ارسال بار به خرونینگن ( هوایی – زمینی – دریایی )

حمل بار و کالا به خرونینگن از ایران

یکی از تخصص های مجموعه آنی بار ارسال انواع بار و کالا از ایران به خرونینگن در کشور هلند است که امکان انتقال محموله های تجاری و شخصی و صنعتی را برای شما عزیزان فراهم می نماید . اگر قصد تجارت دارید و یا قصد داریم محموله های شخصی خود را از ایران به خرونینگن ارسال کنید می توانید از طریق آنی بار با ارزانترین تعرفه های حمل و نقل بین المللی و تحت پوشش بهترین بیمه نامه محموله های خود را منتقل کنید. 

ارسال بار به خرونینگن در هلند از همه نقاط کشور انجام میشود و محموله های مختلف با ابعاد ، شرایط و انواع مختلف پس از بررسی کامل توسط کارشناسان و انجام فرایند های گمرکی در اسرع وقت منتقل خواهند شد. 

 

ارسال اثاثیه منزل از ایران به خرونینگن 

علاوه بر ارسال بارهای تجاری و صنعتی ، حمل اثاثیه و لوازم منزل یکی دیگر از خدمات آنی بار برای ارسال بار به خرونینگن می باشد . بسیاری از هموطنانی که قصد مهاجرت و ادامه زندگی در خرونینگن یا سایر شهر های هلند را دارند برای همین موضوع نیاز به شرکت معتبری دارند که بهترین خدمات ارسال بار به خرونینگن را در اختیارشان قرار دهد.

ارسال اثاثیه به دو صورت هوایی و زمینی انجام می شود .

حمل اثاثیه به صورت زمینی را نیز می توانید به دو صورت دربستی و خرده بار انجام دهید. آنی بار خدمات بسته بندی و پکینگ لیست را برای اسباب کشی و ارسال بار به خرونینگن در اختیارتان قرار می دهد.

برای ارسال اثاث به خرونینگن نیاز به دریافت اخذ اقامت دائم یا موقت کشور هلند دارید ، برای این امر نیز می توانید از کارشناسان ما مشاوره دریافت کنید .

انتخاب روش مناسب برای ارسال بار به خرونینگن ، انجام امور گمرکی ، راهنمایی برای اخذ اقامت هلند و . . . را به کارشناسان ما بسپارید. 

علاوه بر ارسال بار به خرونینگن ، ارسال بار به آمستردام نیز توسط مجموعه آنی بار با بهترین کیفیت و به صورت همه روزه انجام میشود تا محموله های مختلف شما از نقاط مختلف ایران بارگیری و ارسال شوند. 

ارسال هوایی بار به خرونینگن 

ارسال بار به خرونینگن با روش های مختلف باربری هوایی ، زمینی ، دریایی یا ترکیبی انجام می شود .

یکی از روش های ارسال بار به خرونینگن ، حمل و نقل هوایی می باشد . در این روش محموله شما به ایرلاین های معتبر و باسابقه تحویل داده میشود و طبق قرارداد حمل ، محموله شما در کمترین زمان ممکن به خرونینگن ارسال میشود.

 

حمل و نقل هوایی سریعترین و بهترین روش برای ارسال بار به خرونینگن است که با سرعت بسیار بالایی که دارد محموله ها کوچک و بزرگ را در کمترین زمان ارسال می کند.

ارسال بار به خرونینگن بصورت هوایی ، به 2 روش کارگو و فریت بار انجام می شود. کارگو مخصوص بارهای تجاری با هواپیماهای باربری و فریت بار مناسب بارهای مسافری و کم می باشد.

 

مجموعه آنی بار برای ارسال هوایی از ایران به خرونینگن یا سایر شهر های هلند از طریق فرودگاه امام خمینی محموله ها را بارگیری و منتقل خواهد نمود. پس از انجام فرایند های گمرکی محموله ها در فرودگاه امام خمینی ، با استفده از ایرلاین مناسب و پرواز مسافری محموله های شما در مدت 2-3 روز کاری منتقل خواهد شد.

ارسال بار به خرونینگن بصورت هوایی تحت پوشش بیمه نامه کامل و معتبر انجام می شود.

ارسال هوایی از ایران به خرونینگن
ارسال هوایی از ایران به خرونینگن

 

ارسال بار بصورت زمینی برای خرونینگن

باربری آنی بار ، متخصص ارسال بار به خرونینگن به صورت زمینی می باشد که طریق مرز های زمینی با این کشور انجام می شود . ارسال بار به خرونینگن به صورت زمینی به 2 صورت انجام می گردد .

در روش گروپاژ ، بار شما مشترک با چند بار دیگر ، با یک خودرو باربری ( کامیون یا ترانزیت بین المللی ) از ایران حرکت کرده و با عبور از کشور ها و شهر های مختلف در شهر خرونینگن ، تخلیه می شود. در بعضی موارد هزینه ارسال بار به خرونینگن بصورت خرده بار کمتر است اما ممکن است مدت زمان بیشتری به طول بینجامد.

در روش دربستی ، بار شما به صورت دربست با یک خودرو باربری مشخص از ایران به خرونینگن حرکت می نماید. این روش ، از نظر زمانی بهتر از گروپاژ است. 

 

ارسال زمینی به خرونینگن در هلند
ارسال زمینی به خرونینگن در هلند

علاوه بر ارسال بار به خرونینگن ، همه روزه و با بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت می توانید ارسال بار به روتردام و ارسال بار به آیندهوون را نیز توسط مجموعه آنی بار انجام دهید.

ارسال بار بصورت دریایی به خرونینگن هلند

یکی از روش های ارسال بار به خرونینگن هلند ، باربری دریایی می باشد ، این روش برای ارسال بار به شهرهایی استفاده می شود که دارای بنادر دریایی می باشد .

خرونینگن دارای دومین بندر بزرگ جهان می باشد. 

برای ارسال بار به خرونینگن بصورت دریایی ، ابتدا بارتان به یکی از بنادر کشور ارسال می شود و سپس از آنجا توسط کانتینر مناسب در کشتی های باربری ، بارگیری و به خرونینگن ارسال می شود .

هزینه ارسال بار به خرونینگن با این روش کمتر از روش های دیگر است اما این روش زمان زیادی طول می کشید و برای برخی بارها مناسب نیست.

کارشناسان ما با توجه به نوع بارتان مناسب ترین روش باربری را برای ارسال بار به خرونینگن به شما پیشنهاد می کنند.

ارسال دریایی به خرونینگن
ارسال دریایی به خرونینگن

ارسال انواع بار و کالا به شهر خرونینگن 

آنی بار به عنوان برترین ارائه دهنده خدمات ارسال بار به خرونینگن ، همه روزه محموله های شما را با کمترین هزینه بارگیری و منتقل می نماید . ما برای ارسال بار به خرونینگن بدون هیچگونه محدودیت انواع محموله های شما را از هر نقطه از کشور بارگیری و منتقل خواهیم نمود . 

باربری آنی بار متخصص حمل بارهای صادراتی و بارهای بین المللی می باشد که به صورت دربستی و خرده باری اقدام به ارسال بار به خرونینگن می نمایند و محدودیتی در ارائه خدمات ارسال بار به هلند به شما عزیزان ندارد. 

  • ارسال محموله صادراتی به خرونینگن
  • انتقال آهن آلات به خرونینگن
  • ارسال اثاثیه به خرونینگن
  • حمل لوازم شخصی به خرونینگن
  • ارسال کالاهای تجاری به خرونینگن

انجام تمام مراحل ارسال بار به خرونینگن توسط کارشناسان و پرسنل آنی بار انجام می شود ، از امور گمرکی گرفته تا بسته بندی و بارچینی.

 

موارد ممنوعه هنگام ارسال بار به خرونینگن

در خدمات ارسال بار به خرونینگن یا سایر شهر های هلند ، برخی اقلام و محموله ها به دلیل ممنوعیت های گمرک ایران و هلند قابلیت ارسال ندارند . کارشناسان ما به صورت همه روزه آماده ارائه خدمات مشاوره برای ارسال بار به خرونینگن هستند و در صورتی که از ممنوع بودن محموله خود آگاهی ندارید می توانید با شماره 5 رقمی ما در تماس باشید.

با این وجود ، قبل از ارسال بار به خرونینگن میبایست با کارشناسان ما در خصوص ارسال محموله های خود مشاوره نمایید.

  1. مواد خوراکی نظیر خشکبار ( آجیل و تنقلات ) 
  2. مواد غذایی شامل حبوبات ، برنج و . . . 
  3. میوه و سبزیجات خشک و منجمد
  4. عرقیجات و ترشیجات 
  5. اقلام آرایشی و بهداشتی ، عطر و ادکلن
  6. انواع دارو و یا دخانیات 

بجز این موارد ممنوعه ، سایر موارد مجاز به ارسال به خرونینگن می باشند و شما می توانید به سایر شهرهای هلند نیز بار ارسال کنید.

اگر هنگام ارسال بار به خرونینگن به کالاهای ممنوعه توجه نکنید ، مجبور به پرداخت جریمه و در مواردی مانند دخانیات تحت پیگرد قانونی قرار می گیرید.

موارد ممنوعه برای ارسال به خرونینگن
موارد ممنوعه برای ارسال به خرونینگن

 

علاوه بر ارسال بار به خرونینگن در هلند ، ارسال بار به مادرید در اسپانیا نیز از خدمات تخصصی مجموعه آنی بار است.

حمل بار به خرونینگن تحت پوشش بیمه کامل 

هنگام حمل و نقل بین المللی ، یکی از مهمترین مواردی که باید به آن به صورت ویژه توجه نمود ، استفاده از بیمه نامه میباشد . بیمه نامه برای زمان بروز خسارات از واجبات خدمات ارسال بار به خرونینگن است . 

آنی بار با استفاده از بهترین بیمه نامه ، خدمات ارسال بار به خرونینگن خود را تحت پوشش قرار داده است. در زمان ارائه خدمات ارسال بار به خرونینگن ( چه به صورت زمینی و چه به صورت هوایی یا دریایی ) ، محموله های شما بر اساس میزان ارزش مالی که اعلام می نمایید تحت پوشش قرار میگیرد .

آنی بار برای ارسال بار به خرونینگن یا سایر شهر های هلند از بیمه نامه CMR و همچنین بیمه نامه شرکت های ایرانی استفاده می نماید و تا 500 میخرونینگن تومان بیمه به صورت رایگان ارائه می شود . 

پوشش بیمه از لحظه تحویل بار به باربری شروع می شود و تا هنگام تحویل بارتان در خرونینگن ذا شامل می باشد.

مدارک مورد نیاز برای ارسال بار به خرونینگن

مدارک مورد نیاز برای ارسال بار مسافری به شهر خرونینگن هلند

شما یا نماینده شما با در دست داشتن بلیط و پاسپورت خود در زمان حضورتان در گمرک فرودگاه می توانید اقدام به ارسال بار به خرونینگن در هلند نمایید. البته بدیهی است که باید مشخصات کامل (آدرس و تلفن) شخص مورد نظر در خرونینگن که دریافت کننده بار شما در فرودگاه خرونینگن می باشد با خود همراه داشته باشید.

مدارک مورد نیاز برای ارسال بار تجاری به شهر خرونینگن هلند

با توجه به جمعیت زیاد ایرانیان در خرونینگن افراد بسیاری اقدام به صادرات بار تجاری به هلند مینمایند. برای ارسال بارهای تجاری به خرونینگن علاوه بر مدارک شناسایی می‌بایست کارت بازرگانی نیز در دسترس داشته باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر برای ارسال بار به خرونینگن با کارشناسان ما تماس بگیرید .

چرا آنی بار را برای ارسال بار به خرونینگن انتخاب کنیم ؟

در انتهای این مقاله قصد داریم ویژگی های ارسال بار به خرونینگن توسط شرکت آنی بار را بصورت خلاصه به شما عرض کنیم :

  • مجموعه آنی بار بهترین تیم مشاوره و کارشناسی را در اختیار شما قرار می دهد تا کمترین هزینه ارسال بار به خرونینگن و همچنین ایمنی بالا را برای شما فراهم نماید. 
  • مجموعه آنی بار بر اساس میزان بودجه ، زمان و نوع محموله شما یکی از روش های ارسال بار به خرونینگن را به شما پیشنهاد می کند . این موضوع می تواند توسط شما پذیرفته یا رد شود. 
  • آنی بار از 2 نوع بیمه نامه برای جبران خسارات احتمالی استفاده مینماید . بیمه نامه CMR که تا مبلغ 20 هزار دلار میباشد و بیمه نامه شرکت های ایرانی که بر اساس میزان ارزش اعلامی شما مشخص میشود و طی یک قرار داد لازم اجرا تحویل شما می شود .
  • امکان ارسال بار به خرونینگن بصورت خرده باری و ارائه خدمات انبار داری نیز توسط آنی بار برای شما عزیزان فراهم است . شما می توانیم محموله خود را به بسپارید و طبق قرار داد در هر تاریخی که علاقه مند هستید ارسال شود.

آنی بار تخصصی ترین خدمات ارسال بار به خرونینگن را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار میدهد. ما همه روزه خدماتی سریع و ایمن را با بالاترین کیفیت ارائه می کنیم.

جهت ارسال انواع بار و کالا ، استعلام نرخ کرایه و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ارسال بار به خرونینگن تنها کافیست با آنی بار تماس بگیرید.

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

علاوه بر خرونینگن ، ارسال بار به کپنهاگ نیز به صورت همه روزه و با بهترین کیفیت در اسرع وقت و با کمترین هزینه انجام می شود.

هزینه باربری از ایران به خرونینگن 

هزینه ارسال بار به خرونینگن یکی از سوالات مشترک همه عزیزانی است که با آنی بار تماس می گیرند . پاسخ این سوال با توجه به وزن بار ، حجم بار ، مبدا و مقصد بارتان ، شرایط حمل بار و خصوصیات آن مشخص می شود .

علاوه بر موارد بالا اینکه شما از چه روشی برای ارسال بار به خرونینگن استفاده می کنید بسیار مهم می باشد ، هزینه ارسال بار به خرونینگن بصورت هوایی بیشتر از زمینی می باشد و همچنین نوع خدمات دریافتی یعنی کارگو یا فریت بار هوایی یا فول تراک یا گروپاژ زمینی تاثیر مستقیمی بر نرخ کرایه های ارسال بار به خرونینگن دارد.

شما می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و با دادن اطلاعات بالا نرخ کرایه ارسال بار به خرونینگن را استعلام بگیرید.

البته توجه داشته باشید که هزینه ارسال بار به خرونینگن به صورت روزانه دچار نوسان می باشند بنابراین ممکن است در روز باربری نرخ کرایه ارسال بار به خرونینگن بروز شود و با نرخ کرایه ای که قبلا استعلام کرده اید متفاوت باشد. 

خرونینگن نام شهری است که در استانی به همین نام در شمال هلند قرار دارد و مرکز اقتصادی- فرهنگی شمال هلند به‌شمار می‌رود.

عمده شهرت این شهر به دلیل وجود دانشگاه خرونینگن و جمعیت بالای دانشجویان در این شهر است.

جمعیت این شهر حدود ۱۸۵۰۰۰ نفر است که نیمی از آن را افراد زیر ۳۵ سال تشکیل می‌دهند.

از مکان‌های دیدنی این شهر می‌توان به برج کلیسای مارتینی، بازار ماهی (Vismarkt)، موزه هنرهای معاصر خرونینگن، ساختمان قدیمی ایستگاه راه‌آهن، ساختمان تالار شهر و ساختمان تالار موسیقی آن اشاره کرد.

اهمیت اقتصادی خرونینگن هنگامی آشکار می‌شود که بدانیم بزرگ‌ترین کارخانه شکر جهان و یکی از بزرگ‌ترین کارگاه‌های کشتی‌سازی جهان در این استان قرار دارد. همچنین خرونینگن دارای منابع گازی زیرزمینی با ارزشی است که از بزرگ‌ترین ذخایر گازی در اروپاست.

مرکز پزشکی دانشگاه گرونینگن (UMCG) بیمارستانی هزار تختخوابی مجهزی است که در کنار درمان بیماران به تربیت متخصصان و دانشجویان پزشکی نیز می‌پردازد.

علاوه بر ارسال بار به خرونینگن ، ارسال بار از هلند به ایران نیز به صورت تخصصی و همه روزه با بهترین کیفیت انجام خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع