ارسال بار به قاهره | فریت هوایی قاهره

حمل بار و کالا به قاهره

ارسال بار به قاهره که پایتخت مصر می باشد توسط مجموعه آنی بار به صورت تخصصی و همه روزه انجام میشود و امکان انتقال کالاهای تجاری و شخصی با بهترین کیفیت و در کمترین زمان فراهم خواهد شد.

 

در خدمات ارسال بار به قاهره می توانید محموله های خود را به روش هوایی و دریایی و بر اساس نوع محموله و ابعاد و شرایط آن منتقل کنید و کمترین هزینه را پرداخت کنید.

 

مجموعه آنی بار از بهترین و حرفه ای ترین کارشناسان بهره می برد که به صورت رایگان و از طریق شماره 57669-021 مشاوره تخصصی را در اختیار شما قرار میدهند.

 

ارسال بار از ایران به مصر به صورت همه روزه انجام میشود و محموله های شما به صورت کامل تحت پوشش بهترین بیمه نامه منتقل خواهند شد.

 باربری هوایی به قاهره

 

حمل هوایی بهترین و سریعترین روش برای ارسال بار و کالا از ایران به قاهره و سایر شهر های مصر می باشد و امکان انتقال محموله ها در مدت 3-4 روز کاری فراهم خواهد شد.

 

در روش حمل هوایی محموله های مختلف از طریق فرودگاه امام خمینی تهران با بهترین کیفیت توسط کارشناسان داخل هواپیما بارگیری شده و پس از چند روز در فرودگاه  قاهره به شما عزیزان تحویل داده خواهند شد. حمل هوایی به صورت فریت بار و کارگو انجام میشود که بهترین روش برای انتقال محموله های با وزن و حجم کم فریت بار است.

 

فریت بار با استفاده از هواپیماهای مسافری انجام میشود و سرعت انتقال آن نسبت به کارگو هوایی بالاتر است. از آن جایی که پرواز مسقیم از ایران به کالا فراهم نمی باشد معمولا پرواز ها از طریق استانبول یا دبی به قاهره انجام میشود که همین موضوع سبب شده است مدت زمان انتقال محموله کمی بیشتر باشد.

ارسال هوایی از ایران به قاهره
ارسال هوایی از ایران به قاهره

ارسال بار به پرتوریا نیز از تخصص های مجموعه آنی بار است که امکان انتقال انواع محموله و کالا را برای نقاط مختلف کشور آفریقای جنوبی فراهم می نماید.

مدارک لازم جهت فریت بار هوایی به قاهره 

 

در صورتی که مسافر هستید داشتن بلیط و پاسپورت الزامی می باشد اما در بعضی شرایط ، امکان ارسال بار به قاهره ، بدون بلیط و پاسپورت نیز وجود دارد.

اگر شما تاجر و یا بازرگانی هستید که نیاز به فریت بار تجاری دارید ، ارائه فاکتور فروش، پکینگ لیست و کارت بازرگانی در اکثر موارد جهت انجام تشریفات گمرکی الزامی میباشد.

در این روش نیز اگر کارت بازرگانی شما آماده نیست و یا فروشنده ای هستید که کارت بازرگانی ندارد ،  آنی بار ، با تجربه امور گمرکی در زمینه ارسال بار به قاهره این امکان را دارد که از کارت بازرگانی یکی از همکاران جهت ارسال هوایی بار شما به شهر قاهره نیز اقدام کند.

حضور ارسال کننده بار در بیشتر مواقع در گمرکات الزامی نمی باشد  اما اگر شما مایل به حضور در فرودگاه دارید این موضوع نیز مشکلی در بر ندارد.

به خاطر بسپارید که بطور معمول ارسال بار به قاهره از فرودگاه تهران طی 4 تا 5 روز به مقصد می رسند.  

 

 

ارسال بار بصورت دریایی برای قاهره

یکی از روش های ارسال بار به قاهره ، باربری دریایی می باشد ، این روش برای ارسال بار به شهرهایی استفاده می شود که دارای بنادر دریایی می باشد.

برای ارسال بار به قاهره بصورت دریایی ، ابتدا بارتان به یکی از بنادر کشور ارسال می شود و سپس از آنجا توسط کانتینر مناسب در کشتی های باربری ، بارگیری و به قاهره ارسال می شود.

هزینه ارسال بار به قاهره با این روش کمتر از روش های دیگر است اما این روش زمان زیادی طول می کشید و برای برخی بارها مناسب نیست. 

در بعضی موارد کارشناسان آنی بار با بررسی موقعیت شهر مقصد و هزینه های ارسال بار به قاهره و زمان مورد نیاز به شما پیشنهاد می دهند بارتان را به روش ترکیبی به قاهره ارسال کنید.

ارسال دریایی از ایران به قاهره
ارسال دریایی از ایران به قاهره

ارسال بار به قاهره بصورت دریایی چقدر زمان می برد ؟

 

سوال بسیاری از تجار این است که : ارسال بار به قاهره از تهران بصورت دریایی چقدر زمان می برد ؟

 

از زمانی که بار در ترانزیت بارگیری شود ، حداکثر 72 ساعت زمان می برد تا به گمرک شهریار منتقل ، امور گمرکی انجام و به بندر عباس ارسال گردد و در انتظار بارگیری در کشتی می ماند.

 

در صورتی که مشتری ، انجام امور گمرکی برای ارسال بار به قاهره را توسط ترخیص کار خود انجام می دهد شرکت آنی بار فقط کانتینر را در بندر عباس در اختیار مشتری قرار می دهد ، اما در صورت تمایل می توانید انجام صفر تا صد خدمات ارسال بار به قاهره را نیز به پرسنل آنی بار بسپارید.

 

بسته به زمان حرکت کشتی ممکن است تا یک هفته در انتظار تکمیل شدن ظرفیت کشتی منتظر بمانید.

 

بعد از حرکت کشتی ، حدودا 55 تا 60 روز ارسال بار به قاهره بصورت دریایی طول می کشد که بسته به ترافیک دریایی و تراکم کار در بنادر میانی مثل دبی ممکن است این ترانزیت تایم بیشتر شود .

 

علاوه بر ارسال بار به مصر ، باربری از ایران به دبی با کشتی نیز از خدمات تخصصی مجموعه آنی بار است که به صورت همه روزه انجام میشود.

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

حمل کالا به قاهره همراه با بیمه نامه معتبر بین المللی

در باربری آنی بار برای حمل و نقل بین المللی ( در این زمینه ارسال بار به قاهره ) بیمه نامه معتبر تنظیم می شود. در ارسال بار به قاهره نیز این بیمه نامه تنظیم می شود و به صورت دقیق در قرار داد درج خواهد شد.

بیمه نامه در ارسال بار به قاهره بسیار ضروری می باشد زیرا مشتری بار خود را به یک کشور دیگر ارسال می کند و هر کشور قوانین گمرک و مرز خاص خود را دارد.

آنی بار با استفاده از بهترین بیمه نامه ، خدمات ارسال بار به قاهره خود را تحت پوشش قرار داده است. در زمان ارائه خدمات ارسال بار به قاهره (چه به صورت هوایی یا دریایی ) ، محموله های شما بر اساس میزان ارزش مالی که اعلام می نمایید تحت پوشش قرار می گیرد .

حمل انواع بار و کالا از ایران به قاهره 

آنی بار به عنوان برترین ارائه دهنده خدمات ارسال بار به قاهره ، همه روزه محموله های شما را با کمترین هزینه بارگیری و منتقل می نماید . ما برای ارسال بار به قاهره بدون هیچگونه محدودیت انواع محموله های شما را از هر نقطه از کشور بارگیری و منتقل خواهیم نمود . 

باربری آنی بار متخصص حمل بارهای صادراتی و بارهای بین المللی می باشد که به صورت دربستی و خرده باری اقدام به ارسال بار به قاهره می نمایند و محدودیتی در ارائه خدمات ارسال بار به مصر به شما عزیزان ندارد. 

  • ارسال محموله صادراتی به قاهره
  • انتقال آهن آلات به قاهره
  • ارسال اثاثیه به قاهره
  • حمل لوازم شخصی به قاهره
  • ارسال کالاهای تجاری به قاهره

انجام تمام مراحل ارسال بار به قاهره توسط کارشناسان و پرسنل آنی بار انجام می شود ، از امور گمرکی گرفته تا بسته بندی و بارچینی.

 

 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

یکی از ویژه ترین خدمات مجموعه انی بار باربری دریایی از ایران به تورنتو می باشد که به صورت همه روزه و با کمترین هزینه انجام میشود.

 

ارسال اثاثیه منزل و لوازم شخصی به قاهره

مسافرانی که قصد ارسال بار به قاهره را دارند و می خواهند سوغات و وسایل خود را که بیشتر از حد مجاز 30 کیلویی است با خود به قاهره منتقل کنند و همچنین مهاجرانی که قصد ارسال لوازم منزلشان به قاهره را دارند می توانند از خدمات آنی بار استفاده کنند.

 

ارسال اثاثیه منز ل و لوازم شخصی از طریق حمل هوایی و فریت بار به سادگی و در اسرع وقت انجام میشود که از ویژگی های خدمات آنی بار است. همچنین برای ارسال اثاث به قاهره باید لوازم منزلتان را بسته بندی کنید و یک لیست بسته بندی تهیه کنید که این خدمات نیز توسط مجموعه آنی بار با در اختیار داشتن بهترین تیم بسته بندی ایران انجام میشود.

 

در خدمات ارسال اثاثیه و لوازم شخصی به قاهره محموله ها در گمرک ایران و قاهره مورد بازرسی قرار میگیرد که یکی از مراحل آن عبور از دستگاه ایکس ری می باشد. از همین جهت همراه نداشتن محموله های ممنوعه بسیار مهم است.

 

برخی از ویژگی های خدمات آنی بار برای ارسال اثاثیه و لوازم به قاهره  :

  • بسته بندی تمامی لوازم منزل ( ظروف شکستنی , کتابخانه , البسه و …. ) به طور کاملا استاندارد و اصولی در محل
  • بار گیری جهت ارسال بار به قاهره بصورت هوایی
  • انجام امور گمرکی با و یا بدون حضور مسافر : مسافران قاهره برای انجام امور گمرگی برای ارسال بار به قاهره بصورت فریت بار با خواست خود می توانند در تمامی تشریفات گمرکی می توانند حضور داشته باشند که در این میان بعضی از مسافران کارشناس فریت بار را همراهی می کنند با این حال مسافرانی هستند که تمامی امور و مسئولیت ارسال بار به قاهره را به عهده ی شرکت فریت بار آنی بار قرار می دهند. 
  • پالت بندی محموله در صورت نیاز برای ارسال بار به قاهره : به منظور جلوگیری از آسیب دیدگی های احتمالی محموله یا بار بعد از انجام دادن امورات گمرکی در صورت نیاز و صلاحدید پالت بندی می کنند . شرکت فریت بار و حمل بار هوایی آنی بار هم مسئولیت انجام این کارها را نیز عهده دار می شود تا محموله ی شما مسافران عزیز صحیح و سالم به مقصد برسد.
  • در نهایت اخذ بارنامه برای ارسال بار به قاهره : شرکت آنی بار در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه مسئولیت اخذ بار نامه شرکت های هواپیمایی همچون امارات , ترکیش ایرلانیز , لوفنتهانزا و غیره را برای ارسال بار به قاهره با افتخار بر عهده می گیرد.

 

علاوه بر ارسال محموله و کالا از ایران به قاهره ، همه روزه برای ارسال هوایی کالا به سیدنی نیز می توانید از خدمات مجموعه آنی بار بهره مند شوید.

 

ارسال زعفران و فرش به قاهره 

 

یکی از خدماتی که تیم متخصص آنی بار به هموطنان گرامی ارائه می نمایند امکان انتقال زعفران و فرش می باشد. این دو کالا به صورت مسافری و در اسرع وقت از طریق فرودگاه امام خمینی منتقل خواهند شد اما برای ارسال آنها نیاز به رعایت  قوانین خاصی است.

 

ارسال تجاری فرش و زعفران دارای هزینه های زیادی می باشد و نیاز به اخذ مجوز از مراجع مربوطه دارد اما ارسال مسافری و شخصی آنها بلامانع است. از همین جهت ، در فرودگاه امام خمینی تهران محموله های شما به صورت کامل مورد بررسی ارزیابان گمرکی قرار خواهد گرفت.

 

برای ارسال بار به قاهره امکان انتقال محموله هایی مانند فرش دستباف و ماشینی وجود دارد و نیاز به بسته بندی خاصی برای آنها وجود ندارد . با این وجود بهتر است با شماره 57669-021 در تماس باشید و با کارشناسان مجموعه مشاوره نمایید.

ارسال زعفران به قاهره
ارسال زعفران به قاهره

 ارسال حیوانات خانگی به قاهره

 

یکی دیگر از خدمات مجموعه آنی بار امکان انتقال حیوانات خانگی می باشد که به صورت همه روزه برای قاهره فراهم است. در این خدمات ، حیوانات خانگی ( غیر از حیوانات وحشی و خاص ) از طریق حمل هوایی از فرودگاه امام خمینی به قاهره  منتقل می شوند.

برای ارسال حیوانات خانگی به قاهره ابتدا باید شناسنامه حیوان مدنظر دریافت شود. پس از آن باید فرایند واکسیناسیون به صورت کامل انجام شود و چیپ اطلاعات به حیوان تزریق شود. پس از انجام این مراحل ، حیوان داخل باکس های مخصوص درون کابین یا محفظه بار هواپیما قرار خواهد گرفت و فرایند انتقال انجام میشود. 

 

حیواناتی مانند سگ ، گربه ، پرنده و سایر حیوانات که در دسته بندی حیوانات خانگی قرار دارند از این طریق به قاهره ارسال می شوند. 

ارسال حیوانات خانگی به قاهره
ارسال حیوانات خانگی به قاهره

ارسال بار از ایران به دهلی نو نیز توسط مجموعه آنی بار با بهترین کیفیت و با کمترین هزینه انجام میشود.

مشاوره رایگان جهت باربری به قاهره

برای حمل و ارسال بار به قاهره بصورت هوایی یا دریایی ، شما می توانید با کارشناسان با تجربه و حرفه ای ما در خصوص خدمات حرفه ای و متنوع مشاوره نموده و در کمترین زمان ممکن بهترین خدمات را در اختیار داشته باشید .

کارشناسان آنی بار با داشتن تجربه بالا در حمل بار به خارج از کشور ، بهترین مشاوره را برای ارسال بار به قاهره در اختیار شما قرار میدهد. 

با مشاوره تخصصی با کارشناسان ما ، خدماتی دقیق ، سریع و ارزان ارسال بار به قاهره را تجربه کنید. 

آنی بار ارائه دهنده انواع خدمات باربری و ارسال بار به قاهره از ایران با انواع روش های زمینی و غیره می باشد .

ارسال بار به قاهره در کمترین زمان ممکن به صورت همه روزه ؛ ارسال بارهای سبک و سنگین ، ترانزیت به قاهره همگی از جمله خدمات آنی بار می باشند.

جهت ثبت سفارش ارسال بار به قاهره می توانید با شماره های پنج رقمی درج شده تماس حاصل نمایید و یا از طریق واتساپ به صورت آنلاین با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

ارسال بار به قاهره از ایران
ارسال بار به قاهره از ایران

قاهِره  پایتخت مصر است. قاهره، یکی از بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهر در جهان عرب، خاورمیانه و آفریقا، و ششمین شهر پرجمعیت جهان است. این شهر در بخش شمال شرقی مصر در نزدیکی دلتای نیل جای دارد، رود نیل از میانش می‌گذرد و دریای مدیترانه در ۱۶۵ کیلومتری شمال آن.

 

قاهره در سال ۹۶۹ (میلادی) (۳۵۸ (قمری) ۳۴۷ شمسی) ساخته شد. در طول تاریخ پایتخت خاندان‌های بزرگ مصر بوده‌است و از مهم‌ترین مراکز تمدن اسلامی در قرون وسطی بود و در سده ۱۰ (میلادی) به جز نیشابور و بغداد همتایی در جهان اسلام نداشت؛ از این رو، امروزه غنی از مسجدهای تاریخی (که بدین سبب به شهرِ هزار منار مشهور است)، موزه‌های مصر باستان و تاریخ اسلامی، کتابخانه‌ها و مؤسسات نشر است و مرکز گسترش فکری اسلامی و عربی شمرده می‌شود. این شهر همچنین دارای قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین صنعت فیلم‌سازی و موسیقی در جهان عرب (سینمای مصر) است. به سبب دانشگاه الازهر، که به عنوان یک مدرسه در سال ۹۷۰ (میلادی) ساخته شد، دومین بنیاد کهنِ آموزشی عالی در جهان به‌شمار می‌رود.

 

در حال حاضر این شهر یک پایتخت ملی با طراوت و پر رفت‌وآمد است و به ازای هر مایل مربع یکی از بیشترین تراکم‌های جمعیتی جهان را دارد. با وجود اینکه شهر در تنازع با تأثیرات منفی اجتماعی و محیطی تراکم جمعیت است ولی همچنان به عنوان مرکز اصلی سیاسی، اقتصادی و فرهنگی مصر و نخستین مقصد برای گردشگران باقی مانده‌است. همچنین این شهر محل دفن محمدرضا پهلوی آخرین پادشاه ایران می‌باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع