ارسال بار به سن خوزه | فریت بار سن خوزه

حمل و نقل بار و کالا از ایران به سن خوزه

ارسال بار به سن خوزه یکی از خدماتی است که مجموعه آنی بار در قالب خدمات حمل بار به آمریکا در اختیار شما قرار میدهد تا محموله و کالاهای تجاری و صنعتی و شخصی خود را به این شهر ارسال کنید. 

ارسال بار به سن خوزه به روش هوایی و ترکیبی ( دریایی – زمینی ) انجام میشود و محموله های مختلف که از نظر  قانون گمرکی ایران و آمریکا قابل ارسال باشند توسط مجموعه آنی بار پس از انجام فرایند های گمرکی منتقل خواهند شد. 

در مجموعه آنی بار برای باربری از ایران به سن خوزه مشاوره تخصصی و رایگان در اختیار شما قرار می گیرد تا محموله های خود را بدون مشکل و با کمترین هزینه منتقل کنید.

ارسال هوایی بار به سن خوزه 

 

یکی از روش های ارسال بار به سن خوزه ، حمل و نقل هوایی می باشد . در این روش محموله شما به ایرلاین های معتبر و باسابقه تحویل داده میشود و طبق قرارداد حمل ، محموله شما در کمترین زمان ممکن به آمریکا ارسال میشود. از آنجایی که پرواز مستقیم از ایران برای آمریکا وجود ندارد معمولا محموله ها از طریق دبی یا استانبول به سن خوزه یا سایر شهر های امریکا ارسال می شوند. در این روش پرواز های شرکت های هواپیمایی که به سن خوزه پرواز از طریق دبی یا استانبول دارند در تهران بارگیری شده و پس از توقف کوتاه در این مقاصد به سمت سن خوزه پرواز می کنند.

حمل و نقل هوایی یکی از روش های سریع باربری برای ارسال بار به سن خوزه است که با سرعت بسیار بالایی که دارد محموله ها کوچک و بزرگ را در کمترین زمان ارسال می کند و از امنیت بالایی نیز برخوردار هستند.

فریت بار به سن خوزه مناسب حمل انواع بار و کالاهای شخصی ، اثاثیه در حجم کم می باشد و خدمات کارگو مناسب واردات و صادرات ایران و آمریکا می باشد .

 

ارسال هوایی از ایران به سن خوزه از طریق فرودگاه امام خمینی تهران انجام میشود و محموله شما در فرودگاه بین‌المللی سن خوزه  تحویل خواهد شد.

 

ارسال هوایی به سن خوزه
ارسال هوایی به سن خوزه
علاوه بر خدمات مجموعه انی بار برای ارسال بار به سن خوزه ، ارسال بار به فیلادلفیا و ارسال بار به سن آنتونیو نیز به صورت تخصصی توسط آنی بار انجام خواهد شد. 

آیا حضور مسافر یا صاحب بار هنگام فریت بار به سن خوزه الزامی است ؟ 

حضور شما در زمان ارسال بار به سن خوزه در بیشتر مواقع ضروری نیست.
روش کار شرکت آنی بار ، به این صورت می باشد که بار شما از درب منزل ، دفترکار و انبار ، کارخانه ، فروشگاه و . . . تحویل گرفته می شود و سپس توسط خودرو باربری مناسب به قسمت فریت بار فرودگاه امام خمینی انتقال داده می شود و پس از انجام امور گمرکی بصورت هوایی به آمریکا ارسال می شود.
در صورتی که شما قصد سفر به سن خوزه را ندارید اما مایل به ارسال بار به سن خوزه هستید یا قصد ارسال سوغات و هدیه برای عزیزان خود را دارید ، شرکت آنی بار ، با تحویل گرفتن بار از درب منزل، ارسال بار به سن خوزه را بر عهده می‌گیرد و کماکان نیازی به حضور شما در فرودگاه نیست مگر در موارد خاص که کارشناسان ما به شما اعلام می کنند.
حضور مسافر در فرودگاه
حضور مسافر در فرودگاه

نکات مهم هنگام تحویل بار از شرکت هواپیمایی در سن خوزه

پس از اتمام تمام مراحل ارسال بار به سن خوزه در ایران و ارسال آن توسط شرکت های هواپیمایی به سن خوزه ، حالا زمان آن می رسد که ، کارمندان شرکت هواپیمایی در شهر سن خوزه با شماره تلفنی که شما تحت عنوان دریافت کننده بار، در بارنامه ذکر کردید تماس گرفته و خبر حصول بارتان را به شهر سن خوزه به شما اعلام نمایند.

لذا نیاز است شما به این موارد توجه داشته باشید :

هنگام صدور بارنامه ارسال بار به سن خوزه ، حداقل دو شماره تلفن ارائه نمایید و از در دسترس بودن آن ها مطمئن باشید. پیشنهاد ما به شما این است که خودتان با شرکت هواپیمایی تماس گرفته و پیگیر وضعیت بارتان شوید. زیرا پرسنل شرکت هواپیمایی تلاش خاصی برای تماس با شما و اعلام رسیدن بارتان نخواهند نمود.

در صورتی که بارتان را تحویل نگیرید به انبار فرودگاه منتقل می شود و هزینه های انبارداری در فرودگاه های مختلف در شهرهای مختلف در آمریکا متفاوت است. در نهایت بهترین خدمات و ارزانترین قیمت ها را برای ارسال بار به سن خوزه می توانید از آنی بار دریافت کنید.

 

علاوه بر ارسال بار به سن خوزه ، ارسال بار به بوستون و ارسال بار به نیویورک نیز به صورت تخصصی و با بهترین کیفیت انجام می شود.

حمل و نقل بار دریایی به سن خوزه

یکی از روش های ارسال بار به سن خوزه آمریکا ، حمل و نقل دریایی می باشد ، از این روش می توانید برای ارسال بار به سن خوزه ، تورنتو و سایر شهرهای آمریکا استفاده کنید .

 

هزینه ارسال بار به سن خوزه با این روش کمتر از روش های دیگر است اما این روش زمان زیادی طول می کشید و برای برخی بارها مناسب نیست. 

 

در بعضی موارد کارشناسان آنی بار با بررسی موقعیت شهر مقصد و هزینه های ارسال بار به سن خوزه و زمان مورد نیاز به شما پیشنهاد می دهند بارتان را به روش ترکیبی به سن خوزه ارسال کنید.

 

تصمیم گیرنده نهایی برای انتخاب روش ارسال بار به سن خوزه شما مشتریان عزیز می باشید اما مشاوره با کارشناسان آنی بار امکان انتقال سریع و ارزان برای شما را فراهم خواهد نمود.

 

حمل دریایی به سن خوزه
حمل دریایی به سن خوزه

ارسال انواع بار و کالا به شهر سن خوزه 

آنی بار به عنوان برترین ارائه دهنده خدمات ارسال بار به سن خوزه ، همه روزه محموله های شما را با کمترین هزینه بارگیری و منتقل می نماید .

ما برای ارسال بار به سن خوزه بدون هیچگونه محدودیت انواع محموله های شما را از هر نقطه از کشور بارگیری و منتقل خواهیم نمود . 

باربری آنی بار متخصص حمل بارهای صادراتی و بارهای بین المللی می باشد .

  • ارسال محموله صادراتی به سن خوزه
  • انتقال آهن آلات به سن خوزه
  • ارسال اثاثیه به سن خوزه
  • حمل لوازم شخصی به سن خوزه
  • ارسال کالاهای تجاری به سن خوزه

مجموعه آنی بار امکان ارسال بار به سن خوزه را برای همه نوع محموله و کالاهایی که از نظر قانونی و گمرکی ایران و سن خوزه ممنوعیت برای انتقال نداشته باشند را به صورت همه روزه بارگیری و منتقل می نماید.

انجام امور گمرک و ترخیص کالا برای ارسال بار به سن خوزه آمریکا را می توانید به کارشناسان و متخصصان آنی بار بسپارید.

 

تیم متخصص آنی بار برای ارسال بار به لس آنجلس و ارسال بار به شیکاگو نیز بهترین خدمات باربری و حمل و نقل را از ایران در اختیار شما قرار میدهد.

ارسال اثاثیه منزل به سن خوزه

 

 

یکی از خدمات تخصصی آنی بار ارسال اثاثیه و لوازم منزل به سن خوزهآمریکا می باشد. از آنجایی که تعداد ایرانیان ساکن در امریکا بسیار زیاد است این خدمات برای انتقال کالا و لوازم منزل به این کشور و خصوصا برای سن خوزه بسیار مورد استفاده قرار میگیرد.

 

برای اطلاع بیشتر بهتر است بدانید : 

 

مسافران در اولین سفر خود به آمریکا با پر کردن فرم دیکلریشن لیست اسباب و اثاثیه ای که می خواهند به آمریکا حمل کنند مشخص کنند . با پر کردن این فرم مسافران می توانند تا چهار سال بدون پرداخت عوارض گمرکی وسائل خود را به آمریکا فریت نمایند لذا لزومی برای فریت کردن تمامی وسائل خود در یک پارت به آمریکا ندارید.

 

صفر تا صد خدمات ارسال اثاثیه به سن خوزه را به آنی بار بسپارید ( بسته بندی ، پکینگ لیست ، بارگیری ، حمل ، انجام تشریفات گمرکی ،ترخیص و . . . ) 

ارسال اثاثیه و لوازم منزل به سن خوزه
ارسال اثاثیه و لوازم منزل به سن خوزه

 

ارسال فرش به سن خوزه 

 

یکی از خدماتی که مجموعه انی بار در اختیار هموطنان و مسافران گرامی قرار میدهد امکان ارسال فرش می باشد. محموله های فرش دستباف یا ماشینی در صورتی که به قصد تجارت ارسال نشوند دارای هزینه اندکی برای ارسال هستند. 

 

منظور از ارسال محموله تجاری ارسال فرش در تعداد زیاد است. به عنوان مثال فردی که قصد ارسال 1 عدد فرش به سن خوزه را دارد محموله شخصی حساب میشود و هزینه های گمرکی آن بسیار کم خواهد بود. علاوه بر این امکان انتقال فرش های عتیقه و قدیمی وجود ندارد و در صورتی که ارزیاب گمرک محموله را به عنوان عتیقه شناسایی کند ممکن است مشکلات حقوقی برای فرستنده محموله ایجاد شود.

ارسال فرش به سن خوزه
ارسال فرش به سن خوزه

 

تشریفات گمرکی برای ارسال بار به سن خوزه شامل چه مواردی می شود؟

منظور از تشریفات گمرکی مرحله وزن کردن بار، ارزیابی اقلام بار، بررسی مدارک و اسناد خروج بار و . . . می باشد .

در این مرحله اجازه خروج کالاهای ممنوعه داده نمی شود و توسط مامور گمرک برگشت داده شده و یا در صورت مغایرت کالا با قوانین جمهوری اسلامی ممکن است بارتان دردسر ساز شود. پس ، از مشاوران آنی بار در مورد این کالاهای ممنوعه مشاوره  دریافت نمایید.

مدارک لازم برای ارسال بار مسافری به سن خوزه

شما یا نماینده شما با در دست داشتن بلیط و پاسپورت خود در زمان حضورتان در گمرک فرودگاه می توانید اقدام به فرستادن بار به سن خوزه در آمریکا نمایید. البته بدیهی است که باید مشخصات کامل (آدرس و تلفن) شخص مورد نظر در سن خوزه که دریافت کننده بار شما در فرودگاه سن خوزه می باشد با خود همراه داشته باشید.

 

مدارک لازم برای ارسال بار تجاری به سن خوزه

با توجه به جمعیت زیاد ایرانیان در سن خوزه افراد بسیاری اقدام به صادرات بار تجاری به سن خوزه مینمایند. برای ارسال بارهای تجاری به سن خوزه علاوه بر مدارک شناسایی می‌بایست :

  • کارت بازرگانی
  • مجوزهای لازم(در صورت لزوم)
  • لیست بسته بندی
  • فاکتور فروش
  • مرحله نهایی صدور بارنامه ارسال بار به سن خوزه

پس از طی تمام مراحل ذکر شده و تایید افسر گمرک بار شما آماده تحویل به شرکت هواپیمایی است.

 

مدارک لازم برای ارسال محموله از ایران به سن خوزه
مدارک لازم برای ارسال محموله از ایران به سن خوزه

چرا آنی بار را برای ارسال بار به سن خوزه انتخاب کنیم ؟

در انتهای این مقاله قصد داریم ویژگی های ارسال بار به سن خوزه توسط شرکت آنی بار را بصورت خلاصه به شما معرفی کنیم :

  • بازدید رایگان کارشناسان مجرب از بار و محموله شما
  • بهترین تیم مشاوره و کارشناسی برای ارسال بار به سن خوزه  
  • تعیین بهترین مسیر برای ارسال بار به سن خوزه (دریایی یا هوایی) و مشخص کردن هزینه ارسال بار به سن خوزه
  • بسته بندی کاملا استاندارد و ایمن توسط پرسنل شرکت آنی بار
  • حمل بار از درب منزل تا فرودگاه بین المللی
  • انجام تشریفات قانونی و اخذ مجوزهای لازم و ضروری برای ارسال بار به آمریکا 
  • صدور بارنامه بین المللی
  • ارائه بیمه نامه CMR تا مبلغ 20 هزار دلار و بیمه نامه شرکت های ایرانی که بر اساس میزان ارزش اعلامی شما مشخص میشود 
  • امکان پیگیری بارهای ارسال شده به سن خوزه
  • امکان ارسال بار به سن خوزه بصورت خرده باری و ارائه خدمات انبار داری 

آنی بار تخصصی ترین خدمات ارسال بار به سن خوزه را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار میدهد. ما همه روزه خدماتی سریع و ایمن را با بالاترین کیفیت ارائه می کنیم.

 

حمل بار به سن خوزه تحت پوشش بیمه کامل

 

یکی از مهمترین موارد هنگام ارسال بار به سن خوزه ، استفاده از بیمه نامه بین المللی می باشد ، که باید به آن به صورت ویژه توجه نمود . بیمه نامه برای زمان بروز خسارات از واجبات خدمات ارسال بار به سن خوزه است.

 

هر نوع محموله ای که از ایران به مقاصد مختلف در جهان ارسال می شود باید در مقابل حوادث و خسارات به صورت کامل تحت پوشش قرار گیرد. بر اساس میزان ارزش محموله مبلغ سطح پوشش بیمه مشخص می شود. 

 

مجموعه آنی بار در روش حمل دریایی و هوایی برای واشتنگتن یا سایر شهر های آمریکا از بهترین و کاملترین بیمه نامه استفاده می نماید و پوشش صفر تا صد را فراهم نموده است. از همین جهت می توانید با خیال آسوده محموله خود را به آنی بار بپارید. 

خساراتی از قبیل شکستگی ، سرقت محموله ، آتش سوزی و غیره به صورت کامل تحت پوشش بیمه قرار خواهند داشت.

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار 

باربری از ایران به سن خوزه توسط مجموعه آنی بار در مدت زمان کوتاهی انجام میشود و برای انتقال محموله های مختلف مشاوره تخصصی رایگان در راستای بهبود خدمات و تجربه باربری بین المللی با کمترین هزینه در اختیار شما قرار میگرد. 

سن خوزه یا سن حوزه سومین شهر بزرگ ایالت کالیفرنیا در کشور ایالات متحده آمریکا است. سن خوزه مرکز اقتصادی و فرهنگی در درهٔ سیلیکون است. در سال ۲۰۱۵ جمعیت سن خوزه یک میلیون نفر بود. اسپانیایی‌ها در سال ۱۷۷۰ به سن خوزه مهاجرت کردند اما پیش از آن‌ها آمریکایی‌های بومی اولونی در این شهر زندگی می‌کردند. مکان‌های زیادی برای تماشا و سرگرمی در سن خوزه وجود دارد. این شهر آب و هوای استوایی دارد که شبیه آب و هوای مدیترانه است.

در سال ۱۹۴۰، ۹۸٫۵٪ مردمی که در سن خوزه زندگی می‌کردند سفید بودند. اما الان تنوع زیادی در سن خوزه وجود دارد. این ناحیه به لحاظ تعداد شرکت‌های تکنولوژی در رتبه اول در میان شهرستان‌های آمریکا قرار دارد. همچنین در سن خوزه ورزش خیلی محبوب است. سن خوزه شارکس یک تیم فوتبال است و سن خوزه جاینتس یک تیم بیسبال است که در سان فرانسیسکو تأسیس شد اما در حال حاضر در سن خوزه مستقر هستند.بیشترین جمعیت مهاجر در سن خوزه را ویتنامی هایی تشکیل میدهند، که بعد از سقوط سایگون به ایالات متحده آمریکا گریختند، با این وجود طبق یک مصاحبه از مجله نیویورک تایمز اکثر آنها خود را آمریکایی میدانند و حتی در خانه شخصی خود نیز انگلیسی صحبت می‌کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع