ی هوایی
  • هزینه‌ی تشریفات گمرکی و گرفتن پته مسافری (برگه سبز) یا جواز صادراتی برای کالاهای تجاری

از مهمترین عوامل در هزینه ارسال بار به جده ، هزینه گمرکی می‌باشد. توجه به این نکته ضروری است که گمرک دوبی بابت تعرفه و عوارض ورود کالا، مبلغی را از شما دریافت خواهد کرد. تعرفه گمرکی کالا بسته به نوع کالا داشته و هزینه گمرکی کالای شما بسته به تعرفه گمرکی و ارزش بار تعیین می‌گردد.

 

تنها در صورتی که گیرنده کالا درخواست دریافت بار خود را در Free Zone کرده باشد، با توجه به قوانین کشور عربستان، از پرداخت هزینه گمرکی معاف خواهد بود.

 

ارسال بسته پستی به جده و شهر های عربستان

 

یکی از خدماتی که برای ارسال بار به عربستان توسط آنی بار انجام میشود ، امکان ارسال بسته پستی به جده یا سایر شهر های این کشور میباشد .  آنی بار به عنوان یکی از برترین شرکت های ارائه خدمات باربری به عربستان ، بصورت همه روزه انواع بسته های با وزن های مختلف از 100 گرم تا چندین کیلو را در اسرع وقت به جده ارسال می نماید. 

 

علاوه بر ارسال بار به جده ، برای محرق ، رفاع ، مدینه حمد ، عالی ، شهرک عیسی و . . . نیز امکان ارسال محموله و بسته پستی فراهم است.

 

ارسال بار به جده را به متخصص آن واگذار کنید و کمترین هزینه را پرداخت کنید و نهایتا 72 ساعت بعد محموله خود را دریافت کنید.

علاوه بر جده ، ارسال بار از ایران به منامه نیز به صورت تخصصی انجام میشود و انواع بسته های پستی شما با بهترین کیفیت و با کمترین هزینه منتقل خواهند شد. 

ارسال بسته پستی از ایران به جده
ارسال بسته پستی از ایران به جده

ارسال حیوانات خانگی به جده

 

از آنجایی که بسیاری از افراد پس از مهاجرت یا برای مسافرت های خود علاقه دارند حیوانات خانگی را نیز همراه خود داشته باشند ، بهترین راه برای ارسال حیوانات خانگی به جده تماس با آنی بار است.

 

کارشناسان و متخصصین در خدمات ارسال بار به جده تمامی مراحل در خصوص ارسال سگ و گربه به جده را به خوبی و با کمترین هزینه برای شما عزیزان انجام خواهند داد.

 

  • میکروچیپ
  • واکسیناسیون کامل
  • آزمایش تیتر هاری
  • مجوزها، فرم‌ها و جداول درخواستی عربستان
  • اخذ مجوز ورود حیوانات از کشور عربستان
  • هر نفر حداکثر 2 حیوان خانگی

 

مجموعه آنی بار به عنوان متخصص ارسال بار به جده ، بهترین و سریعترین و در عین حال ایمن ترین راه برای انتقال محموله های شما به جده است. 

 

ارسال حیوانات خانگی به جده
ارسال حیوانات خانگی به جده

علاوه بر ارسال بار و کالا از ایران به جده ، یکی از تخصص های آنی بار حمل بار از ایران به شارجه می باشد که امکان انتقال محموله های مختلف از جمله حیوانات خانگی را برای شما فراهم می نماید.

 

 ارسال زعفران از ایران به جده

 

یکی از امکان هایی که آنی بار برای مشتریان گرامی فراهم می نماید ارسال زعفران به جده است. برای ارسال زعفران باید به نکاتی توجه نمود. از آنجایی که زعفران یک محموله گران قیمت و خاص است برای ارسال تجاری آن به جده نیاز به دریافت مجوز های خاصی از طرف ایران و عربستان وجود دارد. 

در صورتی که قصد دارید به صورت شخصی زعفران به جده ارسال کنید باید بدانید که هر مسافر با یک پاسپورت امکان ارسال 100 گرم زعفران را دارد. 

تمامی خدمات برای ارسال زعفران به جده توسط آنی بار و کارشناسان ما به صورت تخصصی  با مشاوره و راهنمایی رایگان انجام می شود. پیشنهاد میکنیم با سامانه 57669-021 در تماس باشید و با مشاوره رایگان بهترین خدمات را تجربه کنید.

 

مدارک مورد نیاز جهت باربری به جده

 

مدارکی که برای ارسال بار به جده به روش فریت بار مسافری بصورت هوایی و از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) مورد نیاز است بدین شرح می‌باشد:

  • یک کپی یا عکس از بلیط هواپیمای شما
  • اصل و کپی پاسپورت یا کارت ملی فرستنده‌ی بار
  • پکینگ لیست (لیست بار موجود در بسته های شما)


اما چنانچه قصد ارسال بار به جده را دارید و کالا های شما تجاری هستند ، میبایست این مدارک را ارائه دهید:

  • کارت بازرگانی و یا معرفی‌نامه از شرکت جهت ارسال بار تجاری به جده
  • مجوزهای لازم جهت اخذ مجوز صادراتی (در صورت لزوم)
  • پکینگ لیست (لیست بار موجود در بسته های شما)
  • اینوویس

برای موارد خاص که نیاز به مجوزهای خاص می باشد، با همکاران ما در امور صادرات بار تماس گرفته و راهنمایی بخواهید. ارسال بار به جده را به متخصصین آنی بار واگذار کنید . 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

مشاوره تخصصی برای ارسال بار به جده

 

برای حمل و نقل و ارسال بارهای تجاری و صنعتی و شخصی برای جده از سراسر ایران ، قبل از ثبت درخواست خدمات ارسال بار به جده بهتر است با مشاوران و کارشناسان در خصوص شرایط بار و  محتویات آن و . . . مشاوره کنید. 

 

این مشاوره سبب کاهش هزینه های حمل و نقل و البته افزایش ایمنی و سرعت ارسال بار به جده خواهد بود. 

 

به عنوان مثال ، برای ارسال یک نمونه یا سمپل ، بهترین روش ارسال بار به جده بصورت هوایی از طریق خطوط معتبر هوایی است. اما امکان ارسال بار به جده از طریق روش حمل دریایی نیز وجود دارد که اندکی زمان بیشتر را طلب میکند . مشاوران ما با بررسی تمامی موضوعات تاثیرگذار در باربری ، نازلترین نرخ کرایه و هزینه حمل و نقل و ارسال بار به جده را به شما عزیزان ارائه می دهند. 

ارسال بار و کالا از ایران به جده
ارسال بار و کالا از ایران به جده

جده شهری در غرب شبه جزیره عربستان، قطب اقتصادی و گردشگری عربستان سعودی و دومین شهر بزرگ آن پس از ریاض است. این شهر بر کرانهٔ دریای سرخ، در نقطه میانی آن قرار دارد، و به «عروس دریای سرخ» ملقب است.

 

جُدّه، یا جِدَّه، مهم‌ترین شهر و بندر عربستان سعودی در کنار دریای سرخ است. گفته می‌شود تاریخ جده به عصر حجر باز می‌گردد. برخی روایات، اعراب و برخی دیگر ایرانیان را ساکنان اصلی و اولیه جده برمی‌شمارند. پس از ظهور اسلام جده تحت حاکمیت امویان، عباسیان، فاطمیان، عثمانی‌ها و وهابی‌ها قرار گرفت. عبدالملک بن ابراهیم جدّی و محمد بن ابراهیم کازرونیف برخی از دانشمندان اهل جده به شمار می‌آیند. این شهر به عروس دریای سرخ شهرت دارد و دروازۀ ورود بیشتر حاجیان حرمین شریفین و از مهم‌ترین کانون‌های بازرگانی عربستان سعودی به شمار می‌رود و با جمعیتی بالغ بر ۳ میلیون تن پس از ریاض دومین شهر بزرگ کشور است. در قرون اخیر، بسیاری از شیعیان ایرانی در سفر حج نخست به این بندر می‌رسیده و از آنجا به سوی مکه می‌رفته‌اند و حکومتهای ایران مانند حکومت قاجار برای رسیدگی به امور حجگزاران و زائران ایرانی، نماینده رسمی و کنسول در شهر جده داشته‌اند.

جمعیت جده طبق سرشماری عمومی سال ۲۰۰۴ میلادی، برابر با ۲٫۸ میلیون نفر بوده که ۵۲٪ آن بومی بوده‌اند. تاریخ جده به ۳۰۰۰ سال پیش بر می‌گردد که توسط ماهی‌گیرانی که بعد از توقف صید در این مکان استقرار می‌گرفتند نامگذاری شده‌است. بعد از آن قبیله قضاعه قبل از ۲۵۰۰ سال به آنجا کوچیده‌اند. اما تحول تاریخی این شهر در عهد خلیفه سوم عثمان بن عفان بوده، که در سال ۶۴۷ میلادی هنگامی که به دستور وی اولین بندرگاه برای استقبال حجاج که از راه دریا می‌آمدند و به زیارت مکه برای ادای عمره و حج می‌رفتند ساخته شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع